2009 Avensis

Pradėjo Memelis, Sausis 05, 2009, 14:12:06 PM

« ankstesnis - sekantis »

Modka

CitataMD555 parašė:
... vakar isvaziavau i tolimesne kelione, nuvaziavau apie 90km ir vel tas pats: puff klaidu lemputes ir sast zemyn trauka... Va tau ir DPF regeneracija :) Koks tolimesnis zingsnis? Keisti tuos DPF filtrus naujais? (p.s. apie EGR voztuva servise nieko nesake, jei jis bludytu manau rodytu klaida susijusia su juo?). Kazin kiek tas DPF dziaugsmas kainuos? (D4D 2.0l dyzeliukas 2009 metu galo)
kokia rida automobilio? nuo nulio vazineji? naujas filtras apie 2500 lt emuliatorius apie 1200. jei mesi emuliatoriu gali tureti poto bedu su tech apziura nes masina 2009 metu o nuo 2009 metu auto dyzeliai turi buto su dpf.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

MD555

nea, pravaziavau Lietuvoje tik 5000km. Siaip is Belgijos, su servisais, 170t. prabegusi

Venza

Papasakosiu ka girdejau is savo gero pazistamo elektronsciko.Jis pats vazineja su dyzeline Corolla Verso.Klausiau kaip del DPF regeneracijos,del emuliatoriu,tai pasake,kad jeigu regeneracija paveluota,tai nieko gero priverstine neduoda.Jis pats daro taip: isima DPF,i kibira vandens supila Feirio buteliuka ir pamerkia nakciai filtra.Ryte paprasciausiai praplauna vandeniu ir vazineja be problemu :) ( kiek ilgai neklausiau :D ).Del emuliatoriu Toyotai sake labai negerai,nore pats isjungineja kitu modeliu masinoms DPF elektroniskai.Sake Toyotos taip surista su kompu,kad kol kas nera vaistu isskyrus isplovima.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

dtinas

bet darbo tai oi oi oi, kad ta filtra isimti..

katana7

CitataVenza parašė:
Papasakosiu ka girdejau is savo gero pazistamo elektronsciko.Jis pats vazineja su dyzeline Corolla Verso.Klausiau kaip del DPF regeneracijos,del emuliatoriu,tai pasake,kad jeigu regeneracija paveluota,tai nieko gero priverstine neduoda.Jis pats daro taip: isima DPF,i kibira vandens supila Feirio buteliuka ir pamerkia nakciai filtra.Ryte paprasciausiai praplauna vandeniu ir vazineja be problemu :) ( kiek ilgai neklausiau :D ).Del emuliatoriu Toyotai sake labai negerai,nore pats isjungineja kitu modeliu masinoms DPF elektroniskai.Sake Toyotos taip surista su kompu,kad kol kas nera vaistu isskyrus isplovima.
Nelabai aš tikiu, kad padeda feiris. Plauna su speciale chemija ir tai efektas būna trumpalaikis, o čia feiris.

MD555

#65
... grizau po keliones vel vazineti miesto salygomis, jau kita diena po keletos kilometru dingo tos klaidos, trauka grizo. Zodziu kaip ir pirma karta buvo po pirmos keliones. Nieko  nebesuprantu, jei tas DPF filtras uzsikises, kodel miesto salygomis jokiu problemu, jokiu klaidu?
O kaip pavyzdziui pasireiskia mineto EGR voztuvo problemos? Gal jis cia grybauja? Esu pastebejes pora kartu prie sankryzos startuojant pirmu begiu isejo baltas dumelis (pastebejau per veidrodi). O specialiai gazuojant kad ir iki 5000 apsuku apskritai nera jokio dumo, jokio kvapo. Gal EGR voztuvas misinio padavima kartais grybauja ir uzmiestyje problemu sukelia?

MD555

cia net radau Youtube kaip zmogui su Avensiu D4D varikliu (biski senesnis avensio modelis, bet manau motoras tas pats) greitkelyje dingsta trauka ir ismeta VSC klaida. Problema: apsineses EGR voztuvas. Nufilmavo kaip ji issivalo ir kaip problemos dingsta... Hmmm
video: http://www.youtube.com/watch?v=w9xOqsnJfCs

MD555

#67
... kartais iseinantis dumu debesiukas normalus (tiksliau pasakius butinas) dalykas- tai ivyksta regeneruojantis DPF filtrui ir ismetant sudegusias daleles (bereikalo buvau nusigandes, nezinojau, neturejau :) ).
EGR voztuvas naujame D4D Avensyje stovi kitoje vietoje, labai patogioje, paciame priekyje, aukstai prie variklio. Nuimti ir isardyti buvo labai lengva, graziai isvaliau, isploviau, isblizginau :) Jau buvau keletoje ilgu kelioniu, jokiu problemu, jokiu klaidu.

guners

CitataMD555 parašė:
... kartais iseinantis dumu debesiukas normalus (tiksliau pasakius butinas) dalykas- tai ivyksta regeneruojantis DPF filtrui ir ismetant sudegusias daleles (bereikalo buvau nusigandes, nezinojau, neturejau :) ).
EGR voztuvas naujame D4D Avensyje stovi kitoje vietoje, labai patogioje, paciame priekyje, aukstai prie variklio. Nuimti ir isardyti buvo labai lengva, graziai isvaliau, isploviau, isblizginau :) Jau buvau keletoje ilgu kelioniu, jokiu problemu, jokiu klaidu.

Tai kaip suprantau is tavo pasakojimo viso ko kaltininkas buvo EGR?
Kaip siaip Avensis, kokiu +/- esi pastebejes? Kokios ju silpnos vietos i ka atkreipti demesi perkant nenauja ji?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

#69
na taip sutapo, kol kas manau, kad EGR voztuvas buvo kaltas (nors ir nebuvo labai jau uzsineses).
Perkant manau reikia ziureti kaip ir kiekvienam automobily: geriau aisku jau ji pamatyti koks atvaromas (jeigu nenori dauzto), taip pat man svarbu, kad butu tvarkingai pildyta serviso knyga iki pat galo su tikra rida. Na aisku ten per pora metu nelabai jau ir bus nudevetas, bet vistiek norisi viska matyti kaip yra.  Aiksu pagal VIN numeri dar pasitikrink kas buvo daryta ir pan.
Maniskiam garantiniu laikotarpiu buvo keistas naujas rankinio stabdzio mechanizmas. Siame modelyje jis jau stovi elektroninis (mygtuka tereikia paspausti), tai pasitikrink ar veikia gerai perkant. Kiek zinau pakeisti ji kainuoja apie 5tukst lituku, tai jau is anksto paziurek :)
Kokie pliusai, minusai... Na turiu dar Mersedes automobili, tai galiu su juo palyginti :) Aisku pagal paciu interjero medziagu kokybe Avensis be abejo nusileidzia MB. Medziagos nera is prabangiuju, greiciau braizosi, devisi. Bet viskas padaryta uztikrintai, niekas nebarska, negirgzda (mano universalas). Dar man aisku patinka jo vaziavimas, plaukia kaip laivas :) labai gera variklio izoliacija ir darbas, kiti isede nesupranta ar dyzelis, ar benzinas :) Labai tiksliai junginejasi pavaros, be galo malonus ir lengvas vairo stiprintuvas. Sedisi patogiai, vaziuoti is ties malonu ir ilgose kelionese nepavargsti. Traukos pakanka. Skydeliu paneles, vidaus apsvietimas aisku irgi grazesnis uz pries tai buvusio modelio, sviecia balta neono sviesa, garso navigacija, bluetooth irgi labai patogu. Automoblis ilgas (4,77m), bagazine labai talpi ir didele. Parktronikai gale parkuotis yra, tikrai pravartu. Gale sedint jauciasi saugumo jausmas, ji sudaro stipriai uzkeltos dureliu virsus, bet mazi vaikai vaziuodami uz tai pro sonini langa nieko nemato :) Gera priekine optika, ksenonai sviecia puikiai, galines LED lempos irgi atrodo graziai :)
Kokie minusai... Kaip ir minejau, paciu interjero medziagu kokybe galetu butu kazkiek geresne. Pats automobilis galetu buti aukstesnis, nes per grazus priekinis bamferis. Teko pravalyti ta EGR voztuva ir pasikeisti priekinius diskus su kaladelemis. Analogu jau yra. Sumokejau uz ventiliuojamus diskus po 100lt + priekiniu keturiu kakadeliu komplektas 100lt. Na ir pakeitimas. Viso apie 380lt. Manau isties nebrangiai :)
Sekmes renkantis!

guners

CitataMD555 parašė:
na taip sutapo, kol kas manau, kad EGR voztuvas buvo kaltas (nors ir nebuvo labai jau uzsineses).
Perkant manau reikia ziureti kaip ir kiekvienam automobily: geriau aisku jau ji pamatyti koks atvaromas (jeigu nenori dauzto), taip pat man svarbu, kad butu tvarkingai pildyta serviso knyga iki pat galo su tikra rida. Na aisku ten per pora metu nelabai jau ir bus nudevetas, bet vistiek norisi viska matyti kaip yra.  Aiksu pagal VIN numeri dar pasitikrink kas buvo daryta ir pan.
Maniskiam garantiniu laikotarpiu buvo keistas naujas rankinio stabdzio mechanizmas. Siame modelyje jis jau stovi elektroninis (mygtuka tereikia paspausti), tai pasitikrink ar veikia gerai perkant. Kiek zinau pakeisti ji kainuoja apie 5tukst lituku, tai jau is anksto paziurek :)
Kokie pliusai, minusai... Na turiu dar Mersedes automobili, tai galiu su juo palyginti :) Aisku pagal paciu interjero medziagu kokybe Avensis be abejo nusileidzia MB. Medziagos nera is prabangiuju, greiciau braizosi, devisi. Bet viskas padaryta uztikrintai, niekas nebarska, negirgzda (mano universalas). Dar man aisku patinka jo vaziavimas, plaukia kaip laivas :) labai gera variklio izoliacija ir darbas, kiti isede nesupranta ar dyzelis, ar benzinas :) Labai tiksliai junginejasi pavaros, be galo malonus ir lengvas vairo stiprintuvas. Sedisi patogiai, vaziuoti is ties malonu ir ilgose kelionese nepavargsti. Traukos pakanka. Skydeliu paneles, vidaus apsvietimas aisku irgi grazesnis uz pries tai buvusio modelio, sviecia balta neono sviesa, garso navigacija, bluetooth irgi labai patogu. Automoblis ilgas (4,77m), bagazine labai talpi ir didele. Parktronikai gale parkuotis yra, tikrai pravartu. Gale sedint jauciasi saugumo jausmas, ji sudaro stipriai uzkeltos dureliu virsus, bet mazi vaikai vaziuodami uz tai pro sonini langa nieko nemato :) Gera priekine optika, ksenonai sviecia puikiai, galines LED lempos irgi atrodo graziai :)
Kokie minusai... Kaip ir minejau, paciu interjero medziagu kokybe galetu butu kazkiek geresne. Pats automobilis galetu buti aukstesnis, nes per grazus priekinis bamferis. Teko pravalyti ta EGR voztuva ir pasikeisti priekinius diskus su kaladelemis. Analogu jau yra. Sumokejau uz ventiliuojamus diskus po 100lt + priekiniu keturiu kakadeliu komplektas 100lt. Na ir pakeitimas. Viso apie 380lt. Manau isties nebrangiai :)
Sekmes renkantis!

Dekingas uz kantrybe:) Dar keli klausimukai:
1.Pagal VIN kaip tikrini? Atstovybese man aiskino, kaip pries 4 metus pirkau savo Corolla Verso, kad jie nemato atvezatu masinu istoriju. Kazkodel neitikinamai skambejo tada. Tu gal koki linka zinai, imesk.
2. Pas Tave 2 ar 2.2l? ir mechanika ar automatas?
3. Per zema kad bamperis parkuojantis bordiurus drozia, ar kaip?
gerai kad del rankinio perspejai, zinosiu.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MindaugasB

Pagal VIN gali pasakyti tik atstovybė. Jeigu daromas remontas ar randamos klaidos, jos irgi įrašomos į bendrą duombazę. Kai pats pirkau mašiną pavažiavau iki Tokvilos ir už 13 Lt jie duoda išrašą, kas buvo keista, kas daryta ir pan. Bėda ta, kad manuoju atveju nieko nebuvo daryta, o antspaudai techknygelėje buvo sudėti, tipo viskas ok. Taip ir supratau, kad italai makaronščikai ir nepirkau mašinos. (po kelių savaičių vokiečiuose radau)

Atstovybė pagal VIN gali matyti tik atliktus darbus, kurie buvo atlikti bet kurioje kitoje atstovybėje (šalis nesvarbi, nes tvarkoma pasauliniu mąstu). Jeigu šiaip servisiukas eilinis, kad ir ne garažinis, legalus, jie gi duomenų ir darbų atliktų nepriduoda, todėl kartais gali pasakyti, kad nieko neturim, t.y. istorijos nėra. Nuo savininko priklauso, kur jis tvarko mašiną.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

VaIsInIs

CitataMindaugasB parašė:
Pagal VIN gali pasakyti tik atstovybė. Jeigu daromas remontas ar randamos klaidos, jos irgi įrašomos į bendrą duombazę. Kai pats pirkau mašiną pavažiavau iki Tokvilos ir už 13 Lt jie duoda išrašą, kas buvo keista, kas daryta ir pan. Bėda ta, kad manuoju atveju nieko nebuvo daryta, o antspaudai techknygelėje buvo sudėti, tipo viskas ok. Taip ir supratau, kad italai makaronščikai ir nepirkau mašinos. (po kelių savaičių vokiečiuose radau)

Atstovybė pagal VIN gali matyti tik atliktus darbus, kurie buvo atlikti bet kurioje kitoje atstovybėje (šalis nesvarbi, nes tvarkoma pasauliniu mąstu). Jeigu šiaip servisiukas eilinis, kad ir ne garažinis, legalus, jie gi duomenų ir darbų atliktų nepriduoda, todėl kartais gali pasakyti, kad nieko neturim, t.y. istorijos nėra. Nuo savininko priklauso, kur jis tvarko mašiną.

O dėl šito drįščiau paneigti. Pirkau iš italijos ir sako negalima paziureti (cia pazioj italijoj toyota atstovybej) kas buvo daryta. Netgi solorina ir sovli neturi tarpusavio duomenu baziu , tai ka mes cia snekam ?

guners

Man Autotojoj paaiskino kadaise, jei ne pas juos darytas aptarnavimas, jokiu kitu is kitu servisu duomenu neturi ir negali gauti. Nors ir Toyotu aptarnavimas yra pasaulinis...:(
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

MD555

#74
VIN numerius visiems Toyota automobiliams tikrinaus Toyotos atstovybeje Sovli. Jie mato, kas daryta siam automobiliui Toyotos atstovybese. Pasake kas ir kada keista garantiniu laikotarpiu, kokia reali rida buvo prie tam tikru darbu, taip pat info apie pati auto, kada gamintas, pirma kart registruotas, kurioje parduotuveje pirktas ir pan.
Na apskritai lyginant su pirmuoju Avensiu, tiek antros kartos, tiek trecios kartos Avensiai zemesni, prie aukstesniu bordiuru geriau nesiartinti :)
Pas mane D4D 2.0l, 6 begiu mechanika.