Uzkurimo laidai - krokodilai

Pradėjo Andriusa321, Sausis 28, 2012, 07:57:08 AM

« ankstesnis - sekantis »

Liutukas

Aciu visiems. Kelis kartus anksciau vedziau auto su "krokodilais", bet tikrai klaidingai. Gerai, kad viskas laimingai baiges. Nuo siol zinosiu, kas kaip. O si savaite tikras isbandymas visiems auto :)

RSi

Vairuoju jau septintą žiemą, bet nė karto neteko matyt, kad kas donorą gesintu prieš užvedinėjant lavoną. Nesakau, kad visi jie teisingai daro negesindami variklio, tiesiog sakau, kad praktika neatitinka teorijos...

Silkinas

CitataRSi parašė:
Vairuoju jau septintą žiemą, bet nė karto neteko matyt, kad kas donorą gesintu prieš užvedinėjant lavoną. Nesakau, kad visi jie teisingai daro negesindami variklio, tiesiog sakau, kad praktika neatitinka teorijos...
Kai sudegins elektroniką, prisimins ir teoriją ;)

RSi

Iš informacijos pateiktos būtent šiame forume supratau, kad vienintelė elektronika kuri kenčia yra generatorius, o tiksliau generatoriaus tiltelis...

Silkinas

CitataRSi parašė:
Iš informacijos pateiktos būtent šiame forume supratau, kad vienintelė elektronika kuri kenčia yra generatorius, o tiksliau generatoriaus tiltelis...
Nebūtinai tiltelis. Borto kompiuteriiui didelį įtampos svyravimai taip pat nesveika.

RSi

Netikiu, kad mašinų konstruktoriai nepaliko jokios apsaugos nuo įtampos šuoliu. Juk elementariai yra saugikliai, įvairus dijodiniai tilteliai ir panašiai...

Bemsas

#21
CitataRSi parašė:
Netikiu, kad mašinų konstruktoriai nepaliko jokios apsaugos nuo įtampos šuoliu. Juk elementariai yra saugikliai, įvairus dijodiniai tilteliai ir panašiai...


Apsaugos nepaliko. Daug buvo atveju su sudegusiais generatoriais ir kitais masinos blokais nuo itampos svyravimu "prikurkes" metu.

Andriusa321

Sveiki forumieciai, arteja ziema ir manau reiks ne vienam panaudoti si masinos uzkurimo pagalbini prietaisa, noreciau kad visi perskaitytumet ir dar karta prisimintumet kaip reikia taisyklingai uzkurti, nes savaitgali sudeginom generatoriu netaisyklingai naudodami si prietaisa, grieztai draudziama kurti automobili ligoni  nuo uzkurto sveiko auto :P nes pigiai tikrai neapseisite :)

Hausas

CitataAndriusa321 parašė:
Sveiki forumieciai, arteja ziema ir manau reiks ne vienam panaudoti si masinos uzkurimo pagalbini prietaisa, noreciau kad visi perskaitytumet ir dar karta prisimintumet kaip reikia taisyklingai uzkurti, nes savaitgali sudeginom generatoriu netaisyklingai naudodami si prietaisa, grieztai draudziama kurti automobili ligoni  nuo uzkurto sveiko auto :P nes pigiai tikrai neapseisite :)

O gal geriau nerizikuoti ir neužsiimti tokiais dalykais?
Pasitikrint prieš žiemą ir kaimynams patart tą patį pasidaryti.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

MindaugasB

Aš su teise susijęs, todėl man atleistina už tokį klausimą: jeigu sujungtume pliusas ir pliusas, kitu krokodilu minusas ir minusas? Rezultatas koks būtų? :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

NNZ

tai tiap ir reikia jungti. Plisas prie pliusa minusas prie minuso. O kaip suprantu tai tu kalbi apie vieno laido du galus, tai tiesiog išsilydytų laidas, ir jei geras laidas, tada akumas išeis dalimis.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

dzonas

CitataAš su teise susijęs, todėl man atleistina už tokį klausimą: jeigu sujungtume pliusas ir pliusas, kitu krokodilu minusas ir minusas? Rezultatas koks būtų?

Cia vidurines kursas: srove tekes is labiau pliuso i maziau pliusa; srove nustos teketi kai itampos susivienodins (kai abieju pliusu reiksmes bendro minuso atzvilgiu taps identiskos)
15 metu su dyzeliu

MindaugasB

Tada aš kažko nesupratau :) arba blogai perskaičiau.

"Užvedimas nuo kito automobilio:

Raudonas kabelis – neužsivedančio automobilio teigiamas (pliusinis) polius, automobilio-donoro teigiamas (pliusinis) polius.
 Juodas kabelis jungiamas prie padedančiojo automobilio neigiamo (minusinio) poliaus, kitas juodo kabelio galas – prie neužsivedančio automobilio kėbulo taip, kad jo žnyplės liestųsi prie pliku metalo."

Pagal NNZ reikia sujungti akumuliatorius ratu, t.y. vienas krokodilas prie pliusinių kontaktų, kitas prie minusų. Tai why ta masė iš kažkur atsiranda.

Prisipažįstu, niekada nesu vedęs su laidais. Akumą visad gerą turiu, bet maža ką, gal reikės kurį kartą.
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

dzonas

#28
Ne ratu, o lygiagreciai. Mase ir minusas - cia kaip ir sinonimai. Viskas cia teisingai. Jei akceptoriaus pliusas yra +11,6V o donoro +14,3V tai srove ir teka is donoro. Minusa yra sujungtas su korpusu (mase), tai nera skirtumo kur jungti, prie "klemos" ar prie korpuso
15 metu su dyzeliu

MindaugasB

Fantastika. Þinosiu ir nežinančiam galėsiu pasakyti :) Ačiū dzonas
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis