Tokvila - TOYOTA Avensis 2.2 D4D M/T Sol WG

Pradėjo niuniauskas, Liepa 29, 2011, 10:07:01 AM

« ankstesnis - sekantis »

niuniauskas

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citataniuniauskas parašė:
Citataarytis parašė:
Manau, kad ten 130240 km, nes paskutinis skaicius taip pat parasytas kaip ir trecias. Tuo labiau, kad data irgi panasi i 2016 metus :)
taip galbut, bet va sitas pastebejimas idomus: "Mašina jau su lietuviškais numeriais, registruota Lietuvoje. Reiškia ją per Tokvilą parduoda fizinis asmuo, jau pradėjęs važinėti. Kodėl parduoda? Joks mašinų pardavėjas nekiš pinigų į numerius, tech. apžiūrą, draudimą."
parduoda pati Tokvila o ne fizinis asmuo pries parduodant ji sutvarko,auto imami is atstovybiu uzsienyje,kas del ridos viska galima patikrint kompe;)
na klausinejau, tai siuo atveju Tokvila net neslepe, kad atstovauja kazka ir auto ne ju, jie kazkam atstovauja, auto isigytas belgijos aukcione, bet akcentavo, kad auto praejes ju patikra, kita vertus, patikra be garantijos...
Sėkmė prastas mokytojas - iš jos nieko negalima išmokti!

bladas

#16
Pridesiu savo dvi kapeikas: tokios serijos valstybiniai numeriai kaip sito Avensio - EOM 716 - buvo isduodami pries du metus, as pats Alytuje 2009-07-28 pirkau masina ir ten pat issiemiau numerius ENG...,pora savaiciu anksciau manes pazistamas Telsiuose gavo numerius ERE...,Regitros tinklapis rodo, kad sitas Avensis turi viena savininka Lietuvoje  ir kad 2011-06-08 praejes TA, vadinasi, pirma karta jis buvo registruotas Lietuvoje ir praejo TA 2009 m geguzes - birzelio men. Klausimas  - kokiu budu serviso knygeleje beveik po pusantru metu 2010-10-19 atsirado Belgijos dilerio irasas apie tech aptarnavima (beje, ten irasyta rida man atrodo kaip 150240), kodel pasakojama apie jos pirkima Belgijos aukcione ir nurodoma rida 137 200? Tokvila privalo duoti tau pilna informacija apie masinos tech aptarnavimu istorija.

bladas

Ir dar - i Google ivedus serviso knygeleje matoma dileri - Auto's Tolman Drachten B. V.  - mus nuveda i Olandija, one i Belgija.

AVENSIS D4D CHIP

Citatabladas parašė:
Pridesiu savo dvi kapeikas: tokios serijos valstybiniai numeriai kaip sito Avensio - EOM 716 - buvo isduodami pries du metus, as pats Alytuje 2011-07-28 pirkau masina ir ten pat issiemiau numerius ENG...,pora savaiciu anksciau manes pazistamas Telsiuose gavo numerius ERE...,Regitros tinklapis rodo, kad sitas Avensis turi viena savininka Lietuvoje  ir kad 2011-06-08 praejes TA, vadinasi, pirma karta jis buvo registruotas Lietuvoje ir praejo TA 2009 m geguzes - birzelio men. Klausimas  - kokiu budu serviso knygeleje beveik po pusantru metu 2010-10-19 atsirado Belgijos dilerio irasas apie tech aptarnavima (beje, ten irasyta rida man atrodo kaip 1502
40), kodel pasakojama apie jos pirkima Belgijos aukcione ir nurodoma rida 137 200? Tokvila privalo duoti tau pilna informacija apie masinos tech aptarnavimu istorija.
keista bet vilniuje perkant masina pries kokius 1,5menesio numeria būtent ir prasidejo EO..... Du bendradarbiai pirko ir pas juos butent tokie numeriai

Mars

Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
mars

niuniauskas

CitataMars parašė:
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
man ir atrodo, kad Tokvila nebutu prisiemusi rizikos pardavineti techniskai netvarkinga auto ir linkstu link to, kad reikes nepriklausoma diagnostika padaryti ir paziureti kame saknys :) Tik va klausimas kas ja kompetetingai Vilniuje be Tokvilos ir Mototojos gali atlikti? Gal yra ideju?
Sėkmė prastas mokytojas - iš jos nieko negalima išmokti!

AVENSIS D4D CHIP

CitataMars parašė:
Reikia žiūrėti pačia auto o ne knygutes, nes jas taip pat sėkmingai padaro kaip ir spidomero atsukimą, be to toyotos duomenų bazėje nėra fiksuojama tech apžiūros, ten tik surašomį rimtesni remontai, kaip suprantu jie nebuvo daromi nes Tokvila tikrai būtu aptikusi ir tokio automobilio nebūtu ėmusi pardavimui.
Jei patnka tas auto pasidaryk diagnostika variklio normalia ir imk ją. ;)
tai Tokvila pilnai apžiūri ir važiuokle,ir diagnostika ir paruošia tech.apžiurai tai ka tu ten dar surasi?o kad lavonu neima pardavineti tai teisus;)o auto imami iš belgijos atstovybiu kurias priduoda atgal pasibaigus garantijai ir niekas ten nežaidžia su spidometrais ir serviso knygutem

rukas

O ką aš paėmiau Avensis, kuris parvarytas iš Vokietijos (pagal dokus), bet eksploatuota Olandijoje. Pirkta per aukcioną (pirkėjas pastovus mano klientas ir man š neparduotu). Kai pamačiau tik nuimtą nuo tralo ir apžiūrėjęs pamačiau stovį, tai nesusilaikiau, nes atsibodo Lietuvoje stebėti lavonus. Kaip žmogus užsiimantis auto remontu per daug matau ant automobilio.
Dar padariau daignostiką, purkštukai dirba kaip nauji, Sankaba pakeista, Turbinos ir siurblio parametrai labai geri. Praminta beveik 200k km, bet stovis tai kaip 100k km, atsukčiau ir niekas neįtartų, nei pagal saloną, nei pagal kėbulą:)
Diagnostiką dariau, nes šaltas kažkaip keistai pora sekundžių dirba. Po filtrų keitimo ir pavažinėjimo magistralėj jokių problemų;) Ačiū forumui.
Bet va nelimpa man japonas po vokiškų auto ir nors tu ką.
Jaučiu pardavinėsiu, o auto stovis idelaus, net man.

Bemsas

#23
Pagaminimo data 2007-10-02. TA siai masinai varyta pirma karta 2011.06.08, rida buvo 137210. Praejo is pirmo karto AB "Viršuliškių autosalonas".

Robertas

#24
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
keista bet vilniuje perkant masina pries kokius 1,5menesio numeria būtent ir prasidejo EO..... Du bendradarbiai pirko ir pas juos butent tokie numeriai

pries 3 savaites pirkom corolla is rokiskio :) numeri gavom EOS :) tai cia su tais numeriais slidus reikalas.

ir dar rukas rase, kad pirko avensi prabegusi 200k o atrodo kaip ant 100k, tai va zinok jis ir po 400k jeigu tvarkingas vairuotojas atrodytu kaip ant 100k. :) pries 4 metus pirkom tevui picnic'a 99 metu ir bukle jo buvo visiskai kai naujos masinos ir jo rida buvo beveik 400k :) ir suzinojom atsitiktinai tai (nesiplesiu, rida buvo atsukta iki 200k) ir prie viso to tevas pravaziavo su juom per 4 metus apie 130k km ir vel atliko "ridos korekcija" i tokia, kokia buvo perkant ir ta masina nupirko per 2h po skelbimo idejimo ir zmones pasake, kad tokios geros bukles picnic'o nei vieno skelbimuose nera ir nemate per visa laika kuri ieskojo sio automobilio, o tuo tarpu skelbimuose buvo picnic'u su 70k 90k ir 120k ridom (didesniu nebepamenu) :) taip, kad net 500k masina nubegus gali atrodyt idealiai, tiesiog kai kuriais atvejais reik pakeist sutrinamas salono detales ir sunku bus besuprast rida o ir itarimu nekils :)
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

Ralfas

na as savaji avensiuka pirkau pries pora menesiu rida 298000 ir tikrai nesukta, ta issiaiskinau tiksliai :) siaip bijojau auto su tokiom ridom,bet galvoju nuvarysiu meistriokui ir tegu pasiziuri,tai jis ten viska isziurinejas ko jam reikia pasake,kad senai jau nera mates tokios geros bukles auto su tokia rida :)

rukas

Tvarkiau Toyota Verso pas pardaveja, tai klausiu kiek prabegus - sako 400k ir buves taksas, tai sakau atsuksi i 170k - sako NE - i 140, lietuviai tokių ridų nesupranta.
Þiūri skelbimus ir matai, kad kiek metu auto bebūtu, jo kilometražas iki 150k :)
Nekvailinkit saves, taip nebūna, arba gerai mušta, arba kilometražas, kitokių neparduoda Europoje. Pažiūrėkite kokios automobilių kainos Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje.
Pažystu ne vieną, kuris lengvai daužtą su mažais kilometražais suremontuoja ir varo atgal, nes čia niekas tiek pinigų nemoka.

Kestutis777

Europoje neparduoda masinu su mazais kilometrazais ir nedauztu? :D Pardua ;) Tik ju kainos didesnes ;) Nelabai buna, kad ir kaina maza ir masina ledas. Galima visai nuline rida ir nemusta is salono imti ;)

Robertas

CitataRalfas parašė:
na as savaji avensiuka pirkau pries pora menesiu rida 298000 ir tikrai nesukta, ta issiaiskinau tiksliai :) siaip bijojau auto su tokiom ridom,bet galvoju nuvarysiu meistriokui ir tegu pasiziuri,tai jis ten viska isziurinejas ko jam reikia pasake,kad senai jau nera mates tokios geros bukles auto su tokia rida :)

butent :) as pvz savo rida atsisukau pats siemet, nes beveik 300k buvo ir labai negraziai atrode :D 30lt kainavo - baisiai brangi paslauga :D ne kilometraze viskas slepiasi ir masinoms 500k nera daug :) pvz as pats lietuvoj padariau per 2 metus nedirbdamas ~50k ir cia labai mazai, nes su senu nissanu savo per 1 metus padares esu 60k km nes daugiau lesu buvo tam ir jaunesnis buvau biski :)
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

Gincius

Savo Avensį pirkau pernai ir jo tikra rida buvo tik 43400km. Buvo nedaug muštas priekis. Keitė buferį ir groteles. Faros liko originalios. Mačiau būklę prieš remontą. Pradžioje norėjo  daug, bet kai  ant benzino nieks nepuolė, nuleido. Dabartinė rida 47260km. Kai prieš pirkdamas pasakiau, kad jeigu būtų dyzelis, imčiau negalvodamas. Iš manęs pradėjo juoktis. Sako, 15 metų sukamės šiame versle, 10 metų vežame tik japoniškas mašinas iš Vokietijos. Mašinų ieško giminaičiai, perkame tik iš pirmų rankų. Benzininės tojotos su mažomis ridomis pasitaiko 2-3 per metus. Dažniausiai korolos.  Panašios būklės dyzelio dar neteko sutikti. Jos arba stipriai muštos, arba bėgusios po 300-400k/km, nors tik 2-4 metų amžiaus, arba jų kainos tokios, kad į Lietuvą neapsimoka vežti. Ne tik neuždirbsi, bet net savų pinigų neatgausi. Todėl dyzelių odometrai su 130-150k km man kelia šypseną. Juo labiau, kai matydavau daugybę į Marijampolę parvežamų stipriai muštų apynaujų mašinų, kurios virsdavo lėlėmis, su medžio kaladėmis vietoj airbagų. Ir eiles pas odometrų atsukėjus. Kai kurie iš jų visai išpindėjo. Turėdami tikrai geras rankas ir galvas nuėjo paprasčiausiu keliu - tik atsukinėjo odometrus. Pristojus verslui gal savo protą pasuks naudingesne linkme, atgaivins senus diagnostikos įgūdžius. Tikėkimės.
[mail][/mail]