kai apsukos ~2500 su šaltu varikliu - trumpam dingsta trauka ir vėl atsiranda

Pradėjo LG, Liepa 19, 2011, 23:37:44 PM

« ankstesnis - sekantis »

audrius

pradek nuo to, kad karbiuratoriams valyti skirtu purskikliu pabandyk pavalyti oro srauto matuokle, kuria rasi pries oro filtra ant oro paemimo vamzdzio  keturkampe dezute i kuria ateina laidas.;) Viduje vamzdzio yra sensorius kuris uzsinesa dulkemis(isiardes nesunkiai rasi ir suprasi jei ka nors ismanai apie technika) i ta sensoriu nukreipes purskikli keleta kartu papurski duodi isdziuti ir vel bandai uzkurti.
ar keitei zvakes?
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Bemsas

CitataTitan parašė:
Nejaugi niekas negali padeti?

Tiesiog isijungia kondiseno kompresorius. Pabandyk isjungti mygtuka AC ir nustatyk, kad pustu per vidurines groteles ir paziurek, ar yra tas sokinejimas apsuku.

Titan

Taip,pastebėjau,kad apsukų šokinėjimas stovint vietoje susijęs su ventiliatoriaus junginėjimusi. Bet nuolat ventiliatorius prie radijatoriaus turi junginetis? Dėl riedėjimo didesniu greičiu nesuprantu kodėl.Oro srauto matuoklę bandysiu pravalyti. Þvakės nekeistos.



Ralfas

kaip ir sakiau buvo parudijus turbinos geometrijos reguliavimo asele tai sutvarke ta reikala ir geometrija pareguliavo :)

AVENSIS D4D CHIP

CitataTitan parašė:
Taip,pastebėjau,kad apsukų šokinėjimas stovint vietoje susijęs su ventiliatoriaus junginėjimusi. Bet nuolat ventiliatorius prie radijatoriaus turi junginetis? Dėl riedėjimo didesniu greičiu nesuprantu kodėl.Oro srauto matuoklę bandysiu pravalyti. Þvakės nekeistos.
kondiškes nebandiai isjungt?dings ir aps.šokinejimas ir ventil.neveiks;)

nerijus242


UfO

Nuimti kondicionieriaus dirželį :D

O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).

Modka

CitataUfO parašė:
Nuimti kondicionieriaus dirželį :D

O jei rimtai, tai nieko čia nepadarysi, toks jau tas kondicieniorių veikimas. Ir dar, kuo variklis silpnesnis tuo labiau jaučiamas apsukų "šokinėjimas" (iš patirties su 2.0D4D ir 1.5dci).
Avensis D4D 2.0  85kW nesokineja jokios apsukos ijungus AC sokineja ant 2.2 apsukos. Teorija paneigta :)
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Renis

Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

LG

ant 2.0 šokinėja irgi :) kai pradėjo šokinėt - prisiminiau apie AC. Išjungus AC - krito iki 0,8
Toyota Avensis
2010 m. 2.0L D4D 93 kW

Tuziukas

gal kas tvarketes ta sutrukciojima? kai orai vesta, variklis dazniau saltas tai ziuriu vis dazniau sutrukcioja, nervina..diagnostika nieko nerodo..:(

Ralfas


buksas

Man sita problema (sutrukciojimas saltu varikliu mazdaug ant 2000 apsuku) dingo labai netiketai - atjungus (uzgliucinus) EGR voztuva.. Bet kadangi atjungti nera geras sprendimas, nes kompas meta klaida ir uzsidega standartines check engine, VSC, TRC lemputes, tai panasu, kad kompo neapgausi, reiks issimti EGR ir issivalyti. Dazniausiai EGR isvalymas isprendzia keleta problemu is karto - dingusia trauka, juoda duminima ir t.t.