dyzelio apsuku riba

Pradėjo haplitas, Gruodis 10, 2011, 16:05:17 PM

« ankstesnis - sekantis »

haplitas

va toks pasvarstymas pasistojo: ar egzistuoja kokia d4d variklio apsuku riba, ar rekomenduojamas maksimumas? na klausimas iskilo todel kad po vasaros keliones y kroatija autobanais 150- 160 km/h gryzus tepalai laset pradejo. nestipriai, kad balos butu, bet lasiuku pora po nakties yr. bet nustojo po kazkiek laiko. greiciausiai kazkur is turbinos vamzdeliu. paziureje meistrai sake, nieko tokio, taip buna dyzeliam net tik vos gimusiem. hm... turejau ,,das auto,, 15 m senumo, droziau bile kaip.. i nieko.

hino

Naujasniem dyzeliams apsuku ribotuvu kaip ir nera ,apsukas regulioja MAP sensorius ,kuris reguioja kuro padavima ir turbinos slegy ne laisvose apsukose.O tepalas ant zemas galejo atsirasti is interculerio ,vairuotojo puseja priekyje, nuo didelio slegio vaziuojant didlem apsukom.Tepalas atsiranda ilgai vazinejant mieste be apsuku.Susikaupia tepalas is alsuoklio ir tubins.Jei nemazeja tepalo lygis nieko baisaus.

previs

gal but nusisnekesiu :) bet kaskada norejau Toyota Hiluxsa pirkti, na ir skaitinejausi kokios bedos kas kaip. Ir kaskur straipsni skaiciau kad negerai ilga laika vaziuoti ant 3k apsuku, kalba ejo apie D4D varikli, bet jis ten 2.5l kiek tiesos nezinau. Cia ne pats sugalvojau, tik prisiminiau ka skaiciau :D
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

arunaskeras

O tai cia 3k daug ar mazai
Geras patarimas niekada nebūna pavėluotas. B.Džonsonas
Corolla verso 2009 2,2 l 100 kw
Ford Fiesta 2011  1,4 CDTI

Mars

Geriausiai manau laikyti apie 2k apsisukimų nes tada geriausias sukimo momentas ir manau varikliui lengviausiai suktis. O spausti gali iki red laino bet nemanau kad tai prailgins variklio gyvavimo laiką...:D
 
mars

juozazole

Teko pabūt keleiviu 1995 audinėj 1.9 TDI. Ten kompas (ar dar kažkas) apsukų neleidžia kelt daugiau nei maždaug 4500 (drankantis/demonstruojantis). Manau, kad ir Toyotose turėtų būt koks nors limitas, neleidžiantis varyt iki redline pabaigos. :D

Dariusno

nu ka as zinau  su dyzeliu 150-160km/h nu nebent trumpa laika, bet pastoviai taip varant turi dziaugtis isvis ,kad gryzai is keliones namo.

AVENSIS D4D CHIP

CitataDariusno parašė:
nu ka as zinau  su dyzeliu 150-160km/h nu nebent trumpa laika, bet pastoviai taip varant turi dziaugtis isvis ,kad gryzai is keliones namo.
pjauk nors 200km/h nieko tam dyzeliui nebus;)

Bemsas

Tai kad nera jokiu ribotuvu dyzeliose. Pvz, turejau Audi, ir stovincioj masinoj kazka bandziau pasiekti is galines sedynes ir su koja atsiremiau i gazo pedala. Maciau kad tahometras parode  gerokai uz redlino ribos ir visos tachometro skales ir masina apsipilus dumais uzgeso :D  Galvojau daugiau niekada neuzsikurs.

Dariusno

CitataAVENSIS D4D CHIP parašė:
CitataDariusno parašė:
nu ka as zinau  su dyzeliu 150-160km/h nu nebent trumpa laika, bet pastoviai taip varant turi dziaugtis isvis ,kad gryzai is keliones namo.
pjauk nors 200km/h nieko tam dyzeliui nebus;)
Jo, tu teisus, dyzeliams fizikos desniai negalioja :D

AVENSIS D4D CHIP

Citatabemsas parašė:
Tai kad nera jokiu ribotuvu dyzeliose. Pvz, turejau Audi, ir stovincioj masinoj kazka bandziau pasiekti is galines sedynes ir su koja atsiremiau i gazo pedala. Maciau kad tahometras parode  gerokai uz redlino ribos ir visos tachometro skales ir masina apsipilus dumais uzgeso :D  Galvojau daugiau niekada neuzsikurs.
buvo ir pas mane audi bet daugiau neduodavo uzlenkt tachometro tik iki redline taip pat ir avensyje 5200aps lubos ant tuscios eigos:)

Robertas

del vaziavimo dideliais sukiais, tai kai tautieciai mate dauguma tik vokiskus dyzelius ir va netycia kazkaip nusipirko japoniska dyzeli, tai matyt po to ir panikuoja pasukt daugiau 3k rpm, kad matai pzdc bus dyzeliui po 160km/h ilgo atstumo, pas mane 160km/h yra 3.7k rpm ir prie tokiu sukiu mano tazikas suvalgo apie 10l/100km ir ka, taip 250km~ esu vaziaves be jokiu poilsiu ir neuzkale motoras, nieks nesugedo ir nieks nenutiko. Po dvieju metu panasiu ekploatavimo salygu mano ismetamo co2 kiekis (0/5.6% nepakito nei kiek, o yra buve ir taip, kad ir 180km/h (daugiau carina mano nelabai ir ima) 40km is kaimo pavaziuoju ir lygiai taip pat nieko. Kartais tenka pasivazinet su tevo darbiniu opeliu (vectra c) ir nesakau, kad blogas automobilis, bet ten pasukus motora iki 4k rpm atrodo, kad tuoj issoks jis lauk is po kapoto, garsai omg pojuciai irgi. Kol kas per savo trumpa vairavimo istorija turejau 3 dyzelius (japonus) ir nei vienam nieko nenutiko nei nuo ilgu distanciju dideliais sukiais nei juo labiau nuo miesto salygom paskukimu iki 4.5k rpm ir daugiau. Jeigu variklio alyva ne motec is maximos ir ausinimo sistemoje ne vanduo is krano, bei tavo automobilis tvarkingas, tai sugest jis turi is esmes praktiskai vienodus sansus kaip ir benzas (bent toyotos 2c varikliai ir nissano cd20 tai tikrai).
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

Dariusno

#12
CitataRobertas parašė:
del vaziavimo dideliais sukiais, tai kai tautieciai mate dauguma tik vokiskus dyzelius ir va netycia kazkaip nusipirko japoniska dyzeli, tai matyt po to ir panikuoja pasukt daugiau 3k rpm, kad matai pzdc bus dyzeliui po 160km/h ilgo atstumo, pas mane 160km/h yra 3.7k rpm ir prie tokiu sukiu mano tazikas suvalgo apie 10l/100km ir ka, taip 250km~ esu vaziaves be jokiu poilsiu ir neuzkale motoras, nieks nesugedo ir nieks nenutiko. Po dvieju metu panasiu ekploatavimo salygu mano ismetamo co2 kiekis (0/5.6% nepakito nei kiek, o yra buve ir taip, kad ir 180km/h (daugiau carina mano nelabai ir ima) 40km is kaimo pavaziuoju ir lygiai taip pat nieko. Kartais tenka pasivazinet su tevo darbiniu opeliu (vectra c) ir nesakau, kad blogas automobilis, bet ten pasukus motora iki 4k rpm atrodo, kad tuoj issoks jis lauk is po kapoto, garsai omg pojuciai irgi. Kol kas per savo trumpa vairavimo istorija turejau 3 dyzelius (japonus) ir nei vienam nieko nenutiko nei nuo ilgu distanciju dideliais sukiais nei juo labiau nuo miesto salygom paskukimu iki 4.5k rpm ir daugiau. Jeigu variklio alyva ne motec is maximos ir ausinimo sistemoje ne vanduo is krano, bei tavo automobilis tvarkingas, tai sugest jis turi is esmes praktiskai vienodus sansus kaip ir benzas (bent toyotos 2c varikliai ir nissano cd20 tai tikrai).

tu man primeni mano zmona. ji kiekviena karta kaldama i duobe aiskinasi,kad gi nieko nenutiko, masina vaziuoja kaip vazevusi ir nieko blogo,kad per duobes trankosi :) nes ji nesupranta apie tai nieko. tuo momentu nieko juntamo-matomo nenutiko, bet nereiskia,kad tos pasekmes nepadeda greiciau devetis ateityje

Robertas

#13
CitataDariusno parašė:
tu man primeni mano zmona. ji kiekviena karta kaldama i duobe aiskinasi,kad gi nieko nenutiko, masina vaziuoja kaip vazevusi ir nieko blogo,kad per duobes trankosi :)

Tai uzjauciu tavo zmona, kad turi bambekli vyra ir jeigu jau jin teisinasi visad, tai matyt ne seip sau itariu. O tu man primeni mano mergina, kuri apvaziuoja pati menkiausia kelio nelyguma nes gi: "OMG! o jeigu masinai kas nors nutiks?!".

uzmaciau, kad kol rasiau komentara, taviskis pakito biski:

CitataDariusno parašė:
...duobes trankosi  nes ji nesupranta apie tai nieko. tuo momentu nieko juntamo-matomo nenutiko, bet nereiskia,kad tos pasekmes nepadeda greiciau devetis ateityje

mano atveju parasytas ir laikotarpis: 2 metai nuo tech iki tech ir tokia eksploatacija nepaveike ismetamo CO nei truputi nei per 0.1%, o ka tai sako? matyt ta, kad variklis per 50k kilometru sakykim jaunatvisko vazinejimo nei truputi nenusidevejo ar bent juntamai. ne?:D
Toyota Carina E T190 2l D-Turbo (1997)
Toyota Corolla E11 2l Diesel (1998)
-
Nissan Sunny 2l Diesel (1991) SOLD

Henris

o kodel dyzeliai laikomi ilgaamziskesni varikliai nei benzinai, del to, kad dyzeliai per savo gyvavimo laika per ta pati kilometraza padaro maziau RPM :) Aisku yra ir benziniu varikliu kurie prie tu paciu RPM gali vaziuot kaip ir dyzelis, bet cia dazniausiai amerikonai, kuriu kubaturos po 4 ar 5Lo kw nehrena neturi. Tai va ir sukasi atsipute :)
Kuo daugiau apsuku tuo labiau variklio dalys devisi, naturalu, daugiau sukiu padaroma, daugiau trinties ir t.t. Varydamas 200km/h sutaupai tik laika ir nieko daugiau :) O jei ziurek netycia keliones gale uzsirovei ant kamscio, tai tada tas lekimas is vies nieko vertas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019