Toyota Auris sanaudos

Pradėjo maryyjus, Sausis 10, 2012, 13:37:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

gegute

as tikrai nieko neismanau apie automobilius :), bet kiek skaiciau internete, tai maniskiam auriui gali buti:
1. blogos zvakes (tikrino 2 servisai, abu pasake, kad geros)
2. prastas akumas (melga tikrino- geras)
3. prastas kuras (naudojuosi neste arba (retai) statoilu)
4. kazkas su tepalais, nepamenu kas (melga supyle naujus)
5. atbulinis voztuvas (cia tas EGR berods..? melga, jei teisingai supratau, dabar bandys ji keisti)
6. purkstukai (pardavejas minejo, kad reikia juos pasikeisti, nes puse atseit uzsikimse- melga pasake, kad geri ir keist nereikia...)

na tai nezinau.. jeigu jau voztuvo tvarkymas nepades, tai matyt teks kita rudeni sukt lauk zvakes ir pirkt naujas. siaip masina po pirmo rytinio vaziavimo paskui kuriasi be jokiu problemu. bet pats pirmas uzkurimas po nakties- ar tai butu 7 ryto, ar 4 dienos- dazniausiai buna problematiskas. sakau dazniausiai, nes siryt eme ir uzsikure uz pirmo karto. tiesa, pries tai sildziau zvakes 3 kartus.. nezinau ant kiek tas zvakiu sildymas yra 'ismislas', bet faktas, kad maniskis auris po 3 pasildymu uzsikuria kur kas lengviau nei visai nesildzius, tad drisciau abejoti, ar zvakiu sildyme taip jau visiskai tiesos nera :)
tarp kitko, esant pliusinei temperaturai, net ryte kuriasi puikiai. gal reiks melgos prasyt kad dar tas reles ir saugiklius paziuretu :)
o kuom padetu reles isemimas? ta prasme isemus rele jeigu kuriasi taip pat- ka tai reiskia- ir jeigu nesikuria isvis- ka tai reiskia situo konkreciu atveju?

dar apie cruise control: klaipeda- vilnius po simto kilometru kazkaip nusibodo ta gaza maigyti, juo labiau kad stengiuosi vaziuoti ekonomiskai ir pastebejau, kad vos keliu milimetru gazo atleidimas duoda kokius 2-3l skirtumo :D.. tad isijungiau cruise control ir nesukau sau galvos. ko gero galiu padaryti isvada, kad su cruise control automatiskai palaikomas greitis paciom zemiausiom imanomom sanaudom. po 200+ km su cruise control (greitis ~105) vid kuro sanaudos buvo 5. momentines rodo tikrai maziausias imanomas, man su koja mechaniskai nepavykdavo visada tiek mazai isspausti :)

S_Kulikauskas

 Nekreipk tu demesio i ta mano sapaliojima apie reliu isemima, nes pagal ji tu nieko ten nesuprasi.  :) Cia as tik svaikstu, noriu paziureti kaip sunkai kurtusi masina esant nulinei temperaturai jai neveiktu pakaitinimas :) .

As daznai megstu mitus patikrinti. Neseniai magistraleje banziau degima isjungti, vel ijungti. Nes buvau skaites ,kad atleidus akseleratoriu kuro padavimas i cilindrus sustabdomas. :D Nu bet cia kita tema :) .

dzonas

#122
Citatanezinau ant kiek tas zvakiu sildymas yra 'ismislas', bet faktas, kad maniskis auris po 3 pasildymu uzsikuria kur kas lengviau nei visai nesildzius, tad drisciau abejoti, ar zvakiu sildyme taip jau visiskai tiesos nera smiley




O man zinokit kai sukalbu sv. Marija tai uzsiveda ir be akumuliatoriaus.

Keistuoliu teatras blyn (cia as nusikeikiau jei ka)
15 metu su dyzeliu

horn

Citatagegute parašė:
galiu padaryti isvada, kad su cruise control automatiskai palaikomas greitis paciom zemiausiom imanomom sanaudom. po 200+ km su cruise control (greitis ~105) vid kuro sanaudos buvo 5. momentines rodo tikrai maziausias imanomas, man su koja mechaniskai nepavykdavo visada tiek mazai isspausti :)

Kruizo kontrolė palaiko pastovų greitį, bet kai išmoksi važiuoti, švelniai mindamas akseleratoriaus pedalą, galėsi padaryti sąnaudas mažesnes negu su kruizo kontrole ;) Kruizo kontrolė nuo kalno visada stabdo, o į kalną stipriai spaudžia akseleratorių, vairuotojui taupiai vairuojant nuo kalno nestabdo, o į kalną nespaudžia taip stipriai, iš to galima litrą kitą sutaupyt.

mega

Eksperimento dėlei nekaitink kelis kartus žvakių, o pakaitink vieną kartą ir palauk minutę ir pasakyk kaip kuriasi. O į melgą nebevažiuok, jei jie ruošiasi tau egr keist. Praktika rodo, kad kompas ne visada gerai parodo purkštukų gyvybingumo lygį, įtarimams esant geriau būtų juos tikrinti normaliai, išėmus.

Kulikauskai, ką tu bandei padaryt? Degimą autostradoj išjungt? Dar raktelį reikėjo ištraukt, vairas užsirakins ;]]] Kuro padavimas sustabdomas jei riedi "ant laisvų" neišjungęs bėgio nuo kalno.


ir dar kartą primenu - tema vadinasi TOYOTA AURIS SĄNAUDOS!

S_Kulikauskas

CitataKulikauskai, ką tu bandei padaryt? Degimą autostradoj išjungt? Dar raktelį reikėjo ištraukt, vairas užsirakins ;]]] Kuro padavimas sustabdomas jei riedi "ant laisvų" neišjungęs bėgio nuo kalno.


Cia ne Auriui bandziau, bet butent nuo kalno su ijungta pavara sita versija as ir tikrinau. Ir zinai junginejant degima nesijaucia jokio uzsivedimo tik pagal skydeli gali suprasti kada ijunkta kada isjunkta :) . Taip kad teoriskai tai imanoma :) , nu bet juk tema cia ne apie tai. Gerai daugiau cia tokiais klausimais nerasysiu :) .

gegute

Citatamega para??:
Eksperimento d?lei nekaitink kelis kartus ?vaki?, o pakaitink vien? kart? ir palauk minut? ir pasakyk kaip kuri
Pasitikslinu: ijungt zvakes, uzgesus lemputei suskaiciuot iki 10, isjungt, minute palaukt, ijungt zvakes, uizgesum zvakem iskart vesti?

mega

ne. neišjunginėt, tiesiog minutę palaukt su įjungtu degimu.

Ir perkeliam šitą diskusiją į kitą temą, kiek galima oftopiką varyt :@

S_Kulikauskas

#128

S_Kulikauskas

Nu per pastarasias dvi savaites sumusiau savo paties rekorda.

Niekada taip nesigaudavo, kad visa baka grynai mieste isvazineciau, o dabar taip gavosi kad niekur  is Vilniaus nosies iskises nebuvau, tai kompas rode 8,0L , o realios pilna baka pripylus 8,4L. Itariu ir tai dar gali buti neriba, :) nes siaip sitos sanaudeles netgi pataupant ;) .

katana7

CitataS_Kulikauskas parašė:
Nu per pastarasias dvi savaites sumusiau savo paties rekorda.

Niekada taip nesigaudavo, kad visa baka grynai mieste isvazineciau, o dabar taip gavosi kad niekur  is Vilniaus nosies iskises nebuvau, tai kompas rode 8,0L , o realios pilna baka pripylus 8,4L. Itariu ir tai dar gali buti neriba, :) nes siaip sitos sanaudeles netgi pataupant ;) .
O jeigu dar ir maršrutas būtų levas, tai ir 10 l/100 km būtų.

S_Kulikauskas

#131
Nu marsrutas tai nesuperinis, kamsciuose daug stoveti teko, tik kad pasmane atstumai didesni gaudavosi, kol isveziodavau ;) , kartais ir po 30-40km. pravaziuodavau su vienu uzvedimu.

domininkas

Sveiki. Kaip supratau visa tema apie dyzelini auri. Kad daug ryja. O as turiu beda kad ryja mano benzinis Auris. Mieste ziema vidutiniskai rodo 12,4 l/100km, trasoje 10 l/10 km. Auris 1,6 (91kW). Tikrai nevaikau. Ramiai. Ar gali buti kad 18coliu ratai uzdeti? Negi tiek gali sanaudas itakoti?

Gal kas benzinini 1,6 turit? Kokios sanaudos ziema mieste? trasoj?

MindaugasB

Pamėgink senu geru metodu: pripili baką iki pistoleto atšokimo, nuvažiuoji kokius 300 km (ar daugiau) ir tada vėl pilną užpili baką. Gautą kiekį apskaičiuok šimtui km ir pamatysi ar kompas tiesą rodo. Bandžiau. Maniškis kompas 0,1-0,3 L paklaidą mieste rodo. Dyzelinis variklis.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

S_Kulikauskas

Citatadomininkas parašė:
Sveiki. Kaip supratau visa tema apie dyzelini auri. Kad daug ryja. O as turiu beda kad ryja mano benzinis Auris. Mieste ziema vidutiniskai rodo 12,4 l/100km, trasoje 10 l/10 km. Auris 1,6 (91kW). Tikrai nevaikau. Ramiai. Ar gali buti kad 18coliu ratai uzdeti? Negi tiek gali sanaudas itakoti?

Gal kas benzinini 1,6 turit? Kokios sanaudos ziema mieste? trasoj?

Matai pasakymas "mieste" labai neapibreztas. Jai su uzvedimu nuvaziuoji kokius 10Km, o ir tuos pacius vien per kamsti, tai galima ir 30L sudeginti. O kaip trasoje, sanaudos panasios i tas kurias deklaruoja gamintojas?