Dingsta trauka D4D diesel

Pradėjo Dasadas30, Gruodis 14, 2011, 10:22:25 AM

« ankstesnis - sekantis »

MindeJ


mmersass

CitataMindeJ parašė:
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?

http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=114711
aciu uz info, jei daznai reiks sutepinet, tai reiks paciam ta daryt, nes servise brangiai tai kainuos kaskart daryt...
'05 Avensis 2.0 D4D TSpirit

Modka

Citatammersass parašė:
CitataMindeJ parašė:
Citatammersass parašė:
kurioj vietoj randasi tas EGR voztuvas?

http://www.toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=114711
aciu uz info, jei daznai reiks sutepinet, tai reiks paciam ta daryt, nes servise brangiai tai kainuos kaskart daryt...
reikia ziureti ar jis neapsineses, siaip didele tikimybe kad pas tave elektrine dalis streikuoja
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Kesteliss

Siandien su draugu kalbejau, kurio avensiui dingdavo trauka. Tai jam forsunkes saibom isejo, pasikeite ir viskas ok, bet priezasti pasake kad bloga filtra kuro dedavo. Tai dabar jau dedas rimtus filtrus.
tel.868737941

Modka

CitataKesteliss parašė:
Siandien su draugu kalbejau, kurio avensiui dingdavo trauka. Tai jam forsunkes saibom isejo, pasikeite ir viskas ok, bet priezasti pasake kad bloga filtra kuro dedavo. Tai dabar jau dedas rimtus filtrus.
na kiekvienas atvejis skirtingas istikruju, zinau daug atveju kada dinginejo trauka, keite purkstukus o problema buvo egr. O kaip jie nustate kad del blogo filtro? O gal del blogo kuro? Teoriskai firma filtro nera svarbi svarbu kiek mikronu praleidzia.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Kesteliss

nu tipi isarde filtra ir parode kas kaip ir kur. Nu zmogui irode kad reikia rimta filtra pirkti, o ne ten kur tuoletinio popieriaus ruloniukas idetas :)
tel.868737941

kepure

#36
Egr voztuvus 2vnt turiu 85kw 2.0d4d 6kontaktu.Pardavimui.Bei 4vnt forsunkiu dvieju kontaktu.Turba 85kw ledine.

kubilas

reik turbos, jei ledinė- imu. kieno saskaita tikrinsim? jei ledime- mano, jei ne ladine, -sumokesi man už darbo diena + saliarka iki vilniaus, ar gerai?

NNZ

na kaip ir dėl traukos dingimo temoje šitas klausimas. Taip dinginėjo trauka, kaip ir čia rašoma tokiais protarpiai dingsta atsiranda spaudžiant gazo pedalą. Viskas tvarkoj jau taip buvo vėl pasikeiąiau kuro filtrą ir viskas gerai. Tik klausimas iškilo. Sofima filtras atlaikė 2 metus mann+h atlaikė 6 mėn. tai klausimas ar sofima filtras toks prastas buvo, kad tiap ilgai neužsikimšo ar mūsų degalinėse toks prastas kuras, kad geros kokybės filtrai taip užsikiša?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Ichtiandrs

Ir dar, kodel turbos putimas (nors jos lengvas svilpimas girdisi visa laika beveika) pradejo jaustis tik atkarpoje - 200 "abarotu". Tai yra masina iki 1800-2000 buka kaip nezinau kas, tada nuo tu 1800-2000RPM biski rauna iki 2100-2200RPM kokiu ir tada jau kaip Dievas duos - dziaugsies jei vaziuoji i pakalne, jei lygiu keliu ar i kalniuka - blogiau uz dyzeli be turbos.
Beje kazkas minejo, kad intercooler'iui kazkas gali buti. Kas konkreciai? Ar iseina tai prasitikrint namu salygom?
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Ichtiandrs

Valio!!! Mano beda su variklio durniavimu - isspresta. Atsirado trauka, net pakrauta masina begejasi i tuos pacius kalnus, i kuriuos i bezdedavau tik 3 begiu.
Kas daryta: Isplauti MAF ir EGR. Viskas po sito ir atsigavo.
Jei noresit darbo eigos - parasysiu.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Modis

Butu gerai kad papasakotum eiga.

Ichtiandrs

Prisiprase kazkas:

Zodziu taip. Reikalingi irankiai: 10, 12 patogus raktai, geriau terksles su prailginimais, kryzminis atsuktuvas, krokodilines reples, na tos, kur apziojimas koreaguojasi, peilis arba plokscias atsuktuvas.
 Kad is Previjos islupti MAF'a, reikia isardyti visa oro filtro deze (nebent, turit mazyti atsuktuveli ir mazas rankytes, ir jeigu varzeliai neuztriuskinti, tada imanoma, bet nerimta). Ardom oro paemimo "gerkle" – du plastmasiukai prie groteliu, vienas greiciausiai nulus.Juos issegus "gerkle" sukame pries laikrodzio rodykle iki uzklius uz krasto – keliame/mauname vertikaliai, kad nusimautu nuo alkunes iseinancios is oro f. dezes. Nuardom akumuliatoriu ir metam salin. Atidarom filtro deze ir isismam oro filtra. Atsukam varzta laikanti apatine oro f. dali. Jis randasi desinej giliai prie kuro filtro. Atsukus ji, apatine dezes dali reikia stumti nuo saves, kad issimautu du laikikliai ikisti i akumuliatoriu laikanti pada. Traukiant ta dali lauk – isitikinti, kad virsutine dezes dalis maksimaliai atsikelusi ir nebekliuna du auksti pypsikai/kreipiancios, skirtos teisingai sukabinti iskabinti abi dalis. Jei jau apatine dalis guli ant zemes, virsutine nulenkiame ir atsuke du varztelius (kryzminiu atsuktuvu) lengvai istraukiame MAF'a.Aisku pries tai geriau butu atjungti "fyske". Savo atveju as nuo isiurbimo zarnos atjungiau/ ismoviau visa virsutini dangti su visu MAF'u. (nes lauke buvo -7, o as be garazo, tai begom i rusi). Realiai patarciau ir jums taip pat padaryti, nes tam dangtyje, siurbimo angoj yra tinkliukas, kuris prisiveles visokiu siuksliu ir jas reikia irgi isvalyti. MAF'o valyma atlikau naudodamas ale "electric component cleaner'i", juo nupuciau visas tris ale varzas/davikliukus ir leidau isdziuti.Mokyklinio teptuko joms pavalyti nenaudojau (paziurejes i ju pazeidziamuma – suabejojau mechaninio ju trynimo efektyvumu ju nepazeidziant), tik purskalu nuvariau. Deze su visu tinkliuku grudau i kriaukle ir po tekanciu vandeniu su didesniu svariu dazymo teptuku viska istryniau, pabaigoj dar nupurskau tuo paciu purskalu, kad neliktu kokiu riebalu likuciu, prie kuriu labiau viskas kibtu. Si mazga isdziovinam ir atgal istatom MAF'a.
EGR. Kadangi oro filtro deze isimta – laaaaaaabai lengvas darbas su EGR. Jis randasi kaip tik jums is kaires (variklio desinej ;-) ) beveik per variklio viduri aukstesnej pozicijoj, sakykim. Youtube yra filmukas kaip jis atrodo ir kur daugmaz randasi. Ji lengva atpazinti is dvieju vamzduku i kuriuos pajungtos dvi "slangeles" ir virsuj pajungta "fyske". Atjungiam "fyske" numaunam, tik labai atsargiai "slangutes", reikia tureti kazka 6mm skersmens, kad jas uzkimsti, nes bega ausinimo skystis. As naudojau mokykliniu piesimo teptuku kotelius, nes jie kugiski ir tam labia tiko, nes nezinojau diametro. Belieka atsukti EGR'a laikancius 3 varztus – 1 varztas apacioje ir 2 verzles is sonu. Graziai numaunam. Toms atsiberusioms, pajuodusioms angoms variklyje nieko nedariau tik nuvaliau metaline sandarinmo plokstele. Turim nuimta EGR. Nuo jo virsaus nusukam (cia reiks atsukti 3 vnt varztelius (berods 6mm galvos)) ta "kepure", kurioje "fyskes" lizdas – su juo nieko nedarom, padedam i sona. Cia reiks atsukti 3 vnt varzteliu (berods 6mm galvos). Visa sita plika EGR as nardinau i inda su karbo cleaneriu. Skystis karbiuratoriams plauti, nes purskiamo negavau. Nu ir ka, zaidziame, galit naudoti skudureli, maza, trumpais seriais teptuka, ausu krapstukus (tik ziureti, kad atmirkus vata nepasiliktu viduj), plaunam trinam, krapstom, naujai isplaunam uzpilam/uzpurskiam naujo svaraus skystimo. Atliekant procedura, reikia pirstu paspaudinet pati voztuva is galo , kur spyruokle. Taip pat labai kruopsciai nuvalyti visa voztuvo briauna, kuri bus prieinama tik kai busite pilnai nuspaude voztuva. Per angas bus pasiekiama tik 1/6 voztuvelio dalis, tad paeme tam gale, kur spyruokle, visa asi po biskiuka pasukame su visa spyruokle, aisku ji biski traskes, bet nesulauzysit, tiesiog jos galas trinasi i pavirsiu. Baigiam plauti, jei jau atrodo, kad daug matosi svaraus metalo. As pabaigoj dar tuo paciu "electro cleaneriu" nupuciu ir leidzu isdziuti. Surizikavau uzmesti pora variklinio tepalo lasu ant aseles voztuvo viduje (per anga esancia arciau spyruokles). Tai kad tas tepalas patektu I viduj esancio kakliuko vidu. Na ir dar pramankstinau voztuva, kad tepalas suteptu visa, besitrinanti pavirsiu. Gal ir nebuvo butina, nes riebus pavirsius labiau traukia suodzius, bet nuplautas metalas – sausas ir beistrinantys pavirsiai, manau be sutepimo – niekaip.
Na ir ka, viska surenkame atbuline tvarka. Galit skaityt is apacios i virsu ;-)
Sekmes darbuose. Jei kas neaisku - klauskit. Patikekit, tai labai paprasta. Ir cia Previos vargai, nes vietos po kapotu, kaip...... Su Avensiais ir Corollom turetu buti lengviau, kas reikstu ir greiciau.
Atsiprasau, kad ner fotkiu, tiesiog nebuvo laiko, plius ne LT darbai atleikami buvo, o ir fotiko su savim neturejau.
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu

Modis

Dekui uz paaiskinima, o corolla D4D 85 kw MAF ten pat bus, ir ka jis reguliuoja, ar butina ir ji valyti?

Ichtiandrs

MAF, jei nepaistau, matuoja oro mase/kieki/temperatura. Realiai nuo jo signalo priklauso, misinio gamyba. Kas realiai mano atveju padejo - negaliu pasakyti, galejo uztekt isvalyt tik MAF arba tik EGR, bet del galimybiu stokos, tuo paciu ardymu valiau abu. Corollai bus 10 kart lengviau. Jei gamintojas nedare burtu, tai MAF turi buti iskart ant vamzdzio/angos (kokie 5cm nuo oro filtro) toj pusej, kur jau oras eina link turbos. Kazkaip sunkiai as cia paaiskinau. Realiai Youtubej, regis yra su Corolla filmukas, paieskok. O kodel tu mastai ji valyt? irgi i kalna neina ir leteja?
Jei cia rasau, vadinasi, kazkas svarbu