Corolla verso nuo 2004 pliusai ir minusai

Pradėjo dainilandija, Balandis 26, 2011, 11:41:44 AM

« ankstesnis - sekantis »

ups

Citatavytska parašė:
D-cat (diesel cleaning advanced technology) tai kietuju daleliu filtras kuriame karts nuo karto ipurskiama kuro ir sudeginami suodziai, grandine yra ir pas paprasta 2,2d4d ir pas 2,0 d4d 93 kW ir begiai pas juos taip pat 6.
Toyota D-CAT – perversmą sukėlusi dyzelinė išskiriamų nuodingų medžiagų valymo sistema. Šios technologijos išskirtinumą lemia DPNR (dyzelinė sveikatai kenksmingų dalelių ir NOx mažinimo sistema), pirmoji pasaulyje vieno katalizatoriaus sistema, be jokių priedų mažinanti dyzelinių variklių išskiriamų sveikatai kenksmingų dalelių ir azoto oksido kiekį .
Tris menesius po turgus LT slankiojau, bet   2.0 d4d su 6 pavarom nemaciau. Gal neveze, nepopuliarios ?
Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw

vytska

Jauciu sarkazma, aisku visi cia zino kas tas D-cat, tiesiog p. Ups parase, kad d-cat tai tik grandine vietoj paskirstymo dirzo ir 6 begiai, tai pamaniau patikslinsiu.;) Arba as tiesiog nesupratau kazko neskaites visos temos.
vytska

dtinas

pas d4d 100 kw ziurinejant mobile.de irgi raso, kad yra kazkokie "partikulate" suodziu filtrai, kaip is tikruju?

ups

Tai ir kalbam, kad suzinot, issiaiskint ;)
Corolla Verso, 2.2 D4D-cat  130 kw

dainilandija

Sveiki,
Dar klausimas del verso 1.8 benzino, ar cia toks pat variklis kaip avensio 1.8 benz. 2003-2008m.? kaip su tepalo valgymu?

Rober

Citatadainilandija parašė:
Sveiki,
Dar klausimas del verso 1.8 benzino, ar cia toks pat variklis kaip avensio 1.8 benz. 2003-2008m.? kaip su tepalo valgymu?
Manau, kad tas pats. Manajame Verso yra 1ZZ-FE variklis.   Tepalo nevalgo galima sakyti visiškai. Nuo keitimo iki keitimo (15000 km) tepalo lygis gal ir nukrito kokius  0,5 mm, bet tikrai ne daugiau. Tiesa, važinėju aš labai ramiai.
Esu girdėjęs, kad senieji 1.8 varikliai smarkiai rydavo alyvą. O nuo 2003 ar 2004 m. defektas ištaisytas.

dainilandija


wikcia

Sveiki,
 teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).

Rober

Citatadainilandija parašė:
o kiek pravaziaves?
Dar nedaug, 23 000 km :)

Rober

Citatawikcia parašė:
Sveiki,
 teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir  greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir  2.2 D4D, bei D-Cat, o  su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau,  gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.

AVENSIS D4D CHIP

CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
 teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir  greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir  2.2 D4D, bei D-Cat, o  su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau,  gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.
su 2,2 varikliu 6 pavaros eina

wikcia

CitataRober parašė:
Citatawikcia parašė:
Sveiki,
 teko ir man pavaziuoti su Verso siu metu 93 kW, 2.0 d4d, tai paliko gan gera ispudi. Domintu mane vienas dalykas, kaip pas verso su sedyniu transformacija. Pavyzdziui avensyje iskleides sedynes galima ir issimiegot. Kaip verso ar uztektu vietos ir ar imanoma taip sedynes islankstyt. Mane domina nuo 2004 metu gamybos. ir dar gal kas zino kokiose modeliuose nuo 2004 metu verso grandines eina ir 6 pavaros? (kalbu apie dyzelius).
Sėdynės išsilanksto labai lengvai ir  greitai. Gaunasi visiškai lygi aikštelė per visą mašinos plotį, kurios ilgis - 1,90 m. Ar patogu bus miegoti, priklauso nuo tavo ūgio :)
Benzininis 1,8 variklis tikrai yra su grandine. Internete rašo, kad su grandine yra taip pat ir  2.2 D4D, bei D-Cat, o  su diržu yra tik 2 litrų D4D.
Dėl pavarų skaičiaus nežinau,  gal priklauso nuo gamybos metų, kažkodėl atrodo, kad Verso su 6 pavaromis pasirodė tik 2008 m. Jei klystu pataisykit.

Na jei 1.90 m tai tikrai  pakanka. o del variklio tai dazniausiai buna kaip visada, jei nusiziuri tinkama varianta tai ir imi. aisku cia tolimesnej ateity planai, kol kas padraugausiu su avensiu:)

dainilandija

CitataRober parašė:
Citatadainilandija parašė:
o kiek pravaziaves?
Dar nedaug, 23 000 km :)

o jei ptavaziaves virs 150 000 km, ar valgo daugiau tepalo?

horn

Būtent 1zz-fe yra tepalo srėbikas 2002-2004m, o kaip nuo 2004m kol kas neaišku, niekas neduoda tikslaus atsakymo. Kiek žinau gamykliškai keitė žiedus ir taip sprendė problemą, bet kiek ilgam ji išsisprendė?

Rober

Citatahorn parašė:
Būtent 1zz-fe yra tepalo srėbikas 2002-2004m, o kaip nuo 2004m kol kas neaišku, niekas neduoda tikslaus atsakymo. Kiek žinau gamykliškai keitė žiedus ir taip sprendė problemą, bet kiek ilgam ji išsisprendė?
Man, atrodo, rusų forumuose skaičiau, kad problema išspręsta visiškai. Ir keitė ne tik žiedus, dar ir daugiau  kažką darė su cilindrų bloko metalu. Na o dėl ilgumo, tai gal kiekvienam varikliui kada nors ateina galas :)