1.8 benzininio variklio alyvos filtras

Pradėjo Pulkininkas, Gegužė 13, 2011, 10:45:12 AM

« ankstesnis - sekantis »

audrius

#15
http://www.hengst-katalog.de/en/filter/866100000/01/H97W07 superinis filtras, kaina pas mane 11 Lt.;) Cia is praktikos: jei nezinote koki filtra pasirinti, rinkites pagal filtro svori kuo sunkesnis tuo geresnes kokybes ir atitinka reikalaujama konstrukcija.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

bladas

Citatadzonas parašė:
Tepalo filtro prisukimo instrukcija:
nuimi (jei nusiima lengvai) nuo filtro gumine tarpine, lengvai ja tempdamas tarp pirstu patikrini jos vientisuma ir isitikini kad nera prilipusiu svetimkuniu; taip pat pervedi pirstu per filtro korpuso atitinkama perimetra kad isitikinti jo lygumu.
Dedi tarpine i jai skirta vieta ant filtro ir pirstu ja ismozoji naujaja alyva;
Pries prisukant filtra skudureliu kruopsciai nuvalai vieta ant karterio kur tures priglusti filtras;
Filtra prisukinejam visada ranka ir jegos naudoti tik tiek kiek butu is istiestos rankos rieso. Cia negalioja taisykle kuo stipriau - tuo geriau.[/quote
]Nepilna instrukcija.
Pakutinis punktas yra toks - priveržti su ranka kiek imanoma stipriau, o tada atsukti atgal 180°-240°.
Anksciau net ant filtru tokia maldele budavo surasyta

Rober

Gal kas žinote kaip išjungti "Oil Change" signalą po alyvos ir filtro pakeitimo?

Singer

#18
CitataRober parašė:
Gal kas žinote kaip išjungti "Oil Change" signalą po alyvos ir filtro pakeitimo?
Avensiui tai taip išsijungia, gal ir Corolai taip pat:
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=175&pid=34118#post_34118
Nuo 49 posto.

Rober

CitataSinger parašė:
Nuo 49 posto.
Ačiū.

Rober

Dar vienas klausimėlis, susijęs su alyvos keitimu :)  Po alyvos išleidimo iš karterio varžteliu yra tarpinė. Kokia ji? Ar reikia ją kiekvieną kartą pakeisti keičiant alyvą? Gal galima palikti senąją, ar dar būna ji tinkama?
Beje, koks raktas tinka tam alyvos išleidimo varžtui atsukti?  Paprastas M14 ar M17, o gal  koks įkišamas šešiabriaunis?

hobbit

Na gal ne visai padėsiu, bet kiek šeimoj automobilių turėjom, tarpinę palikdavom tą pačią, ir niekad problemų dėl to nekildavo. Svarbu užveržiant nepersistengt, tikriausiai užveržimo jėgą nurodo ir gamintojas manual'e. Dėl raktų dydžio - arba pakuždės kiti, arba manual'as taipogi ;)

Rober

savo ankstesniame automobilyje, kaip pamenu, ta tarpinė buvo iš kažkokio minkšto metalo, todėl buvo daugkartinio naudojimo ir nebijojo jokio perveržimo.
O tojotoje, gal ji kokia nors popierinė tada gal reikėtų keisti?

Rober

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė: 70lt uz keitima ima,nereikia painiot alyvos keitimo su techniniu aptarnavimu, atsisuka su spec raktu na nebent originalas apie mannus ir kt.nezinau,tai juk galima nusipirkti originalu filtra atstovybeje maximoje alyva per akcija, paciam pasikesti ir gausis apie120lt, o neoriginalūs filtrai daznokai leidzia ypac per salcius
Paskambinau į Tokvilą,  alyvos ir filtro pakeitimas - 200 Lt. Be jokių aptarnavimų.
Tad jeigu nusiperki akcijinę Elf alyvą Senukuose už 65 Lt, tai važiuoti į ten neapsimoka.

mind

CitataRober parašė:
Dar vienas klausimėlis, susijęs su alyvos keitimu :)  Po alyvos išleidimo iš karterio varžteliu yra tarpinė. Kokia ji? Ar reikia ją kiekvieną kartą pakeisti keičiant alyvą? Gal galima palikti senąją, ar dar būna ji tinkama?
Beje, koks raktas tinka tam alyvos išleidimo varžtui atsukti?  Paprastas M14 ar M17, o gal  koks įkišamas šešiabriaunis?

Tarpinės niekada nekeisdavau, net nepastebėjau, kad ji ten yra. Kas dėl varžto, tai ar sunku pasilenkt po apačia ir pažiūrėt, man atrodo, kad 14, nesu garantuotas, po ranka visada turiu visokių raktų, tai nesuku tokiais klausimais galvos.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Rober

Citatamind parašė:
Tarpinės niekada nekeisdavau, net nepastebėjau, kad ji ten yra. Kas dėl varžto, tai ar sunku pasilenkt po apačia ir pažiūrėt, man atrodo, kad 14, nesu garantuotas, po ranka visada turiu visokių raktų, tai nesuku tokiais klausimais galvos.
Ačiū už atsakymą. Tarpinė ten yra, (radau net jos kodą - 90080-43037),  matyt, ji tvirta ir gerai laikosi užmauta ant varžto. Dėl rakto tai, žinoma, reikės persirengti ir gultis po mašina, nes pasilenkus tai nieko nesimato,  uždengta plastmasiniu gaubtu.
Tikriausiai ir aš turėsiu raktą, bet dėl viso pikto, geriau iš anksto viską apsižiūrėti ir pasiruošti :) Kad staigmenų nebūtų :)

hobbit

Reik turėt reguliuojamo dydžio raktą (Senukuose už 14 lt, yra ir pigesnių) ir turėsit, tamsta, puikų daiktą visiems gyvenimo atvejams. Raktas bus nuo 0 iki 25 mm, tai pakankamai didelis diapazonas. Ir santechnikoj kartais praverčia, ne tik garaže ;)

Rober

Citatahobbit parašė:
Reik turėt reguliuojamo dydžio raktą (Senukuose už 14 lt, yra ir pigesnių) ir turėsit, tamsta, puikų daiktą visiems gyvenimo atvejams. Raktas bus nuo 0 iki 25 mm, tai pakankamai didelis diapazonas. Ir santechnikoj kartais praverčia, ne tik garaže ;)
Prancūzraktį ar ne? Turiu net du-  vieną nuo nulio turbūt iki M17 ir kitą labai didelį. Bet jeigu tamstai teko dirbti su tokiu raktu, tai tikriausiai pastebėjote, kad jis turi du pagrindinius trūkumus.  Pirma, naudojant didesnę jėga jis greičiau prasisuka negu paprastas raktas, antra -  su juo sunkiau prieiti tam tikrose vietose. O pats įdomiausias siurprizas gali būti, kad toks raktas išviso nereikalingas. Garantuoji, kad ten ne koks įkišamas šešiabriaunis?

mind

CitataRober parašė:
Paprastas M14 ar M17

Pastebėjimas- M14, tai ne varžto galvutės dydis, o užsriegtos varžto dalies diametras. M14 ar M17- tokių varžtų nelabai rasi pas save mašinoj, nebent kur pakaboj.
M6- galvutė bus- 10mm
M8- galvutė bus- 12-13-14mm
M10- galvutė bus- 14-17mm
M12- galvutė bus- 17-19mm ir t.t. Matai kaip dar toli iki M17.:D
Geriausia turėt galvučių ar kilpinių raktelių komplektą, kad ir kinietiškų- tikrai labiau pravers nei tas reguliuojamas raktas
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

hobbit

Kuo didesnė varžto galva, tuo mažiau problemų su keičiamo dydžio raktu. Jei raktas labai didelis, o sukamas 5mm varžtelis, be abejo problemų kilti gali :)
O dėl karterio varžto tepalo išleidimui - jis šešiabriaunis, bet neįkišamas, t.y. paprastas standartinis varžtas. Nebent kokia "samadėlka" įkišta ;)
Dėl Mind pastebėjimo apie raktus - taip, labai dažnai yra paprasčiau naudoti mažą raktą mažiems, didelį - dideliems varžtams ir pan. Bet galvutės turi kelis trūkumus - rinkinukas bus brangesnis, nei keičiamo dydžio raktas, be to, kai kurių varžtų galvos arba veržlės netelpa į rakto galvutę. Apskritai, jei yra garažas - įrankių jame turi būti daug ir įvairių :D
Na truputį OT, bet atsimenu, kai kažkada keitėm su dėde "Ural" ratą, tai tokiu atveju standartiniai įrankiai nepadeda, "kilpinio raktelio" rankena buvo pusantro metro, kad pavyktų pasukti varžtą :D