Varikliai*

Pradėjo mind, Gegužė 08, 2008, 10:49:02 AM

« ankstesnis - sekantis »

NNZ

tai suk daugiau nei 2k apsuku ir ziurek kas bus trukcioja ar ne gal neuztenka HP kad pakiltu greit kai sankaba atmeti.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Gytyto

Bet esme tame, jei va trumpam prie raudonos sustoju iki puses minutes tai tokiu nebuna.... Seip matosi, jei ilgesniam laikui sustoju, tai apsukos nukrenta momentu nuo 900 iki 600 kazkur... Pagal mane arba apsukos blogai nureguliuotas arba tarpyne tarp vairo ir sedynes pakolkas bloga :D

NNZ

#32
o pas tave vvt-i variklis?  nors siaip skirtumo ner cia pas dauguma toyotu krenta apsukos kam jos reikalingos jei ramiai vazineji. Siaip visi japonai pasukas megsta tai jei nori lekti reik jas kelti.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Gytyto

#33
Matysiu dar ar apsmoka kelti jas ir ar išvis apsmoka tai daryt... Gal čia reik visdėlto iprast labiau prie jos... Nes va per pirmasias savaites su ja jau teko prasukt 1k kilometrų, o va kuro išėjo nepilni 7 litrai šimtui... Tai čia man patiko :)

NNZ

ne nekelt siukius o tiesiog paciam sukti daugiau
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

mind

Pas mane irgi tas pats- apsukos nukrenta iki ~600, duodi gazo , tai pirmiausiai "pagalvoja" na o jau paskui laikykis. Užtat kuro sąnaudos trasoj ~6,5 L benzo (nepakrauta)90- 120km/h
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

kubilas

Tai gal but yra "turbo lag",kai reik laiko isukti turbinai.isties nezinau,bet pabandyciau sutepti asele(turbinos)gal pristringa kartais,o mano manymu ,ir apsuku truksta.sakot 600,per maza man atrodo.mano diesel visa laik laisvais min900 rodo.reiks pas motorista pasklaust;)

kubilas

Toks jausmas,kad viskas normalizavosi su motoru-traukia puikiai,nedumija,ima apsukas vos prie pedalo prisilieti.jega:)

Gytyto

Citatamind parašė:
Pas mane irgi tas pats- apsukos nukrenta iki ~600, duodi gazo , tai pirmiausiai "pagalvoja" na o jau paskui laikykis. Užtat kuro sąnaudos trasoj ~6,5 L benzo (nepakrauta)90- 120km/h


Niu tai tada viskas teisingai, reiskiasi tarpine tarp vairo ir sedynes bloga :D

kubilas

As tai apie saliarkines kalbu.su benzu jau daug metu nevazineju,todel nemanau,kad tarpine bloga(ta kur tarp vairo ir sedynes),gal tik gerai reik gaztelt pries pajudant,kai zalia uzsidega:p

Gytyto

Niu o pas man beda, kad su savaja tayota dar nedaug issibandes ir atrodo kad cia gedims... O siandien kai pavaziavau atradau finta, kad visdelo reik trupuciuka atleist sankabele, masinele pajuda, tada galima spaust dugna ir sauna i prieki... tai manau tada viskas ten tavrkoje :D

kubilas

Sankabele nerizikuok per daug,bo pas toyotas jos vos ne aukso kainoj:o

Giedrius

Sveiki Kolegos.Sveikinimai ikurus kluba.
Yra klausimelis del variklio.Veikiant varikliui,kartais islenda pasalinis garselis,panasus i siuvimo masinos.Vienas "zinovas"porino,kad tai neva su kondicionierium susije.Gal kas susidurete su panasia problemele,ar panasia tema teko aptarinet.ACIU VISIEMS
Toyota Avensis 2001 D4D AA.

NNZ

dirzelis vairo stiprintuvo, gali but ir kondicinierius, bet cia tik ijungus bet garsas siektiek skirias, aisq cia tik pagal garsa negirdint. ;)
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Giedrius

Tiesa,nepaminejau,tas garsas nenuoseklus,t.y. kelis kartus sutarska,nutyla.Po keliolikos sekundziu vel atsiranda.
Ryte,uzvedus varikli,garso nera.
Dar idomu,ar normalu,kad variklis:| pasileidzia po 3-4 apsisukimu (ne "spolabarota)?
Toyota Avensis 2001 D4D AA.