Nusivyliau aš avensiu

Pradėjo ketvirtasis, Sausis 10, 2009, 18:27:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

fennix

Citatahorn parašė:
Jei su galu varomu būtum žiemą pavažinėjęs, tai žinotum, kad galu varomu ir dygliai yra diiiidelis skirtumas negu be dyglių padangos. Tuo tarpu, kai priekiu varomiems automobiliams taip nesiskiria. Ypač jei staigiau pasuki ir šikna pradeda lenkti priekį.

Maskviciukas gana neblogai ziema vaziavo :D Startuot tiesa sunkiau galiniais varomais, bet jei tarpine ne kiaura, tai meti aukstesne pavara ir laikai apsukas lygias vaziavimo greiciui... Jei greitis logiskas- siknos i sona nemeta
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

drwtsn

#136
ant senosios  auto buvo uždėtos kažkokios noname dygliuotos, tai ir stabdymas ir įsibėgėjimas buvo visai kitoks nei su gan brangiais dunlopais be dyglių. Apie pastarųjų kelių dienų kelio dangas  ir padangas be dyglių kalbėti ir ginčytis neverta. Kažkas čia minėjo Laplandiją - neseniai buvau šiaurės Švedijoje - ten nedygliuotos padangos užmautos buvo, ko gero, tik pas mane.

fennix

Manau mes siek tiek issipletem ne toj temoj... Siulau perkelt savo idejas i tema- Vaziavimas ziema
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Aurimas

Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Citatagsk parašė:
CitataAurimas parašė:
Mersas galu varomas!
pasakyk tiems, kurie A ar B klasę vairuoja. jaučiu nustebs :D


Ka cia tuo norejai pasakyt? Kad zinai, bet dar lygini pravazuma galu varomo su priekiu varomo auto?
nuo kada MB A ir B klasės varomos galu, leiskite paklausti? ;)

Tai cia jau nebe mersas, tiksliau vardas tik likes, o sios klases auto shudu shudas!

Aurimas

Citatahorn parašė:
CitataAurimas parašė:
Henris esi teisus, bet yra tokiu "buku" zmoniu, kurie galvoja, jog su cipais, tai jau nuo kelio nenuslys, arba kad jau isvaziuot is kiemo geriau..ne velnio, jei vietoj galvos kopustas, tai ir su traktorium neisvaziuosi!

P.s. dygliuotu padangu neturejau ir nsiruosiu turet, tai tik pinigai i bala, juolab Lietuvos klimatu.

Jei su galu varomu būtum žiemą pavažinėjęs, tai žinotum, kad galu varomu ir dygliai yra diiiidelis skirtumas negu be dyglių padangos. Tuo tarpu, kai priekiu varomiems automobiliams taip nesiskiria. Ypač jei staigiau pasuki ir šikna pradeda lenkti priekį.

Su c klases mersu vaziavau praeita ziema,draugelis vairavo,padangos dygliuotos, bet pries kalniuka an pusiau ledo be stumimo niekaip neuzvare,!
Pirma galas yra galas, naudingiau tik tuomet, kai svoris didesnis nei priekio.
Antra, mersas buvo dar automatas, tragedija..

Smac

Hebra stabdom sita OFFTOPICA!!! Cia visai kita tema!!!
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

cu

jo, padangis tai bėgam į žiemos temą :)

Tolis

Citatabosis parašė:
Nusivyliau AVENSIO pravažumu per sniegą. Šviežio sniego per sprindį, o menkiausioj įkalnėlėj buksuoja. Padangos visiškai naujos (Michelin).
Pikta, nes prieš pusdienį su Mazda 626 tampiau visiškai negyvą draugo auto per pusnynus ir įkalnėn (reikėjo apsisukt prie autoserviso) be jokių problemų. Tiesa mazdai irgi neseniai užmoviau naujas, bet šipuotas padangas.

Problema tikrai yra gan didele, nes posparnius surinkineti nespeju kai snieguotomis gatvemis pasivazineju.
Vakar susitvarkiau priekini bamperi, surinkau posparnius, o siandien vel kabo priekyje viena plastmase :@
Autotoja peciais patrukciojo ir tipo "cia tokia Avensiu liga..., nieko nepadarysi..."
Gal kam nors yra pavyke isspresti sia problema?
Kazin ar gumu idejimas i spyruokles padetu?

vaidaschi

CitataTolis parašė:
Citatabosis parašė:
Nusivyliau AVENSIO pravažumu per sniegą. Šviežio sniego per sprindį, o menkiausioj įkalnėlėj buksuoja. Padangos visiškai naujos (Michelin).
Pikta, nes prieš pusdienį su Mazda 626 tampiau visiškai negyvą draugo auto per pusnynus ir įkalnėn (reikėjo apsisukt prie autoserviso) be jokių problemų. Tiesa mazdai irgi neseniai užmoviau naujas, bet šipuotas padangas.

Problema tikrai yra gan didele, nes posparnius surinkineti nespeju kai snieguotomis gatvemis pasivazineju.
Vakar susitvarkiau priekini bamperi, surinkau posparnius, o siandien vel kabo priekyje viena plastmase :@
Autotoja peciais patrukciojo ir tipo "cia tokia Avensiu liga..., nieko nepadarysi..."
Gal kam nors yra pavyke isspresti sia problema?
Kazin ar gumu idejimas i spyruokles padetu?

Na nezinau mani avensis gerai lipa per sniega, pas mane i kiema ivaziuoja tik dzipai ir as, o kad posparniai nukristu tai pirma kart girdziui
No one can kill TOYOTA

Tolis


Smac

Dar vienas postas ne i tema ir rakinsiu. :p
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

OSU_FC

Avensio pravazumas puikus. Ypac vaziuojant su elektronika. Jeigu sniego tik per sprindi ir buksuoja, tai reiskias kazkas netvarkoje.
Del posparniu kritimo. Ar matet kiek ten visokiu varztu ir fiksatoriu jis tvirtinasi?

Henris

Siaip shudas ne prvazumas. As irgi nusivyles pravazumu. Priekis zemas, posparni viena jau sudroziau. Padangos geros, bet kiemuose sunku sunku pravaziuot. Jei neveiktu trc tai shakes butu isvis. Pvz pabuksavus kiemuose, pradeda sunkiai jungtis pavaros kol sankaba neatvesta. Pagal sia auto klase prvazumas tikrai galetu buti geresnis...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

horn

Taigi avensiai nuo 2003m visi yra žemesni negu ankstesnės laidos, todėl nėra kuo stebėtis, kad šlifuoja sniegą.

vaidaschi

ner pas mane jokiu trc nes avensis t22, padangos irgi neisbrangiuju, isijungi 1 begi ir vaziuoji gazo nespauzdamas
No one can kill TOYOTA