dingo trauka

Pradėjo Pofka, Lapkritis 02, 2011, 22:07:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Artūras Alytus

#375
Citata iš: Laisvidas Įrašytas Rugsėjis 06, 2017, 16:41:50 PM
vargsti  :D Pasidarai normalia diagnostika , dabar nei gyvu parametru nei nieko nematai. Nevienas klaidos kodas priskiriamas  , gali but gi ir 78(7) , 78(6) , 78(8) ir t.t.  78 parodo aplamai kuro sistemos gedima ,o su tais mirgsejimais man cia atrodo visiskas zaidimas :)
Taip gal ir žaidimas. Bet kodas yra . Programoje nieko apie 78(6),..... nerodo . Gal čia naujesniems auto. Jeigu neklystu 78 yra p0627. Koki koda berašytai , visur meta pagrindą SCV. Visi pradeda nuo purkštukų, siurblių o apie SCV pamiršta. Manau mechanikas kuris nėra pro, pradėdamas diagnozuoti dyzelių common rail klaidas, apeina (pamiršta) SCV. O SCV turėtų būti visko pradžia. Ir man nuvažiavus i servisą, pasakius problemą, pirmiausia gi pasakė imti purkštukus ir ant stendo juos dėti.
https://www.linkedin.com/pulse/diagnosing-common-rail-diesel-faults-suction-control-valve-bailey

Laisvidas

Citata iš: Artūras Alytus Įrašytas Rugsėjis 07, 2017, 09:23:09 AM
Taip gal ir žaidimas. Bet kodas yra . Programoje nieko apie 78(6),..... nerodo . Gal čia naujesniems auto. Jeigu neklystu 78 yra p0627. Koki koda berašytai , visur meta pagrindą SCV. Visi pradeda nuo purkštukų, siurblių o apie SCV pamiršta. Manau mechanikas kuris nėra pro, pradėdamas diagnozuoti dyzelių common rail klaidas, apeina (pamiršta) SCV. O SCV turėtų būti visko pradžia. Ir man nuvažiavus i servisą, pasakius problemą, pirmiausia gi pasakė imti purkštukus ir ant stendo juos dėti.
https://www.linkedin.com/pulse/diagnosing-common-rail-diesel-faults-suction-control-valve-bailey

Normalioj diagnostikoj nurodo  78 klaidos numeriuka. 78 ... buvo naudojamas kaip tik senesniuose aparatuose berods iki 2004 sito tiksliai negaliu pasakyt  , viskas priklauso nuo ecu. Tavo atveju taip buvo kaltas scv ,  del purkstuku  nesoks i limpa ir nedings trauka. Esme tame ,kad mini vci kainuoja tikrai centus palyginus kiek laiko sunaudoji su tokiom nesamonem ir vistiek parametru nieko nematai.

PN

Problema buvo isspresta nusipirkus srote visa gazo pedala ir tiesiog ji pakeitus :)
Citata iš: PN Įrašytas Rugpjūtis 03, 2017, 18:26:58 PM
Sveiki, gal zinot kas galetu Vilniuj pataisyti tokia beda: Uzsidega checkas o diagnostika parode gazo daviklio klaida. Kompo keitimas nepadejo. Gal zinot meistra kuris galetu sutaisyti tai? Masina Avensis 81 kw D4D 2002

Giedriakas

Sveiki,
Problema tokia Automobilio apsukos nekyla daugiau nei 1200rpm,
Kuro sistema išplauta, filtras keistas, siurblio vožtuvai keisti, EGR išvalytas, klaidu nera.
Gal kokiu minčių?

continuity

Citata iš: Giedriakas Įrašytas Balandis 09, 2018, 20:33:55 PM
Sveiki,
Problema tokia Automobilio apsukos nekyla daugiau nei 1200rpm,
Kuro sistema išplauta, filtras keistas, siurblio vožtuvai keisti, EGR išvalytas, klaidu nera.
Gal kokiu minčių?
Kuro slegis matuotas? Purkstukai tikrinti?
Avensis T22 2001 wagon, 1CD-FTV.

Giedriakas

Ne ir ne,
Bet įdomu ar dėl purkštuku galėtu nekilt taip apsukos?
Slėgio nebuvimas galėtu buti siurblio gedimas?

Artūras Alytus

Slėgio nebuvimas - kuro siurblio vožtuvai. Nors rašai , kad keisti. Keisti naujais ?

Giedriakas


Giedriakas

Problema isaiskinta, buvo uzsikises interkuleris

continuity

Avensis T22 2001 wagon, 1CD-FTV.

Bemsas

O kaip ji galima uzkimsti?

slashas

Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 15, 2018, 19:57:21 PM
O kaip ji galima uzkimsti?
Musėmis :D jei kalbama apie pačio interkulerio efektyvumą :)

deficky

Jei tepalo buvo daug tai jo turis sumazejo bet cia turbai amen tuomet turetu but

inmotion

Pridėsiu į temą šiek tiek iš savo patirties. Vairuoju 2006 T25 D-CAT 130kw vagonėlį. Po kūro filtro keitimo pradėjo dinginėti trauka ant aukštesnių apsukų kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą. Jokių klaidų nemetė. Kuo toliau tuo pasireikšdavo dažniau, kol kartą visai neužgeso vidury kelio. Galima buvo važiuoti tik kiek pastovėjus. Vienam specializuotam kūro sistemų servise iš karto nurašė ant purkštukų ir pasiūlė ruošti apvalią pinigų sumą. Toks atsakymas netenkino ir pradėjau savarankiškai ieškoti bėdos. Pajungus prie kompo viskas buvo tvarkoje ir radom problėmą tik kėlyje staigiai įsibegėjant nepasiekdavo reikiamo kūro slėgio. Tai arba siurblys nepompuoja arba aukšto slėgio vožtuvas leidžia. Originalių vožtuvų kainos parduotuvėse yra nesveikos. Parsisiunčiau iš anglų Denso vožtuvą per pus pigiau nei pas didmeninikus. Viskas keičiasi labai paprastai, kaip ir dauguma toyotos detalių. Problema išspręsta. Trauka atsirado, šoka į priekį kaip ir ankščiau:)

slashas

Žiūriu pas toyotas tie vožtuvai iš plastelino padaryti, vos ne visi juos pakeitę yra...