Kokią alyvą (tepalus) pilti į Toyota Corolla variklį

Pradėjo rubilnikas, Sausis 10, 2009, 12:27:49 PM

« ankstesnis - sekantis »

audrius

na nebekalbesiu, kas liecia alyvas {skirtingu gamintoju tas pats 10w-40 turi visikai skirtingus parametrus as nebekalbu jau apie tuos kur po 8 lt } bet tik noriu pasakyti, kad nueje i parduotuve tikrai neperkate pigiausios desros ar degtines, uzduokite klausima kodel ir po to uzduokite klausima kodel pilame toki svarbu musu varikliui produkta kaip tepala pati pigiausia atminkite dumblas ir lieka dumblu ir pasakos apie reklama ir lieka pasakomis. Kodel vazinejate su toyotomis peugeotai per puse pigesni.:D
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

NNZ

Citataaudrius parašė:
na nebekalbesiu, kas liecia alyvas {skirtingu gamintoju tas pats 10w-40 turi visikai skirtingus parametrus as nebekalbu jau apie tuos kur po 8 lt } bet tik noriu pasakyti, kad nueje i parduotuve tikrai neperkate pigiausios desros ar degtines, uzduokite klausima kodel ir po to uzduokite klausima kodel pilame toki svarbu musu varikliui produkta kaip tepala pati pigiausia atminkite dumblas ir lieka dumblu ir pasakos apie reklama ir lieka pasakomis. Kodel vazinejate su toyotomis peugeotai per puse pigesni.:D

+1
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn

Esmė yra bazinė alyva, o priedai sudaro vos tūkstantąją dalį ir dažnai nepagrystai išbrangina visą produktą. Jei kaip sako litras paprastos bazinės 2lt, o castrol su kokiais tai priedais jau 200/l ar ne briedas visa tai? Po 10t km žmonės spjauna į castrolį, nes kažkodėl variklis barška, o pinigai baloj, t.y. alyvoj...

NNZ

tai tada prik kineitiškas prekes gi jos irgi iš to pačio bazinio produkto pagaminto, parduok savo carina e nusipirksi ir auto kinietišką ir aparatųrą kinietišką ir dar pinigų liks... ;) o kad castrol prisipirko neaišku iš kur, tai ir bėdų turi. Variklis barška todėl, kad nuvalės visus sudegusius suodžius nuo metaloir išlandino problemas, kurių nebūtų, jei su mineralke varytum. Todėl daug pravažiavusiems varikliams ir nepatartina super gera alyva.

p.s. castrol kaina tikrai per aukšta yra tokios pat kokybės tepalų tik kaina kita.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn


NNZ

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Miroslav

horn as irgi anksciau galvojau kaip ir tu ;) bet labiau pasidomejes supratau kame reikalas ir kuom skiriasi tos alyvos... naftos produktai isgaunami ivairiuose pasaulio salyse skiriasi ir kiekvieniems reikia skirtingu priedu ir ju kiekio, kad tinkamai saugotu varykli ;) pigesnios alyvos daromos "lietuviskai" imami baziniai tepalai idedama ivairiu priedu + - "ant akies" i valio gauname pelna 2 kart didesni nei buvo islaidos(tokiu pat budu galime patys sau susimaisyti alyva  turint noro ;) ), vat o didesnes imones (99% buna brangesni produktai) atlieka issamius tyrimus ir tiksliai nustato kiek, ko ir kada :) zinau, kad tas zodis "priedai" atrodo nereiksnimgas, bet naftos produktuose jie yra labiau nei svarbus :) Taigi kiekvienas gali pats rinktis kas jo galva geriau, bet asmeniskai asnelinkes taupyti ten, kur to daryt nereikia :) ir toyota atsidekos ;)
T22

NNZ

+ neveltui netgi to pačio gamintojo tos pačios kaip pvz 5w40 klasės yra keletas rušių...
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

horn

#83
CitataNNZ parašė:
o tai prie ko čia  alyva už 2 lt?
tiek kainuoja ;)
Mano nuomonės apie alyvas niekas nežino. Aš manau, kad geriau kainos viduriukas ;)

Cigarettman

Klausimas visiems atsakiusiems i post'a. Ar nors vienam variklis uzsilenke? turbut, kad ne. Jei motoras priziuretas ir pilami gamintojo rekomenduojami tepalai, jokiu problemu tikrai nekils, nepriklausomai koki tepalo bakeli nusipirksi: Mobil, Shell, Neste, Valvoline, Q8 ar Gulf, ar Lotos.... kiekvienas gamintojas rekomenduoja lygiai toki pati tepala, kuri rekomenduoja automobilio gamintojas.

Cia lygiai tas pats, kokioj degalinej piltis kura: Statoil, Lukoil, Neste ar pas Prancisku...

andriusif

Pirmas mano transportas buvo Mazda 626 1987m. Dar dabar važiuoja. :) Ale buvo variklis perkaites ir galva trukus (dažna Mazdu bėda). Tai kai ardė variklį meistrai klausė kokį ten tepalą pyliai, nes variklis kaip kaminas suodžių prisirinkęs buvo. Pamoka - visgi belenkokių tepalų pripylus nieko gero nelauk. Geras tepalas turi plauti variklį. Kuo geriau plauna, tuo greičiau juoduoja. Bent jau dyzeliams. Taigi jei tepalas greitai juoduoja, tai tik parodo, kad jis kokybiškas. O būna tepalų kur kokį supili, tokios spalvos ir išpili kitais metais. Ir tada suodžiai visi variklyje kaupiasi. Su tokiais nejuoduojančiais tepalais po kiek laiko variklio kapitalinis remontas gresia.

fennix

kuo tu pagrindi savo nuomone kad jei tepalas greitai juoduoja- tai reiskia kad jis geras... Nes pateiksiu argumenta- supilk ta pati tepala i dyzelini varikli ir benzinini su duju iranga
zinok kaip bebutu keista... kur kas greiciau pajuoduos dyzeliuke... Ir vien todel kad ten daugiau degesiu, suodziu vaiksto...
Tepalas turi varikli ne plauti, o tepti... Vien pavadinimas tai sako... Juk tai tepalas, ne ploviklis....
Nes remiantis logika- "jei juoduoja- tai geras"- tada siulau supilt muilina vandeni vietoj tepalo ir patikrint kaip juoduoja jis :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

horn

teisingai fennix :) Tegul audrius pabando variklyje su dujomis pilti kokį nori tepalą, tikrai nusibos laukti kol jis bent kiek pajuoduos. Pas mane per 18 t km tik rusvas patampa ir kiek pačiam teko patirti visuose naudojančiuose dujas taip buvo ir yra.

audrius

variklio apnasos t.y kuro degimo proceso junginiai, siu junginiu kiekis priklauso nuo deginamo kuro, daugiausia isskiria dyzelinas maziausia dujos, todel ir tepalo juodavimas yra proporcingas naudojamo kuro rusiai.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Pulkininkas

Citatahorn parašė:
teisingai fennix :) Tegul audrius pabando variklyje su dujomis pilti kokį nori tepalą, tikrai nusibos laukti kol jis bent kiek pajuoduos. Pas mane per 18 t km tik rusvas patampa ir kiek pačiam teko patirti visuose naudojančiuose dujas taip buvo ir yra.
Turbūt variklio pašildymui nenaudoji benzino :)