Toyota Auris sanaudos

Pradėjo maryyjus, Sausis 10, 2012, 13:37:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

Citatadainilandija parašė:
Pries matuojant nunulinkit kompus ir rodys normaliai.
zinau,tiesiog paskutiniu metu nesiterliojau su nurezetinimais, nes ir taip zinau kiek auto ima, o ir nelabai kreipiu demesio paskutiniu metu - reikia ir vaziuoji :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

S_Kulikauskas

O as visada nuresetinu, bet vistiek kaskur ant puslitrio  maziau rodo  nei realios sanaudos. Net pagalvojau, gal yra kompe kokia funkcija sukalibruoti sita reikala.

Nu bet del sito burti nepradesiu. :)

gegute

sveiki,
pries dvi savaites isigijau Auriuka.. 2.0 dyzelis, tikejausi oru mieste vazineti, deja bet pirma savaite kompas rode 10 l/100km :o. po savaites radau kaip nuresetint kompa, pravaziavau gal 10km ne per kamscius, su mazai sviesoforu, didesniu greiciu- krito iki 7 l/100 km. kol nuo olandu ziedo kelis kilometrus parmyniau namo (praktiskai uzsnigti-slidus kaimo keliukai, kur daugiau 3 begio nera kur ijungti)- pakilo iki 9,8. ziurint i momentines sanaudas- pirmu-antru begiu buna kad ir 33 l/100 km uzsidega :D pirmas-antras begis be gazo apie 8-10 l, su gazu 14-20. kadangi 5 metus pries sita auri vazinejau su automatu, ir su mechanine apskritai dar nemoku tvarkingai elgtis, kaltinu savo heavy foot, per daznai naudojamas zemas pavaras, ziema ir sildymus :) auri laikom lauke, tai net uzvest buvo ta pirma savaite buvo tragedija. pirkom masina jau zinodami, kad 'ryte sunkiai vedasi', pardavejas skiede, kad purkstukai, melga sako 'viskas ok', pakeite tepalus, filtrus, liepe pavazinet savaite-dvi ir tada ziuret, ar ne voztuvas kazkoks kaltas. per ta savaite kaip ir atsilo nuo -30 iki -6, tai ryte jau auris uzsiveda po keliu zvakiu pasildymu per daug raktuko nesukiojant. na, zodziu, laukiu vasaros ir kol ismoksiu vairuot- ziauriai tikiuosi, kad kris sanaudos mieste bent iki 7 l :D o per ateinancias savaites ketinu patikrint trasoj- speju, kad daugiau 7 l nespaudziant iki dugno tikrai nebus :)

S_Kulikauskas

 O su benzu ar dyzeliu vazinejai? Nes as visa gyvenima su bendzinu vazinejau tai ir dabar dar norisi 3000 apsuku laikyti :) , o prie tokiu apsuku dyzeliukas ir i 10L sunkiai telpa :).

gegute

vazinejau benzu automatu :) paskutiniu metu tiksliai neskaiciavau, bet 15 metu senumo mitsubishi su 1.8l benzininiu varikliu man rydavo mazdaug po 14-15 litru mieste (ziema, salta) ir kokius 10-12 vasara. ir nei smarkiai spausdavau, nei labai kamsciuose sededavau.. auriui prie 2000 jau tikrai jungiu pavara i aukstesne, jeigu pirma-antra pavara tai ir anksciau. nezinau kaip ten is tikro reikia :), bet dazniausiai nelaukiu kol ta zalia rodyklyte uzsidegs ir jau lieps i aukstesne perjungt

S_Kulikauskas

 Siaip man vienintelis varijantas kada Auris valgo 10, o gal ir daugiau litru, tai tuomet kai vazineji po miesta dar nesusilusiu varikliu.
 Bet jai tarkim savaitgali pasivazineju po parduotuves, dar kaskur nuvaziuoju, na pravazineju mieste be papildomo sildymo bent pora valandu, sanaudos mazeja iki 7 , o jai isvaziuju i trasa tai tvarkingai vaziuojant gali kristi ir iki 5-iu.

Todel ir patariu palaukti vasaros ir tada bandyti skaiciuoti sanaudas.

gegute

savaitgali teko vaziuot vilnius-klaipeda. kuro sanaudos su cruise control pagal kompa- 5-5,5 litro. bent jau nuvaziavus bemaz 200km su cruise control, taip rode :) likusius 100 su trupuciu nusprendziau pabandyt be cruise control- vidurkis nukrito iki 5,1. momentines didesne laiko dali rode apie 4-4,5. idomus dalykelis buvo ivaziavus i klaipeda- nezinau, ar auris nuo autostrados taip 'uzsiciklino' ant zemu kuro sanaudu, ar neseniai supilti tepalai 'prasivaiksciojo', bet mieste momentines sanaudos is esmes daugiau 5 l nebuvo pakilusios. su pilnu baku pravazinejau savaite vilniuje, atvaziavau i klaipeda, savaitgali pavazinejau klaipedoj ir dar i vilniu grizt liks. skaiciuojant pinigais tai dyzeliniu auriu vaziuoti i pajuri iseina pigiau nei autobusu/traukiniu, net jei vaziuoji vienas!

toki dalyka kaip cruise control bandziau pirma karta. apskritai tokia mandra masina su navigacija, touchscreenu, kozha rozha ir sildomom sedynem turiu pirma karta, tad vaikiskai dziaugiuosi kiekviena smulkmena :D cruise control siaip jau yra laaaabai patogus dalykas: nusistatai greiti ir svilpauji sau per langus dairydamasis. tusciam kely tai viskas labai faina, apylinkes pro langus galima apziuret, bet kai daugiau masinu- biski uzknisa pastoviai perreguliuot ta greiti. be kita ko, po kokio pusvalandzio ima gerokai migdyti, ir demesys i kelia nebe toks jau, nes vairuot pasidaro visiskai nuobodu. autostradoj gi net vairo sukinet nereikia. sedi sau kaip knight rider'io masinoj, viska uz tave toyota daro B)
sildomos sedynes- labai, labai geras daiktas. kiek man zinoma, dyzelines masinos truputi leciau isyla, nei benzinines, tad ziema tai visiskas issielbejimas. uzkurus masina, jau po kokio kilometro ima maloniai silt uzpakalis, dar po kokiu 3 isijungia kondishke. tada jau tenka sedynes isjungt, nes uzpakaliui buna tikrai per karsta :)) pries tai, kaip jau sakiau, vairavau mitsubishi carisma- ana buvo benzas, bet isildavo iki tiek, kad kondiske ant auto rezimo isijungtu, labai panasiu metu. taigi iseina, kad su dyzeliniu auriu dar silciau ziema vaziuoti,nei su ta mitsubishi.
pirkdama dvieju duru masina, ziauuuuriai bijojau kad neprirasiu, nes visos iki tol bandytos dvidures man tragiskai nepatogios: dirzas toli, reikia praktiskai atsisukt ir pasigriebt ji, neuztenka ranka uzkist; durys placios, vietos uzima daug, prie akropolio prisiparkavus daznai kitas masinas aptrankydavau durim. esu turejus reikalu su audi a 4 2007m dvidure bei ford focus 2006m dvidure. focuso durys tiesiog neitiketino dydzio, o audi turi viena labai nervus tampancia savybe- ten tie duru 'pritraukejai' (kur atidarius dureles tam tikru kampu- automatiskai pritraukia jas prie masinos salono ir taip uzdaro) taip siaubingai nureguliuoti, kad kiekviena karta jas bandydama atidaryt arba turiu grustis su visa jega prispausdama duris, kad neuzsidarytu, arba kokius tris kartus atidarineju, kol jau pasiekiu ta kampa, nuo kurio automatiskai nebeuzsidaro. auryje viso sito nera. dirzo reikia atsisukt, bet aikstelej saiia esancias masinas ne taip jau daznai nutrankau :D tiesa siauresnej vietoj islipt truputi sudetinga- bet as kuda mergaite, pralendu ir per minimalius tarpus. durys labai lengvai atsidaro ir nepanasu, kad nuo menkiausio vejelio uzsidarytu, priverdamos mane i tarpa (kas laaaabai daznai budavo su ta audi).
kitas dalykas- salono erdve. esu pripratus, kad dvidures mazytes masinytes, kurios dar ir normalios 'siknos'/bagazines neturi, buna ekstra mazos ir ten vietos nera absoliuciai niekam. mitsubishi carisma nors nera tikras banginis, bet vietos tiek priekyje, tiek gale ten- sociai. praktiskai jausdavausi kaip visureigyje, tik zemiau :D daugumoj dviduriu mazu masinyciu man buna vos ne klaustrofobija. auryje vietos tiek, kad, man rodos, carismoj jos buvo tiek pat.. labai geras daiktas yra tokia didele didele ilga iki priekinio stiklo panele- zymiai ilgesne nei a4 ar focuse. automatiskai ir erdves atrodo daugiau. nelabai patinka tik vienas dalykas- visiskai nematau, kur baigiasi aurio kapotas, kas man smarkiai trukdo pajausti masina ir bent kol kas, darydama posukius, jeigu posukyje kazkur kieme ar panasiai stovi kitos masinos- darau dyyyydeli lanka kur nors uzlipdama ant bordiuro, kad tik tu masinu neuzkabint. realiai tikrai neuzkabinciau, bet baisu vien del to, kad nematau. pajaust dar neismokau. nezinau, gal sedyne pasikelt? velgi del sedyniu- yra masinos, kur atsisedi 'ant' sedynes, ir yra masinos, kur atsisedi 'i' sedyne. audi a4 man visada buvo ta masina, kur atsisedi 'ant' sedynes, ir man tai labai, LABAI nepatiko. carismoj i sedyne atsisedavai kaip i foteli. auryje atrode, kad seduosi irgi i sedyne- patogu neispasakytai ir visiskai nera jokio diskomforto. savaitgali pasedejau vel audi ir supratau, kad auris yra kur kas labiau 'ant sedynes' tipo masina, nei audi- bet to visiskai nesijaucia!
tiek ispudziu kol kas. labai liudna, bet panasu, kad tepalu filtru ir pan keitimas visiskai neissprende nesivedimo ryte problemos. pastovejus nakti ir visa diena lauke (nors temperatura nakti matyt buvo kokie -5, o visa diena- +3), auris nelabai norejo vakare uzsivesti. sildziau zvakes 4 kartus, is 5 bandziau vest su gazu- pakriuksejo, bet neuzsivede. dar pora kartu teko megint uzvest, uzsivede is kokio 3. dar pastebejau toki dalyka, kad buna kartais pasukus rakteli masina uzsiveda, bet atleidus rakta uzgesta. dabar kazkaip truputi ilgiau palaikau rakteli pasukta, nuo uzsivedimo kokias 2 sekundes, tada nebeuzgesta, o atsukant rakteli atgal net girdisi kazkoks garsas, mano ausiai lygiai toks pat, koks buna issijungiant ikaitusiom zvakem. pakomentuokit, ka as ten girdziu :) esu kazkur skaiciusi, kad masinai zvakiu nereikia taip ilgai sildyt- ar gerai, ar blogai darau, kad sildau 3-4 kartus rytais ir tik tada vedu? (sildau taip: pasuku rakta kol uzsidega zvakes, zvakes uzgesta, suskaiciuoju iki 10, isjungiu viska. kartoju 3 kartus, 4 karta suskaiciavus iki 10 sankaba-ranktelis iki galo, jei kriuksi, bet nesiveda, uzmetu gazo 4-5kartus, buna kad uzsiveda, buna, kad neuzsiveda- tada dar sildau ir bandau uzvest). melga jau senokai pareiske, kad jeigu po tepalu keitimo dvi savaites niekas nesikeis- teks keisti voztuva kazkoki

S_Kulikauskas

Nemanau, kad daukartinis zvakiu kaitinimas kaskokia nauda duoda, priesingai jos greiciau sudeks. Juolab, kad prie nulio puikiai kurtusi ir be kaitinimo, o jai lauke bus bent +3 abeloju ar jos isvis kaitins.
Manau reikia daryti taip kaip gamintojas numate, ijungi degima palauki kol uzges kaitinimo lempute ir kuri, o jos tuo metu dar kaista ar ne cia jau turetu buti numatyta.

Nesu didelis specialistas, bet matyt Melga zino ka sako.

O jai nepaslaptis kur nupirkai ta Auri? Nes kai as jieskojausi vienas dviduris ledinis buvo Kaune (stovejo uzkurtas kaskodel) , kitas Gariunuose nesenai atvarytas buvo, patiko bet labai jau brangus buvo :) .

dzonas

#113
Daugkartinis zvakiu sildymas - garaziniu inzinieriu ismislas, ir kazkodel labai gajus.
Tepalai yra susije su uzsivedimu? - Mistika.
15 metu su dyzeliu

S_Kulikauskas

Citatadzonas parašė:
Daugkartinis zvakiu sildymas - garaziniu inzinieriu ismislas, ir kazkodel labai gajus.
Tepalai yra susije su uzsivedimu? - Mistika.

Pilnai sutinku. O kur galetu buti beda nesivedimo? Kad maza kompresija pas apynauja masina nemanau. Apie koki ten vostuva kalba galejo buti?

dzonas

#115
CitataPilnai sutinku. O kur galetu buti beda nesivedimo?

Dyzelio nesivedimo priezastis (esant neigiamai temperaturai) nr 1 yra blogos zvakes ir/ar jas aptarnaujantis ukis (rele ir saugiklis)

CitataKad maza kompresija pas apynauja masina nemanau.

Salto variklio paleidime pagrindini vaidmeni perima zvakes ir tik nuo ikaitusio zvakes pavirsiaus atsiranda sprogimas. Siltame variklyje uzsivedimo pagrindas - kompresija

CitataApie koki ten vostuva kalba galejo buti?

Greiciausia koks nors voztuvas kuro sistemoje, na bet be patikrinimo nieko nepasakysi
15 metu su dyzeliu

S_Kulikauskas

 Na nezinau, as tai zvakes atmesciau siuo konkreciu atveju. Aisku patikrinti nesunku tai realiai nuo to ir reiktu pradeti, bet kai lauke +3 tai mano aurise zvakiu kaitinimo lempute net neuzsidega. Reiktu istraukt rele ir patikrint kaip kurtusi prie kokiu -3. Gal sitas nedidelis skirtumas padaro savo ...

 Nu tikiuosi, kad Gegute pasidalins patirtimi kai suzinos kur buvo beda.

dzonas

#117
Pas mane verso 2L d4d, 85kW. Ziuriu manuale i zvakiu kontrolines lemputes degimo laiko priklausomybe nuo ausinimo skyscio temperaturos: taigi esant 0 laipsniu lempute paneleje turi degti 3 sekundes. Kai +3 sunku pasakyti, bet atrodo koki pusantros sek turetu tikrai degti. Sunku pasakyti nes priklausomybe eksponentine, o asyse duota tik keletas tasku, reiktu paciam persiskaiciuoti
15 metu su dyzeliu

S_Kulikauskas

 Blyn kaip ydomu pasidare :) kaip kurtusi mano Auris jai kaitinimas neveiktu :) .
 O dabar kaiptik tinkamas metas isbandyti.

Nu bet ne, tingiu siandien jau eksperimentus isdarineti. Gal kita kart.

Ir aciu uz paaiskinimus. Nes ta kaitinima truputi kitaip isivaizdavau ;) .

mega

kaip susiję tepalai, kompresijos, žvakės ir kt reikalai su temos pavadinimu, kuris, primenu, yra "Auris sąnaudos"?

daugkartinis žvakių kaitinimas yra briedas. Jei Auris nesiveda, pradžioj gal reiktų diagnostiką padaryt šiuolaikinei mašinai, o po to jau duot melgai ir kitiems panašaus lygio būrėjams iš kavos tirščių burt.

Gegute, o apie kokią dvidurę a4 2007m tu kalbėjai? ;]]] sėdynių šildymas - gali padėkot tam, kas sumontavo, nes jis pas tave neoriginalus. Nors, tiesą pasakius, koks skirtumas, svarbu darbą daro.