uzkale avensio motoras

Pradėjo Andrelis, Birželis 14, 2011, 21:40:30 PM

« ankstesnis - sekantis »

Andrelis

gal kas buvo susidures su motoro uzkalimo kiek sitas malonumas kainuoja mazdaug pataisyti, 99m 2,0TD

fennix

paprasciau bus kito motoro ieskot, nei sita tvarkyt. Aisku viskas priklauso nuo to kodel ir kaip uzkale... Kas nutiko? Be tepalo vaziavai- tai gali but ne tik kad uzkale, bet ir koki voztuva ar stumokli pradeginai... galvos bukle kokia?  Gali but susikraipius ar net trukus.... Gal net ziedai cilindra spejo isgrauzt... Galejo ir alkuninis nukentet...  Daug daug faktoriu reikia patikrint po tokiu ivykiu, taip kad pasakyt kiek kainuoja- nuo 500 lt iki 5000 lt...  Kur kas paprasciau bus kita varikli idet...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Andrelis

autostrada vaziavau visu pirma uzsidege check lempute tai nekreipiau demesio vanduo buvo normoj kaip visada pavaziavus 5km dingo trauka sustojus uzsidumino turbina du gesintuvus ispilem poto pasirodo kad radiatoriaus virsus buvo klijuotas tai vanduo isgaravo tai zodziu nieko gero is to motoro nebus like galva trukus ziedai sueje nu neaisku istikro bet dbr jis be gyvybes zenklu trauki ant begio tai kaip ant laisvo rieda ryt varau pas motorista viskas isaiskes:|

NNZ

keiti variklį už 1000lt. ir važiuoji toliau
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Andrelis


fennix

antifrizas ausina variklio isore, vidu ausina alyva... taip kad uzkala ne del antifrizo stokos dazniausiai o del alyvos....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

Citatafennix parašė:
antifrizas ausina variklio isore, vidu ausina alyva... taip kad uzkala ne del antifrizo stokos dazniausiai o del alyvos....
:D Geras :D Tai ir važiuok be aušinimo skysčio ;) Þiūriu, ko čia toks kvapas, kai paskui tave važiuoju, pasirodo aušinimo skystį ant variklio laistai :D

fennix

Citatahorn parašė:
:D Geras :D Tai ir važiuok be aušinimo skysčio ;) Þiūriu, ko čia toks kvapas, kai paskui tave važiuoju, pasirodo aušinimo skystį ant variklio laistai :D
Kolega, ka jus ismanote apie variklius? Ar zinote kad yra tokiu senu oru ausinamu motoru, kurie nenaudoja antifrzo nes ten tiesiog nera kur jo supilt. Nesakau kad antifriza reikia pilt ant variklio. bet jis ausina degimo kamera is isorines puses, o alyva is vidines. Pats pagalvok kas ausina labiausiai kaistancia detale- stumokli (arba voztuva). Antifrizas?

Gal nori surengt varzybas. Pas abu 7A-FE varikliai tai salygos vienodos. As vaziuosiu be antifrizo, tu vaziuosi be variklio alyvos, paziuresim kam pirmam variklis uzkals.... arba stumokliai pradegs :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

nelogiškas pasiūlymas, be alyvos variklis užkals tą pačią sekundę kai bus paleistas, o be aušinimo skysčio, po 5 minučių, jei normaliai važiuosi. Oru aušinamas variklis ne prie ko. Esu matęs po aušinimo skysčio trūkumo, pirmiausiai susikraipo galva, įskyla blokas ir t.t.

Kendis

manau, kad alyva ne tik ausina varikli, bet ir sutepa cilindrus, kiek pamenu kai per mechatronika  juk tokia ir paskirtis..

fennix

ne tik cilindrus, viska tepa, alkunini velena, paskirstymo velenus, voztuvus, apskritai visas judancias dalis. Antifrizo paskirtis- tik vesinti, bet kadangi jis nelabai tinkamas ten kur besitrinancios dalys- tai ta darba atlieka alyva.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

arunaskeras

Nors ir nukrypom nuo temos, bet papasakosiu tikra fakta. Ziurejom pirkti dauzta masina.Seimininkas nepasake kad nera ausinimo skyscio ir uzvedem varikli.Variklis dirbo koki 15 min., kol apziurinejom masina. Tik paskui uzgesine pastebejom kad antifrizo nera ne laso, nes nusimovusi slanga.Variklis jau buvo gerokai pasiles.Ir nieko neatsitiko. Variklis dirba gerai.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Angelinio

as irgi prie nukrypuios temos prisidesiu. ziema truko karteris ir isbego tepalas, dege tepalo lempute. vilniuje nuvaziavau nuo karoliniskiu iki baltupiu ir atgal, atstumas nemazas, varikliui nieko nenutiko.

Virgelis

CitataAngelinio parašė:
as irgi prie nukrypuios temos prisidesiu. ziema truko karteris ir isbego tepalas, dege tepalo lempute. vilniuje nuvaziavau nuo karoliniskiu iki baltupiu ir atgal, atstumas nemazas, varikliui nieko nenutiko.
Tikriausiai ne visas tepalas buvo isbeges. Aplamai tai Jums labai pasiseke, kad variklis neuzkale.
Keista cia diskusija uzvire- apie eksperimentus, kaip ir kiek galima vazineti be ausinimo skyscio ar be tepalo. Tuoj dar kas prades tvirtinti, kad galima ir be vieno , ir be kito vaziuoti. Baikit Jus bajerius ir nejuokaukit tokiais dalykais.:o
Virgelis

Henris

Na kad antifrizas ausina tik isore tai kazkaip nelogiskai manau. Pirmiausia, nuemus galva matosi antifrizo ir tepalo kanalai, kurie salia vienas kito, del to ir keiciam galvos tarpines, nes kai ji prasprogsta, pradeda antifrizas maisytis su tepalu. Manau antifrizas pirmiausia apsaugo galva, o tepalas kaip fennix ir sake stumoklius ir cilindrus. bet kokiu atveju be siu abieju skysciu toli nenuvaziuosi. Bet jei antifrizas isbegu, tai labiau tiketina kad galva truko, bet ne blokas. Kad bloke issimaltu stumokliai, ziedai, tai manau ilgokai reiktu pavaziuot be tepalo... Man buvo panasus variantas su sena auto, kai antifriza ispute per issipletimo bakeli irgi uzgeso variklis ir buvo rodykle iki raudono uzlipus temperaturos. Nieko, pakeite tarpine galvos nuslifavo galva ir viskas ok. Beje masina kai uzgeso nesikure, paskui kai variklis atveso uzsikure puikiausiai, arba koks kompas mate kad temp auksta ir neleido kurti, arba antifrizas uzpyle zvakes ir kol neissdziuvo, nebuvo kibirksties, cia buvo benzas. Dyzeliui galvos biki problematiskesnes, ten didesnes apkrovos...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019