sumazejo trauka

Pradėjo vilmuch7, Gruodis 04, 2011, 12:32:01 PM

« ankstesnis - sekantis »

mindeqe

#30
Galvojau, kad kai turbina uzpucia gerai tai pramusa visa bruda katalizatoriuje,siandien jau palikau meistrui aiskintis paziuresim ka pasakys o del dingimo antifrizo, kai oras atsala, kas kaltas?


Tai va problema rasta kaltas, kiek supratau turbinos reguliaturio sklende elektrine dalis veikia o mechanine ne,todel klaidos nerode diagnostika.Ji randasi tarp akumoliatorio ir kuro padavimo sistemos per virsu eina vamzdis,nuo turbinos iki interculerio ir ji po tuo vamzdziu kiek ziurejau tai nuo tos sklendes i interculeri nueina kita slanga ar as teisingai pasakiau?Ja reikia pasikeisti. Kadangi sventes tai nespejau pasidometi del jos, gal kas is forumieciu galetu pagelbeti, nes sake kad kaina gali buti didoka naujos o sena nelabai norisi deti.Aciu.

Homer

Kagi ir  as savo beda noriu papasakoti. Netraukia ir maniskis avensis 2001 2.0 D4D. Vazinejant zemom pavarom po miesta atrodo viskas normaliai. Beda pasireiskia vaziuojant penkta pavara ~90km/h. Bandai lenkt ir visiskai netraukia, atsiranda kazkokios vibracijos, vos greitis kyla. Atrodo kad tas motoras nebeturi galios. Pries kalniuka greitis ziauriai krinta. Vaziuojant 5 pavara kompas rodo kuro sanaudas ~1L didesnes nei iprastai. Filtrai pakeisti, chekas nedega, vaziuojant nedumina, tik kartais salta uzkurus kelias sekundes ismeta dideli tepalo dumu debesi.
Taigi jei kas turejot panasia beda ir pasidalintumet patirtimi buciau labai dekingas.

Homer

Gal kas nepatingetu ir paziuretu pas savo 2.0 D4D 2001 avensi ar ant EGR uzmauta raudonai pazymetoj vietoj slangute. Busiu dekingas.
Nuotrauka:
http://imageshack.us/photo/my-images/860/20120102067.jpg/

egariukas1

CitataHomer parašė:
Gal kas nepatingetu ir paziuretu pas savo 2.0 D4D 2001 avensi ar ant EGR uzmauta raudonai pazymetoj vietoj slangute. Busiu dekingas.
Nuotrauka:
http://imageshack.us/photo/my-images/860/20120102067.jpg/
Ne,nera ten slangeles,tik kazkoks guminis dangtelis uzmautas

RolisJ

Jo, ten filtriukas tiesiog stovi, bet as savo irgi nusiemiau, nes uzsikises buvo. Visiskai jokiu pokyciu.

PN

Galiu parekomenduoti gera servisa Metalo 4, Vilniuje, tikrai pigiai ir greitai rado problema, nepuole rekt kad purkstukai blogi :)

Homer

#36
Dekui egariukas.
O Vilnius tolokai man. Matyt teks i Birstona lekti.

continuity

CitataPN parašė:
Galiu parekomenduoti gera servisa Metalo 4, Vilniuje, tikrai pigiai ir greitai rado problema, nepuole rekt kad purkstukai blogi :)

O ka jie rado?
Avensis T22 2001 wagon, 1CD-FTV.

PN

#38
Na ka vaziavau, staiga masina pradejo trukciot kol galu gale sustojo ir nebeuzsivede. Vieni patikrino, sako purkstukai arba siurblys. Nuvariau tenais (metalo 4), rado kad kuro filtro korpusas susidevejes(ten su ta pompa), todel gaudydavo ora. Man nuo vasaros vedes blogai, ir vis kas kazkiek laiko "kisdavosi" gazuojant,  uzdejus nauja detale dabar vedas ir vaziuoja kaip bitute :)

dtinas

buna ir tokiu kurjozu:D

egariukas1

CitataPN parašė:
Na ka vaziavau, staiga masina pradejo trukciot kol galu gale sustojo ir nebeuzsivede. Vieni patikrino, sako purkstukai arba siurblys. Nuvariau tenais (metalo 4), rado kad kuro filtro korpusas susidevejes(ten su ta pompa), todel gaudydavo ora. Man nuo vasaros vedes blogai, ir vis kas kazkiek laiko "kisdavosi" gazuojant,  uzdejus nauja detale dabar vedas ir vaziuoja kaip bitute :)
Jei gaudo ora,sunkiai vedasi,bet del traukos nemanau kad gali buti.Nesunkiai galima tai patikrint,arba skaidria zarna statyt reikia,arba jungt tiesiai ,apeinant filtra(kas gali pridaryt dar daugiau bedu:()Kai turejau peugeot traukdavo ora per filtra,vaziuojant geso,bet ir dumu pilku uzsklanda budavo

egariukas1

CitataPauliuz parašė:
Ką vadini netraukia? Taip, šitie varikliai iki 2 tūkst. rpm yra visiškai buki, nuo 2 iki 2,4 tūkst. rpm tik šiek tiek glušoki, o nuo 2,4 iki 3,0 tūkst. rpm traukia gerai :) Aš kai pirmą kart įsėdau prieš pirkdamas mašiną man ji irgi pasirodė, kad netraukia, bet su ja viskas taip ir turi būti, taip jau gamintojo sumanyta čia. Lygiai ta pati problema yra Audi 2,5TDi (6 cilindrai eilėje), ten irgi netraukia iki 2,2 tūkst. rpm, o paskui lupa kaip reikiant. O jau pavyzdžiui Peugot HDI varikliuose pats pikas yra nuo 1,5 iki 2,0 tūkst rpm ir jau reikia jungti pavarą. Įdomu, gal "chipuojant" galima pakoreguoti nuo kada "įsijungia" turbina?
maksimalus sukimo momentas(250 nm)islaikomas 2000-2400 rpm intervale.Pas mane traukos padidejimas jauciasi nuo 1800 rpm iki mazdaug 2500,veliau traukia,bet ne taip

Renis

#42
.
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

tadasd

Sveiki, gal kas patars del tokios problemos: vaziuojant ir pradejus greiteti, staiga masina pradeda "netraukti" lyg kas prikabina diedeli svori, apsukos kyla letai, greiteja minimaliai. Paskui lyg "pramusa", pradeda greiteti ir vel lyg nustoja. Kartais vaziuoja gerai ir viskas buna tvarkoja. Dazniausiai pasireiskia kai smarkiau paspaudi "gaza". Yra minciu kad gal tai kuro filtro problema. Kas turi kokiu minciu? Dekoju.

arunaskeras

Citatatadasd parašė:
Sveiki, gal kas patars del tokios problemos: vaziuojant ir pradejus greiteti, staiga masina pradeda "netraukti" lyg kas prikabina diedeli svori, apsukos kyla letai, greiteja minimaliai. Paskui lyg "pramusa", pradeda greiteti ir vel lyg nustoja. Kartais vaziuoja gerai ir viskas buna tvarkoja. Dazniausiai pasireiskia kai smarkiau paspaudi "gaza". Yra minciu kad gal tai kuro filtro problema. Kas turi kokiu minciu? Dekoju.
Kuro ir oro filtras po to EGR vozruvas
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI