ilgai negesta tepalo lempute

Pradėjo redkon, Gruodis 12, 2008, 22:23:53 PM

« ankstesnis - sekantis »

previs

Gal kam bus idomu pasiskaityti:


"Klampos arba skysčio vidinės trinties indeksą apibrėžia SAE vienetai. Šalia indekso esanti raidė W (angl. ,,Winter") nurodo, kad alyva žieminė. Visasezoninių alyvų pirmieji skaičiai nurodo, kad alyvos klampa 18ºC temperatūroje yra tokia pati, kaip ir nurodytos klasės žieminės alyvos, o antrieji skaičiai – alyvos klampą 100ºC temperatūroje.  Be to, pirmą nurodytą skaičių galima vertinti kaip šalto variklio paleidimo sąlygas: kuo diesnis skaičius ir, atitinkamai - klampa, tuo paleidimas sunkesnis (palyginimui: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W ir 25W). Vasarinės alyvos atskiru raidiniu simboliu nežymimos, tik skaitiniu: 20, 30, 40, 50, 60. Tačiau ekonomiškai efektyviausia naudoti visasezonines alyvas. Jose visada nurodomi du klampos indeksai SAE vienetais pvz.: 15W-40, 10W-40, 5W-40 ir pan."
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

fennix

previs, ne visai teisus esi. Automobilio paleidimas ziema praktiskai nepriklauso nuo to koks tepalas ten supiltas.... Juk zelatina jis nepavirsta, cia ne greiciu dezes tepalas... Taip jei tepalas tirstesnis jis sunkiau prabega pro visus takus, taciau jo slegis kaip tik didesnis nuo to kad jis tirstesnis ir juokinga ar ne, lempute turi greiciau uzgest... Taip kad uzvest varikli ziema ne tepalas padeda... Kitas dalykas- vasarine ar ziemine alyva- nelabai klasifikuoja kas taip... yra matavimas arba saltas arba siltas arba abu... 10w40 alyva galima vadinti ir 10w ir 40... tik du matmenys yra tik tam kad lengviau klasifikuot butu...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

fennix

#92
CitataNNZ parašė:
na bendrai sudėjus laiką tai gal ir sukaupčiau tas 5 minutes :D bet tas redline gi irgi nevisada jei suprantu kad redline kaip lenktyninį rėžimą tai esu tikrai ilgiau važiavęs nei 5 min (aišku ne su D4d :D). Noręčiau vėl turėt tokį auto kad galėčiau vėl mokintis važinėt. Gal fennix ateitį suglausim 2 6 gen celica ;)

NNZ, mano celica- grynas ekonomas... bent jau kol kas... Apskritai tai turiu plana chuligana... noriu antros celicos :D :D :D ir ja grynai ruosti kaip performance car.... bet zinai... sitam reikia pinigeliu :D ir tikrai nemazai :D na bet bus matyt kaip viskas klostysis :) Ruosiu toki projektuka, bet ne viskas taip paprastai gaunasi kaip kad noretusi... :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dzonas

#93
Pasiskaitykit viena syki apie tepalus ir neplaukit smegenu vieni kitiem

http://www.synlube.com/sae5w-20.htm

http://www.buzzle.com/articles/motor-oil-types.html
15 metu su dyzeliu

previs

ten kur rasiau apie tepala, tai radau internete ir ikeliau. Tai ne mano sugalvojimas, citata buvo. bet jai variklio uzkurimas nuo tepalo nepriklauso tai kodel niekas ziema nevazineja su mineraline alyva?
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Henris

aisku kad priklauso uzvedimas ziema nuo tepalo, tam paciam alkuniniui sunkiau praisukt jei klampesnis tepalas
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

jei jau ziema neuzvedat su 10w40, tai neuzvesit ir su 5w40. Taip, priklauso kazkiek, bet ne tiek kad kurtis negaletu. As kalbu apie normalia pusiau sintetine ar sintetine alyva. Tiek su 10w prie -33 uzkuriau, tiek su 0 w prie -35. Sorry kollegos, bet nematau skirtumo. Beje, Henri, kaip manai kuri dalis alkuninio liecia tepala? Pas mane pvz jis i karteri svaistiklius kokius 2 mm ikisa... taigi net alyvos neturi siekt :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

UfO

#97
Na alkūninis tiesiogiai į alyvą nėra įmerktas, tačiau liečiasi su indėklais. Tas plotas, jei paskaičiuot, tikrai nėra mažas. Tarp indėklų ir alkūninio visada turi būti užtikrinama tepalo plėvelė. Jei imt tik alyvos sukuriamą pasipriešinimą sukant starteriu, tai nuo tos plėvelės takumo/klampumo (aišku tuo pačiu dar tepalo pompą reikia sukti, kas taip pat yra didelis pasipriešinimas) ir priklauso kaip lengvai sukasi starteriu motoras. Iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad 10w ir 5w žiemą (būtent šią, kai buvo -18C) tikrai jaučiasi sukant starteriu (akumuliatorius beveik naujas). Bet kad taip būtų, jog su 5w užsiveda, o su 10w niekaip tai manau nebūna :)


previs

va cia tai geraaas1 dekui kad imetei, dabar visiems bus vizualine priemone ir aiskus atsakimas, kad alyva ne siaip sau skirstoma :)
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Animal

Gal kas gali patikslinti ar kai reikia dapilinet tepalo uzsidega ta lempute ar geriau atsidarius kapota patikrint tepalo lygi?

fennix

#101
tepalo lygi apskritai reiktu patikrint bent karta per menesi, nesvarbu dega lempute ar nedega. Taip pat reiketu patikrinti ar veikia zibintu lemputes, ar padangose pakankamas slegis, ar pakankamai stiklo ploviklio, antifrizo, stabdziu skyscio...

visada geriau patikrinti bukle pries prasidedant ispejimams ar problemoms ir tuo labiau pasekmemes.... nes nieko nera malonesnio kaip pakeliui i Palanga su seima kur nors vidury kelio stovet su perkaitusiu ar uzkalusiu varikliu...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

CitataAnimal parašė:
Gal kas gali patikslinti ar kai reikia dapilinet tepalo uzsidega ta lempute ar geriau atsidarius kapota patikrint tepalo lygi?

Tikrinti tepalo lygį būtina, nebent tau nerūpi tas automobilis, arba tuo pasirūpina kas nors kitas. Pagal rekomendacijas tirkrinti reiktų kas savaitę, bet bent kas kelis tūkstančius visiems tikrai verta pasitikrinti. Bloga būklė variklio, kai per 1000 km suvalgo daugiau nei litrą tepalo.

previs

pasikeiciau tepalus Castrol Magnatec 5w40 turbo dyzel ir prisukau orginalu toyotos filtra. dabar negaliu atsidziaugti - lempute uzgesta beveik is karto,tai laiems pilnos kelnes. nes anksciau buvo daug bedu.:)
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Animal

Klausiu todel, kad per 10 tukst kilometru matuojant dapilti tenka daugiausiai 1litr, taj ir galvoju ar cia tas litras i tiek km normalu ar ne?