dingo trauka

Pradėjo Pofka, Lapkritis 02, 2011, 22:07:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Artūras Alytus

Ačiū už patarimus. Parašysiu kaip sekėsi.

Artūras Alytus

Gaila, kad pats temos autorius neparašė kaip jam baigėsi . Čia turbūt dažnai taip būna, temą sukuria, gal ir pagalbos sulaukia, o kaip ir ką remontavo lieka neaišku kelis metus, kol vėl kažkas nesugenda. 

Artūras Alytus

Auto atsigavo. Nežinau kas padėjo, bet pradėjau apžiūrą nuo kuro bako filtro. Apie 1 cm filtro ploto, buvo apnešta kažkokiomis šiukšlėmis. Viską išvaliau. Paskui ėmiau lauk abu SCV. Prieš tai gerai supurškiau varžtus, purškalu varžtams atsukti. Nieko ten blatno tuose SCV  namatyti, skylutės neužakę. Bet aš tas skylutes perpūčiau tuo pačiu purškalu, pradžiovinau, viską surinkau. Užvedu automobilį, o apsukos lėtai pakyla vos iki 2000. Traukos nėra. Užsirašiau diagnostikai į  Bosch servisą kitai dienai. Šiandien varau į servisą diagnostikai o auto traukia gerai, netrukčioja. Viskas kaip seniau. Turbūt automobilis išsigando :) Gal ne vienam yra buvę, kai nori parodyti kažkokį bildesį ar gedimą, ir nieko negali parodyti, nes dingsta simptomai. Taip ir man buvo. Tik žodžiais papasakojau servise.  Nustatė kuro slėgio vožtuvų (SCV) ir slėgio daviklio gedimus, bent jau tokias klaidas rodė. Visą dieną važinėjau, viskas normaliai, traukia, super. Žiūrėsiu kaip bus.

unholy

Sveiki. Neskaiciau visos temos, bet pabandysiu aprasyti savo ir tevuko patirti.
Taigi, tevukui su Avensiu buvo ta pati problema. Lygioje vietoje dingdavo trauka. Jam padejo, kuro bake esancio filtriuko isvalymas. Ji pasiekti galima nuemus galine sedyne.
Sia vasara mano Avensiui islindo ta pati beda. Dingdavo trauka ir kartais  uzsidegdavo check'as. Sio gedimo uzuomazgos man pradejo jaustis jau pries keleta metu, kai gazuojant 2, 3 begiais viena sekundes dali lyg sutrukciodavo/dingdavo galia. Taciau su laiku gedimas daznejo. Kaip sakoma, geras gedimas visada islenda:)
Zodziu buvo tikrai nesaugu taip vazineti. Nepadejo visos kuro sistemos padavimo iki pat siurblio valymas. Keiciau filtrus. Valiau aukstu slegiu vamzdyna nuo kuro filtro iki pat bako ir pan. Sia beda laikinai galima atideti/paslepti. Zodziu, neskubejau investuoti daug pinigu. Bet kai antrasis meistras diagnozavo auksto/zemo slegio voztuvu problema, tada nebeliko klausimu. Juos pakeiciau ir jau nuvaziavau ~4k km t.y. ~3 men.
Taigi, beveik triju metu prireike, kol gedimas islindo galutinai.
Reziume: su nuolaidom dvieju voztuvu kaina - 780 lt. Darbas per savus 100 Lt Alytuje. Darbu trukme 2-3 val. Kauno kainomis buciau paklojes 1200 Lt.

Artūras Alytus

Visi meistrai pradeda nuo siurblio, purkštukų. O aš manau reikia pradėti nuo SCV. Aišku tai nėra pigūs daikčiukai, bet ir nebrangesni už paminėtus.

continuity

O tai SCV voztuvu keitimas trunka 2-3 valandas? (wow)
Avensis T22 2001 wagon, 1CD-FTV.

TYRAN

Gal dar bandė esamus praplauti ultragarsinėj vonelėj?

Kumute

#202
Bandžia SCV plauti UG vonelėje. Padėjo tiek pat kiekir paprastas plovimas/prapurškimas karbiuratorių valikliu. Svarbu su gumelėm atsargiai. Aš nuėmus buvau. Bet ant vienos pateko valiklio ir ji išsitempė. Per naktį padžiovunus ant radiatoriaus susitraukė.
Plovimas bendrai tik truputį padėjo.

Atsukti juos nėra sunku, tik reik gero H5 šešiakampio ir prailgintos terkšlės.

Apie tuos SCV dar skaičiau internete jog ju konstrukcija kažkokia netikusi , kažkokia danga per plona ir greitai susidėvi. Jei tai tiesa , tai praplovimas ir negali padėti.

Buvau nuvažiavus į Bosch servisą čia vokietijoj, tai pasakė, jog jie visą siurblį tik gali pakeisti  :think:

Artūras Alytus

Nenoriu per daug girtis, bet man kaip tik padėjo mini praplovimas. Net nepavadinčiau to praplovimu, tiesiog prapūčiau SCV skylutes purškalu. O kodėl nenori pati pasikeisti SCV. Bent jau LT kainuoja 380 lt  * 1 vnt . Ir jų nebūna neoriginalų, tik Denso. Bent taip sakė parduotuvėje. Reikia pabandyti atjungti viena ir kitą ir žiūrėti kaip variklio darbas. Gal užtektų vieną kažkurį bandyti keisti. Šiaip manau, kad jie abu vienodi, tik kad spalva skiriasi.

adelis

#204
Sveiki, įdėmiai perskaičiau šią temą, tai kiek supratau daugiau visi apie dyzelinius Avensius šneka. Pas mane 2001 m. 1.8 l. benzininis variklis su dujomis. Gal jau du mėnesius degė geltona chek lemputė, su ja važinėjau iki vakar jokių bėdų ar traukos pakitimų nejausdamas, bet vakar važiuojant pradėjo ta chek lemputė mirksėti (pirmą kartą susiduriau su chek lemputės mirksėjimu) ir automobilis pradėjo nebetraukti, o tuo pačiu visas variklis pradėjo purtytis, net visas salonas važiuojant dreba, ypač, kai įsibėgėji, ant laisvų apsukų variklis tik švelniai dreba.. Gal galite patarti kur bent prelemenariai ieškoti gedimo? Gal kam yra identiškai nutikę? Nes cheko mirksėjimas ir variklio purtymasis pirmą kartą man pasitaikė, o ir pažįstamiems taip nėra nutikę. Ačiū už bet kokį patarimą. :)
I fight for pride!

Þalgiris amžinas!!!

Kumute

Kaip rašiau anksčiau, kai prapūčiau purškalu, tai ir pagelbėjo, bet dalinai, mašina pradėjo geriau važiuoti ir nebeužsideginėjo check'o liamputė. Bet vistiek traukos nebuvo normaliai.

Antra kartą praploviau UG vonelėje, visiškai niekas nepasikeitė.

Trečia kartą nusipirkau ir pasikeičiau į naujus. Sunkiausia buvo "įgrūsti" naujuosius į vietą. Ir dabar jau viskas ok, kaip priklauso.
Tik... ta vibracija tarp 80 ir 110 tai neramina. Bet čia jau kita tema (H-)

continuity

Citata iš: Kumute Įrašytas Vasaris 04, 2015, 21:43:37 PM
Trečia kartą nusipirkau ir pasikeičiau į naujus.
Kur pirkai ir kiek kainavo?
Avensis T22 2001 wagon, 1CD-FTV.

Kumute

pirkau orginalius vokiečiuose, mokėjau dafigą, prisimint nenoriu  :-/

TYRAN

Citata iš: Kumute Įrašytas Vasaris 05, 2015, 19:36:50 PM
pirkau orginalius vokiečiuose, mokėjau dafigą, prisimint nenoriu  :-/


Kiek?

Kumute