D4D variklio pasildymo problema

Pradėjo Vycka, Gruodis 17, 2008, 18:03:36 PM

« ankstesnis - sekantis »

Vycka

Mano džiaugsmas tai kažkaip vedasi be problemų, tik be pašildymo važiuoti šalta...

audrius

matt i servisa patikrink pakaitinimo zvakes, pekeisk kurios neveikia ir baigsis problemos
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

MantasT

Einam ish eiles: dyzelis - pripiltas Neste automate 2008.12.31 pilnas bakas :) vadinasi tikrai jau zieminis turetu buti. Tuo paciu ipiltas antiuzsaliminis skystis STS is Maximos. Kuro filtras keistas 2008.11men.
Lieka patikrinti - akumas (Autotoja tikrino tipo buvo ciki), Pakaitinimo zvakes - bukle nezinoma. Vilniuje remontas brangesnis (minejo apie 400lt). Provincijoje pigiau. Siandien tikrina akuma, rytoj varau del zvakiu. Visuomeninins transportas Vilniuje sux

NNZ

:D bent jau toks transportas nei jokio, o ka ten remontuot jei zvake neveikia perki kita ir statai. O patikrinimas tikrai nebrangus turetu buti., kas megsta pasikrapsyti tai ir patys galit pasidaryti tai http://www.dyzelservisas.lt/lit/patarimai.htm
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

kaktusas

Taigi va... Matt juk pats rašei kad akumuliatorius suka, bent 10 kartų, tai ko ten ji tikrint kas kelias dienas, žvakes kibint reikia :)

MantasT

Matai, kaktusai, cia mano pirmas dyzelis, tuo labiau kai ir mashina ne 20 metus senumo, tai ishvis tamsus mishkas. todel ir tikrinu viska, kaip naujokas. realiai, manau, kad zvakes bus.

MantasT

Beje, o kur tos pakaitinimo zvakes randasi?

unholy

kagi, man irgi buvo tas pats, po pirmos saltos nakties neuzvedziau variklio.tik is trecio isejimo siaip ne taip uzkuriau. kita diena,irgi salta naktis buvo, is pirmo isejimo uzvedziau bet labai sunkiai. nusprendziau issiaiskinti kas blogai. kadangi kuras is Neste uzpiltas 12.30 diena. akumas pries 2 men. naujas banner dyzelinis idetas. nuvariau vel pas diagnostika. absoliuciai nieko nerado, viskas ok, pasake, kad problema bus dyz.kuras. liepe varyt ir pamaisyt su snaige is statoil pvz. na tai ziuresim jei bus salciu dar.

MantasT

Ok.Susitariau, kad ryt pakeis zvakes. Preliminariai minejo, kad zvakes kainuoja apie 60-90 lituku, o pakeitimas 20 lt. Cia ir pasimeciau. Keitesi kambariokas tai jo peugot 406 turejo ishardyti vos ne puse variklio ir kaina darbo buvo apie 300 lt. + detales. Nesueina man galai. Beje, cia gal ir i atskira tema reiketu, bet i kokius servisus varyti? yra gal kuris specializuojasi japonishkose mashinose? Be Autotojos :)

unholy

tik nevaryk i lirosta nes jie obuoliai, man kelis kart buvo pribure del vaziuokles.

NNZ

CitataMatt parašė:
Ok.Susitariau, kad ryt pakeis zvakes. Preliminariai minejo, kad zvakes kainuoja apie 60-90 lituku, o pakeitimas 20 lt. Cia ir pasimeciau...

na tiksliu zvakiu kainu nzn, bet pakeitimas tai tikrai pigiai gaunas nes ten darbo tai 20min.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

MantasT

Hmm, o pats negaleciau pasikeisti? Ranku teptis nebijau.

Vycka

Na, jeigu pavyks tau jas surasti, tai gal ir pakeisi :) Pabandymas gi nieko nekainuoja... nebent sugebėsi ką nors nulaužti :)

MantasT

Galvojau, kad gal į dyzelservisą užsukti. Tuo labiau, akd prie namų, bet paskaičiau ir sakau kad NE http://www.skundai.lt/index.php?act=comments&sid=5326

Beje, žmona šiandien iš ryto užkūrė mašiną :)   moteriškė švelniai pakalbėjo su mašinyte ir viskas ok.

NNZ

:D tai šendien šilta buvo dėlto ir užkūrė, o jei nori pasiklibinet varikli va adresashttp://www.failai.in/F0AE94F71F/Engine.rar jei dar eis iš ten siūstis. Ten engine repair manual.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)