d-cat motoro patikimumas

Pradėjo arte, Gruodis 23, 2008, 00:46:26 AM

« ankstesnis - sekantis »

Henris

CitataKestutis777 parašė:
Tiksliai, aiskiai ir tiesiog nebelieka ka ir bepridurti :) Saunus, issamus atsakymas ;)
Dar pala tuoj pasireiks, technikai su priestaringom nuomonem :)
As manau, kam nereikia to boxo tas ir nededa - o kas nori nelaikyt pries isokant i koki zieda laikyt gaza ant kojos ties 2000rpm, kad atleidus sankaba nebutu turbo lago - stato boxa :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

fennix

Nebutinai priestaringom... bet cia tiesos daug yra, o nuomones mazai :)
Anyway, kalbant apie benzu turbas. Nebutinai jos statomos tokios... yra 2 variantai: sportinis auto- turba pucia velai, miesto auto- turba pucia anksti. Kai kurie gamintojai, pvz porshe ar ta pati Toyota Suproje kisa 2 turbas viena didesne, kita mazesne, kad aprupinti slegiu didesne apsuku juosta. Dyzelis velgi... riebus kuras kaip sakant... ten nesvarbu kiek to oro bus, jis vistiek detonuos ne taip kaip benzas. Taigi standartiskai senuose varikliuose budavo puciama 30 % daugiau oro nei reikia kas reiskia kad auto budavo mazdaug 30% silpnesnis nei galetu buti nieko nemodifikuojant isskyrus paduodamo kuro kieki. Nuo to visi chipavimai ir prasideda.... taip purskiam tiek kuro kiek galim sudeginti, nes jei bus daugiau- pers juodais dumais.... ir automatiskai ters tiek kad smirdes uz 200 metru... Nezinau kokia turba stovi D-CAT ir klausimas kiek kompas ja valdo ir kiek automatikos yra ko kompas nevaldo... Taigi taip sakyt is karto nukrenta sukimo momentas i zemus nezinau ar galima. Aisku daugiau kuro = daugiau ismetamuju duju = didesnis turbinos slegis.... bet velgi dideli skaiciavimai kurie ne visada pasiteisina.... cia jau dif lygciu sistema reikia issisprest kad brezini nubraizyt... Viska padaryt imanoma. Pakelt ta galia nera taip sunku... nes gamintojas pagal ekologijos standartus apriboja galia del to vietos visada bus kur bus galima susigrazint tu ag.  O zmones dazniausiai nesibaido ju daugiau turet.... :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

CitataHenris parašė:
 Ten tiesiog didesne variklio galia perkelta i mazesnes apsukas.

 Beje yra paprastas fizikos desnis: kuo maziau apsisukimu per minute tuo variklis ilgiau tarnauja

Pirmas teiginys-vaiklio galia perkelta į mažesnes apsukas. Teisingai ;) Bet mažesnės apsukos ir didesnė galia=didesnis nusidėvėjimas. Jei nespaudi akseleratoriaus, tai tos didesnės galios ir neturi. Galia atsiranda tik tada kai duodi daaaug kuro į cilindrus.

 Antras teiginys-kuo mažiau apsukų, tuo ilgiau tarnauja...teisingai, su sąlyga kad nėra didelės apkrovos. Jei tarkim duodi varikliui gazo dugnais važiuodamas į kalną prie 1000 apsukų, tavo varilis praktiškai gaus peilį į paširdžius, ko nebūtų, jei padarytum tą patį esant 2000-3000 apsukų.

horn

CitataHenris parašė:
 Kodel gamintojas iskart nedaro taip, kad nebutu turbo duobes, tai yra turbo pagreiti pradeda igaut tik nuo 1800rpm. Speju tai padaryta tam, kad vairuotojas galetu kontroliuoti, kada jam reikia pagreicio, kada ne,

Neatspėjai-gamintojas norėtų, kad jo varikliai bent kažkiek tarnautų. Bent toyota duoda 100 t. km tikrai ;) Padarytų mažą turbiną ir suktūsi tas variklis nuo 1200 apsukų, tik paskui nespėtum švaistiklių keitinėti.
Pagal tavo pasakymus gaunasi toks paradoksas, kad sunku išsireikšti, geriau duosiu pvz prisikabini land cruizerį ir tempi jį variklio nevargindamas ant 50, penkta pavara, 1000 apsukų kas iš praktikos kaip žinia nėra įmanoma. Maximum temptum 3 pavara ir min 2000aps., nes kitaip variklis užsikalatos nors kiek gazo davus.

Henris

Citatahorn parašė:
Neatspėjai-gamintojas norėtų, kad jo varikliai bent kažkiek tarnautų. Bent toyota duoda 100 t. km tikrai ;) Padarytų mažą turbiną ir suktūsi tas variklis nuo 1200 apsukų, tik paskui nespėtum švaistiklių keitinėti.

Tai pala pagal tave Honda CR-V 2,2 variklis nuo berods 2006 metu aina su dviem turbom, viena mazom apsukom, kita didelem, tai irgi nori pasakyt kad svaistiklius keitineja kas kelis tukst km :) O ten is tikro tik prilieti gaza ir eina is karto masina, ner turbo lago. Taip kaiip tau atrodo, ar nera sukimo momento prie 1500rpm.
Manau cia su boxu panasus variantas, kaip mazoji turba butu istatyta, tik aisku vienas minusas, kad galia prarandi veliau ties 3000rpm, o ant varikliu su dviem turbom tu turi galia labai placiam diapazone. Bet varikliai Hondu kai kuriais atvejais net pranasesni uz toyotu jweigu ka, ir prie mazesniu apsuku nieko jiem ten nenutinka, nors apkrova pagal viska irgi gaunasi nemaza. Kaip manai horn, del tu svaistikliu ir varikliu garantinio laikotarpio su dviem turbom?? Tie patys EVO 2,0 varikliai benzinai eina su dviem turbom ir ten apkrovos isties nesveikas atlaiko. Didziausia beda, ka esu is EVO girdejes tai sankabos, kurios netalaiko tokiu kruviu, tik aisku paskui kai subyra, pakeicia i keramine kazkokia, tai laiko ilgai.
Manau varikliai ar Hondos ar Toyotos nera skirtingi kaip diena ir naktis. Principas visu varikliu yra vienodas (bent jau cilindriniu), rotoriniai, ten biski kitaip, bet irgi logika vidaus degimo panasi. Tai jei Honda is2.2 dyzelio leidzia sau is mazesniu apsuku isspaust kazka, tai Toyotai jau tipo hana bus?? Nenoriu tiket ne pro kur...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

#95
CitataHenris parašė:

Tai pala pagal tave Honda CR-V 2,2 variklis nuo berods 2006 metu aina su dviem turbom, viena mazom apsukom, kita didelem, tai irgi nori pasakyt kad svaistiklius keitineja kas kelis tukst km :)
:o
Parodyk tokią hondą.

Jei apie patikimumą, tai kodėl lanceris evo kainuoja 10.000 eurų, kai toks pat tik silpnesnis kainuoja vos 2000? Tau turbūt užtektų boxą įmest ir galią padidint nuo 100 iki 280ag? Varikliai ir ten ir ten 2.0L. Nemanai, kad gamintojai skaičiuodami apkrovas, parenka švaistiklius, velenus, stūmuoklius, purkštukus, vožtuvus, tepalo pompas, aušinimo sistemas (metalo lydiniai, našumas, svoris, detalės tikslumas) kas ir įtakoja ilgaamžiškumą ir pakelia kainą?

fennix

nespejau trigrasio ikist.... Honda CRV 2.2 D - N22 variklis 350 Nm prie 2000 rpm
Avensis D-cat 2.2 400 NM 2000-2800 rpm... niekaip ten negali buti twin turbo :) tuo labiau kad su kintamos geometrijos turbinom dabr galima gana platu diapozona uzpust...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Henris

Hmmm na gal mane diedas apip...so, nes teige, kad pas ji twin turbo, as tikrai patikejau, nes pralekt dave tai nerealiai, jokio turbo lago. O varikliukas pagal kw net silpnesnis uz D4D 2,2. Tai jei tas motoras ir be antros mazosios turbos ir be chipo o valina su silpnesniu varikliu geriau uz 2,2 110kw, na pagreitis pradzioje tikrai geresnis. Sveria tikrai normaliai, nes mini dzipukas gi yra. Tai as vistiek darau prielaida, kad sukimo momentas perkeltas anksciau kazkaip?? Tai cia blogai? Ir reziumuokim del to chipboxo toyotai, as esu vsigi uz, manau protingai naudojant, malonu vaziuot ir tikrai nedroziamas tas variklis bus. Juolab, kad boxas sertifikuotas ir nemazai kainuoja, na bent jau nuo 500lt.
Tai fennix, kalbam siuo atveju apie 2,0 motora, pagal tavo fizinius skaiciavimus, su boxu per kiek laiko tureciau uzkalt motora, na bent jau svaistiklius prasukt?? Kodel noreciau suzinot apie 2,0, del to, kad 2,2 D4D ir DCAT skaitomi kaip lepesni varikliai negu 2,0. Mane ziauriai gundo +23kw, bet renku vistiek visas nuomones, yra mazdaug per puse. Vieni priestaringai ziuri, kiti naudoja ir problemos nemato ir dziaugiasi. Pvz atstovybe man isvis nekomentavo nieko, matyt del to, kad neuzsiima tuo dalyku, jei pardavinetu boxus, tai ko gero atsilieptu labai gerai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Kestutis777

Beja, Fennix, kodel furos beveik negesina varikliu savo? Savo pertraukas prastovi su ijungtais varikliais, taip tausodami varikliu ilgaamziskuma. Nes tipo butent variklio vedimo momentu didziausia zala padaroma, nes tepalas dar nera spaudimo gaves ir velenas, galima sakyti, ant sauso pirmus apsiaukimus daro. Kodel furu varikliai nesubyra nuo laisvu apsuku, kaip kad atsitiko traktoriam?

fennix

Del esminiu konstrkciniu skirtumu. Pirmiausia furu varikliai dazniausiai buna 6-8 cilindru kai traktoriu 2-4. Daugiau cilindru padaro variklio darba tolygesni su mazesne vibracija.  Antras dalykas- furu laisvos apsukos didesnes nei traktoriuku. Trecias - kuro kokybe. Yra dar prieziuros faktorius bet zinai cia ne taip ir svarbu vaidmeni vaidina. Kitas klausimas ka lyginam mes... 20-30 metu traktoriu ir siandienine fura.... Nesveikiausias dalykas- vibracija. Jei jos nera- tai gali suktis tas variklis ir suktis...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

audrius

Kazkoks "bezpridielas" sitame poste.B)
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

horn

CitataHenris parašė:
na bent jau svaistiklius prasukt??
kai išardysi variklį, tada švaistiklius ir prasuksi. Švaistikliai kilnojasi, o nesisuka ;)

Henris

Nu va dar parinkau nuomoniu is kitu forumu apie varikliu chipavima. Beveik visuose forumuose chipu kenkima automobiliui numato tik tam tikrom dalim ir PABREZIA, kad viskas priklauso nuo vairuotojo o ne nuo chipo. Varikliuinelabai yra kur pakenkti, visi forumai apie chipus mirga, kad tai labiau kenksimnga galios perdavimo agregatam, pavaru deze, sankaba ir pusasiai, nes jie butent gauna didesne apkrova, prie mazesniu apsuku. Logiskai mastant taip, tarkim kur 2 ir 3 pavaros krumpliaraciai smarves daugiau turi pasukti jau isisuke su mazesnem apsukom, o su chipu krumpliaraciu dantim duodama didesne apkrova. Cia panasiai kaip su dviraciu, imetus didesni begi, lenciugas persoka ant mazesnes zvaigzdes ir sunku paminti pedala darosi, jei nera pakankamo greicio. Na automobiliui zinoma jegos perdavimo daliu daugiau, nuo greiciu dezes, i vidines granats, paskui i pusasius ir t.t.
Antras ale minusas, tai, kad padideja dumingumas, nes chipuojant, apeinami numatytieji gamintojo ekologijos standartai (del to man maziausiai galva skaudetu), nes tas dumingumas nepakyla jau tiek, kad TA nepraeitum. Toliau vardijami tik chipo privalumai. Variklio elastingumas, kuro sanaudu sumazejimas ir t.t.
Aisku pabreziama ir tai, kad gali buti, jog tokia pat auto be chipo gali uzlust greiciau nei kita tokia pat su juo, Viskas priklauso nuo vairuotojo, jei su chipu nevarai draguose, o naudoji jo privalumus tik tada kad to reikia, tai auto gali tarnauti, tiek pat, kiek be chipboxo.
Yra dar iuvairiu nuomoniu: vieni sako, kad chipboxai yra siek tiek apgaviste, nes realiai negauni to, kas numatyta. Neva kiekvienam auto, pagal jo susidevejimo lygi reiktu programint atskirai, vln kazkokia rimta kompanija tuo uzsiima. Kainuoja arba panaciai kaip boxas arba keliaisi simtais brangiau. Ir dar padaro testa, po chipavimo, kiek realiai prisidejo arkliu, kiek pakito Nm ir pan.
Tai va tiek.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

nerijus242

nera taip blogai su tais chipboksais .jei butu taip blogai manau pati tojota ju nedetu ir garantiju neduotu uz originalu tojotos chipboksa.nu nebent nera jiems kur pinigu det imontuoja chipa,o paskui uz garantini tvarko visa varikli.taip sudaridami darbo vietas mehanikams krizes metu.:D

Kestutis777

Citatafennix parašė:
Del esminiu konstrkciniu skirtumu. Pirmiausia furu varikliai dazniausiai buna 6-8 cilindru kai traktoriu 2-4. Daugiau cilindru padaro variklio darba tolygesni su mazesne vibracija.  Antras dalykas- furu laisvos apsukos didesnes nei traktoriuku. Trecias - kuro kokybe. Yra dar prieziuros faktorius bet zinai cia ne taip ir svarbu vaidmeni vaidina. Kitas klausimas ka lyginam mes... 20-30 metu traktoriu ir siandienine fura.... Nesveikiausias dalykas- vibracija. Jei jos nera- tai gali suktis tas variklis ir suktis...
Tai mes juk diskutuojam apie siuolaikiskas Toyotas, o ne apie 20-30 metu ;) Nieko nesikalatoja siuolaikiniai varikliai, jei viskas ok su jais. O jei kalatojas, purtos, o tu toliau vaziuoji, tai pareis betkoks ;)
D-CAT varikliai jega! ;) Bet kaip ir visi geri dalykai, reikalauja prieziuros ;)