kai apsukos ~2500 su šaltu varikliu - trumpam dingsta trauka ir vėl atsiranda

Pradėjo LG, Liepa 19, 2011, 23:37:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

Modka

reklama tu reklama... padeti nori o vistiek netinka ane ? Kai ant salto variklio dingineja trauka paklausyk atsidares langa kaip variklis dirba ir pamatysi kad kalena, o jei sakysi kad nekalena ir dingineja trauka taip taip beveik nebuna. Vasara netaip jauciasi daugiau ziema.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Ralfas

kalent tai tikrai nekalena cia jau 100% as tau galiu pasakyt, variklio garsas tuo metu tikrai niekaip nepasikeicia. Juo labiau purkstukus man tikrino su kompu ir tiek ant salto tiek ir ant karsto variklio prie laisvu sukiu jie dirba gerai.

Ralfas

Kokios ridos pas jus kolegos pas ka ant salto masina patrukcioja??

kasiliauskis

Sveiki, turejau panasia problema. Pas mane ravas-dyzelis. Pradedavo netraukti nuo 3000 aps. ir trauka dingdavo kokiom 5s. po to vel trauka ir taip pasaka be galo. Veliau viskas prasidedavo nuo 2500aps. po to nuo 2000aps. ir nesvarbu siltas ar saltas matoras. Tai pakeiciau kuro filtra uz 30lt ir problema lyg ir dingo. Ziuresiu kap toliau bus.

Henris

To modka: na jei ziema dyzelis uzkurus  po nakties pakalena 10s, nemanau, kad jau reikia purkstukus lupt lauk. Ir siaip bet kuris saltas dyzelis kol siek tiek nepasyla dirba kazkiek garsiau nei pilnai isiles, net ir naujas auto taip pat elgiasi. Kad purkstukai, tikrai netikiu, del to traukos uzstrigimo saltam motorui ir tai nevisada. Jei kalbet apie kuro padavima, labaiu tikeciau, kad gal pastringa kuro siurblio koks voztuvelis, tada teip gali krist sekundei kuro slegis ir taip buti, bet kad purkstukai visi nebepurkstu prie tarkim 2000rpm ir butent kai kada, nu tai kazkaip man neitiketinai skamba. Beje jei purkstukai kalentu (t.y. butu neadaptuoti) tai manau jie kazkiek kalentu ir ant silto motoro, ypac isibegejant...
To Ralfas: odometras tuoj pasieks 200 000, bet nezinosi, gal buvo atsukta kai pirkau, pirkau 3 metu senumo auto su 132 000km.
As neatmetu galimybes, kad patrukciot gali del kuro padavimo, bet labai likisu prie oro padavimo, nes pamenu kai man mesdavo check'a, tai butent masina susitampydavo ant 2000rpm kai turedavo isisukti turba. Paskui man Solorinoj kazka pareguliavo, nes sake strigdavo turbos sklende. Labai panasus jausmas buvo, bet tai vykdavo bet kada, nesvarbu saltas ar siltas motoras.
To kasiliauskis: na oro filtra keiciu reguliariai kas 15k km, oro filtra visada dedu MANN firmos. Nebent gal firma pabandyt pakeist...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

na mums taip ilgam nedingsta,cia toks momentinis sutrukciojimas ir jis tik ant salto variklio buna.

Henris

APie tai ir as sneku, pas mane irgi momentaliai viskas ten ivyksta ir tik saltam motorui.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

raipet

Kol variklis nepasiekia nustatytos temperaturos daviklis neleidzia ijungti turbos, tiesiog taip nustatyta gamintojo ir neiskokit si****j smegenu.
D4D 85kW

Ralfas

ka reiskia neleidzia ijungti turbos??? viena diena leidzia,o kita jau nebe??? nes ne kiekviena ryta buna tas sutampymas.

Ralfas

snd pastebejau dar viena niuansa su tuo sutrukciojimu :) jeigu ant saltos stengiesi begi perjungt kad nesutrukciotu tai yra begi jungi nepasiekes 2000rpm tai tuomet jau pasilus varikliui kai duodi iki dvieju 2000rpm vistiek bent karta sutrukcioja ir po to jau tie trukciojimai dingsta,toks jausmas,kad bent karta del kazko turi sutrukciot,dingt ta trauka akimirkai nesvarbu kokiu rezimu.

Henris

Ralfas as apie tai jau rasiau anksciau, kad butent nebutinai kai visada saltas variklis trukcioja, bet cia buna sutampymas, kai ilgiau pastovi masina ir pradedi vaziuot, butent ant turbos iputimo, susitampo, ir paskui nebebuna. Tai as manau, kad kuro padavimas ne prie ko, cia bus su kokia nafig sklende turbalo, vistiek turbo ortakiuose yra tepalo dulkiu, gal kol pastovi auto ta sklende kiek prikimba,o po pirmo normalaus atsidarymo, prasivaiksto ir viskas buna ok. Nes neisivaizduoju, kas daugiau ten gali strigt. Nes jei butu kokia elektronine beda, manau jau isiziebtu check engine.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

tai va kad tokia sudina beda ir neiasku bent jau kur ko ieskot butu galima... Gal ir turba, bet vargu ar nuvarius i koki turbo servisa jie kazka rastu ar pamatytu, nebent bandyt daryt diagnostika ir kad ziuretu viska vaziuojant,o masinai susitampius kokie parametrai pasikeitu.

Henris

pasikabinus kompa, galima pastebet aisku duomenis, bet reikia palaikyt masina uzgesinta kiek laiko, tada pasijungt kompa uzsikurt ir tiketis, kad prie pajungto kompo ji susitampys :) Nenustebciau pamates display'ui paprasta dalyka, kad kokia 1s vietoj turbo iputymo kokiu 0,9bar, butu ipuciama tik 0,1 , o paskui staiga pakiltu ikia 0,9 ar 1 bar. Dar pamasciau, kadf galimas variantas, nebutinai turbo sklende, gal turim problemu su ismetamosiom dujom, gal ten kas pasikise, bet tada visalaika nevalintu...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Ralfas

na del ismetamuju duju kazkaip abejociau... Na kompa reiktu pajunginet is ryto masinai kuri visa nakti prastovejus ir tada vaziuot, manau bent vienas susitampymas tikrai butu :)