Kuro sanaudos

Pradėjo sensejus, Lapkritis 19, 2011, 20:06:59 PM

« ankstesnis - sekantis »

tunks

prisiziurejau jutubes apie alkuninius velenus. daug visko pasakoja, bet i tema butu kad esme tokia, jog velenai pas musu masinas standarines yra trumpo ciklo. ir del to masinos pasiekia savo nasumo ir ekonomiskumo pika apie 3k apsuku. vnz jei masinos idle yra pvz apie 1k apsuku, o ant daciko raudona linija prasideda nuo 5k, tai reliai vidurys tos vietos nuo 1iki5 bus kai masina dirba nasiausiai, nu stilium degalai suvartojami daugiausia jegos pagamint. tai siuo pvz butu apie 3k. bet realiai masinai nereikia paties nasumo piko vaziuojant iprastom salygom tai idealiausia vaziuot siek tiek zemiau tos zymos. nu kazkaip taip.
as ta teorija testavau ant keliu masinu, daugiausia darbiniu, ir is tikro jei stengiesi laikyti virs 2k apsuku, nejungt aukstesnio begio  per anksti tai kuro sanaudos sumazeja juntamai.
dabar isvazinejau baka su savo avensiu beveik idealiom salygom tam eksperimentui. iki darbo 26km i viena puse, daugiau niekur ta masina nevaziavo. is ryto i darba, vakare namo. kalnuotas keliukas, trafiko beveik nera. atradau optimalu greiti, kuri nusistacius su autopilotu tereiktu barankitni, ir stabdziu pedala uzmirsti iki galutino tikslo. tai va tokiom salygom pradedamas vaziuoti laikydavau 2.2k apsuku ant 4 begio kol apsyla motoras, ir paskui didinau iki 2.4kir laikiau  iki kol davaziuoju kur man reikia.
tai isdeginus baka paaiskejo kad sanaudos gavos 5.8l/100km.  kompas is vis rode 4.6 :)
siaip vaziuojant paprastai pas mane vidutines sanaudos litru mazdaug didesnes

2004. 2.0l  85kw

eceris

eko režimas tarp 1,6-2k rpm. auto skydelyje užsidega skaičiukas ar lemputė, kada rekomenduojama perjungti pavarą - taip važiuosi eko režimu. laikyti 2,2 ar 2,4kk rpm jau ne  toks ekonomiškas važiavimas. kai apsukos 2,4k, greitis jau turbūt apie 120 km/val su 6 pavarų dėže. taupiausia 80-90 greitis

tunks

siknoj trecioj lentynoj tas tavo eko rezimas tarp 1.6- 2k. perjunginejant begius pagal kompo parodymus tikrai ekonomiskai nevaziuosi. seniai isbandyta ir istestuota.  apie 2k tik normaliai turba pradeda ipusti,  kol ji normaliai nepucia visi tavo eko vaziavimai per laika apsinesa nagarais nuo per mazo sukiu skaiciaus.

ir virs 2k gali laikyti su bet kokia pavara jei ka, nebutina 6 laukti

GALLANT

Butent, negali buti joks eko rezimas iki 2000rpm. Nors regitra reikalauja ir aiskina, kad reikia vaziuoti mazais sukiais, bet rralybe kitokia. Uzsinesa visos oro padavimo slangos, ic, galva ir t.t, patciam variklyje priauga nagaro, uzsikisa ismetimo sistema, nes zemais sukiais spustelejus gaza kura paduoda momentaliai, o turba oro negamina pakankamai. Vaziuot reikia 2000-3000rpm diapazone. Ir nepamirsti kartais pavaikyti varikli iki 4000rpm, kad prasivalytu viskas.

balticam

Na nežinau, bet prie 3000 apsuku mano dyzelis Avensis lekia ant 150km/h...paskraidyti tenka ir taip, bet specialiai to nedarau dėl variklio prasivalymo.
Teorijos teorijomis, o aš nežiūriu į apsukas, dažniausiai važinėju 1700-2400 ir niekas man neužsikiša, ir taip pravažinėjau virš 370k su Verso, dabar 101k ant Avensis - jokiu problemu.

eceris

parašiau, kaip GALLANT sako, pagal regitra. bet pats irgi taip nevažiuoju. aplamai ar kas bando važiuodamas taupyti? manau nelabai-reikia ir važiuoji, o važiuojant pagal srautą tenka rinktis sąlygas

tunks

jus neskaitot iki galo. nuo kada 3000rpm yra 120km ar 150km?
jei ne automatas,  tu gali 3k rpm laikyt ir 1 begiu ir 2 ir net 3. is kur tie kosminiai greiciai?

as sneku apie tai kad jei prie 2k jau jungi aukstesne pavara, tai realiai daro 2 klaidas: darai meskos paslauga varikliui padedamas jam uzsinesti visokiais nagarais ir netaupai kuro. paprasciausia vaziuodamas su zemesne pavara iki 2.5-3k ir tik tada perjungdamas isvengi tu dalyku. va ir visa ekonomija ir eko rezimai

balticam

Citata iš: tunks Įrašytas Birželis 23, 2019, 14:22:43 PM
jus neskaitot iki galo. nuo kada 3000rpm yra 120km ar 150km?
jei ne automatas,  tu gali 3k rpm laikyt ir 1 begiu ir 2 ir net 3. is kur tie kosminiai greiciai?

as sneku apie tai kad jei prie 2k jau jungi aukstesne pavara, tai realiai daro 2 klaidas: darai meskos paslauga varikliui padedamas jam uzsinesti visokiais nagarais ir netaupai kuro. paprasciausia vaziuodamas su zemesne pavara iki 2.5-3k ir tik tada perjungdamas isvengi tu dalyku. va ir visa ekonomija ir eko rezimai

1 ar 2 begiu 2.5-3k ; tai gali, bet ekonomijos cia jokios nebus. As, tiesa pasakius, net neziuriu i apsukas.

tunks

ant kiekvieno begio yra ekonomija, esme yra  ar tu smaugi ant zemu apsuku varikli, ar ne ir nesvarbu kokiu begiu

eceris

#759
.. :goodboy: ir važinėkime pirma/antra pavara - ir kam mums tos šešialaipsnės dėžės... matematikas  :think:

mindkuzm

Citata iš: eceris Įrašytas Birželis 23, 2019, 22:30:08 PM
.. :goodboy: ir važinėkime pirma/antra pavara - ir kam mums tos šešialaipsnės dėžės... matematikas  :think:
Pirmos dvi pavaros tik bailiams, vaziuojam iskart nuo sestos ir nemazinam

tunks

toks jausmas eceris kad tau su galva negerai, bet pasakyt kazka nori alia i tema.
nuo kokio begio vaziuot pradedi  is vietos? kokiu begiu trafike judi? kokiu begiu vaziuoji zonose kur 50km/h leistinas?  visalaik 6 turbut....

eceris

Citata iš: tunks Įrašytas Birželis 24, 2019, 22:25:18 PM
toks jausmas eceris kad tau su galva negerai, bet pasakyt kazka nori alia i tema.
nuo kokio begio vaziuot pradedi  is vietos? kokiu begiu trafike judi? kokiu begiu vaziuoji zonose kur 50km/h leistinas?  visalaik 6 turbut....
kiekvienas kalbam apie savo važiavimo įpatumus. jei man nuvažiuoti į darbą 20 km užmiestis, likę 5 km miestas be trafiko, tai man pirma, antra pavara reikalinga pora/trejetą kartų....
  beje, mano sūnus sausuoju metų laiku, Vlniuje 9 km į darbą  važiuoja dviračiu(nesvarbu kad auto stovi kieme) - ir atidirbęs prie savo kompų atgal - ir kam smaugti auto trafike pirma/antra pavara, jei galima suderinti kitoki gyvenimo būdą???
   racionalumo tamstos galvoje nesijaučia....

tunks

tu vistiek neisikerti. kalba neina apie uzmiesti neuzmiesti, kemsynus ir senamiesti.  kalba eina apie variklio apsukas. prie kokiu apsuku variklis atiduoda optimaliausia nauda salerkos atzvilgiu

man irgi daugiausia uzmiestis iki darbo , nu ir ka? as vaziuoju  4 begiu ant 2,4k apsuku ant kruizo pasistates. tuo paciu greiciu vaziuociau  5 begiu prie 1.9-1.8k apsuku, bet 4 begiu ir 2,4k apsukom ekonomiskiau. a dasuto?

eceris

važiuok kaip tu nori, man nusi..., dar ir priedų  prisipilk - bus dar daugiau ekonomijos. nešūdeliauju dėl gramų...
   bet praktika tokia: važiuoja mano brangioji kasdien su verso darbą ir atgal 20+20 km be jokių traffikų(6tos pavaros nejungia niekada). kaip 6 l/100 taip 6. skridom iš varšuvos atostogauti - 5,16 l/100 km vidurkis per 875 km su baku ir neviršijant  labai greičio. rpm virs 2k nelabai pakildavo