ilgai negesta tepalo lempute

Pradėjo redkon, Gruodis 12, 2008, 22:23:53 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

#60
O jei tokis planas, artimiausiu metu pasikeiciu tarpineles fursunkiu o po 5000km keisdamas tepala nusiimu karteri ir isvalau sieteli? Nes tepalai apynaujai, gaila juos isleist i atrabotkes backa...
Beje kaip ir minejau, ziema sunkiai kurdavosi prie salciu, kaip vienam is musu klubieciu, jis pakeite tarpineles ir issisprende si problema, nes zvakes pas mane naujos sudetos ir kaip ir sakia atidarius tepalo kamsteli, jauciasi toks blerbimas ir kad oras eina, ar cia gali buti tu paciu tarpineliu beda, kad jos is cilndru kompresija praleidzia kazkiek??? Gal kas turi dyzeliuka D4D gali irgi pabandyt atidaryt tepalo kamsteli uzvedus ir paziuret ar blerbia??
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
O jei tokis planas, artimiausiu metu pasikeiciu tarpineles fursunkiu o po 5000km keisdamas tepala nusiimu karteri ir isvalau sieteli? Nes tepalai apynaujai, gaila juos isleist i atrabotkes backa...
Beje kaip ir minejau, ziema sunkiai kurdavosi prie salciu, kaip vienam is musu klubieciu, jis pakeite tarpineles ir issisprende si problema, nes zvakes pas mane naujos sudetos ir kaip ir sakia atidarius tepalo kamsteli, jauciasi toks blerbimas ir kad oras eina, ar cia gali buti tu paciu tarpineliu beda, kad jos is cilndru kompresija praleidzia kazkiek??? Gal kas turi dyzeliuka D4D gali irgi pabandyt atidaryt tepalo kamsteli uzvedus ir paziuret ar blerbia??
pas mano kolega buwo tas pasts su uzwedimu pakeite tarpines ir wiskas susitwarke;)

Henris

Na tai tikimybe, kad jom hana vis dideja :) Reiktu is viso susitvarkyt tuos variklio mazgus ir gal pasicipuot uz kokius 300-400lt :) Ir dar kebula reik poliruot su minimaliais dazu papeckeliojimais, nes paciam baisu plaut, kiek matosi visokio sh... pribraizyto. Na ir dar sankabele eileje, bet daba nedraskau, tai nebesijaucia ziauriu prabuksavimu, bet vistiek kazkada islys...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

AVENSIS D4D CHIP

CitataHenris parašė:
Na tai tikimybe, kad jom hana vis dideja :) Reiktu is viso susitvarkyt tuos variklio mazgus ir gal pasicipuot uz kokius 300-400lt :) Ir dar kebula reik poliruot su minimaliais dazu papeckeliojimais, nes paciam baisu plaut, kiek matosi visokio sh... pribraizyto. Na ir dar sankabele eileje, bet daba nedraskau, tai nebesijaucia ziauriu prabuksavimu, bet vistiek kazkada islys...
o gerus pamastymus matau;) cia apie čipą;)

Modka

#64
CitataHenris parašė:
O jei tokis planas, artimiausiu metu pasikeiciu tarpineles fursunkiu o po 5000km keisdamas tepala nusiimu karteri ir isvalau sieteli? Nes tepalai apynaujai, gaila juos isleist i atrabotkes backa...
Beje kaip ir minejau, ziema sunkiai kurdavosi prie salciu, kaip vienam is musu klubieciu, jis pakeite tarpineles ir issisprende si problema, nes zvakes pas mane naujos sudetos ir kaip ir sakia atidarius tepalo kamsteli, jauciasi toks blerbimas ir kad oras eina, ar cia gali buti tu paciu tarpineliu beda, kad jos is cilndru kompresija praleidzia kazkiek??? Gal kas turi dyzeliuka D4D gali irgi pabandyt atidaryt tepalo kamsteli uzvedus ir paziuret ar blerbia??
Tu pirma nuimk karteri ir pamatysi ar uzsikises nors kiek tepalo paemejas jei ne tai kam tau keisti tas tarpines? O kokios zvakes? pas mane kinietiskos po men 3 is 4 nebeveike :)
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Modka

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
CitataHenris parašė:
Matai, daba esu didziueleje paranojoje, kad neuzkalciau kokio variklio, kad belaukiant tepalu keitimo neuzsidegtu tepalo lempute vaziuojant, o tada prasuksiu indeklus ir bu varikliuikui pipec, ir dar kokia turbai.
Nusiramink... Be tepalo ilgai nevaziuosi tas faktas, bet tepalo pas tave yra, i spaudimo taip pat yra. Kitaip lempute detu vaziuojant. Nekalsi ir neuzkalsi to variklio... o nuo prasuktu indeku dar niekas nemire.... uz 250 lt nusipirsi naujus....
Beje, suodziai i tepala patenka ziedams juos nugrandzius nuo cilindro sieneliu. Taip kad visiskai ju neisvengsi...
indeklam gal dar ir uzteks to spaudimo sutepti neuzkals bet turbalas tai tikrai uzlinks,ne viena uzlinkusia turbina esu matęs del sios bedos(kalbu apie 85kw varikli)
Ne turbas uzlinksta o cilindras pradega... jau 5 toyotas tokias maciau nuo avensio iki lc 120
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

AVENSIS D4D CHIP

Citatamodka parašė:
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatafennix parašė:
CitataHenris parašė:
Matai, daba esu didziueleje paranojoje, kad neuzkalciau kokio variklio, kad belaukiant tepalu keitimo neuzsidegtu tepalo lempute vaziuojant, o tada prasuksiu indeklus ir bu varikliuikui pipec, ir dar kokia turbai.
Nusiramink... Be tepalo ilgai nevaziuosi tas faktas, bet tepalo pas tave yra, i spaudimo taip pat yra. Kitaip lempute detu vaziuojant. Nekalsi ir neuzkalsi to variklio... o nuo prasuktu indeku dar niekas nemire.... uz 250 lt nusipirsi naujus....
Beje, suodziai i tepala patenka ziedams juos nugrandzius nuo cilindro sieneliu. Taip kad visiskai ju neisvengsi...
indeklam gal dar ir uzteks to spaudimo sutepti neuzkals bet turbalas tai tikrai uzlinks,ne viena uzlinkusia turbina esu matęs del sios bedos(kalbu apie 85kw varikli)
Ne turbas uzlinksta o cilindras pradega... jau 5 toyotas tokias maciau nuo avensio iki lc 120
turbut ne cilindras o stūmuoklis pradega turejai omenyje ir pradega del myzančiu purškalu

Henris

Citatamodka parašė:
CitataHenris parašė:
O jei tokis planas, artimiausiu metu pasikeiciu tarpineles fursunkiu o po 5000km keisdamas tepala nusiimu karteri ir isvalau sieteli? Nes tepalai apynaujai, gaila juos isleist i atrabotkes backa...
Beje kaip ir minejau, ziema sunkiai kurdavosi prie salciu, kaip vienam is musu klubieciu, jis pakeite tarpineles ir issisprende si problema, nes zvakes pas mane naujos sudetos ir kaip ir sakia atidarius tepalo kamsteli, jauciasi toks blerbimas ir kad oras eina, ar cia gali buti tu paciu tarpineliu beda, kad jos is cilndru kompresija praleidzia kazkiek??? Gal kas turi dyzeliuka D4D gali irgi pabandyt atidaryt tepalo kamsteli uzvedus ir paziuret ar blerbia??
Tu pirma nuimk karteri ir pamatysi ar uzsikises nors kiek tepalo paemejas jei ne tai kam tau keisti tas tarpines? O kokios zvakes? pas mane kinietiskos po men 3 is 4 nebeveike :)
Zvakes Bosch, keiciau ziema, pakeitus jau kita ryta matesi, kad ne zvakes kaltos, nes buvo su uzsikurimu tas pats. ANt kiekvieno akluninio prasukimo jautesi, kad nori griebt (ne tusciai starteris suko), bet pagriebdavo is kokio tik 20 alkuninio prasisukimo. Solorinoj irgi teige, kad tarpinelem bus hana, jei kuriant per salcius taip yra su gerom zvakem ir dar dumeliais pasispjaudo, + dar ir tepalo lempecka ilgiau padega. Pas kita meistra nuvariau, sako reik isitikint ar tos tarpineles kaltos, sakau, kaip, tai jis siule fursunkiu verzles apipurkst vandeniu ir ziuret ar burbuliuoja. Arba garaze pridet popieriaus skiautele prie verzliu ir matysis ar pucia. Ar cia protingas tikrinimo budas, ar toyotom netinka?  :) Nes tu tarpineliu ten yra ir virsuj fursunkes ir apacioj. Tai siandiena issaiasikinau, matydamas kompe, 3 ziedeliai eina apacioje purkstuko, o virsuje eina dar vienas sandarinimo ziedas, kuri irgi reikia keist, nes jis vienkartintis. Ir kai sita reikala issaiskinau, tada visas komplektelis pasireodo brangiau kainuoja :) Virsutine tarpine 30lt, apatines trys 50lt, tai 80x4purkstukai  - 320lt :) Kitas meistras patare pasidomet dyzelservise, gal uzsakineja, nes Solorina is ju ima kai kurias prekes ir deda savo antkaini. Na del karterio nuemimo, dar reik paziuret ar balkis netrukdo koks, gal ten yra reikalu ji nusiimt, kaip ir minejau nuemus ji praplovus sieteli, reiktu iskart tepalus pasikeist, o tada jei jis buvo pasikises, reik po ranka turetu ir fursunkiu tarpineles, kad vel i nauja tepala neprivarytu per jas ko nereikia... Tai cia sis malonumas gali man kainuot arti 1000lt ( tepalai, tepalo filtras 300lt, karterio nuemimas siteleio isplovimas bus kokia 50-100lt, jei reikia tarpineliu ir gaunu tik is Solorinos 320lt + ne Solorinoje darbas 100-150lt) nu stukytes nesigaus, bet netoli job...mat.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dzonas

kad varines tarpines yra vienkartines sutinku, ypac jei uzverzimo momentas yra didelis. Sename td  jos yra plienines, tai keiciant purkstukus pakanka pakalti per sarata pasidejus ant specialaus itvaro kad istaisyti deformacija ir vel viskas OK, galima vel isukineti purkstuka. O cia skaitau forume kad tos tarpines taip sureiksmintos. Na tarkim, tarpine yra bloga, tai ji gali itakoti tik tepalu, degimo produktu prasisunkima bet ne kompresija; kad itakotu kompresija tie purkstukai turetu buti pusiau issukti
15 metu su dyzeliu

dzonas

Del tepalo slegio lemputes:
1) patikrink tepalo slegio davikli, jis mechaninis spryruoklinis, gali buti subyrejes, stringantis
2) pamatuoti tepalo slegi su manometru (servise)
3) jei nera slegio - tepalo siurblys blogas.
15 metu su dyzeliu

dzonas

#70
CitataZvakes Bosch, keiciau ziema, pakeitus jau kita ryta matesi, kad ne zvakes kaltos, nes buvo su uzsikurimu tas pats. ANt kiekvieno akluninio prasukimo jautesi, kad nori griebt (ne tusciai starteris suko), bet pagriebdavo is kokio tik 20 alkuninio prasisukimo. Solorinoj irgi teige, kad tarpinelem bus hana, jei kuriant

Saltas variklis uzsikuria ne nuo kompresijos, jis uzsikuria tik todel, kad ant ikaitusios zvakes uzpurskiama pulverizuoto kuro. Uzsivedus varikliui po keleto sekundziu alkuninis velenas ima suktis pakankamai geitai, kad staiga suspaudus ora cilindre sis smarkiai ikaistu ir i ji patekes kuras sprogtu (sprogtu nuo kompresijos). Ir toliau variklis kurenasi tik del kompresijos.
15 metu su dyzeliu

cu

su mano senoliu buvo paprasčiau. vietoje rekomenduojamo 10w30 buvo supiltas 10w40. lempelė daug ilgiau degdavo, plius prieš tepalo keitimo galą jau atsirasdavo kalenimas.
pakeičiau į rekomenduoajmus - važiuoja kaip vėjas, plius sumažėjo tepalo sąnaudos. daabr beveik visai nereikia dapilinėti.

dzonas

#72
Citatasu mano senoliu buvo paprasčiau. vietoje rekomenduojamo 10w30 buvo supiltas 10w40. lempelė daug ilgiau degdavo, plius prieš tepalo keitimo galą jau atsirasdavo kalenimas.
pakeičiau į rekomenduoajmus - važiuoja kaip vėjas, plius sumažėjo tepalo sąnaudos. daabr beveik visai nereikia dapilinėti.

O tavo auto hidrokompensatoriai kad kalena?
15 metu su dyzeliu

fennix

Citatacu parašė:
su mano senoliu buvo paprasčiau. vietoje rekomenduojamo 10w30 buvo supiltas 10w40. lempelė daug ilgiau degdavo, plius prieš tepalo keitimo galą jau atsirasdavo kalenimas.
pakeičiau į rekomenduoajmus - važiuoja kaip vėjas, plius sumažėjo tepalo sąnaudos. daabr beveik visai nereikia dapilinėti.

Gal nepradedam pasakų pasakot? Yra tokių kurie jomis vis dar tiki... užmigs vidury dienos...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

CIa nukopinu vieno forumiecio posta, kuriam ziema sunkiai kuresi auto:
DainiusD4D parašė:
 Eksploatuoju 2001 Avensį ketverius metus. Turėjau šaltuoju sezonu ir aš bėdą su užvedimu. Įpusėjus rudeniui atšalus orams pamačiau, kad "nesivedimas" didėja proporcingai šąlant orams. Sunkiai užvedus variklį, Toyota apsipildavo gausia juodų dūmų uždanga. Kai atšalo orai iki -10, akumuliatoriaus resursų jau nepakako ilgam užvedimo procesui. Tada nutariau veikti: patikrinau pakaitinimo žvakes - viena neveikia. Pakeičiau. Jokio pagerėjimo. Pakeičiau kuro filtrą. Tas pats. Kolegų patariamas kreipiausi diagnostikos Tokvilon. Jokių bėdų neaptiko - nurodė įtartinai didelį srovės didį vedant automobilį, tad pasiūlė pradėti nuo starterio remonto. Pakeitė bendeksą ir įvores. Išties starteris "užgrojo" visai kitu garsu. Tačiau rezultato užsivedimo pagerėjimui tai nedavė. Aš įsikabinęs Tokvilos diagnostiko nuomonės pasiteiravau starterį remontavusios įmonės atstovo, ar jie įvertino starterio naudojamą srovę vedimo metu. Man buvo patarta neieškoti "uodegoj" smegenų, o taupant pinigus ir laiką kreiptis tiesiai į diselservis'ą (netgi parekomendavo konkretų). Svarbi detalė - jei automobilis "nakvodavo" šiltai - su užvedimu jokių problemų. Visų pirmą tame servise puolė prie klaidų, kurias nuskaitė kompu. Kompas jų žodžiais nurodė į alkūninio veleno daviklį - diagnoze nepasitvirtino, nes sukeitus daviklį iš tenais buvusio "donoro" situacija liko ta pati. Tada, kaip man pasakė, pravažiavus porą km, kompas "subeldė" pirmo ir antro purkštukų klaidas. Taigi - ėmėsi purkštukų preliminariai jau patardami ieškotis poros purkštukų. Pasinaudojęs šio forumo dalyvių patarimais nesunkiai susiradau gerų metų ir ridos Avensio purkštukus po 300 Lt, tačiau jų pirkti neskubėjau. Mat servise dar turėjo išimti ir ant stendo pratestuoti purkštukus. Nuiminėjant purkštukus sunkiai sekėsi - tada ir atsiskleidė tikra bėdos priežastis. Diagnozė: trijų cilindrų dekompresija. Kai statomi purkštukai į vietą, cilindro sandarumas užtikrinamas varine tarpine, kuri užspaudžiant purkštuką, priglunda idealiai prie paviršių, taip užtikrindama pilna sandarumą. Tačiau varinės tarpinės laikui bėgant pradega ir iš cilindro š paviršių pradeda skverbtis taip vadinamas "šlakas" t.y. dyzelio ir degimo suodžių mišinys, kuris nuo temperatūros "prikepa". Tuo ir paaiškinamas itin sunkus purkštukų nuėmimas. Bet didžiausia bėda, kad dėl nesandarumo cilindruose yra mažesnis slėgis, blogai sudega kuras ir t.t. Tokviloje pripažino esant šiuose varikliuose tokią bėdą ir sakė, kad dabar net vyksta tokia gamintojo akcija, kai nemokamai varinės tarpinės yra keičiamos į aliumines. Tačiau dizel serviso meistrai išdėstė metalų savybes ir paliko varines tarpine, jas apdoroję specialia prigludinimo įranga. Rezultatas stulbinamas - palikęs vos daugiau nei 400 lt jau ketvirtą rytą vedu mašiną iš "pusės apsukimo", pajutau nerealų traukos padidėjimą, o svarbiausia - man ir vėl malonu žiūrėti į momentinių ir vidutinių sąnaudų parodymus. Jei rasite čia naudingos informacijos - reiškiasi neveltui praleidau ilgą vakarą. Jei bus klausimų - ataskysiu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019