dingo trauka

Pradėjo Pofka, Lapkritis 02, 2011, 22:07:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Rolkis72

Na,as su savo Avensiuku ramiai 3 begiu posukius iveikineju,traukia normaliai

robertas1993

Citata iš: augisz Įrašytas Rugpjūtis 21, 2016, 23:56:57 PM
Na riedet rieda, bet ir akseleracija yra, aisku ne tokia kaip prie zemesniu begiu. Mieste pasiekiu 50 ir jungiu 5 begi visada.

geriau prie aukstesniu sukiu junkit begius, prie zemiu sukiu gadinasi pati deze, plius variklis apsines suodziais o jo tvarkymas brangus (cia is patirties sakau, maniskis yaris, brangiai medziagos kainavo, galvojau pigiai issisuksiu bet gavosi atvirksciai plius darbas mano, beje variklio problemos dingo, t.y. pulsavimas ir pns., dabar variklis tyliai ir ramiai dirba be jokiu kaprizu) :)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

augisz

Nepriprantu niekaip aukstesniom apsukom vaziuot   :V

Donis7

Šiandien pabandžiau prie 50 km/h įjungti 5 bėgį....nu nesąmonė....apsukos apie 1000 rpm, tai nesuprantu kaip jums ta auto gali traukti. :) Beje, 3 bėgiu- 1800 rpm, 4 bėgiu- 1400 rpm....net ir 4 bėgiu normaliai netraukia gazą paspaudus.

MindaugasB

Doni, tai gi kura ekonomina. Po savaites ides foto, kaip vaziavo is Kauno ar Klaipedos ir kitam Lietuvos gale esancia tėviškėla (su _a_ gale) ir kuro sanaudos buvo 5,1L :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

robertas1993

pasibaigs ta ekonomija variklio ir greiciu dezes uzkalimu...  :D
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

zanskis

kaip minejau.
prasta trauka:
sankryza,pradedi vazuoti,jau ijungi 2 begi ir priesais prisdabdo,tai riedand automobilii tenka 1 begi jungti,nes 2 niekaip.
vat ir rasau kad nmiesto rezymas prastas.
trasoje be problemu.
ir kol saltas motoras vazuoja gerai,sakau gal apsukos kazkaip per mazos ant laisvu
800-900 gal pas mane

robertas1993

apsukos normaliai laikosi, pas mane dar mazesnes apsukos, nesiekia net 800 apsk. :)
Auto:
Toyota Yaris
MB E270 W211

Rolkis72

Citata iš: zanskis Įrašytas Rugpjūtis 22, 2016, 15:45:19 PM
kaip minejau.
prasta trauka:
sankryza,pradedi vazuoti,jau ijungi 2 begi ir priesais prisdabdo,tai riedand automobilii tenka 1 begi jungti,nes 2 niekaip.
vat ir rasau kad nmiesto rezymas prastas.
trasoje be problemu.
ir kol saltas motoras vazuoja gerai,sakau gal apsukos kazkaip per mazos ant laisvu
800-900 gal pas mane
Tai gal pirmiau pasitikrink slangas,paziurek kiek atmosferu turbina pucia,pasitikrink interkuleri,galu gale gal jau cilindruose slegio nebeliko,nes taip netuributi,pas mane treciu begiu 90 laipsniu posukius mieste ima ir normaliai traukia,aisku ketvirtu begiu jau posukiai mieste apgailetini,trauka nekokia,bet trecia pavara viskas normaliai

Donis7

800 rpm ant laisvų šiltam varikliui yra OK. Manau čia jūsų įprotis kuo greičiau aukštesnę pavarą įmesti (ale ekonomiškai važiuoju), o ne automobilio gedimas. Pabandyk į aukštesnes pavaras jungti bent prie 2500 rpm, tai ir trauka bus ir žemesnės pavaros pristabdžius nereikės perjunginėti.

augisz

Niekas nesako i ikalnes 5 begiu rautis. Pvz i darba vaziuoju visada tiesioji apart 3 sankryzos 90 laipsniu kampu sukti. Visa kita ne piko metu ir tiesioji. Tai autopilota ijungiu ir penktu begiu ramiai vaziuoju.

Donis7

Tai ir sakau, čia labiau įprotis taip važinėti. Jei jums taip patogiau, tai prašom, važinėkit....niekas nesiruošia jus perkalbėti. :)

zanskis

trasoje vazuoja gerai,taigi rasiau.
pasdabdzius tenka 1 begi jungti,vat nepatogumas.
o siaip jo,reikia daugiau apsuku duoti kad begi perjungti.
tiesiog buvau priprates prie kito vaziavimo.
o cia tokia "taburete" :)
o posukiai tiktai 2 begiu max.
negali buti slangos ir kita,jeigu trasoje viskas ok ir trauka ir lenkimai.

toredo

Citata iš: robertas1993 Įrašytas Rugpjūtis 22, 2016, 11:08:23 AM
geriau prie aukstesniu sukiu junkit begius, prie zemiu sukiu gadinasi pati deze, plius variklis apsines suodziais o jo tvarkymas brangus (cia is patirties sakau, maniskis yaris, brangiai medziagos kainavo, galvojau pigiai issisuksiu bet gavosi atvirksciai plius darbas mano, beje variklio problemos dingo, t.y. pulsavimas ir pns., dabar variklis tyliai ir ramiai dirba be jokiu kaprizu) :)
ka tu ten tvarkei, kad medziagos brangios?

Rolkis72

Citata iš: zanskis Įrašytas Rugpjūtis 22, 2016, 19:54:56 PM
trasoje vazuoja gerai,taigi rasiau.
pasdabdzius tenka 1 begi jungti,vat nepatogumas.
o siaip jo,reikia daugiau apsuku duoti kad begi perjungti.
tiesiog buvau priprates prie kito vaziavimo.
o cia tokia "taburete" :)
o posukiai tiktai 2 begiu max.
negali buti slangos ir kita,jeigu trasoje viskas ok ir trauka ir lenkimai.
Kaip tai negali,pas mane viena slanga buvo paaizejus ir itrukus,tai trauka buvo lyg ant buksyro kita masina traukciau,ko tik nedareme,bet kai teko keisti ausinimo radiatoriu meistrai aptiko ta sudulejusia slanga,kiek pamenu interkulerio buvo,trauka atsirado,masina pagyvejo,o ant trasos ir su prakiurusia neblogai riedejo,bet mieste buvo tiesiog provalas,tau spresti,vietoje to,kad pasitikrinti ka ankstesniame poste rasiau,gaisti tiesiog laika,nes cia kazko konkretaus ir nesuzinosi.