Kuro sanaudos

Pradėjo sensejus, Lapkritis 19, 2011, 20:06:59 PM

« ankstesnis - sekantis »

arytis

CitataMindaugas_G parašė:
padangu slegis beabejo turi kaskokia tai 0.n prieda prie kuro sanaudu. o pucia 2.1. ar 2.2. nes neturi supratimo kiek is tikro priklauso pusti :D

Aš laikau 2,5

LTUaudrius

sakot kad riedant ant begio ekonomiska ? ? o as daznai riedu tiesiog isjunges begi ( and laisvo), tiesiog toks iprotis. Kazkur girdejau jog taip ima daugiau kuro... kazin kur tiesa ?

Renis

Tiesa. Bet priklauso nuo situacijos, jei nori riedet i ikalne ir matai kad reikes sustot (bet toliau) tai geriau ant laisvo nes toliau nuriedesi nei su ijungtu begiu ;] O jei nuo kalno riedi ir reikes sustot greit tai geriau ant pavaros.
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

katana7

CitataLTUaudrius parašė:
sakot kad riedant ant begio ekonomiska ? ? o as daznai riedu tiesiog isjunges begi ( and laisvo), tiesiog toks iprotis. Kazkur girdejau jog taip ima daugiau kuro... kazin kur tiesa ?
Riedant ant bėgio variklis kuro nenaudoja, dėl to ekonomiškiau nei riedant išjungus bėgį dirbant varikliui tuščia eiga.

MindaugasB

#109
CitataLTUaudrius parašė:
sakot kad riedant ant begio ekonomiska ? ? o as daznai riedu tiesiog isjunges begi ( and laisvo), tiesiog toks iprotis. Kazkur girdejau jog taip ima daugiau kuro... kazin kur tiesa ?

Kai važiuodamas riedu ant bėgio, kompas rodo 0.0 l/100km sąnaudas. Jeigu įkalu laisvą ir riedu 0.8 L/100km. Nesu tikras ar faktišką sunaudojimą rodo ar grybą pjauna. Vistik aš riedu ant bėgio, ne ant laisvo. Kai teises laikiau taip mokė. Automobilis stabilesnis sakė, nors netikiu iki šiol, kad tiesa.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

fennix

faktišką rodo. Riedant ant laisvos, kai apsukos viršija tipiškai 1.5 k rpm atjungiami purkštukai ir motoras tiesiog pumpuoja orą. Stabilesnis. Tikėk.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Andriusa321

Citatakalava parašė:
Ne tiesiogiai,bet i tema dėl kuro sąnaudų - slėgis padangose.

Mieste per mažaspadangu slegis  gal mažai itakoja kuro sąnaudas, gal labiau uzmiesty tai pasijaucia, tačiau koki slėgį kiti padangas laiko?

Klausiu todėl, kad gamintojo nurodyta mano avensiui pust 2.4 iki 160 km ir 2.7 su daugiau keleiviu važiuojant greičiau.

Tuo tarpu įvairūs padangų montuotojai pučia 2.1 arba 2.2
Manau tai kažkiek irgi įtakoja kuro sąnaudas uzmiesty, kad ir nedaug.


oro slegis padangose tikrai turi itakos, kazin kodel gamintojas teikia rekomedacijas, o musu undergroundo meistrai savo isradineja,  maciau tyrimus kanadieciu ir latviu jie tyrinejo kokia itaka turi padangu slegis padangos dylimui ir kuro sanaudom, o isvados tokios, vaziuojant kieta danda turi buti laikomasi gamintojo rekomendaciju nes ir padanga maziau dyla ir kuro sanaudos daugiau nei 10proc mazesnes. taciau pravazumas esant nestandziai kelio dangai pvz bekele t.y kokiu misku ar pieva geriau laikyti mazesni slegi padangose  taip galima prailginti padangu devejimosi laikotari ir sumazinti kuro sanaudas. gerai pagalvojus manau tai yra logiska, jei padangos normaliai pripustos tai ir automobiliui lengviau redeti vadinasi maziau reikia energijos judesio momentui sukurti, o jei vaziuojant nelabai standzia danga ir slegis yra mazesnis padangose vadinasi didesnis padangos plotas lieciasi ir auto judeti daug lengviau,
tai va kolegos manau nereikia cia isradineti kazkokiu nauju dalyku, jei gamintojas rekomenduoja vadinasi toks padangu slegis yra optimaliausias musu arkliukams kuris yra paskaiciuotas pagrinde pagal auto mase ir kitas technines savybes.  o su avensiu 2.2 pusciau nebent butu ziema ir zinociau kad as vazinesiu keliais kurie daznaiusiai nenuvalyti buna ;)

Mediron

Teko matyti kazkokia tai laida per tv ir skaityti autobild zurnale kad riedant ijungta pavara yra kur kas geriau ir ekonomiskiau nei laisva pavara. Ta parodo ir kompas. Isbandziau ir su Opel Zafira ir Su Corolla Verso. Tad visada stengiuosi kad automobilis riedetu ant pavaros. Gal pagal kompo duomenis daug ir nesutaupoma degalu atzvilgiu bet vis sis tas.

Gmc

Riedant ant pavaros kompas rodo 0, tiek ir ryja (aisku nuo greicio ir begio priklauso). Reikia suprasti, kad tai tinka nuo kalno, nes masina stabdosi ant begio.
Del sanaudu. Nebukim pasakoriai :) 5,4l MIESTE, su supratimu, kad tai miestas (su sviesoforais :) ).
Stebuklu nebuna. Vaziuojant ekonomiskai galima sutaupyti, bet ne tiek. Ir netikekit kompais, maniskis mieste paprastai rodo 1,5-1,8l maziau nuo realybes.
O siaip Corolla Verso 2,2 100kw mieste ima 8-8,5l vasara ir 9-9,5 ziema. Jei vazinet tik be kamsciu ir g.vilku 80 autopilotu tai gali ir i 4 tilpt, bet taip gi nebuna :)

simsasas

Tai GMC gal labai Jusu vairavimo stilius toks ralisto :) is esmes jau atlikti tyrimai kad iki 15 proc kuro galima sutaupyti, nevirsijant 90-100km/h kelyje bei mieste buti budriam ir nelekti pries raudona o riedeti ant begio ir pan... bus ir saugiau ir greiciau ir ekonomiskiau :)

dtinas

miestas miestui nelygu. As su savo d-cat ramiai vaziuojant Klaipedos gatvese, kur kamsciu nera isvis, galiu tilpti i 6-6,5 litrus (isbandyta). Jauciu papulciau i Vilniu (centra), kamsciai, trumpi atstumai ir pan. tai sanaudos padvigubetu. Todel net nera ka lyginti. Be to, verso ir siaip daugiau "suvalgo" nei avensis, mazdaug 0,5-0,8 litro.

Andriusa321

sveiki zadejau informuoti kiek nuvaziuosiu su avensiu tai va nelabai istustines baka turejau pripildyti vel nauja nes reikejo is miesto toleliau pajudeti rode spidometro rodmenys rode kad nuvaziavau 962 km o kompas rode kad dar 96 km galiu vaziuoti vadinasi verta tikrai pilti ta pagerinta kura,  supyliau 44litrus, o buvo like truputi daugiau nei viena padala. padangas tirkrai puciu tiek kiek gamintojas rekomenduoja :) ir pavaras apie 2tukst permetineju.

Gmc

#117
Citatasimsasas parašė:
Tai GMC gal labai Jusu vairavimo stilius toks ralisto :) is esmes jau atlikti tyrimai kad iki 15 proc kuro galima sutaupyti, nevirsijant 90-100km/h kelyje bei mieste buti budriam ir nelekti pries raudona o riedeti ant begio ir pan... bus ir saugiau ir greiciau ir ekonomiskiau :)
Tikrai ne. Vazineju normaliu rezimu, kartais paspaudziu iki 3000rpm, bet nemanau, kad tai raliavimas :) Aisku, dazniausiai trumpais atstumais vazineju (8-10km), kas tikrai daro itaka. Kamsciu ryte neisvengiu, vakare dazniausiai pavyksta.
Turejau Corsa 1.3cdti 55kw, ta mieste 6.5 normaliu rezimu valge, bet ir variklis kitas ir masina nauja.
Manau 8-9l 2.2 100kw varikliui yra norma, draugas turi Octavia 2l 103kw, ji irgi tiek ima. O kruva zmoniu, kurie sako, kaip ju d-cat ima 10-12l mieste ir tai normalu.
Mano Astra 2.0DTI 74kw vasara be 7.5l nevaziuodavo, tai 5.4 manau nerealu isvis :) Tuo labiau yra gamintojo sanaudos, kurios del matavimu ypatumu realybeje paprastai skiriasi bent 1-1.5l.
PS. kazkas pasakojo kaip zmogus gyresi, kad jam mazai masina ryja, o kai su chebra vaziavo prie juros ir reikejo ant kuro susimest, tai sanaudos keistai isaugo :D
PS1. as tik pasakiau savo nuomone, jei kazkam tikrai tiek ryja - viskas ok :)

EvaldasL

#118
Kažkada buvau radęs tokius patarimus ekonomiškam važinėjimui. Nežinau, kie čia teisybės:
Optimizuoti pavarų perjungimą. Renault rekomenduoja perjungti žemesnę pavarą, kai variklio apsisukimai per minutę pasiekia 1000, o aukštesnę, kai apsukos yra 2000 per minutę. Taip pat esant 50 km/val. greičiui važiuoti 4 arba 5 pavara.
Stabdyti varikliu. Reikia kuo mažiau naudoti stabdžio pedalą ir stabdyti varikliu, pavaras perjungiant iš aukštesnės į žemesnę. Pavyzdžiui, artėjant prie šviesaforo užsižiebiant raudonam signalui, rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti, o stabdyti perjungiant pavaras į žemesnes. Ir tik privažiavus šviesaforą pasinaudoti stabdžiu.  Automobiliui riedant tokiu būdu, kuro sąnaudos lygios nuliui. Tiesa, tokiu būdu negalima važinėti karbiuratoriniais varikliais.
Kontroliuoti greičio didinimą. Pradėjus važiuoti reikia stengtis kuo greičiau pasiekti 50 km/val. greitį ir įjungti 5 pavarą. Taip pat pasiekus 50 km/val. tolesnis greičio didinimas turi būti tolygus.
Nedidinti greičio įkalnėse ir nuokalnėse. Važiuojant jomis reikia išlaikyti stabilų greitį. Įkalnėse rekomenduojama sulėtinti (jeigu tai leidžia eismo sąlygos ir netrukdoma eismui) ir važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu. Pavyzdžiui, jeigu į įkalnę pradėta važiuoti 60 km/val greičiu, tai toks pats greitis turi būti išlaikytas ir įkalnės viršuje. O nuokalnėse rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti su įjungta pavara.
Užvedus variklį iš karto pradėti važiuoti. Norint ekonomiškai važiuoti, reikia nešildyti variklio ir jį įjungus iš karto pradėti važiuoti. Taip pat sustojus ilgiau nei 1 minutei išjungti variklį.
Naudoti automobilį optimaliai. Kartą per mėnesį rekomenduojama patikrinti slėgį padangose. Oro kondicionierių naudoti tik tada, kai jis būtinas, bet palaikant skirtumą tarp lauko ir vidaus temperatūrų ne didesnį kaip 5 laipsnių. Nevežioti automobiliu nereikalingų sunkių krovinių. Nuimti stogo bagažinę ir laikiklius, jeigu jie nereikalingi (taip sumažinamas vėjo pasipriešinimas).

katana7

CitataEvaldasL parašė:
Kažkada buvau radęs tokius patarimus ekonomiškam važinėjimui. Nežinau, kie čia teisybės:
Optimizuoti pavarų perjungimą. Renault rekomenduoja perjungti žemesnę pavarą, kai variklio apsisukimai per minutę pasiekia 1000, o aukštesnę, kai apsukos yra 2000 per minutę. Taip pat esant 50 km/val. greičiui važiuoti 4 arba 5 pavara.
Stabdyti varikliu. Reikia kuo mažiau naudoti stabdžio pedalą ir stabdyti varikliu, pavaras perjungiant iš aukštesnės į žemesnę. Pavyzdžiui, artėjant prie šviesaforo užsižiebiant raudonam signalui, rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti, o stabdyti perjungiant pavaras į žemesnes. Ir tik privažiavus šviesaforą pasinaudoti stabdžiu.  Automobiliui riedant tokiu būdu, kuro sąnaudos lygios nuliui. Tiesa, tokiu būdu negalima važinėti karbiuratoriniais varikliais.
Kontroliuoti greičio didinimą. Pradėjus važiuoti reikia stengtis kuo greičiau pasiekti 50 km/val. greitį ir įjungti 5 pavarą. Taip pat pasiekus 50 km/val. tolesnis greičio didinimas turi būti tolygus.
Nedidinti greičio įkalnėse ir nuokalnėse. Važiuojant jomis reikia išlaikyti stabilų greitį. Įkalnėse rekomenduojama sulėtinti (jeigu tai leidžia eismo sąlygos ir netrukdoma eismui) ir važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu. Pavyzdžiui, jeigu į įkalnę pradėta važiuoti 60 km/val greičiu, tai toks pats greitis turi būti išlaikytas ir įkalnės viršuje. O nuokalnėse rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti su įjungta pavara.
Užvedus variklį iš karto pradėti važiuoti. Norint ekonomiškai važiuoti, reikia nešildyti variklio ir jį įjungus iš karto pradėti važiuoti. Taip pat sustojus ilgiau nei 1 minutei išjungti variklį.
Naudoti automobilį optimaliai. Kartą per mėnesį rekomenduojama patikrinti slėgį padangose. Oro kondicionierių naudoti tik tada, kai jis būtinas, bet palaikant skirtumą tarp lauko ir vidaus temperatūrų ne didesnį kaip 5 laipsnių. Nevežioti automobiliu nereikalingų sunkių krovinių. Nuimti stogo bagažinę ir laikiklius, jeigu jie nereikalingi (taip sumažinamas vėjo pasipriešinimas).
Visiškai teisingai parašyta, taip pat pritariu GMC nuomonei 100 proc., o dėl 5,4 l mieste, tai po to parašė, kad važiuoja Kaune ne per piką šalutinėmis gatvėmis ir sugeba vietomis net 6 pavarą įjungti, galima sakyti mieste važiuoja užmiesčio režimu. Todėl tokios ir mažos kuro sąnaudos.