Kuo skiriasi 2.2d4d 100kw nuo 2.2d-cat 130kw pats variklis

Pradėjo kepure, Gruodis 21, 2011, 13:14:52 PM

« ankstesnis - sekantis »

kajima

Kam aplamai zaist ta loterija jei galima iskart 2.2. 110kw varikliu pirkt arba verso 100kw? Kuo vadovaujasi zmones renkant d-cata? Jauciu 130 kw traukia aki

Donis7

O tai su 110 kw niekada niekam problemų nebūna? Čia ta pati loterija. Visi žinom, kad ne kw skaičius lemia ar variklis nenusmaugtas. Į stovį žiūrėti reikia. Bet kokiu atveju, visi gedimai yra sutvarkomi ir važinėji toliau.
Jei tau įdomu, kodėl aš nusipirkau D-Cat....maža rida, geras stovis, atstovo garantija.

Henris

Tas D-Cat daugiau aptarnavimo problemu turi, nei dziaugsmo vaziuojant suteikia. Techniskai siam motorui daug kas neteisingai paskaiciuota. Manau, kad Toyota turejo vietoj D-Cat deti v formos variklius ir is ten butu pasidare kw kiek reikia, gal net ir maziau rytu kuro. O kai bandoma isspaust is 4 cilindru jegos, tai prasideda visokios nesamones, tai galvos nelaiko, neaisku del ko ar tarpines per silpnos medzaiagos ir nuo slegio nupucia, ar ausinimo sistemos cirkuliacija nepaskaiciuota. Va pakaitinimo zvakes su keram galvutem. Cia ko gero Toyotos vienas is labiausiai nenusisekusiu kuriniu tas variklis, arba prie jo patobulinimo truko idirbio. Man tai du nesusipratimai yra D-Cat kuris dar buna ikisamas i mazas masinas ir MMT deze :) pastarasis tai isvis kuriozas :)  Ai dar vienas bajeris yra labai juokingas 1.0 VVTi variklis 3 cilindru :) i Yarius dedamas buvo, ant laisvu apsuku ten dreba jis visas :) Apie vaziavima su tokiu, tai... Kazkada teke yra ivaziuot su juo i statesne ikalne, tai po 3min islipau ir mintyse pasakiau, kad tokios nesamones tikiuosi niekada neteks vairuot :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Donis7

Mano D-Cat vienintelė aptarnavimo problema- tepalų keitimas kas 15k km. Sutinku, kad tas variklis gal ir yra šiek tiek problematiškenis, nei kiti. Bet taip teigti, kad visi (be išimties) naudoti D-Cat yra šūdas, tai nereikia.  :) Nebent aš vienintelis ToyotaClub forume esu pataikęs ant to stebuklingai gerojo D-Cat.  :-]

Henris

Tai kad pacios atstovybes jeigu atvarius i tech aptarnavima pirmiausia tikrina antifrizo lygi, kai kuriom net be klausimu ir galvos tarpines praputimo testa (CO2 antifrize). Tai jau daug ka pasako apie variklio problematiskuma :) Dar pasirodo, kad tai motoras skirtas magistraliniem keliam labiau, bet dileriai rekomenduoja nevirsyti ilga laika pvz 150km/h :) Tai kam tada skirtas tas motoras, su tokiais KW suo juo ir norisi paspaust normaliai, jis tam turetu buti pritaikytas, o daba isvis neaisku kam jis buvo skirtas :) Gal tik tam, kad skaiciukai butu parasyti 130kw :)  ir  ta 5 fursunke istate, kad isdegintu katalize daleles, cia atmaina DPF filtrui ar kam? Kad tai butu ekologiskas sprendimas irgi neatrodo :) Nes kai suveikia tas purkstukas, kai apsisika baltai melsvais dumais, tai net baisu pagalvot kokia koncentracija kietuju daleliu jis ten ismeta i atmosfera :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Donis7

Nesiskundžiu savo D-Cat..... Gerai, diskusija bevertė. End of story.  :)

RDeEsser

Ar čia ne apie tokį variklį kalba čia eina?17 problematiškiausių variklių
CitataVariklio kodas: 2AD-FHV, 2AD-FTV
Variklio gamybos metai: nuo 2005 iki dabar
Buvo montuojamas į šiuos modelius : Toyota Avensis 2.2 D4-D / D-CAT, Toyota Corolla Verso 2.2 D4-D, Toyota Auris 2.2 D-CAT, Toyota RAV4 2.2 D4-D / D-CAT, Lexus IS 220d
Kodėl jis čia? : 2,2 litro dyzelinio motoro techninės charakteristikos įspūdingos, tačiau net ir Toyota inžinieriai nesugeba šiais laikais sukurti neužmušamo variklio. Variklis buvo toks prastas, kad net Lexus kompanijos atstovai nerekomenduoja jo pirkti.
EGR vožtuvas, smagratis ir purkštukai - pagrindinės šio variklio bėdos.
E

Bemsas

Citata iš: Donis7 Įrašytas Sausis 09, 2016, 12:25:39 PM
Mano D-Cat vienintelė aptarnavimo problema- tepalų keitimas kas 15k km. Sutinku, kad tas variklis gal ir yra šiek tiek problematiškenis, nei kiti. Bet taip teigti, kad visi (be išimties) naudoti D-Cat yra šūdas, tai nereikia.  :) Nebent aš vienintelis ToyotaClub forume esu pataikęs ant to stebuklingai gerojo D-Cat.  :-]

Kogero esi vienintelis zmogus, kuris patenkintas D-CAT :D Nori pasakyti, kad ir filtro dar nepjovei?


Pirma Lexus pasake, kad D-CAT sudas ir nustojo montuoti i savo modelius :D

Donis7

Filtras yra, neišpjautas. Kam pjauti, jei problemų nekelia.

kalava

Citata iš: Bemsas Įrašytas Sausis 09, 2016, 15:24:49 PM
Kogero esi vienintelis zmogus, kuris patenkintas D-CAT :D Nori pasakyti, kad ir filtro dar nepjovei?


Pirma Lexus pasake, kad D-CAT sudas ir nustojo montuoti i savo modelius :D

Uzkrito forumiecio is Kretingos ( berods) nickas, jis turi corolla dcat parsivares, retokai cia dabar rodosi, bet kad jis irgi lygtais savo dcatu nesiskunde :-)

Mnds irgi nesiskundzia :) daugiau manau patenkintu yra :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

ginciavas

Visos pasakos sukurtos remiantis realybe. Turbut minimi d-catai yra prototipai tu pasaku, kur auto su realiais kilometrazais ir vienu pagyvenusiu savininku :-]

dtinas

Citata iš: kalava Įrašytas Sausis 09, 2016, 16:14:32 PM
Uzkrito forumiecio is Kretingos ( berods) nickas, jis turi corolla dcat parsivares, retokai cia dabar rodosi, bet kad jis irgi lygtais savo dcatu nesiskunde :-)

Mnds irgi nesiskundzia :) daugiau manau patenkintu yra :-)

ooo :) malonu, kad prisiminei :) važinėju su savo corolla verso d-cat ir pakolkas nesiskundžiu. DPF pašalinau, nelaukiau kol pradės kimštis. Jau penkta žiema ir jokio vargo. Prieš porą metų buvo bėdelė. Užsikirto purkštukas po filtro keitimo. Matyt papuolė bekeičiant kažkas.. nežinau. Solorina siūlė keisti visus. Bet nesutikau. Įdėjo vieną naują. Pratestavo. Kompensacijos praktiškai visos apie nulį. Net jie nustebę buvo. Po metų patikrinus tas pats. Tai tokia bėda ir nebėda. Beje, čia daugelis sako, kad purkštukai brangūs. Mokėjau Solorinos pavertus į eurus 400. Ne 500 su viršum, kaip kas gąsdina.
Važiuoja patikimai, puikiai, traukia gerai. Ypač tai pajaučiu kai įsėdu į draugo corolla verso d4d 100 kw :D.. kuro ima protingai. Dar važinėsiu :)


beje, savo d-cat parsivariau iš Vokietijos su maža rida, garantija. Radau prižiūrėtą ir labai tvarkingą. Lietuvoje tokios turbūt nerasčiau. Ir sakyčiau d-cat - šūdas...

zefas

Viskas gerai su tais D-CAT manau, vazineju metus kasdien ir trauka puiki ir nezinau ko prikibti.

Gmc

Smagu, kad yra zmoniu, kurie dziaugiasi D-CAT. Bet realybe yra ta, kad visumoje tie varikliai prasti ir ta patvirtina ir Lexus ir daugybe savininku.
Tuo paciu ir neekonomiski, aisku matyt nera ko tiketis is 130kw.

dtinas

visa ta neekonomija dėl DPNR filtro. Dėl to aš jį ir mečiau lauk kai tik pradėjo auksrankiai  sugebėti tai padaryti. Prieš tai sąnaudos buvo vidutinės ne mažiau 8 litrų. Po filtro pašalinimo vasarą mišrios 6,5-7,5, žiemą iki  8/l100 km. Manau, kaip 130 kw - norma.

Kažkas rašė, kad su šiuo varikliu autostradoje nesveika laikyti ilgesnį laiką didesnio greičio nei 150 km/h. Manau tai galioja ir tiem patiem d4d 93, 100, 110 kw, nes iš esmės, pagal konstrukciją, jie - tokie patys. O kadangi pas d-cat kilovatų daugiausia, tai ir laiko jie prasčiausiai. Jei nesunkiai su juo gali trasoje greitėti ir važiuoti 170-180 km/h.. Tokias nujotas Toyotas tada parduoda ir sako, kad variklis nelaiko.