Nesikuria auto

Pradėjo ekofin, Vasaris 01, 2012, 19:37:25 PM

« ankstesnis - sekantis »

mutaboras

dekui Modi :) reiks taip rytoj ir padaryt ...

Sanomis

Sveiki, pas mane lygiai tas pats kaip pas ekofin, tik kad pas mane 2.0 d4d
Buvo taip pat pasalo masina ~-20. Uzkurt pavyko  padziorginus, taciau atsiraro VSC, TRC OFF ir Engine lemputes. Pavazinejus ir dapylus statoilinio - jos pranyko. Tuomet kazkada vel uzsalo spustelejus saltuikui - uzvedem su boosteriu - tuomet atsirado VSC ir TRC OFF. Kadangi senokai buvo keistas kuro filtras - pakeista - lemputes vel isnyko.
Si savaitgali -32 nakti ir tai padejo - vel neuzvedu. Uzvesta nuo laidu ir tada ant snieko pastebejau gausiai anglies/ smalkes (nzn kaip pavadint).
Tai mintis gal tas man mistinis dalykas - DPF filtras ir kondensatas kazkur. Todel pavaziavau ~10 km ant 3000 apsuku. Daviau masina tevukui tai palaike jis apsukas ant 4000 gan ilgai ir poto sako smunka jos zemyn pacios (na cia del sito nesu tikras).
Sianakt laikiau garaze  - ziuresim kaip ant salcio palaikius bus.

Tepalai keisti pries 5000 km su filtrais, zvakes - pavasari, akumas - taip pat. I  baka piltas statoilinis salciams ir puse banackos mistinio skyscio nuo uzsalimo (bedos buvo jau pries ji pilant).

Kokios pas jus mintys ir patarimai?

Modka

CitataSanomis parašė:
Sveiki, pas mane lygiai tas pats kaip pas ekofin, tik kad pas mane 2.0 d4d
Buvo taip pat pasalo masina ~-20. Uzkurt pavyko  padziorginus, taciau atsiraro VSC, TRC OFF ir Engine lemputes. Pavazinejus ir dapylus statoilinio - jos pranyko. Tuomet kazkada vel uzsalo spustelejus saltuikui - uzvedem su boosteriu - tuomet atsirado VSC ir TRC OFF. Kadangi senokai buvo keistas kuro filtras - pakeista - lemputes vel isnyko.
Si savaitgali -32 nakti ir tai padejo - vel neuzvedu. Uzvesta nuo laidu ir tada ant snieko pastebejau gausiai anglies/ smalkes (nzn kaip pavadint).
Tai mintis gal tas man mistinis dalykas - DPF filtras ir kondensatas kazkur. Todel pavaziavau ~10 km ant 3000 apsuku. Daviau masina tevukui tai palaike jis apsukas ant 4000 gan ilgai ir poto sako smunka jos zemyn pacios (na cia del sito nesu tikras).
Sianakt laikiau garaze  - ziuresim kaip ant salcio palaikius bus.

Tepalai keisti pries 5000 km su filtrais, zvakes - pavasari, akumas - taip pat. I  baka piltas statoilinis salciams ir puse banackos mistinio skyscio nuo uzsalimo (bedos buvo jau pries ji pilant).

Kokios pas jus mintys ir patarimai?
Kelintu metu avensis? Esi tikras kad pas tave yra DPF?
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Sanomis

Tai va neesu tikras. 2004 2.0 d4d

Modka

CitataSanomis parašė:
Tai va neesu tikras. 2004 2.0 d4d
nera greiciausiai pas tave to DPF jei meta juoda duma tai nera.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

GALLANT

Citatamodka parašė:
CitataSanomis parašė:
Tai va neesu tikras. 2004 2.0 d4d
nera greiciausiai pas tave to DPF jei meta juoda duma tai nera.

Pas mane tokioj nera ir nebuvo.

Sanomis

Kas tada galetu but net neturiu minciu ..

Bemsas

CitataSanomis parašė:
Tai va neesu tikras. 2004 2.0 d4d
`

CDT250R-....XW eina su DPF filtrais

Sanomis


Modka

CitataSanomis parašė:
o paprasciau ? :)
buvo temu kur parodytas kaip atrodo dpf ir kaip atpazinti, paieskok tikrai surasi.
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

Sanomis

Papuolus automobiliui i tevo rankas, jis atsidure tokviloj. Tai pasak ju vienas purkstukas streikuoja ir viena zvake luzus. Kazkodel turiu itarima, kad ta zvake jie ir nulauze. Taip pat ir koki purkstuka i sudina pakeite zinant ju kainas.
Na aisk, cia gal tik mano paranoja..

Altoyotas

Šiaip bendros info kažkiek iš žiemos praktikos su auto ir traktoriais.
Pirmiausia, tai keista, kad užėjus šalčiams pirmiausiai ieškot bėdų softuos ir kituose dalykuos nesusijusiuose su šalčiais.
Reiktų pradėti nuo kuro sistemos. Jei nenuleidinėjat iš filtro vandens, didelė tikimybė, kad ledukais ir nešvarumais užneša filtrą. Greičiausiai auto pradžiai kiek užsikurs, bet užgesta dėl to, kad nuo dugno susiurbiami nešvarumai ir užnešamas filtras. Kitas dalykas parafinas ir aliejus bake. Jei priedai supilami jau esant šalčiams jie ne tik nepadeda, bet netgi padaro meškos paslaugą. Parafinas geriau atskiriamas, bet neištirpinamas, todėl nusėda bako dugne. Kuras imamas iš bako dugno, o dugne parafinas. Iš traktoriaus bako teko išleisti 2 kibirus parafino, tik tada pasirodžius dyzeliui traktorius užsivedė. Jei paskutiniu metu ir buvo pilamas žieminis kuras, vasarinio kuro likučių bus nemažai, jei tik nebuvo išvažinėtas visas bakas. Kuro sistemą tikrinti geriausia numovus žarnelę einančią nuo filtro į kuro siurblį ir pompuojant rankine pompele. Kuro turi paduoti gausiai. Vėl užmovus žarnelę turi užsipompuoti tiek, kad pompa tampa kieta, nebesispaudo. Dar, bent jau Yaris kuro filtro apačioje yra įmontuota pludė. Jei trūksta kuro filtre, pludė sujungia kontaktus, kurie uždaro kuro padavimo vožtuvą esantį prie kuro filtro, variklis gesinamas nes uždaromas kuro padavimas.
Dėl eterio. Tai ne panacėja, nes ko gero varikliui nieko gero nuo jo. Bet ką nusodinėti akumuliatorių, gadinti mašiną su buksyrais (beje automato aplamai negalima busyruoti), tai gal geriau jau eteris. Svarbu nepadauginti, kartais užtenka papurkšti tik sekundę ir jokiu būdu neakseleruoti užsivedus varikliui. Beje, kai kuriems John Deere senesniems traktoriams eterio balionėlis būdavo montuojamas gamykliškai.