dingo trauka

Pradėjo Pofka, Lapkritis 02, 2011, 22:07:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Raidas77

Citatadzonas parašė:
Cia Autotojoj klientui pasake "strigineja turbina"?
Matau tau plauna smegenis. As tik ispeju tave. Blogos turbinos gali buti neefektyvios ir/arba deginti/naudoti alyva, bet traukos jos nepradangina.

Tiems kas nezino: turbinos efektyvumas nustatomas pagal tai, koki slegi ji sukuria. Laikoma, kad jei turba nesukuria 0,5 atm - ji neatlieka savo funkcijos ir yra balastas. Turbina sukasi, ty veikia nuolatos, jinai neisijungineja-neissijungineja. Stumokliai sudaro vakuuma, del kurio ir siurbiamas oras. Jei turbinos slegis nera didesnis uz vakumo slegi, jos vaidmuo nulinis, o jei didesnis - kai kas sako kad turbina isijunge.

Na kad turbinoje as neabejoju. Bet labiau klausiau del pacios darbu samatos 1500 - 2000 lt. Ar cia normalu, ar rinkoje uz gera kokybe galima ir pigiau rasti? Baisu kad sumokejus pas koki meistriuka panasius pinigus šuduva nesigautu:)

NNZ

#61
Pas jokius meistriuku net nebandyk nešti turbinos restaurot. Šiaip kaina su kalibravimu ir visokia huinia eina apie 600-1500 ir daugiau. Viskas priklauso nuo gedimo sudėtingumo. Tuos darbus daro tikrai mažai įmonių Lietuvoj,. Ta pati autotoja vež į vieną iš tų įmonių. Tai jie paskaičioja savo darbą 500lt. tai ir gaunas sąmata.
to Dzonas

nuimk interkulerio slangą ir tu prarasi tikrai daugiau nei 12 proc. tiek kuro paduos, kad nespės sudegt ir kol tu pasieksi 130 km pravažiuosi gal kokius 3 km.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

MindeJ

CitataRaidas77 parašė:
Gal kas zinot, ar turbina turi pastoviai suveikti prie tu paciu apsuku - pvz 1800, ar suveikimo apsukos gali skirtis. Man iki siol visada suveikdavo ties 1800, dabar suveikia ties 2500 o kartais isvis nesuveikia? Idomu kame gali buti priezastys?

Panasi beda ir pas mane budavo. Duodavai gazo, o masina buka, tik nuo kokiu 2800 pradedavo traukt. O kartais vaziuoji 5 begiu i kalna, greitis 100km/h ir matai, kad greitis krenta, o gazas iki dugno, tada 4 begis, tas pats sudas, tada 3 arba 2 begis, kad apsuku butu virs 3000 ir i kalna uzvaziuoji ant 60km/h. :) O kartais gerai vaziuodavo. Pakeiciau turbinos vakumo davikli. Nznau kaip jis ten tiksliai vadinasi. Va sita:


Ir vel pradejo normaliai vaziuot. Gal ir pas tave tas pats...

PN

Beda atsitiko... vel su tuo gazu, elektronika blokuoja gazo pedala- pasiekiama mazdaug daugiau nei  2 k ir neleidzia gazuot. Gali tai but purkstukai? Kokios priezastys gali but? :|

SAUMAT45

GAL PASAKYSIT KOKIA KAINA TO DAVIKLIO IR KUR IEŠKOT?

MindeJ

CitataSAUMAT45 parašė:
GAL PASAKYSIT KOKIA KAINA TO DAVIKLIO IR KUR IEŠKOT?

Ieskot srotuose. Kaina 100-150Lt. As susiradau uz 50Lt.

PN

gal zinot kur purkstukus remontuoja?

Jegeris

 Vakar buvo atsitikusi manau tapati kaip ir pas MMERSASS situacija važiuojant keliant apsukas 3 pavara apsukos kilo virš 2000 aps/s automobilis pradėjo trukčioti ir dingo trauka. Automobilis važiuoja sakytum avariniu rėžimu. Netoliese buvo Kemi auto servizas užvažiavau pajungė kompiuteri išmeta klaida kad negeras SLËGIO daviklis ir neįjungia turbinos ir nėra traukos todėl, bet patikrinus SLËGIO davikli jis veikia bet turbina nepučia. Tad daugiau nieko taip ir nepasakė servize nežino kas gali būti. Tačiau jau buvo taip buvę ir seniau kelis kartus užvedus užgesinus klaida dingo ir atsirado trauka vėl viskas gerai. Ir tas kaukimas nėra, bet truputi pavažiavus vėl kaukimas atsirado retkarčiais. Ir taip tas garsas vis dažnėja kol galiausia dingsta trauka taip kartojasi kas 2 savaites. Nežinau kas gali būti. Ar turbinai kas ne taip, ar davikliai iš kur tas kaukimas ir po galais kas sustabdo trauka.

ingele

ir as turiu tokia pacia beda. Nebezinau ka ir bedaryti. Masina netraukia. Uzsidege chek engine lepmute. Diagnostika parode tris klaidos kodus: P0100, P1128 ir P1115. Meistrai pakeite kuro filtra. Pavazinejau kelias dienas  ir vel tas pats. Uzsidega lempute, masina netraukia. Sako problema su kuro siurbliu. Bet ir tai tokie netikri. Gal galite patarti i koki servisa Kaune nevaryti masina? Kad kainos nesikandziotu ir surastu beda. Nes iki siol taip ir nezinau, kas yra mano masiniukui :(

kepure

kuro siurbliu turime 2.0d4d 85kw 2.2d4d

ketvirtasis

Citataingele parašė:
ir as turiu tokia pacia beda. Nebezinau ka ir bedaryti. Masina netraukia. Uzsidege chek engine lepmute. Diagnostika parode tris klaidos kodus: P0100, P1128 ir P1115. Meistrai pakeite kuro filtra. Pavazinejau kelias dienas  ir vel tas pats. Uzsidega lempute, masina netraukia. Sako problema su kuro siurbliu. Bet ir tai tokie netikri. Gal galite patarti i koki servisa Kaune nevaryti masina? Kad kainos nesikandziotu ir surastu beda. Nes iki siol taip ir nezinau, kas yra mano masiniukui :(
Dėl kainų politikos tai visi servisai daugmaž susiderinę tas kainas. Tau geriau kokį motoristą susirasti (su rekomendacijom)

Smac

Aciu klubieciui alonso, pardavusiam siandien kuro siurbli, pakeiciau abu klapanus (nekeiciant siurblio) ir masina atgijo. Pagaliau!!!
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

svolaciai

Man vaziuojant ir bandant aplenkti gruzovika, dingo trauka, mink pedala kiek nori masina vargais negalais pasiekia 90-100 km/h  greiti. Kuro filtras keistas pries 6000 km. Bandziau ir uzgesinti ir atvesinti, vistiek traukos ner, net ant tuscios eigos neleidzia apsuku sukelti daugiau kaip 3500-4000 aps/min. Kalbejau su Toyota kauno telefonu, sake jo zinom atvaryk ir per dvi valandas kazkoki voztuva praplaus, tik nesake koki.
Gal kas buvot susidure su tokia problema ir zinot kur kitur galima isspresti sia problema?
Pirma Toyota

svolaciai

Kaip anksciau kiti minejo, kad dega kokia lempute, tai pas mane jokios lemputes nedega ir jokiu klaidu nerodo. Blogiausiu atveju reiks lekti i toyota ir atverti pinigine.
Pirma Toyota

looking4snow

Tai gal tas kur suodziais uzsikisa? EGR ar koks ten, nenoriu nusisneketi, tegul kiti pavadinima pasako... Buvo cia vienai merginai Yaris taip uzsioziaves, tai draugas iseme ta detale, gerai isplove, vel istate ir po siai dienai masiniukas vaziuoja be problemu.