Ratu geometrija

Pradėjo aviko, Spalis 04, 2011, 21:40:29 PM

« ankstesnis - sekantis »

aviko

Kas tiksliai zinot, ar darosi Avensiui 2003-2005m priekiniu ratu isvirtimas, nes viename servise pasake, kad darosi tik suvedimas, o isvirtimas nesidaro.:(
Teorija - kai žinai, kaip viskas turi veikti,bet vis tiek neveikia.
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

AVENSIS D4D CHIP

Citataaviko parašė:
Kas tiksliai zinot, ar darosi Avensiui 2003-2005m priekiniu ratu isvirtimas, nes viename servise pasake, kad darosi tik suvedimas, o isvirtimas nesidaro.:(
darosi isvirtimas,suvedimas,kasteris taip pat ir gale reguliuojasi,būna kad palenktas amortikas ir negali daugiau isversti tada keiti i plonesnius varžtus ir viskas susitwarko

jolitka

kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!

AVENSIS D4D CHIP

Citatajolitka parašė:
kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!
yra numatyti varztai gamintojo,nuvarai i atstovybe ir uzsisakai ir buna atitinkamas stiprumas,ir keiciasi vienas is ju;)ir jokiu garaziniu saviveiklu su dildem:)

jolitka

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
Citatajolitka parašė:
kas liecia del isvirtimo tai - apacioj kur amortizatorius jungiasi su "stupica" (asimi) dviem varztais, slifuojasi skyles - i varikli ar i isore daromos elipses, o varztai lieka tie patys. Nes yra varztu tam tikras stiprumas ir sudejus kudesnius gali juos nukirst, to pasekoje gali apturet avarija. Kudesni varztai yra chaltura!
yra numatyti varztai gamintojo,nuvarai i atstovybe ir uzsisakai ir buna atitinkamas stiprumas,ir keiciasi vienas is ju;)ir jokiu garaziniu saviveiklu su dildem:)

tebunie taip, bet mano galva su kudesniais gaunasi laisvumas aukstyn zemyn ;)

zycha

Visa ką atsakė kiti yra nestandartinai sprendimai. Teoriškai reguliuojasi priekyje tik suvedimas. Praktiškai, panaudojant spec varžtus galima reguliuoti visus 3 parametrus. Įprastai serviso, reikia papildomai prašyti, kad jie vis gi sutvarkytų ir padarytų ką gali.
Corolla '19 Touring Sports 2.0 hybrid
Nissan X-Trail 4WD dCI '08
Corolla '05 D4D Wagon
Celica GT-S, '00
www.celica-klubas.com

AVENSIS D4D CHIP

Citatazycha parašė:
Visa ką atsakė kiti yra nestandartinai sprendimai. Teoriškai reguliuojasi priekyje tik suvedimas. Praktiškai, panaudojant spec varžtus galima reguliuoti visus 3 parametrus. Įprastai serviso, reikia papildomai prašyti, kad jie vis gi sutvarkytų ir padarytų ką gali.
viskas ten reguliuojasi ir su standartiniais varžtais,o jei koks garazelis tyngi reguliuoti nes būna parudyje tai kreivarankiai,pradžioje reikia sutwarkyti isvirtima kad sureguliuoti suwedima teisingai

aviko

Ačiū visiems už atsakymus.
Tokviloje užsisakiau varžtus. Jų būna net 4 dydžių:
14, 15, 15,9 ir 17mm.B)
Teorija - kai žinai, kaip viskas turi veikti,bet vis tiek neveikia.
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

AVENSIS D4D CHIP

Citataaviko parašė:
Ačiū visiems už atsakymus.
Tokviloje užsisakiau varžtus. Jų būna net 4 dydžių:
14, 15, 15,9 ir 17mm.B)
tai ir suvedima ten pasidaryk ir tau viska pilnai sureguliuos;)