sumazejo trauka

Pradėjo vilmuch7, Gruodis 04, 2011, 12:32:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

Modka

Citatammersass parašė:
Si karta nieko nemokejau, nes pirma karta pasake, kad pravale EGR ir oro slegio matuokle, rekomendavo keist turbina, nes laisva sparnuote, sumokejau apie 180lt, dar padare pilna diagnostika masinos.  Nuveziau turbina pravalyt ir pasake, kad ji gera, nors veliau vel trauka dinginejo, tai nuvaziavau vel i Tokvila tai db ziuresiu. Ju kaina 154lt atrodo uz 2.5h ar kiek ten.
na kiek aprasei beda tai tikrai nemanau kad turbinoje beda pas tave.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

NNZ

Jo turbina tikrai ne prie ko, nėr ten net ką svarstyt. Be reikalo žmogų kankino, aš jam net patariau, nedaryti prasukimo, bet dėl šventos ramybės pasidarė. Vopše nieko nebūtų kainavę.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

mmersass

CitataNNZ parašė:
Jo turbina tikrai ne prie ko, nėr ten net ką svarstyt. Be reikalo žmogų kankino, aš jam net patariau, nedaryti prasukimo, bet dėl šventos ramybės pasidarė. Vopše nieko nebūtų kainavę.
zinai, kai pirma karta su tuo susiduri, tai nzn ka daryt, kad paskui vel nereiktu jos isiminet ir vel idedinet, ir pinigus mest i bala :(
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

Henris

gali buti turbo geometrijos kazkokis voztuvas, kuris man strigdavo, bet rankiniu budu primazino slegi ir baigesi tos problemos. Bet man del sio gedimo uzsidegdavo check'as, bet ne visada. Man labiau jausdavosi susitampymai pries isisukant turbinai. O pasirodo, jei priejimas ne pats baisiausias, ta sklende galima sutepti purskiamu tepalu. Apie ka as irgi anksciau nepagalvojau... Gal ta sklende prastai vaiksto, bet aisku skuboj valydami turbo, turejo matyt tokius dalykus, gal sutvarke..
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

mmersass

Idejus turbina, trauka dinginejo kaip iki isemimo, db kai Tokviloj sutepe EGR kelios dienos jau normaliai vaziuoja :) tikiuosi ilgam :)
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

mindeqe

Sveiki naujos temos nekursiu. Turiu tokia beda Toyota Avensis 2001m.D4D 2.0 netraukia iki 2rpm o nuo 2 puikiai, filtrai kuro,oro pakeisti, serviso lempute nedega, diagnostika nieko blogo neranda, kartais atsigauna lyg, kas gali buti blogai.

NNZ

pasiprašyk kas turi tokią pat toyotą arba forumičių sustokit ir turbūt bus tas pats. tiesiog toks jausmas
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

mindeqe

Kad kazkas blogai, tai faktas, tik norejosi suzinot, kas ,kad greiciau susitvarkyt, nes masina reikalinga labai.

Bemsas

Pradeti reikia nuo diagnostikos

NNZ

jei nedega chekas n4r ko ten prad4t...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Pauliuz

Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?

AVENSIS D4D CHIP

CitataPauliuz parašė:
Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?
čipuojant galima sumažint turbo duobe,bet jeigu kas neveikia tai ir cipavimas nepades,beje 2,5 tdi 6 cilindru eina V6 o ne eileje;)

mindeqe

Nepirma karta vairuoju zinau, kaip buvo ir kaip yra dabar, arba anksciau per gerai vaziuodavo gal? iki 2rpm labai sunkiai begejas toks jausmas, kad uzsikise kazkas o virs 2 rpm atrodo, kad su jungikliu turbina ijungi ,momentaliai pradeda begetis. Kaip suprast,kada katalizatorius uzsikises,meta juodo dumo smarkiai buvo rasta kad siurbe ora pasalini, pagerejo, bet dar per daug dumyja ir nereikia sakyt, kad taip turi buti, nes tai dyzelis viskas normos ribose turi buti o dabar dar truksta iki to ir kai oras atsalo antifriszas pradejo dingti, vandes pompa reiktu pasitikrinti ar kazkur i varikli antifrizas patenka?

Pauliuz

gali buti ir katalizatorius, bet nezinau ar yra budas kaip patikrinti jo neisemus. Jei diagnostika nerodo jokio gedimo, net nezinau kas gali but, gal kokia interkulerio slanga nesandariai uzmauta? Bet tada ir nuo 2k apsuku nelabai traktu.. As galwoju gal taip ir turi but, nes situose warikliuose tikrai stipriai jauciasi tas slenkstis nuo kada turbina uzpucia. Siandien ryte ir as jau buwau issigandes, nes labai buwo sumazejus trauka, bet paaiskejo, kad buwo prisales rankinis ir wiena rata stabde :) gal pas tawe kazkas panasaus? O del 2,5TDI tai yra v6 kuriuos wisi peikia ir 6 eileje, kuriuos wisi giria. As turejau galwoje antraji. Jei neklystu ten irgi common rail

Venza

CitataPauliuz parašė:
gali buti ir katalizatorius, bet nezinau ar yra budas kaip patikrinti jo neisemus. Jei diagnostika nerodo jokio gedimo, net nezinau kas gali but, gal kokia interkulerio slanga nesandariai uzmauta? Bet tada ir nuo 2k apsuku nelabai traktu.. As galwoju gal taip ir turi but, nes situose warikliuose tikrai stipriai jauciasi tas slenkstis nuo kada turbina uzpucia. Siandien ryte ir as jau buwau issigandes, nes labai buwo sumazejus trauka, bet paaiskejo, kad buwo prisales rankinis ir wiena rata stabde :) gal pas tawe kazkas panasaus? O del 2,5TDI tai yra v6 kuriuos wisi peikia ir 6 eileje, kuriuos wisi giria. As turejau galwoje antraji. Jei neklystu ten irgi common rail
Kai uzsikisa katalizatorius,netraukia visam diapazone ir girdisi snirpstimas is po kapoto.Ten pradeda pro ismetimo kolektoriaus ir duslintuvo sujungima prapust( cia vaziuojant ant apkrovos).Smarkiau pavaziavus kolektorius iki raudonumo uzkaista ir tamsoj gerai matosi.Ant laisvu dirbant pro duslintuvo gala irgi jauciasi sumazejes ismetimas,nebesijaucia cilindru darbo.
 Kas del 2.5TDI,tai eileje buvo 5 cilindrai kuriuos visi giria.VR6 yra tik benzinas 2.8 ,o dyzelis yra V6 2.5TDI kuriuos visi nelabai giria... ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...