ilgai negesta tepalo lempute

Pradėjo redkon, Gruodis 12, 2008, 22:23:53 PM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

Tai va siandien placiau pasidomejau siuo, klausimu, patvirtinta is ne vieno lupu, kad Toyotu, purkstuku instaliacija gan kebloka. Trys tarpineles stovi apacioje pursktuko, viena is ju varine, kuri butent laiko kompresija, o kita del kurios pagrinde, gali patekti kuras i tepalus, tai virsuje po dangteliu (pabreziu podangteliu), kitiem auto tarpinele stovi virs dangtelio iskart po verzle, del to, kuras gali pabegt ne i tepala o i isore. Del to ir kyla daug gincu vieni dyzelistai, sako, kad saliara negali patekt i tepalus, bet kai pasidomi D4D varikliais, tada supranta per kur. Ir beje is isores nelabai ka patikrinsi ar leidzia ar ne, turi neva klausytis atidares tepalo kamsti, bet ta dalyka isgirst gali tik tas kuris vairuoja ilgus metus nepirma dyzeline toyota ir su tuom yra susidures.
Profilaktiskai tarpineliu keisti pasirodo nereikia, teigia atstovybe, kuri pripazino, kad varines tarpineles atlaiko apie 100-150k km, paskui baigiasi garantinis ir mazdaug nebe ju reikalas, bet viena karta jas pakeitus, si problema nebeturetu pasikartoti, nes metalo misinys jau padarytas kitoks, matyt tvirtesnis. Solorinoje su dalimis ir visais darbais, teige, kad iseitu 600lt. Cia be kerterio nuemimo ir tepalu pakeitimo, cia tik viskas kas susijes su tarpineliu keitimu.
Kalbejau su kitu meistru, tai sake sudetinga pakeisti tikrai nera bet yra niuansu, vienai toyotai turejo keisti prusktukus jo kolega, tai fursunke savo lizde buvo tiek prikepusi, kad betraukdami lauk sup...so galva. Sake, reikia pasidomet, jei sunkiai traukiasi, gal yra kokiu tirpikliu kuriuos budu galima naudot, ir teige jei bijau del tokio galimo sugadinimo rizikiuot, geriau darytis atstovybeje, kuri kazka sugadinus turetu prisiimt atsakomybe, arba bent jau pakeite turi suteikti garantija. Tai va, o kad sietelis tersiasi butent del tepalo ir kuro bendro produkto kokso, tai yra tiesa. Dar minejo viena priezasti, del ko gali atsirasti nuosedu, jei maisomas tepalas, viena klampa su kita, na bet as to nedarau, tik pries 3 metus vazinejau su 5w40, o pastaruosius metus vazineju su 5w30. Ta prasme ant 5w30 nesumastau dapilinet kitos firmos koki 10w40 ar 5w40.
Manau pamataves tepalo slegi su manometru, nelabai as ka ten pamatysiu, nes lempute tik ilgiau padega (ir  tai nevisada) uzkurus varikli, tai cia tik nebent matuot uzvedant ir tai bandyt taikyt ta momenta, kai turetu ilgiau lempute degt.
Tai va ,kadangi pas mane ziema sunkokai kuriasi kaip ir pries tai nukopintam pasisakyme is vieno musu klubieciu ir dar + kartais padega ilgiau tepalo lempecka, tai nenustebciau, kad mane persekioja ta zymioji tarpineliu problema. Reiktu solorinoj pakalbet apie nuolaidas, gal jei ir karteri nuimtu, gal si darba galetu irgi irasyt i ta pacia kaina, na tik papildomai uz tepalusi ir filtra susimokeciau....
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

previs

se tau ir D4D variklis! as galvojau kad tik turbos nelaiko, o cia tarpines ir tepalo slegis pas visus nelaiko:|
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Henris

#77
Citataprevis parašė:
se tau ir D4D variklis! as galvojau kad tik turbos nelaiko, o cia tarpines ir tepalo slegis pas visus nelaiko:|
Del siu priezasciu (tepalai, purkstukai) turbos ir nelaiko. Tai skaitoma turbo netinkama eksploatacija.
Beje turejau minti, gal kebuliuka aptvarkius parduot kazaham ir paimt koki benza geresniu metu. Bet matauk ad be sansu, kainos kosmines ir pasirinkimo nera, tai alternatyvos nelabai yra ko gero tik tvarkytis.
Nes pagal mano rida, man dyzeliuko imt supratau, kad nenaudinga, nebent nuliova, bet tiek pinigu neturiu. Benzai neturi problemu nei su purskalais, dazniausiai turbinos neturi, ir ziema gerai pasikuria :) Eksploatacija zymiai pigesne, jokiu smagraciu, nes jkiu ten vibraciju nereik sugert. O jei ir koks prukstukas nusprogtu, tai jo kaina koks 100lt.
Zodziu, dyzelis apsimoka tik tada kai i metus darai po 50k km ir jei negenda, nes lyginant benzinio panasios kubaturos auto remontas kokius 3 kart pigesnis, nei dyzelio, na o dyzelis kol kas tris kart maziau uz benza nekainuoja :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Aivis

Citataprevis parašė:
se tau ir D4D variklis! as galvojau kad tik turbos nelaiko, o cia tarpines ir tepalo slegis pas visus nelaiko:|
Iš kur tu ištraukei,kad pas visus nelaiko? Jei keliems taip atsitiko,tai dar nevisi skaitosi.
Gazas dugnas .......

Modka

CitataAivis parašė:
Citataprevis parašė:
se tau ir D4D variklis! as galvojau kad tik turbos nelaiko, o cia tarpines ir tepalo slegis pas visus nelaiko:|
Iš kur tu ištraukei,kad pas visus nelaiko? Jei keliems taip atsitiko,tai dar nevisi skaitosi.
Nuo kada ant D4D turbos nelaiko? Svarbiausia kaip priziuri masina ir kokia masinos rida. Nusipirk koki renault dyzeli tai pamatysi ka reiskia nelaiko. :)
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

cu

Citatafennix parašė:
Citatacu parašė:
su mano senoliu buvo paprasčiau. vietoje rekomenduojamo 10w30 buvo supiltas 10w40. lempelė daug ilgiau degdavo, plius prieš tepalo keitimo galą jau atsirasdavo kalenimas.
pakeičiau į rekomenduoajmus - važiuoja kaip vėjas, plius sumažėjo tepalo sąnaudos. daabr beveik visai nereikia dapilinėti.

Gal nepradedam pasakų pasakot? Yra tokių kurie jomis vis dar tiki... užmigs vidury dienos...

pasaka, ne pasaka, hidro ar flora kompensatoriai aš nežinau, nesu motoristas.. tik kad variklio darbas ir užvedimas žiemą pagerėjo pakeitus tepalą..
dėl turbinos ir purkštukų. turbina lekia tada, kai ji nevėsinama po geros eigos  ir prastas tepalas ar tepimo kanalas, per kurį patenka tepalas. dideliu motoristu nereikia būti kad tai suprasti.
dėl purkštukų - misliju ar verta keisti tas tarpines ar ne. darbu esu patenkintas, sąnaudomis irgi. kuo toliau, tuo labiau mane tojota vis neramina tokiomis remonto kainomis...
nors, žvelgiant iš kitos pusės - kuo daugiau bėgus, tuo daugiau problemų.

Henris

#81
Tai va daba tokis bajeris su mano ta tepalo lempute. Kiek pastebejau ji butent ilgiau sviecia uzvedus tik kai oro temperatura lauke didesne. Perskaciau savo pirma posta jis butent rasytas praeitu matu balandi (kai orai pradeda silti) ir netgi cia pas mus savaitele nakti buvo 0 o diena +5, tai ji uzgesdavo po sekundes, dabar Klaipedoje vel +20 +23, tai ji po pastovejimo auto sviecia zymiai ilgiau. Aisku neatmetu, tepalo paemejo sietelio pasikisimo versijos, bet kazkaip man visgi itarimas linksta link to, kad 5w30 vasaros rezimui gal tepaliukas yra is tikro per skystas, pries pora metu kai vazinejau su 5w40 tai vasara tokiu bajeriu tikrai nebuvo, tik va 5w40 daugiau valge, bet gal del to kad Castrol buvo, daba supiltas Mobil5w30 sanaudos tepalo praktiskai nesijaucia per 10-12k km maximum nukrenta kokie 400mg, tai net daiplt nereikia. Tai galvoju, gal ant sekancio keitimo supilt mobil 5w40, o pries supilant paprasyt meistru kad nuimtu karteri isvalytu sieteli, tuo paciu darbu. Nes galvoju jei butu sietelis pasikises nuo suodziu, del kuro praleidimo i tepala, tai ta lempecka sviestu ir ziema ilgiau. Bet aisku gali buti ir paprasciausias variantas, kad pats daviklis bludija prie skirtingu temperaturu. Tai va po kokiu 5000km keisiu tepalus, tada ir bus matyt nusiemus karteri ar verta list prie tu fursunkiu tarpineliu...
Dar + radau klaipedoje, kas nuskaito Toyotas ir mato ju parametrus, tai reiks nulekt fursunkiu kompensacija pasiziuret (aisku tai nepasako visos tiesos apie purkstuko darba, bet kazkiek) tai bus aiskiau manau...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

dtinas


fennix

Gerbiemieji. cu ir Henri, nu kiek kolegoms galima pasakot.... 5w30 ir 5w40 yra to paties skystumo (dar kitaip vadinamo klampumu) lygiai taip pat kaip ir 10w30 ir 10w40. Pirmasis skaicius apsprendzia klampuma, antrasis atsparuma aukstai temperaturai. Kad kitoks tepalas gali kazka itakot- neneigiu, bet sakyt, kad panevezio cukrus yra biresnis uz optimos cukru yra absoliuti nesamone... Pataisykit jei klystu....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

na čia geriau pasakytų audrius, bet kiek pamenu tai pirmas skaičius reiškią klampumą prie žemos temparatūros, antras skaičius reiškia klampumą prie aukštos temperatūros. Pagal įdėją dėl to ir negalime vadint kad jie vienodai skysti. Gal ir klystu, tada atsiprašau.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

tai fennix pagal tave pavaru dezes tepalas tarkim 75w90 yra tokio pat skystumo kaip 5w30? ar as kazko neikirtau?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

previs

pirmas skaicius parodo tepalo stingima (klampuma) prie tam tikros temperaturos (stingti pradeda gal prie -25 C). o antras - rodo tepalo klampuma esant +100 C, taigi w30 bus skystesnis negu w40. Del teperaturu nesu tikras, bet principas toks
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

previs

jai butu to paties klampumo tai uztektu gaminti tik vienos markes tepala, nebutu jokiu w30 ar w40 ir t.t.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

fennix

CitataHenris parašė:
tai fennix pagal tave pavaru dezes tepalas tarkim 75w90 yra tokio pat skystumo kaip 5w30? ar as kazko neikirtau?

NE NE NE.... jus vel mane ne taip supratot. Previs parase daugmaz tiesa.... 5w30 ir 5w40 yra to paties klampumo kaip ir bet kurie kiti 5w... prie zemos temperaturos(bijau sumeluot ar tai -20.). Taigi pirmas skaicius apibrezia salto variklio alyvos klampuma ir sakyt kad 5w skiriasi nuo 5w ... nu nesamone...

5w ir 75 w skiriasi kur kas labiau nei nieko....

antrasis skaicius apibrezia tepalo klampuma prie 100 laipsniu. Pagal tai vertinamos tepalo skystejimo savybes kylant temperaturai. Bet vel jei jau tiesa sneket, is dvieju matavimo tasku visiskai neimanoma nustatyt kokia klampumo kreives foram kylant temperaturai... Kita vertus kam tai ir skaiciuot... abejoju kad kuris is jusu yra tepala uzkaitine daugiau nei 70-80 laipsniu....(Ok, neskaiciuokim tu kurie patys nesuprasdami turbinoje tepala virina.... )O prie tokios temperaturos tai ir 5w30 or 5w 50 gali buti vos ne identisko klampumo.... Taigi dabar prisipazinkit kas redlainu daugiau nei 5 min esat vaziave....
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

na bendrai sudėjus laiką tai gal ir sukaupčiau tas 5 minutes :D bet tas redline gi irgi nevisada jei suprantu kad redline kaip lenktyninį rėžimą tai esu tikrai ilgiau važiavęs nei 5 min (aišku ne su D4d :D). Noręčiau vėl turėt tokį auto kad galėčiau vėl mokintis važinėt. Gal fennix ateitį suglausim 2 6 gen celica ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)