Del duju.*

Pradėjo Naujokelis, Birželis 08, 2012, 23:48:15 PM

« ankstesnis - sekantis »

Naujokelis

Norejau paklausti ar galima butu prasivest i salona davikli(nezinau kaip vadinas),kad rodytu kiek liku duju?

dapsys

#1
Atsakymas paprastas - galima :)
Čia kalbama apie Volvo 480, bet Toyotose manau esmė turėtų būti ta pati ;)


CitataIš baliono multi vožtuvo turi išeiti 2 laidai. Reikalinga tokia relė 5 kontaktų http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=75581
Aš relę stačiau prie baliono multi vožtuvo, man ten tilpo. Relės maitinimą, kontaktus 86 ir 85, jungiame nuo balione esančio dujų vožtuvo. Multi vožtuvo vieną laidą jungiame prie masės, kitą prie relės kontakto 87.
Po sėdyne benzino siurblio jungtyje yra 4 laidai (kiek pamenu). 2 stori-maitinimas, 2 ploni kuro lygiui rodyti. Vienu turi ateiti minusas į plūdę, o kitas eiti į skydelį. Mum reikia perkirpti laidą kuris eina į skydelį ir abu galus nusivesti iki relės.
Laidą kuris ateina iš plūdės jungiame relėje prie kontakto 87a. Laidą kuris eina į skydelį, jungiame prie kontakto 30.
Dujų lygį skydelyje gali rodyti su paklaida, nes varžos netinka. Bet su laiku perpranti viską.

CitataKaip Sukys rašė, tikrai įmanoma tai padaryti (kartu su juo pas mane mašinoje tokią sistemą pajungėm  ), tačiau svarbiausia, kad balionas turėtų tinkamą dujų lygio matuoklę. Pirmiausiai turi pasitikrinti, ar tavo minimi laidai prie baliono tikrai yra nuo dujų lygio matuoklės, o ne nuo dujų vožtuvo. Kitaip tariant, iš dujų baliono turėtų būti išvestos dvi poros laidų: viena nuo vožtuvo, kita nuo dujų matuoklės. Jei taip, vadinasi, turėtų viskas pavykti.

Papasakosiu bendrai kaip viskas daroma (pagal maniškės volvo 440 pavyzdį, bet dabar kokios spalvos laidus jungiau neatsimenu, tačiau jei reikės, tada pažiūrėsiu tiksliai, kaip ten pas mane sujungta).

Jei radai, kad iš balione esančios dujų kiekio matuoklės ateina laidai, tada minusą jungsi prie masės o pliusą atsivesk iki benzino bake esančio siurblio dangtelio (jis yra po galine sėdyne per vidurį). Prie benzino siurblio rasi pajungtą jungtį su keturiais laidais. Du storesnieji laidai valdo siurblį, o plonesnieji - kuro lygio parodymus. Vieną iš plonesniųjų (pliusą) reikės perpjauti, o tarp jų statyti relę, prie kurios taip pat jungsis ir laidas, atvestas nuo baliono.
Dabar apie pačią relę. Šiuo atveju relė turėtų veikti tokiu principu: pirmą kontaktą (laido, kurį perkirpai, atkarpą, ateinančią iš salono priekio), kol negauna maitinimo (t. y. būna neįjungta), sujungia su antru kontaktu (laido, kurį perkirpai, atkarpa, ateinančią nuo benzino siurblio), kai relę įjungi (t. y. ji turi gauti maitinimą iš tos pačios grandinės, kuri maitina visą dujų įrangą; šiuo atveju lengviausia relę užmaitinti nuo laidų, kurie ateina į dujų balione esantį vožtuvą), pirmas kontaktas sujungiamas su trečiu (laidu, kurį pačioje pradžioje atvedei nuo baliono dujų matuoklės). Pas mane minėtam atvejui panaudota relė iš mano senosios volvo 440 (ji būna šviesiai pilkos spalvos (visos kitos relės buvo juodos) ir su penkiais kontaktais (du - relės valdymui ir trys, apie kuriuos jau rašiau), be to ant visų relių yra schemos, kurios neleis susimaišyti.