Vairo stiprintuvas

Pradėjo hugg666, Birželis 30, 2011, 19:10:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

kosmosiukas

na tai rudumas , buna universaliu pagrinde.. arba ten gal pas tave raudonas skaitosi.. siap tarp min ir max  turi but, bet esme avensi navatna isvis, yra kelios zymos yra cold min ir max, ir sekanti auksciau hot min ir max , tai palikau ant cold max bet pavazinejus nieks ten nekyla i hot kazkaip, nors ten nlb manau ir kam yra kilt, vanduo stipriai plecias, o tepalas pletimosi savybem labai nepasizymi...
siap aisku jamat idealiai tai keist ir tosola ten melyna ciut ne kas 2 met, raudona tipo kas keturis, dezes tepalus, vairo stiprintuvo skysti, ciut ne viskas iki idealumo bet ar tai kazka pades, stai klausimas ? :D :think:
cia tik paprasciausias dalykas, bet mazai tiketina ar pades tau tas pakeitimas ? pas tave uzkurus tik sucypsi ? yaris pas tave ziuriu ?
dirzas generatoriaus eina su vairo stiprintuvu ? kartu ?  nera skirtumo ar salta ar silta , ar pasilus necypsi ? dirzeliai is niekur nieko necypsi, gali but generatoriaus guolis, tai yra jo sankaba eina i pabaiga.. ff

kosmosiukas

realiai isvis tojotu barankos sunkios , ne kiekvienam pencininkui dar pasukiot :D va pitake golfe paimi ir raizai vienu pirsteliu eletrini  vairava ir vargo nematai, o cia kazkaip per standziai tojota..mano poziuriu

MindaugasB

Citata iš: kosmosiukas Įrašytas Rugsėjis 26, 2014, 00:37:01 AM
realiai isvis tojotu barankos sunkios , ne kiekvienam pencininkui dar pasukiot :D va pitake golfe paimi ir raizai vienu pirsteliu eletrini  vairava ir vargo nematai, o cia kazkaip per standziai tojota..mano poziuriu

Mano Aurio vaira gali su nestovinciu pimpalu sukioti. Kaip plunksnele. Prasom uz visus Toyotos modelius nekalbeti :) :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

ToyotaClub

#33
Taip yaris. Dabar ryte kaip temp zemesne uzkuri cip cip. Po to tyla siltai. Pries galvos tvarkima ir pacipcedavo jisai man, ipatingai jei kokia bala ivaziuoji. Bet dirza paliko sena sake norma, nors as buciau keites, turbut nuo gamyklos dar nekeistas. Bet jei kokia bala pralekdavau ir cip cip. Sutvarke galva buvo ramu. Jokiu cip cip. Buvau nuvares nes man ten snypste. Sako siubrlys cia dirba neimk i galva. Dabar koki menkiausia garsa isgirstu, varai ziureti. Pastate si karta masina mane ant adatu juodai. O del skyscio lygio reiks paziureti ar ir yra hot, cold. Man kaip buvo golf vairo kalonke tai ir pyliau universalu. Pasakiau meistrui sake niekad nepilk universaliu. Kiek cia tos tiesos nzn. Restauravau
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Vladas55

#34
Guolis jeigu jau cypia tai pastoviai,cia tik dirzas cypia jeigu dar per bala greit vaziuoja patenka vanduo,praslysta dirzas ir sucypia,gal kokios apsaugos nera dugno jeigu vanduo patenka.Skyscio negalima daug pylt,pazystamas keite,pripyle beveik pilna,pradejo varyt per dangteli,pripilt vidurki ir uztenka.Mano Toyotoi labai lengvai sukinejasi vairas.

kosmosiukas

va blin, na teip ir sako universalus daiktas netinka niekam :) jei visa nauja pilt tai zinoma padoru nupirkt pagal gamintoja, bet kaip dapylimui ten keliasdesimt gramu gal nieko blogo nenutiks ..  :G
na pas mane nuo pirkimo masina 2 metus vis pacypdavo salta cipt cipt uzkuriant ir viskas , ziema isvis necypdavo ir neimdavau i galva, arba per didziausius karscius irgi necypdavo.. kazkaip neimdavau i galva..
tada isvis cypt pradejo ilgiau biski, supursciau su wurthu mazumele, isvis zviegt pradejo.. pastoviai , tada generatoriu luptis.. nes is tos puses ejo garselis, nors buna gali ir kitas galas cypt, bet nuo kito atsiduoda..
issiardziau per didziausius vargus generatoriu, priejimas "super" atkabinimas pusvalandis, o istraukt nei per virsu nei per apacia :D tai dar gera valanda bandziau per prieki ir gala istraukt, niekur nelenda , teko balka paleist priekine zemyn, nesamone kazkokia... ir ka to pasekoje issiardau generatoriaus guolis cia gi mandras stovi su sankaba guolis, ta sankaba nelaiko , nes kaip guolis sukasi pyrmyn atgal, o cia turi pirmyn suktis, atgal stabdyt, o pas mane tas stabdis jau mires buvo , ir del to taip buvo.. prie to pacio paklibinau ir itempejo guoliukas klebejo presuojamas, as ji graziai iskaliau ir tiko eina standartis, boshinis generatoriaus guoliukas, 30lt istumiau graziai, ir vulia, cypimo kaip nebuta ;) tfu tfu tfu

kosmosiukas

geras guolis sankabinis susiktas diametro juokingo 310 pinigu , va tau ir tojota :D (!?)
aisku yra kinija uz 80 lt , bet tai laimes dalykas ar laikys, o tiek ardymo :D
tai dedi ispaniska uz 160lt ir laiko :)

ToyotaClub

#37
Pas mane virsuje generatorius :) lengvai istraukti gali. Nors viskas suspausta. Tai dar gerai kad turi rankas gali ir pats pasiremontuoti vis susitaupo.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

kosmosiukas

tai gi visos tos masinos genda, tik tojotos ziauriai isgirtos , is senesniu pirmas vietas ateist ima techuose, bet visos jos genda, stebuklu nera  (h)

Donis7

Citata iš: ToyotaClub Įrašytas Rugsėjis 25, 2014, 22:47:18 PM
sian uzmeciau aki rudas kazkoks pas mane. Virs min pakiles truputi. Reiks vistiek varyti pas meista kazkas vel cipsi dirzelis atrodo uzkuri cip cip ir nustoja. Keisiu antifryza, prie to pacio ir ta skysti pasikeisiu stiprintuvo ,jei ten spalva i ruduma ir jis ne toks turi buti.
Šiandien pažiūrėjau į savo avensio stiprintuvo skystį, tai toks irgi skaidriai rudas (rusvas, kaip čia jį pavadinti), pripilta truputį mažiau nei max.

kosmosiukas

na pas mane buvo tarp cold minimum ir maximum, tai vakar galvojau lekt ATF pirkt buteliuka dapylimui mazumele, bet netycia uzlekiau i norfa, ir ziuri akcijos elite ir autochemija produkcijai 35% tai pasiimiau universalu elite stiprintuvo skysti, su akcija 8lt :D dapylimui ten simta gramu ar maziau, dapiliau iki hot max , tai jis toks bespalvis kaip ir, gal biski skystesnis nei ATF, tai taip lyg ir svelniau sukinejasi, be girgzdesiuku, arba toks nusiteikimas emocinis , siap kiek turejau masinu , i visas universalu pildavau, ir jokiu sposu nebudavo..
o tai tosola siap is lempos keiti , ar viska tvarkingai kas 2 metus ? :D
nes keiciau termostata tai matavausi su kolba uzsalimo temperatura senojo tosolo, tai nieko ten nepasikeite, telpa i savo ribas , tik aisku pajuodes skystis, tai susipiliau ateiciai gal pravers, nes kazkada ziema pasibaiges langu skystis darbinej masiniukej buvo, tai tosolas suejo gerai :D
termostata zinoma pasikeiciau tai ir tosola, nauja zinoma, tik ir nezinau, cia sakot eina standarbas raudonas tipo , bet kaina kazkaip skirtumas kur melynas 22lt , o raudonas 37lt, tai kazkaip skirtumas vos ne perpus.. tai 2 kaniukius paimiau po 5litrus melyno, kazkaip permoket uz kazka nestebuklingo, nesinorejo.. tipo pagal standartus sako melyna jei pagal viska reik pas 2 metus vos ne keist, o raudona lyg kas 4rius, kiek ten tiesos velniai zino :D
kas ten tas glikolis skiariasi su sumnesniais priedais, kad netaip aliumini estu ir mazgus.. ir sildyt kazkaip silciau pradejo, ant higt net galva sukas nuo karscio atrodo, ir po pakeitimo kazkaip viena padala daugiaau lyg tai uzkyla nei buvo :) ciut ne iki vidurio ,atemus viena padala, o buvo gal uzsildavo atemus 2 padalas nuo vidurio i apacia..  siap mamos polo 1,9 sdi tris kartus gal greiciau uzsyla nei tojota :D
o kiek supilat i avensi tosolo ? ir kaip keiciat, nuorinat su tuo voztuvu pagal instrukcija ant kapoto ar papraastai ? kiek cia as 7 litrus gal supyliau i sistema :think:

Myjack

#41
Daug idomiu pasvarstymu, bet ar nelengviau tiesiog pasikeisti ta skysti?
Kieme, "atsileides" uztrukau apie valanda pasikeisti ta skysti. Rezultatas..., na, vairas kiek lengvesnis, susukus iki galo dingo cypimas. Kaip jau ne karta buvo mineta siame forume - pilamas tik ATF skystis... Pats pirkau Toyota (apie 35 lt 1 litras).
Procedura: 1. Pakeliams auto priekis (kad lengviau butu sukineti vaira); 2. Istraukiams senas skystis bakelyje (svirksto ar kito irankio pagalba); 3. Atjungiama "gryzimo" slangele ir sujungiama su ilgesne slangele (naudojau paprasta skaidria slangute tam, kad matyciau kada pradeda eiti nauajs skystis), kita jos galas statomas i tuscia talpa; 4. Pili i bakeli skysti ir paprasai, kad zmona, draugas, kaimynas, praeivis ar kt. pasukinetu vaira iki galo keliolika kartu (tol, kol is sistemos isbegs senasis skystis ir prades begti naujas); 5. Po proceduros pripilamas skystis iki "cold max" ir uzkuriamas auto. Sukinejamas vairas, kad iseitu patekes oras (burbuliuoja). Kai iseina oras, dnegiam dangteli ir darbas baigtas :) 5.1. Nepamirstam padekot kompanjonui uz pagalba  :-)
Trukme - ne daugiau kaip 1 val. sauletos grazios dienos ir 1 arba 1.5 litro ATF skyscio...  :-]
Buvo pamineta ir greiciu dezes alyva. Keiciau ir ja (Liqui Molly). Po keitimo tikrai nieko blogo, atvirksciai - smagiau metosi begiai (bet toyota kaprizinga - nei vairas, nei begiai "nepaklusta itin lengvai). Ir vairo ir dezes skyciu keitimas, tiketina, daugiau yra profilaktinis reikalas, tam sistemos dirbtu sklandziau... Didesnis skirtumas, tiketina, bus ziemos metu...
Keistas ir ausinimo skystis, po dirzu keitimo. naudotas G12...

ToyotaClub

As pyliausi toyotini tosoloa. Po galvos tvarkymo as dar pora kartu ir dapylinejau. O kaip nurorinant paprastai kaitinant varikli?
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

kosmosiukas

na jo tikrai gerai sakai nera cia stebuklu pasikeisti, ale tai kad cia jei taip pedantiskai viska keisti, tai ir sedek blem kaip KOSTIA tam garaze ir garaze , kartais biski ir uzknisa :D
bet prie progos gal ir reiks, nes pacypdavo visa susukus tik iki galo bet lengvai, db dapylus beveik nieko tik i desine puse jei jau iki pat galo, atsuki, ir vel staigiai i desine susuki :)
tai kad as stebklingai ir neorindavau tu masinu biski ikalnytej, pili pili pamaigai slangas, vel pili, pabirzgini, vel pili, pamaigai slangas, vel pili, as ukiskai kaip senai laikais :D o ten instrukcijoj ant kapoto parasyta apsuku duodi, tada pilna pripili, dar ta oro voztuva tipo atsukti, bet as kazkaip nezaidziau ten su juo, gal tada viskas paprasciau ?  (H-)

ToyotaClub

Tai va pas mane ten daugiau caksi kazkas prie skyvu, ar to pagrindinio ar kurio sunku suprast.
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas