Toyota camry

Pradėjo Seba, Gegužė 03, 2008, 13:17:07 PM

« ankstesnis - sekantis »

Seba

Visos mažesnės klasės mašinos nepasižymi super interjeru ir precizine surinkimo kokybe. Tačiau agregatai pas Toyotą temontuojasi ÞYMIAI rečiau. Su kuo iš remontininkų nepakalbi - Toyota pagarboj, nes retas svečias servisuose...
Aišku, kai kas gali oponuoti: .." va, mano pražystamo, bendradarbio (ar pan.) Toyota, tai oi-oi-oi..." . Bet tai jau išimtiniai atvejai.


Seba


mind

Toyota pagarboj, nes retas svečias servisuose...

Ar tikrai? Norėtūsi išgirsti ir nusivylusiųjų toyota automobiliu nuomonę.;)
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Vycka

#3
Nepasakyčiau, kad labai nusivyliau, bet Toyotos, kaip "negendančio automobilio" įvaizdis mano akyse sugriuvo visiškai, kai nusipirkau naują Corollą: tik išvažiavus iš salono teko grįžti atgal, nes važiuojant labai traukė į šoną. Priekinė panelė buvo įstatyta kreivai, todėl garantinis ją visą pakeitė. Labai traškėjo salono plastmasės, lentynėlės durelės labai išsiriesdavo saulei pakaitinus, atsiklijavo pūslėmis plastmasė apie temperatūros ir ventiliatoriaus reguliatorius - viską pakeitė. Nuolatos nukrisdavo viaruotojo durų arkos gumos - pakeitė. Toliau po ~15000km pradėjo garsiai cypti sankabos guolis. Pakeitė... po to dar kartą keitė po ~30000km. Po 45000km pakeitė kažkokį riebokšlį, kuris tepalą leido.

Tfu tfu tfu, bet daugiau bėdų nebuvo. Kaip ir smulkmenos, bet užknisa taip dažnai naują TOYOTĄ! į servisą varinėti :@

Iš kitų trūkumų galiu paminėti tokius:
1. nenaprastai minkšta prietaisų skydelio skaidri plastmasė, dėl ko ypač lengvai susibraižo valant dulkes
2.  firminiai "Optifit" valytuvai gana prasti, nes labai greitai pradeda dardėti per stiklą
3. nežinau, kas kaltas - stiklas, valytuvai, nešvarios gatvės - bet per 3 metus taip smarkiai priekinis stiklas susibraižė nuo valytuvų, kad geriau atrodo net mano turimos 20m senumo Honda Accord stiklas :(
4. su auto parduodamos Bridgestone vasarinės padangos labai triukšmingos. Su žieminiais Nokian'ais daaaug tyliau važiuojasi.

Aišku pliusų irgi yra :)
gana tyliai dirbantis dyzelinis variklis, gana patogios sėdynės (nepavargstu ir 16 valandų vairuodamas), patogūs, dideli radojo mygtukai, pakankamai erdvus salonas, ne pati mažiausia bagažinė, kur įdėtas ir normalaus dydžio atsarginis ratas ir t.t.

kubilas

Kas liecia OPTIFIT.Tai restauruotos detales,ir kazkiek pigesnes.nesu tuo tikras,bet lyg TOKVILOJE tai buvo pasakyta.

mototoja

Optifit yra atsarginės(remontinės) Toyotinės detalės, jos gaminamos pagal originalių detalių pavyzdį, laikantis tų pačių kokybės standartų kaip ir gaminant originalias dalis. Skirtumas tik tas, kad jos yra Optifit yra gaminamos iš perdirbtų medžiagų. Kas dėl kokybės, tai tikrai galiu pasakyt, jog jos beveik niekuo nenusileidžia originalams. O kainų skirtumas daugiau nei akivaizdus ;)

O kas dėl Vyckos valytuvų, tai yra keletas priežasčių dėl ko jie galėjo greit susidėvėti:
1.buvo neteisingai uždėti(jei buvo keista tik gumelė);
2. buvo neteisingai naudojami (pvz esant sausam stiklui. arba įjungimas žiemą esant apšalusiam ir pilnai nenuvalytam stiklui).

Memelis

Man tai irgi valytuvai nelabai kelia pasitikejima. Pas mane po autoivykio buvo pilnai pakeisti valytuvai (sepetelis, kojele ir etc.) Tai atlikta igaliotame Toyotos servise. Po keliu menesiu vaziuojant didesniu greiciu labai jau negraziai pradejo dirbt. Toks jausmas, kad i rema kliutu Klin - klin... Paziurejau, kad ten pats valytuvo tvirtinimo mechanizmas (toks plastmasiukas) isdiles ir is jo pareina laisvumas. Bent tokia mano nuomone. Vis kazkaip uzmirsdavau uzsukt, kad pakeistu. Smulkmena, bet labai erzinanti. Man kelis kartus keiciant tepalus yra pasiule pakeist ne valytuvus, o tik pacias gumeles. Kelis kartus taip dare. Tai ir valo gerai, ir kaina priimtina.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Memelis

Beje, tai dabar jau, Dainiau, turesime ir igaliota konsultanta? ;) Saunu ! :)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

ToyotaClub

Konsultantas :) Kaip Dainiau mototoja padarytu musikiam nuolaidzike kokia?:) p.s cia gal ne i tema :)
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

unholy

na tau su nauja corolla tikrai nenuskilo.reik tiketis kad daugiau bedu nebus.nors mano 2001 masina,bet kol kas bedu nera, tik netolimoj ateiti sankaba reix keist:) kaip minejo, tikrai labai minskstas prietaisu skydelio stiklas,is pradziu nepagavau,bet po poros valymu ziuriu susibraizes. kas liecia valytuvus,tai pirkau pavasari nipparts firmos,brangiausi kurie buvo,apie70lt mokejau,nusivyliau,nes vairuotojo jau vienoj vietoj nenuvalo gerai.bet cia ne masinos kalte. dar didelis minusas mano toyotoj,kad nera vandens nubegimo briaunos nuo valytuvu,viskas labai nesasi ant vairuotojo soninio stiklo, kas kenkia matomumui.antras didelis trukumas,auksta sikna,atbulam sunku orientuotis atstume iki kliuties.

unholy

o kas liecia paty Camry (kaip tariat, kemry ar kamrai ?:)) tai super masina,tikrai ismainyciau savo d4-d i 6os kartos su 3.0 V6 .

mind

Citataunholy parašė:
.antras didelis trukumas,auksta sikna,atbulam sunku orientuotis atstume iki kliuties.
... ir pro šoninius veidrodėlius nesijaučia mašinos gabaritai (visiškai nesimato kampai)- labai blogai atbulam įsiparkuot tarp 2 mašinu ypač įsukant iš šono
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

zally

Sveiki,gal kas gali pasakyt kokios turi buti laisvos ikaitusio variklio apsukos 1,6 VVT-i COROLLA WAGON 2007 m..Pas mane jos nusileidzia iki 600-700 aps/min.Masina dreba ir nenori traukt, sakytum priekaba temptum.TOKVILOJ kaip visada viskas gerai, o su tokia masina vazineju jau 1.5 metu. Nervai nebelaiko.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

unholy

na as dar su sonais susitvarkau.bet tikrai stengiuosi vengti parkuoti masina atbuliniu jei paprasciau priekiu.niekada dar taip nebuve,ir tuoj metai, niekaip nepajauciu,galvoju apie parkingo kontrole.


mototoja

na kas dėl nuolaidų, tai manau padaryčiau. aišku su protu, ir priklausomai nuo pirkinių sumos :)

p.s. jūsų įgaliotas konsultantas :)