Nusivyliau aš avensiu

Pradėjo ketvirtasis, Sausis 10, 2009, 18:27:02 PM

« ankstesnis - sekantis »

Memelis

Del ivaizdzio tai teisybe. Kiek teko susidurti su igaliotais Toyotos atstovais, tai savo darba jie issiaiskindami kliento poreiki ir parodydami demesi dirba labai gerai. Isvykus po keliu dienu paskambina, pasiteirauja ar viskas gerai, gal mes kazko nepastebejome kas jums kelia nerima ir panasiai. Kiek teko girdeti apie pazistamu apsilankymus kitu gamintoju igaliotuose servisuose tai Toyota visa galva aukstesne. I ta dalyka jie ziuri labai rimtai.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

VanBuren

#76
>ketvirtasis
Paimk tu paciu vw dyzelini kurini, ar tai audi, ar vw ir pasidomek, koks pas juos smagratis ir kiek jis laiko:D
Jis irgi yra dvieju masiu, keisti reikia tuo paciu laiku, tik skirtumas dar tas, kad siu auto savininkai pastoviai taiso savo megstama aliumine vaziuokle, ko nereikia daryti tau.
Kiek man zinoma, visi gamintojai deda i naujus dyzelinius variklius tokia sankaba. Tad sitoj vietoj varymas ant toyotos yra mazu maziausia juokingas. Kad tu pirkdamas masina nezinojai apie tai, suprantama yra skaudu.
Avensis 2001m D4-D sedanas

ketvirtasis

  Va, va tą ir norėjau paskyti skaudu, todėl ir rašau kad "potencialūs pirkėjai" žinotų ir kad esami savininkai "nekeltų nosies".
  Nes nauji vartotojai ieško bet kokios info apie juos dominančią mašiną, tai jie būtinai ras.

Memelis

Pats, kaip matome neradai, tai dabar kitiems nori padeti. Gerai. ;)
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

ketvirtasis

Turiu labai storą knygą apie nuo 2003 Avensius rusų kalba ir CD bet anglų kalba. Daugiau matyt ir nerastum  

bitute

#80
Citataketvirtasis parašė:
 gerai, kad EOLTE ant padoraus vadybininko "užšokau", padėjo.
ojoj, nuo Eolto jau bėgam kuo toliau. nors visas firmos parkas ten buvo taisomas, bet po paskutinių kelių įvykių (kai keičia ratus, o posparnio neprisuka, nors mato, kad atsikabinęs, ir išvažiavus paskambina "jūsų posparnis atsikabinęs" - "tai ko neprisukot?" - "neprašėt" - mašina buvo nuvaryta PILNAM sutvarkymui - rezultate grįžtant namo posparnis nukrenta iš viso; kai daro pilną mašinos diagnostiką ir nesugeba pamatyt, kad valytuvų varikliuko nėra, kai tiki kompu, o piršto nepajudina ir rezultatas gaunasi kad pagal kompą airbagai yra, o iš tikro - ne)  vengiu ten važiuoti. nors ir kolegos žmona ten dirba, ir direktorius ne svetimas.
Citatavaldasw parašė:
Oi vyrai neturėjote turbūt Renault,kad Toyotomis skundžiatės:(
už Renault geriau gali būti tik Dacia Logan :D

asmeninė nuomonė apie turimą Avensis. garso izoliacija galėtų būti ir rimtesnė, salono medžiagoms pataupyta (man aktualu, kai turiu berniūkščius du, kurie su batais pastoviai pravaro - sunkiai valosi). aišku, buvo galima rinktis odą, bet man, kaip moteriai, ant odos vasarą labai užpakaliui nemalonu B)
1.8 variklis po 3.0 džipo - silpnokas. bet ekonomiškas šiais niūriais krizės laikais. apie auto nieko nesuprantu, suprantu kaip uždirbti pinigus auto išlaikymui ir remontui, tad visus darbelius pavedu tai suprantantiems dėdėms. kaip ir medicinoj, taip ir auto remonte vienu daktaru nepasitikiu, bet jei tą patį pakartoja bent 2 - krapštau piniginę... :( kolkas į mašiniuką įkišta 800lt, žinau, kad ne galas, nes tas posparnis pervažiuotas dar kainuos :@ (ačiū Eoltui), ir einamų išlaidų vis atsiranda laikui  bėgant, bet kolkas ji man visai patinka.

blogiausia patirtis - Hyundai Sonata 3.0 automatas. nusipirkom, pasirodo, pavarų dėžė nusprogus. bandėm taisyti, sukišom 3000lt, vis tiek nieko gero iš to. galiausiai pardavėm su žiauriu minusu (tiesa, pirkėjas varė į Kauno Vistą patikrinimui, tai patys buvom žiauriai nustebę, kad nematė tos suvarytos pavarų dėžės ir pirkėjui pasakė, kad mašina tvarkinga :o)

p.s. atsiprašau, rašyt aš mėgstu B)

mind

Citatabitute parašė:
(tiesa, pirkėjas varė į Kauno Vistą patikrinimui, tai patys buvom žiauriai nustebę, kad nematė tos suvarytos pavarų dėžės ir pirkėjui pasakė, kad mašina tvarkinga :o)
Turbūt EOLTO lygis.:D
Citatap.s. atsiprašau, rašyt aš mėgstu B)
Gerai, mes mėgstam skaityt.;)
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

cu

#82
hehe. juokingas temos autorius.
ir aš turiu 01 d4d avensį, ir pirkau su smagračio bėda :) jei pasidomėtum - beveik visi nauji dyzeliai eina su tuo pačiu dvimasiu smagračiu :P
meistriukas pasakė, jog remontas bus max 700, o atsistojo ~3000 su originalu ir darbais. prie to pačio skaičiuojam filtrus, tepalus, gen dirželį. Db važiuoju ir šypsaus :)
o ne važiuoju viena ranka, kita ranka ašaras braukiu kaip dariau su renuku :( poto sekė mitsius, nekoks variantas po avarijos, greitai į marčias išėjo, db avensis. tikrai geras automobilis, patikėkit

Vasaris

Su savuoju 99m avensiu vazineju 2 metai, kolkas labai dideliu investiciju nepatyriau. Keiciau variklio pagalve (80 Lt), bagazines amortizatoriu (35 lt). Eolte patvarke pakaba- pakeite priekines stabdziu kaladeles, galinio tilto stabilizatorius, vairo traukes, padare suvedima su viskuo paeme 670 lt. Dar keiciau galines stabdziu kaladeles - 99 lt, akumoliatoriu - 300 lt. Kai variau TA, prikibo prie sviesu, ir kad nevienodai stabdo. Robidalyse pareguliavo uz 80 lt. Pravaziavau  60 tukstanciu.
Tepalus keiciu kas 10 tukstanciu, pilu Neste 10/40 sintetini, filtrus perku Mann (45lt). Kelis kart buvau nupirkes neaiskius (20 lt), tai ilgai negesdavo tepalo lempute uzkurus.  su Mann to nedaro.
Dirzu nekeiciau, buvo pakeisti prancuzuose ir apynauju zieminiu ir vasariniu padangu komplektai parejo kartu su masina.
Trukumai - kieta pakaba, jau buvau pasiryzes keisti spyruokles, bet susilaikiau ir siaip tokia pilka masina, nekrentanti i akis.
Privalumas - pigus kasko :)

Daug prirasiau, bet apibendrinant galiu sakyti kad masina tenkina ir atidirba jai skiriamas lesas, ypac pasiklausius bendradarbiu kaip kisa tukstanciais i bmw ar kitas.

Bus galvos skausmas kai ateis laikas keisti masina :) jei naujesni avensiai lepesni.



cu


Laisvidas

Kad ta pakaba kaip tik minksta.

Vasaris

Gal kad universalas. Vaziavau su 2003 metu universalu, tai maloniau priima duobes.
Tikrino amortizatorius tai atseit 90 proc veikia. Maniske labai nemegsta smulkiu duobiu. Su jariu svelniau praleki tuo keliu nei avensiu. Keista kazkaip. Spyruokliu spalva juoda.
Jei kada bus meetas butu idomu palygint, gal man vaidenas tas kietumas :)

ketvirtasis

Tai kad girdėjau iš savo kolegų visos naujos mašinos lepios. Na ką padarysi, bet va lėkiau į Palangą švęsti Jonų tai tik UCH ir vietoj.

FUX

o kokios spalvos turetu but spyruokles, pas mane irgi juodos, o kad pakaba jautri duobems, tai todel kad ji kietesne, uztat maziau siubuoja :)
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

cu

normalus tas kietumas.. :O spyruoklės juodos.
lyginant su b5 pasatu :)
ir mano avensis geriau duobes renka nei '06 fabia. nors ir atsakymas aiškus - klasė visai kita