Kuro sanaudos

Pradėjo sensejus, Lapkritis 19, 2011, 20:06:59 PM

« ankstesnis - sekantis »

Hausas

Jei kažkas sugeba šalutinėse miesto gatvėse įjungti 6 pavarą, tai greitai atsisveikins su dideliu kiekiu pinigų. Turiu omenyje dėžės, smagračio ir sankabos remontus ar keitimus, problemas su EGR ir DPF. Rusiškas biznis: sutaupiau 1Lt, bet tam reikalui išleidau 100Lt.   ;)
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Andriusa321

Citatakatana7 parašė:
CitataEvaldasL parašė:
Kažkada buvau radęs tokius patarimus ekonomiškam važinėjimui. Nežinau, kie čia teisybės:
Optimizuoti pavarų perjungimą. Renault rekomenduoja perjungti žemesnę pavarą, kai variklio apsisukimai per minutę pasiekia 1000, o aukštesnę, kai apsukos yra 2000 per minutę. Taip pat esant 50 km/val. greičiui važiuoti 4 arba 5 pavara.
Stabdyti varikliu. Reikia kuo mažiau naudoti stabdžio pedalą ir stabdyti varikliu, pavaras perjungiant iš aukštesnės į žemesnę. Pavyzdžiui, artėjant prie šviesaforo užsižiebiant raudonam signalui, rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti, o stabdyti perjungiant pavaras į žemesnes. Ir tik privažiavus šviesaforą pasinaudoti stabdžiu.  Automobiliui riedant tokiu būdu, kuro sąnaudos lygios nuliui. Tiesa, tokiu būdu negalima važinėti karbiuratoriniais varikliais.
Kontroliuoti greičio didinimą. Pradėjus važiuoti reikia stengtis kuo greičiau pasiekti 50 km/val. greitį ir įjungti 5 pavarą. Taip pat pasiekus 50 km/val. tolesnis greičio didinimas turi būti tolygus.
Nedidinti greičio įkalnėse ir nuokalnėse. Važiuojant jomis reikia išlaikyti stabilų greitį. Įkalnėse rekomenduojama sulėtinti (jeigu tai leidžia eismo sąlygos ir netrukdoma eismui) ir važiuoti didesniu nei 40 km/val. greičiu. Pavyzdžiui, jeigu į įkalnę pradėta važiuoti 60 km/val greičiu, tai toks pats greitis turi būti išlaikytas ir įkalnės viršuje. O nuokalnėse rekomenduojama atleisti akseleratoriaus pedalą ir riedėti su įjungta pavara.
Užvedus variklį iš karto pradėti važiuoti. Norint ekonomiškai važiuoti, reikia nešildyti variklio ir jį įjungus iš karto pradėti važiuoti. Taip pat sustojus ilgiau nei 1 minutei išjungti variklį.
Naudoti automobilį optimaliai. Kartą per mėnesį rekomenduojama patikrinti slėgį padangose. Oro kondicionierių naudoti tik tada, kai jis būtinas, bet palaikant skirtumą tarp lauko ir vidaus temperatūrų ne didesnį kaip 5 laipsnių. Nevežioti automobiliu nereikalingų sunkių krovinių. Nuimti stogo bagažinę ir laikiklius, jeigu jie nereikalingi (taip sumažinamas vėjo pasipriešinimas).
Visiškai teisingai parašyta, taip pat pritariu GMC nuomonei 100 proc., o dėl 5,4 l mieste, tai po to parašė, kad važiuoja Kaune ne per piką šalutinėmis gatvėmis ir sugeba vietomis net 6 pavarą įjungti, galima sakyti mieste važiuoja užmiesčio režimu. Todėl tokios ir mažos kuro sąnaudos.
man iki darbo 25km tai 6 pavara realiai vaziuoju apie 7-8km. siaip as 6 pavara jau prie 80-90km/h jungiu, nes pagal variklio garsa ir apsikas manau tikrai jau galima tai daryti, bet turiu ir hdi varikli kitame auto ten net ties 50 jungdavau 5 pavara , labai jau elastingas variklis

vitiok

#122
As po miesta tik su 3 dabar vazineju nes pagal apsukas isena 1800-1900  50-55 km/h manau normaliai ir sanaudos normalios,o riedet geriau su ijungta pavara nes tada vidurki O rodo kompas :) nors tas kompas ir grybauja pas mane rodydamas bendra vidurki  bet bendrom einamom  sanaudom kada vaziuoji manau pasitiket dar galima :)
Paskutines mano sanaudos  435 km,is ju 200 uzmiesti iki 110 km/h (dasipiliau iki kakliuko) 35 litrus.Po miesta dazniausiai vazineju trumpom iki 10 km distancijom,per ta laikotarpi valesi katalizatorius pora kartu tai irgi papildomos kuro sanaudos.Vidurkis kazkur 8 litrai,kompas rode 9,1 litro

Gmc

As be 100 6-o begio nejungiu ir tai tik jei lygus kelias. Jei nelabai tai neanksciau kaip 110. Mieste 3-4 pavara, 5 nuo kokiu 80km/h. Visgi per mazi sukiai varikliui irgi nesveika, nes kai nori pagreitet jauciasi kaip masina netraukia.

audriukas777

"Kontroliuoti greičio didinimą. Pradėjus važiuoti reikia stengtis kuo greičiau pasiekti 50 km/val. greitį ir įjungti 5 pavarą. Taip pat pasiekus 50 km/val. tolesnis greičio didinimas turi būti tolygus." nesupratau kuo greičiau pasiekti 50 km/val? jungi 1 pavarą, gazas dugnas, kad reičiau pasiekt 50km/val ir tada 5 pavara? :)

Renis

Toli nuvaziuosi 5 pavara vazinedamas 50 km/h :))
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

arunaskeras

#126
Citataaudriukas777 parašė:
"Kontroliuoti greičio didinimą. Pradėjus važiuoti reikia stengtis kuo greičiau pasiekti 50 km/val. greitį ir įjungti 5 pavarą. Taip pat pasiekus 50 km/val. tolesnis greičio didinimas turi būti tolygus." nesupratau kuo greičiau pasiekti 50 km/val? jungi 1 pavarą, gazas dugnas, kad reičiau pasiekt 50km/val ir tada 5 pavara? :)
Na cia tai geras.Gal vieneta priekyje pamirso:)Man tai turbut uzgestu variklis 50 su 5 pavara.  Jungiu ne maziau 80  o 6 tai ne maziau 110 ir tai tik 2000 apsuku tera. Tikrai taip negalima ''pjauti'' masinos.
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Ralfas

Bent jau kiek man yra teke girdet tai dyzeliam nera sveika vaziuot aukstu begu prie zemu sukiu, bet galiu ir klysti del tokios info...

katana7

CitataRalfas parašė:
Bent jau kiek man yra teke girdet tai dyzeliam nera sveika vaziuot aukstu begu prie zemu sukiu, bet galiu ir klysti del tokios info...
Ne tik dyzeliui, bet ir benzinui.

Hausas

Mano Avensio manuale yra parašyta, kad rekomenduojama pavaras perjungti 2200-2400 sūkių diapazone. Aš jungiu panašiai prie 2400.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

simsasas

viskas visada pagal situacija :) bet tie kurie linke gincytis, paziurekite DELFI jau gal 3 serijos yra apie eko vairavima, bei pasiskaitykite kad tolygus vaziavimas vienodu greiciu pvz 50km/h ir 5 begiu yra normalu. Kazkas pasake ant 1 bgio iki 50 damusti :):), taigi 1 begis skirtas vos pajudet is vietos! ir jungi 2 ir palaipsniuj iki 4-5. manykite kaip norte, bet as kasdien vaziuoju viso 25km pirmyn ir atgal i darba, vadovaudamasis svarbiausiais eko principais, mano sanaudos max 6,5l su avensis 2.0l. ir cia visa baka pravaziavus tik VILNIAUS mieste! o tie pasakymai kad tas blogai tas negerai, tai nei vienas is musu tiksliai manau net nezino!!! :)

katana7

Citatasimsasas parašė:
viskas visada pagal situacija :) bet tie kurie linke gincytis, paziurekite DELFI jau gal 3 serijos yra apie eko vairavima, bei pasiskaitykite kad tolygus vaziavimas vienodu greiciu pvz 50km/h ir 5 begiu yra normalu. Kazkas pasake ant 1 bgio iki 50 damusti :):), taigi 1 begis skirtas vos pajudet is vietos! ir jungi 2 ir palaipsniuj iki 4-5. manykite kaip norte, bet as kasdien vaziuoju viso 25km pirmyn ir atgal i darba, vadovaudamasis svarbiausiais eko principais, mano sanaudos max 6,5l su avensis 2.0l. ir cia visa baka pravaziavus tik VILNIAUS mieste! o tie pasakymai kad tas blogai tas negerai, tai nei vienas is musu tiksliai manau net nezino!!! :)
Dėl pavarų jungimo gali pasiskaityti
http://www.toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=2551

Gmc

#132
visos teorijos sako, kad kuo anksciau jungti aukstesne pavara, bet as ziuriu pagal variklio darba ir max sukimo momenta. Nes kai per anksti perjungi begi jauciasi, kad masina kaip per prievarta vaziuoja

audriukas777

aš tik nesupratau pasakymo patarimuose iš delfi, kad reikia kuo greičiau pasiekti 50 km/val ir jungti 5 pavarą.

Renis

Idiotas rase straipsni ryskiai
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw