tepalai

Pradėjo Minde9999, Spalis 19, 2011, 16:16:18 PM

« ankstesnis - sekantis »

toyotas d

tik nusipirkau avensi 2004 m dyzeli kas turi uzsidegti ar lempute kokia ar kas kad reikia keisti tepalus

AVENSIS D4D CHIP

Citatatoyotas d parašė:
tik nusipirkau avensi 2004 m dyzeli kas turi uzsidegti ar lempute kokia ar kas kad reikia keisti tepalus
niekas;)

Henris

as tai kai pakeiciu tepalus nusiresetinu TRIP B, ir kai jis apsuka rata ir rodo vel nuo 0000, zinau, kad laikas keist tepala :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

guners

CitataHenris parašė:
man rodos abejoniu nebera, kad mano kitas auto bus benzinas ir ne su dujom. :) pasineruosiu tik tada, kai reik nuvaziuot i vln ir atgal, bet uztat sutaupysiu ant visokiu tepalu ir visokiu  nahren tarpineliu, purkstuku, sankabu ir t.t. Ir ziema pasikursiu su pusiau numirusiu akumu be problemu...
Benzinui keisk zvakes laiku, tepalus kuriu reikes vos 4 litru pusiau sintetikos, ir viskas dzin :)
Ir bus teisingas pasirinkimasB)
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

egariukas1

CitataHenris parašė:
Nu jo cia jau rimtoka situacija. Jei kaukimas nustoja, kai uzgesta lempecka, abejoju ar turba kaukia. Kazkas pas ave stringa, gal pats tepalo siurblys stringa ir jis ta kaukimo garsa sukelia, kol nepramusa. Turba jei kauktu, turetu uzgesus lemputei kazkiek dar pakaukt, nes tepimas tikrai taip zaibiskai nemanau, kad atkeliauja. Turba bent jau pas mane paciam virsuj beveik stovi uz variklio subines. Tai kol per magistrale suvaiksto tepalas, jauciu ji isvis paskutine pradeda teptis po uzvedimo. Ir beje turbai tepalas atlieka ausinimo funkcija o ne tepimo. Tai, kd su lemputes uzgesimu baigiasi uzimas, tai netikiu, kad jis is turbos... Ir siaip turba savo problemas atskleidzia ant aukstesniu apsuku, arba pradeda vartot tepala kaip reikiant...
turbina tepama pirmiausiai,jei nekelia slegio ir gazuoja tik uzvedes,nieko keisto,kad kaukia,greit nekauks:(.Tepalo filtrai yra niekam tike,nelaiko atbulinis voztuvas,isbega tepalas.Ir pats filtras imontuotas nevykusiai,kabotu zemyn,butu maziau bedu.Seip kiek isbandziau,blogiausiai buna su filtrono filtru,gal apie 5s negesdavo,db idejau kazkoki vokiska,is brangesniu,tai kartais 2s,kartais is kart gesta.Naudoju valvoline durablend mxl 5w40,pusiau sintetini

egariukas1

Citatadzonas parašė:
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.

Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
Cia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus

AVENSIS D4D CHIP

Citataegariukas1 parašė:
Citatadzonas parašė:
Dar del lempuciu:
Tepalo slegi magistraleje sukuria pompa. Magistraleje tepalui pagrindine kliutis yra ne filtras o 4 purkstukai pro kuriuos yra purskiama tepalo srove i stumoklio apacia. Per filtra tepalas eina kiaurai nesutikdamas didesnio pasipriesinimo. Vieta, kurioje atsimusa tepalo srove yra purkstukai. Aisku, jei filtras 3 metus nekeistas, tai jame susidares koksas srove gali ir labiau stabdyti nei purkstukai, na bet tokie varikliai realiai jau nebevaziuoja. Filtro pralaidumas yra zyyymiai didesnis nei purkstuku; taigi hidrodinaminis slegis virsta hidrostatiniu ties purkstukais ir toliau pasklinda visoje magistraleje.

Prie ko lenkiu - meskit is galvu tepalo klampuma (juolab kad neikertat kas tai per savoka aplamai) ir filtru ale kokybiskuma, viskas, kaip jau minejau anksciau, yra "paprasciau"...
Cia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus
nu jo biški nusipezejo

dzonas

#52
CitataCia rasai visiskas nesamones,kuo labiau uzsikise tie purkstukai(nors jie niekada nesikemsa)tuo didesnis slegis sistemoje,pagal situs tavo teiginius variklis su isdilusiu alkuniniu velenu ir indeklais turi didesni spaudima,nei naujas,kurio tarpeliai minimalus?Tu bene vienintelis cia ismanai apie klampuma,bet realiai nieko nenusimanai ir klaidini kitus

yra 2 dunduku tipai: vieni zino, kad jie dundukai, o kiti - ne.  Su Naujais!
15 metu su dyzeliu

egariukas1

Paprasysiu pagryst situs savo pasakymus faktais,pasakyt dundukas gali visi,bet matau,kad cia nusisneki,todel komentuoju.Kuo mazesni tarpeliai tarp detaliu,naujo variklio,tuo didesni spaudima sukelia siurblys,senstant varikliui,didejant tarpeliams,spaudimas mazeja.Dunduk paneig sita faktaB)

previs

na as tai sutinku, kad kuo mazesni tarpeliai, tuo spaudimas didesnis. Bet,  del blogo tepalo filtro nesutinku, buvo pries tai kazkos neaiskios firmos, na galvojau kad tas atbulinis voztuvas nelaiko, nupirkau orginalu, is atstovu filtra, tas pats sudas. Tiek su vienu tiek su kitu filtru pradzioj uzgesdavo normaliai, dabar nebe. Ir dar ka pastebejau kad tarkim jai prasuku tarkim 5-7km mieste, tai vel uzkurus kita diena lempute iskart uzgesta. O jai variklis ikaista iki darbines temperaturos, tada vsio. tai as prasukes didesni atstuma ir pastates masina, dar karta uzkuriu uz kokiu 20min. Taip kita diena galiu ramiai atejes uzsikurti ir zinau kad uzges lempecka ir nebegirdesiu to kaukimo. Gal kam juokinga, bet tas budas veikia. Dabar turiu nusipirkes Mann filtra ir 5w30 tepalus castrolo, tikr reikia prisiruost pakeisti.
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

dzonas

#55
CitataPaprasysiu pagryst situs savo pasakymus faktais,pasakyt dundukas gali visi,bet matau,kad cia nusisneki,todel komentuoju.Kuo mazesni tarpeliai tarp detaliu,naujo variklio,tuo didesni spaudima sukelia siurblys,senstant varikliui,didejant tarpeliams,spaudimas mazeja.Dunduk paneig sita faktasmiley

Is sito posto tiesa yra kad "senstant varikliui tarp detaliu tarpai dideja". Visa kita - variklio nezinojimas. Informacijos daaaug yra internete. Turintiems problemu su tepalu siuliau pirmiausia issimatuoti slegi magistraleje. 1CD–FTV ant laisvu apsuku slegis t. buti virs 0,3atm, o esant sukiams 4500rpm t. buti 2,5-6atm (duomenys gamintojo, dokumentacija prieinama internete). Sekantis zingsnis butu slegio daviklio tikrinimas.

Kaip greit pasens variklis priklauso ir nuo alyvos slegio, netik nuo jos kokybes...;)
15 metu su dyzeliu

Aurimas

Visai atsitiktinai radau sia nuoroda http://www.tacomaworld.com/forum/technical-chat/123608-toyota-oil-filter-made-thailand-vs-competition.html, kurioje palyginami ivairiu gamintoju filtrai, galbut tai kam nors bus naudinga, ar bent jau idomu pasiziureti kaip atrodo kiekvieno gamintojo filtras is vidaus. :)

previs

maladec, geras puslapis. Tik sedziu apakes dabar, is kokio sudo tie filtrai padaryti ka?!!!!:@:@

Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

previs

http://www.dagas.lt/lt/knecht_filtrai_ilgesniam_vaziavimui___  ka manot apie siuos KNECHT firmos filtrus? dabar pas mane uzdetas orginalus toyotos filtras, bet reikes keisti greitai, turiu Mann, bet kazkaip nebesinori deti :) pasiziurejus is ko jie padaryti
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

NNZ

kneht bus padarytas lygiai taip pat...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)