Problema su apsukomis ir trauka*

Pradėjo Markelo, Liepa 05, 2011, 17:51:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Markelo

Judant is vietos sukeliu apsukas iki ~2500, viskas tvarkoje. Su antra pavara nesu tikras ar problema iskyla, bet su trecia jau problema ryski. Kai apsukos pasiekia 2000, masina nebenori traukti.. toks kaip atmetimas atgal ir spaudziu gaza iki dugno, bet kaip atmestu, nera traukos.. Greiti pasiekiu iki 80, galeciau ir daugiau, bet masina labai letai bega.. Plius mieste jau nesinori daugiau vaziuot.. Itariu, kad beda atsirado, kai mane smarkiai uztaske viena masina. Nes pries tai pravaziavau 5km ir viskas ok, o poto stovejau kamstyje ir nepajutau tos problemos, taciau vel bandant iginti masina jauciasis tas atmetimas.. Ar gali buti, kad mane "uzpyle" ta masina? Atsidarius kapota viskas sausa, filtrai sausi. Atrodo, kad ne lasas nebutu isvis po varikliu patekes. Bet taip nei is niekur.. Ryte nieko panasaus nebuvo. Siandien didziaja dienos dali pralijo, o masina buvo lauke. Kokios gali buti problemos? Kokie pasiulymai? Bijau vaziuoti dabar su auto, kad kazka varikliui nepadaryciau. Ačiū visiems.
Toyota Avensis 2001 D4D | 81 kW | Mėlyna

mind

Kartais degalų nesipylei panašiu laiku, gal sutapimas?
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Markelo

Degalu pyliau vakar is lukoilo (D ecto), iki siol ju nepyles. Bet pravazinejau vakar dar su tuo ipiltu kuro kokias 2 valandas ir nieko panasaus i tai kas vyksta siandien. Siryt irgi nemazai nuvaziavau, bet nieko. Grynai poto "uzpylimo" kazkas ne taip. Taciau manau tas uzpylimas tik sutapimas..
Toyota Avensis 2001 D4D | 81 kW | Mėlyna

arunaskeras

Pirmiausiai pradeciau ziureti nuo kuro filtro.Paskui EGR voztuvas. Oro filtras. Oro srauto matuokle.O gal kur ora traukia i kuro sistema.Uzpylimo dyzelis nelabai bijo.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Markelo

Siandien reiks dar atidziau pasiziuret. Buvau dar vakar isvaziaves pasiziuret kaip kas, tai is pradziu nieko nebuvo, paskui vel.. ir ta problema kyla tada kada staigiai minu greicio pedala iki dugno..
Toyota Avensis 2001 D4D | 81 kW | Mėlyna

Markelo

#5
Prasivaziavau ~20km, is pradziu viskas gerai su visom pavarom, taciau grizinejant namo vel tas pats.. :( Beje ant laisvo spaudziant gaza siek tiek meta juoda duma, bet siaip ramiai dirbant varikliui jokio dumijimo nesimato.
Toyota Avensis 2001 D4D | 81 kW | Mėlyna

Minju

Nepatingėk atsidaryti kuro baką,išvalyti sietelį,o po to gal pakeisti ir kuro filtrą...paskaityk forumą,jau daug kartų buvo rašyta šia tema....

arunaskeras

CitataMarkelo parašė:
Prasivaziavau ~20km, is pradziu viskas gerai su visom pavarom, taciau grizinejant namo vel tas pats.. :( Beje ant laisvo spaudziant gaza siek tiek meta juoda duma, bet siaip ramiai dirbant varikliui jokio dumijimo nesimato.

Bijau tiksliai sakyti ar tikrai tas pat tau yra,bet man pries tai turetai toyotai lygiai taip pat buvo salta viskas gerai pasyla vel dingsta trauka tai kaltas buvo kuro filtras trauke ora.Teko uzdeti permatoma slangute nuo filtro iki siurblio ir pasimate, kad eina oro burbulai.Problema issprendziau tik pakeites visa kuro filtra su visu korpusu.Beje man uzsidegdavo serviso lempute, kai netraukdavo.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Giedrius34

As tai gal pradziai klema nuimciau, parukyciau ir atgal uzdejas ziureciau ar kas pasikeite...B)
ტოიოტას გამძლე

looking4snow

Man pastaruoju metu panasiai buvo: mazdaug iki 2000 apsuku traukia normaliai visais begiais. Bet jeigu tik duodi daugiau apsuku - netraukia ne velnio. Jeigu kita begi imtu kai apsukos sukyla iki 2000-2200 - vaziuoju kaip su normalia masina. Kiek bandziau, traukia ir 120 km/val. Daugiau nenorejau virsyti greicio. Kai permetineju begius ties ta mineta riba check lempute niekada neuzsidega. Kai pradedu "prievartauti" masina, bandyti ispausti daugiau apsuku ir taip kuri laika pavazineju - check lempute uzsidega.

Siandien dariau diagnostika Klaipedos Solorinoje. Jiems rode tokia klaida: 78(8) - Fuel Pump System Malfunction (Short). Pagal juos, tureciau pasikeisti kuro siurblio voztuvelius ir masina vel dirbs kaip bitute. Sake jiems rodo tik 30 kazko, kai turetu buti 100 ar 110, jau nepamenu. Tipo yra uzsikise. Blogumas tame, kad tie voztuveliai pas juos "tik" 980 Lt kainuotu... + darbas 100 Lt (su PVM).

Mano klausimai: 1. Gal paieskoti kuro siurblio srote? 2. Gal pradziai bandyti issiurbti ir isplauti kuro baka, gal tiek ir tereiketu? Ar cia nesusije dalykai su tais voztuveliais? 3. Gal tiesiog kazkur Klaipedoje galima viska padaryti kokybiskai, bet pigiau?

salcas

#10
Man irgi trauka dingdavo. beda buvo kuras, o tiek daug visokiu variantu isbandziau, kai temperaturos rodikle pakildavo iki puse dingdavo trauka, mygi gaza o masina negreiteja, isvazinejau per menesi dyzeli, dabar piluosi tik Shell V- power ir su taruka bedu neturejau. Tiesa per ta menesi kai dinginedavo trauka buvau pora kart marmalo ipiles  kurui pravalyt tai ipilus pora valandu nedingdavo trauka, o po to vel taspts.

egariukas1

Reikia daryt gyva diagnostika,matysi kur beda,nes varijantu begalybe,turbina,siurblys ir tt

tamsa

#12
Citatalooking4snow parašė:
Siandien dariau diagnostika Klaipedos Solorinoje. Jiems rode tokia klaida: 78(8) - Fuel Pump System Malfunction (Short). Pagal juos, tureciau pasikeisti kuro siurblio voztuvelius ir masina vel dirbs kaip bitute. Sake jiems rodo tik 30 kazko, kai turetu buti 100 ar 110, jau nepamenu. Tipo yra uzsikise. Blogumas tame, kad tie voztuveliai pas juos "tik" 980 Lt kainuotu... + darbas 100 Lt (su PVM).

Mano klausimai: 1. Gal paieskoti kuro siurblio srote? 2. Gal pradziai bandyti issiurbti ir isplauti kuro baka, gal tiek ir tereiketu? Ar cia nesusije dalykai su tais voztuveliais? 3. Gal tiesiog kazkur Klaipedoje galima viska padaryti kokybiskai, bet pigiau?

http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=145&thread_id=3214&pid=57302#post_57302

looking4snow

Dekui tamsa, parasiau jam i privata.

O del kuro, tai gal ten pas jus UK ir svarbu, bet Lietuvoje, manau, geras kuras visur. As pilu retkarciais is Statoil, bet kokius 99 proc. atveju is Neste. Is niekur kitur nesu pyles kuro i sita masina.

Siandien radau zmogu, kuriam buvo identiska problema kaip mano ir isprende butent pakeites i naujus tuos voztuvelius. Dar ir NNZ apie panasu vieno klubiecio atveji papasakojo, kai anas isprende sita beda tik pakeites voztuvelius.

Matau pora galimybiu issisukti is sitos situacijos neperkant nauju voztuveliu. Juolab mazai tiketina, kad sugedo butent abu iskart, beda tik, kad neparduoda niekas ju po viena... Parasysiu kitos savaites gale ar pavyko susitvarkyti, tada parasysiu ir kaip tai padariau.