patarkite del traukos

Pradėjo bonusas, Liepa 22, 2011, 11:25:23 AM

« ankstesnis - sekantis »

zally

Sulyginai zvirblio ir varnos mase.Pasodink pora keleiviu i golfa ir tada palygink.Su  tokiu golfu 5 metus varinejau ir kai persedau ant corollos buvau labai nepatenkintas:(
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

Henris

Citatazally parašė:
Sulyginai zvirblio ir varnos mase.Pasodink pora keleiviu i golfa ir tada palygink.Su  tokiu golfu 5 metus varinejau ir kai persedau ant corollos buvau labai nepatenkintas:(
Hmm ta prasme nepatenkintas?? Del to kad Corolla daugiau sveria ar visgi golfas? :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

zally

Atrode, kad corolla visiskai netraukia.Golfas sveria maziau.
Tie, kurie pamiršta istoriją yra pasmerkti ją kartoti.

rukas

#18
Galiu pasidalinti ir aš savo įspūdžiais.
Visą gyvenimą važinėju tik su dyzeliais Audi, BMW, Peugeot, Skoda, WV, dabar Avensis D-4-D. pirmieji net neturbininiai.
Šiaip visada galvoju kaip žmonės jaučia tą turbo lagą, nei viename ankščiau turėtame su turbina nejaučiau, bet kai persėdau į Avensi, tai tikrai jaučiu ir tai man pasirodė labai keista. iki 2k rpm ji neina. Lyginant su paskutiniu turėtu 1.9TDI octavia, tai skirtumas didžiulis, reikia iš naujo mokytis važiuoti. Octavia jau nuo 1200rpm traukia tik taip, tačiau po 3000rpm tai garsas geriau nereikia, kitaip tariant važiuoja nuo 1200 iki 3000rpm.
pas Avensi tai po 3000rpm garsas labai gražus ir trauka normali. Panašu dėl tokio suderinimo ir sąnaudos didesnės, nes mieste aš visada važinėju mažesnėmis apsukomis, o Avensis netraukia. Kažkaip nepratęs spausti kaip benzą.;)

AVENSIS D4D CHIP

Citatarukas parašė:
Galiu pasidalinti ir aš savo įspūdžiais.
Visą gyvenimą važinėju tik su dyzeliais Audi, BMW, Peugeot, Skoda, WV, dabar Avensis D-4-D. pirmieji net neturbininiai.
Šiaip visada galvoju kaip žmonės jaučia tą turbo lagą, nei viename ankščiau turėtame su turbina nejaučiau, bet kai persėdau į Avensi, tai tikrai jaučiu ir tai man pasirodė labai keista. iki 2k rpm ji neina. Lyginant su paskutiniu turėtu 1.9TDI octavia, tai skirtumas didžiulis, reikia iš naujo mokytis važiuoti. Octavia jau nuo 1200rpm traukia tik taip, tačiau po 3000rpm tai garsas geriau nereikia, kitaip tariant važiuoja nuo 1200 iki 3000rpm.
pas Avensi tai po 3000rpm garsas labai gražus ir trauka normali. Panašu dėl tokio suderinimo ir sąnaudos didesnės, nes mieste aš visada važinėju mažesnėmis apsukomis, o Avensis netraukia. Kažkaip nepratęs spausti kaip benzą.;)
dedi čipa ir traukia visu diapazoonu;)

horn

O benzas kitaip spaudžiamas? Visą gyvenimą asmenines tik benzinines turėjau, spaudžiu nuo 1500 iki 2-2.500 :)

peleroma

Man irgi labai aktuali tema. Turiu Toyota Corrolla Verso 2003 D4D. Traukimas taip kaip ir aprašyta. Iki 2000rpm lagas paskiau jau geriau. Irgi buvo iškilęs klausimas ar kas negerai automobiliui, bet kaip suprantu čia tiesiog toks variklis. Netgi galvojau apie katalizatoriaus išpjovima, bet kol kas nieko nedariau.

gega77

Galiu pasakyti, kat D4D variklio turbina isijunge nuo 1750 apsisukimų. Tai iki to traukos dideles nebus, o poto tai isijunge turbina ir trauka pagereja. Dar vienas dalykas del traukos visi iesko, diagnostikas daro ir nieko neranda tai galiu pasakyti, kad beda yra katalizatoriaus uzsikimsimas. Man irgi tas buvo tai beveik keturis menesius bedos ieskojau.:)

fennix

Citatagega77 parašė:
Galiu pasakyti, kat D4D variklio turbina isijunge nuo 1750 apsisukimų. Tai iki to traukos dideles nebus, o poto tai isijunge turbina ir trauka pagereja. Dar vienas dalykas del traukos visi iesko, diagnostikas daro ir nieko neranda tai galiu pasakyti, kad beda yra katalizatoriaus uzsikimsimas. Man irgi tas buvo tai beveik keturis menesius bedos ieskojau.:)

Turbina ne lempute, ji neijunginejama ir neisjunginejama. Ji veikia visa laika nuo variklio uzvedimo ir dar kelias sekundes po uzgesinimo. Tiesiog efektyvumas pasiekiamas prie tam tikru numatytu sukiu. Prastai ligu ieskai, jei tik per 4 menesius iki katalizatoriaus prisikasei...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Robertas

#24
pavazinekit su toyota carina E 2 litru turbodyzeline 61kw, o vat tada suprasit, kas yra turbo lagas :D po tokios persedus i corolla tiek e12 paprasta 66kw d4d tiek 66kw verso varianta atrodys, kad lektuvas tos corollos tiek prie mazu, tiek prie dideliu sukiu :) o istikro carina 0-100 tiek viena, tiek kita lenkia :) tiesa viena is ju visai visai nesmarkiai, bet.. :)
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

Rober

CitataRobertas parašė:
pavazinekit su toyota carina E 2 litru turbodyzeline 61kw, o vat tada suprasit, kas yra turbo lagas :D po tokios persedus i corolla tiek e12 paprasta 66kw d4d tiek 66kw verso varianta atrodys, kad lektuvas tos corollos tiek prie mazu, tiek prie dideliu sukiu :) o istikro carina 0-100 tiek viena, tiek kita lenkia :) tiesa viena is ju visai visai nesmarkiai, bet.. :)
Nesupyk, bet nieko nesupratau :) Kas ką lenkia, kur lenkia? Gal lietuviškomis raidėmis būtų aiškiau?

Robertas

CitataRober parašė:
Nesupyk, bet nieko nesupratau :) Kas ką lenkia, kur lenkia? Gal lietuviškomis raidėmis būtų aiškiau?

atsiprasau, bet jeigu netinka mano rasymas be lietuvisku raidziu tai turi du variantus: 1. neskaityt apskritai mano posto 2. perskaityt letai neskubant antra kart. :) jeigu visgi nesuprastum, tai turejau galvoje, kad corollos (paprasta ir verso) 66kw palyginus su carina E atrodo labai greitos ir dinamiskos ir nesijaucia jokio turbo lago (persedus is carina E), priesingai nei carina E turbodyzeliniame modelyje 61kw, taciau nepaisant to carina E 0-100km/h isibegi greiciau uz abu modelius minetus modelius. cia buvo tiesiog kaip pavizdys ir pasalinio zmogaus ispudziai. ;)
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

topjoy

Šiaip nesukubėčiau išpjaudinėti katalizatorių ir pan. Buvo man šitas reikalas su trauka nutikęs tai kaltas EGR vožtuvas. Kaune "Dizrida" vienintelė šitą problemą išprendė, nes kiti tik siuntinėjo nuo vieno pas kitą.

lawyer

cia toyotu varikliu ypatumas.
mano senas passatas 1.9 tdi 66 kw geriau trauke, nei dabartine corolla d4-d 81 kw.
ploviau egra, pjoviau kataliza - nieko nepadejo, kai buvo buka iki 2000 rpm, taip ir liko.

fennix

egr ir katalizo pasalinimas turetu atlaisvint apsuku virsu, o ne apacia. Cia tiems kuriems reikia galios. O automobiliu mases kokios?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!