Kaista autostradoj

Pradėjo Kabutto, Rugpjūtis 17, 2011, 08:20:49 AM

« ankstesnis - sekantis »

Kabutto

Sveiki !

Nauja diena - nauja problema :D

Lėkdamas nuo pajūrio sostinėn pastebėjau tokį fenomeną:

Jeigu greitis iki 100~ temperatūros rodyklė stovi įkalta per vidurį.
Paspaudus iki 120km/h  temperatūra kyla iki 3/4 skalės.
140km/h - vos ne raudona zona.
Lauke buvo 25-27 laipsniai

Kas per pokštai? :)

Antifryzo yra, ventiliatorius sukasi, menčių jam netrūksta.

AVENSIS D4D CHIP

CitataKabutto parašė:
Sveiki !

Nauja diena - nauja problema :D

Lėkdamas nuo pajūrio sostinėn pastebėjau tokį fenomeną:

Jeigu greitis iki 100~ temperatūros rodyklė stovi įkalta per vidurį.
Paspaudus iki 120km/h  temperatūra kyla iki 3/4 skalės.
140km/h - vos ne raudona zona.
Lauke buvo 25-27 laipsniai

Kas per pokštai? :)

Antifryzo yra, ventiliatorius sukasi, menčių jam netrūksta.
radiatorius užsikimšes,pvz daug nusižudžiusiu musiu ant jo;)

Kabutto

O, apie kamikadzes net nepagalvojau, nuimsiu groteles, paziuresiu kas daros :)

horn

Pas mane tas pats, jei 100, rodyklė lygiai per vidurį, virš 140, rodyklė pakyla iki 3/4. Išsigandau, nes anksčiau kažkaip nepastebėjau, galvoju, kas per velnias. Musės neužkimšę :D

joske5

Tai gal vamzdziai uzsikise nuo rudziu ar dar kokio slamsto :)
Žemės matavimų ekspertas
860342816

mind

Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

fennix

Kas gali but tokiu atveju?
Mazai antifrizo- atmesta
termostatas
neefektyvus radiatorius (per mazas, uzsikimses(is vidaus ar isores), ar isbyreje vidiniai sieteliai)
blogas temperaturos daviklis
uzsikisusi ausinimo sistema
prapusta galvos tarpine
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Kabutto

Musės taikė į bamperį, radiatorius svarus.
Termostata turbut galima pasikeist prie progos, kartu ir radiatoriu praplaut.

Kaip patikrinti ar uzsikisus neuzsikisus ausinimo sistema?
Tarpine tikiuosi nepramusta. Tepalas juodas, jogurtu nesimato, o ir antifryzas neburbuliuoja niekur. Kokie ten dar simptomai..?

horn

neieškok sliekų, vasara visgi. Tegul tie, kurie čia svaigsta apie termostatus ir tarpines, prie +25C ir >, išvažiuoja į trasą ir užmina, tada kitaip kalbės. Viskas laiku keista, tame tarpe ir aušinimo skystis kas du metus, viskas veikia, o esant karštiems orams ir dideliems greičiams rodyklė kyla. Tiesa sakant, truputį daugiau važiavau negu 140, bet geriau nesakysiu kiek, kad nebūtų bėdos.

AVENSIS D4D CHIP

neturi ji aukščiau kilti pjauk nors 200,kažkuris mazgas nepilnai funkcijas atlieka

Henris

#10
Teisingai AVENSIS D4D chip sako, autostradoje neturi kaisti. As savo senajai auto taip ir pravariau tarpine. Autostradoj uzkaito, vien del to, kad radiatoriuje buvo kamstis. Pirmiausia manau reiktu vizualiai pasiziuret antifrizo kokybe, jei jis nera skaidrus, gal ne raudonas o jau rudokas, tai gali buti, kad antifrizas renka visa korozija is ausinimo sistemos (rudis) nes kazkada buvo i sistema uzpiltas vanduo arba netinkamo santykio koncentratas. Jei visada buvo pilamas tinkamas antifrizas, tokiu bajeriu neturetu buti. Arba kazkada buvo pilta kokio nors marmalo, kad uzlopytu, kokia tai radijatoriaus skyle, o cia matom pasekmes.
Esu tweiravesis Solorinoj apie termostatus avensiu II, tai jie minejo, jei kazkas netaip su temperatura, termostata reiktu ziuret paskutineje vietoje, ale jis kazkoks ten madras stovi, ir praktiskai nera teke jo keisti. Kazka minejo, kad jis ar ne elektra valdomas, o ne paprastas nuo temperaturos atsidarantis. Bet cia labiau turetu zinot AVENSIS D4D CHIP. Bet autostradoje ir prie +35, tokiu bajeriu neturi, buti, jei su ausinimo sistema viskas ok. Netgi logiskai mastant autostradoje ausinimas turetu buti efektyvesnis, nes oro srautas i radiatoriu didesnis, reiskia skistis greiciau atausinamas. O vazinejant po kamscius varikliu didesne tikmybe kaisti, nes tam kad atausint antifryza reikia ventiliatoriaus pagalbos, kuris ir junginejasi pastoviai, o vaziuojant didesniu greciu, nemanau, kad kas esat girdeje, kad jis isijungtu... Nebent po didesnio greicio, kai sustojji...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

#11
CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
neturi ji aukščiau kilti pjauk nors 200,kažkuris mazgas nepilnai funkcijas atlieka

pravažiuosiu dar kartą, pasitikrinsiu. Prieš mėnesį keičiau radiatorių, nes pradėjo leisti, gal dėl to ir kaito?

kubilas

pritariu feniks, kazkas su elektra.

AVENSIS D4D CHIP

Citatakubilas parašė:
pritariu feniks, kazkas su elektra.
Nu jo Kruonio hidroelektrinė nustojo elektra tiekt uztad pradejo kaisti autostradojei:D

fennix

juokis kiek nori, anekdotus pasakok irgi kiek nori, bet tamsta esi neteisus del pjovimo kiek nori.

Radiatoriaus efektyvumas tiesiogiai priklauso nuo greicio. Ty kuo greiciau vaziuoji- tokiu pat greiciu dideja radiatoriaus ausinimas. Taciau variklio kaitimas tolygiai proporcingas suvartojamai energijai ty kurui kad maitint arklius.

Is to seka, kad greitejant automobiliui sildymas variklio kaista 3 laipsniu o vesinimas tiesiskas. Tai reiskia kad anksciau ar veliau vis tiek prades kaist, nes kubine parabole kazkuriam taske pralenks funkcine tiese, kad ir kokio statumo ji butu. aisku gamintojai ne durni, efektyvumai suskaiciuiti. Ir ausintis tas variklis turi ir prie 40 laipsniu magistralej 130 vaziuojant. Bet del 200- ne visi varikliai gali. Pvz 200 vaziuot is automobilio reikia istraukt mazdaug 110-120 ag(~85 kw) o is to seka kad paprastas d4d  veiktu maksimaliu galingumu ir kais labiausiai. Ar spes ausintis-  va cia geras klausimas, ypac jei radiatorius ne naujas.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!