Picinc + dujos

Pradėjo geizmeris, Vasaris 10, 2012, 21:50:51 PM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 Kur tu radai,kad Camry FSE variklis?Imesk nuoroda,nes as nerandu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

gt

picnic 2.0 98' jau apie 100.000 km su dujom prasukau. kol kas viskas gerai ,variklio remontuot neteko. dujos brc su purkstukais. sanaudos duju 10-11. aisku ir benzo reikia- dujos persijungia kai variklis pasyla.
toyota ir tik toyota

Kaimietis

Jei jau taip gerai su dujom, tai kodel is gamyklos is kart neisvaziuoja su sumontuota duju iranga - reiskia dujos nera gerai. Cia tik mano nuomone - nesmerkit

Venza

 Yra gamykliskai montuojamu gamtiniu duju irangu CNG. Cia kokie automobiliai gaminami su ta iranga : http://www.gas24.de/cms/31-0-modelle-erdgasfahrzeuge.html
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Magirus

CitataKaimietis parašė:
......... sumontuota duju iranga - reiskia dujos nera gerai.

Dujos smirda,:( duju iranga gali sprogti,:o turint garaza su t/a duobe nutekejus dujoms (jos kaupiasi zemiausiose vietose), atejus i garaza pirmiausia garaza reikia gerai isvedinti ir tik po to kai isitikinai kad jau viskas gerai gali isijungti apsvietima ir uzvesti automobilio varikli. Automobilyje rukyti grieztai draudziama - gali sprogti:o, gaisro atveju automobilio niekas net nesiruosia gesinti, visi bega nuo jo kiek tik crocsai nesa (galimas galingas sprogimas), vaziuojant ziema/vasara turi buti nors truputi praverti du/ trys langai, nes duju kvapas jauciamas ir salone,:( vaziuojant tolimesne kelio atkarpa pradeda skaudeti galva(reikalingi dazni sustojimai pakvepuoti grynu oru). Jeigu Kaimietis atvaziuosi i kaimo centra ir lankysiesi zmoniu sventoveje "Akropolis" jusu net i pozemine parkavimosi aikstele neileis (draudziamasis zenklas) :@ Ir dar dauuuugg, dauuug visokiu nesamoniu, apie auto remonta net nebekalbekim :(  Pats "atvargau" su vienu automobiliu 10 metu, dabar jau su Verso 5 metai "vargstu" :@ Duju iranga yra didelis blogis tiek automobiliui, tiek zmogui, tiek gamtai, tiek......... zodziu nerekomenduoju niekam tokios nelaimes :)   Manau kai kas susimastys ir bus lengviau apsispresti del duju irangos Jusu automobilyje :)  Rasiau be sarkazmo, tai ir skaitom linksmai :)

pinokis

na visu pirma dujos pats ekologiskiausias kuras ir zalos gamtai nera ne trupucio. antra jai reduktorius geras ir tvarkinga duju iranga tai jokio kvapo nera ir nereikia langu atidarineti. trecia automobilije rukyt galima kiek tik nori ir sveikata leidzia. ketvirta jai su automobiliu nepravaziuoji i metus bent 15000km. tai jos ir nereikia nes neatsipirks.

Venza

 Jeigu pravaziuoji i metus 15000km,tai pirmais metais atsipirks duju iranga,bet kitais metais jau galesi pigiau vazinet.Nebet automobilius kas metai keist zadi :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

jai duju iranga kainuoja 2500 tai tikrai neatsipirks per 15000km.

Venza

 Iranga dabar apie 1800lt 4 cilindrams kainuoja.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

su lenkiskais purkstukais tokia kaina. as nieko blogo neturiu pries duju iranga. pats atvairavau 7 metus su dujom ir nieko blogo, tik keli trukumai jai dedi vietoj zapaskes baliona nera kur deti atsarginio rato, jai i bagaznika tai smarkiai bagazine mazeja. ziema vel problemos, turi kurti ant benzo ir jai vaziuoji trumpais atstumais dujos net nespeja persijungti. o seip dujos yra gerai

Gincius

CitataVenza parašė:
 Kur tu radai,kad Camry FSE variklis?Imesk nuoroda,nes as nerandu.

Kai reikia ir aš nerandu. Bet radau kitką:
http://blog.caranddriver.com/tags/direct-injection/
[mail][/mail]

Magirus

Citatacorolla verso parašė:
na visu pirma dujos pats ekologiskiausias kuras ir zalos gamtai nera ne trupucio. antra jai reduktorius geras ir tvarkinga duju iranga tai jokio kvapo nera ir nereikia langu atidarineti. trecia automobilije rukyt galima kiek tik nori ir sveikata leidzia. ketvirta jai su automobiliu nepravaziuoji i metus bent 15000km. tai jos ir nereikia nes neatsipirks.

Gerb. kolega, apie zala gamtai, duju smarve, atidarytus langus ir t.t. manau galejot ir suprasti kad sis mano pasisakymas tiesiog juoko forma tiems kas vis dar baiminasi del duju irangos automobilyje:)


Citatacorolla verso parašė:
.......... tik keli trukumai jai dedi vietoj zapaskes baliona nera kur deti atsarginio rato, jai i bagaznika tai smarkiai bagazine mazeja. ziema vel problemos, turi kurti ant benzo ir jai vaziuoji trumpais atstumais dujos net nespeja persijungti. o seip dujos yra gerai

Duju balionas dedasi atsarginio rato vietoje(isoreje), 6-7 sedynes isimamos, apvyniojamos pakavimo plevele ir pakabintos garaze ant sienos. Susirandame atsargini rata (baranka, desra ar dar kaip ten ja vadina), as pritaikiau nuo Camry. Dedame i 6-7 sedyniu vieta ir dar lieka vietos dankratui, virvei, avariniui zenklui ir t.t. Virsuje is faneros ispjauname dangti (gali buti ir 2-ju daliu), pasiuvame kilimeli ir jums didele bagazine su atatinkamu litru turiu islieka.:)

 "ziema vel problemos, turi kurti ant benzo ir jai vaziuoji trumpais atstumais dujos net nespeja persijungti.  [/quote]
Pats gerai suprantate kad saltas variklis visada paleidziamas tik bendzinu ir tik uzsilus iki reikiamos temperaturos persijungia dujos.  Vaziuojant trumpais atstumais 1-2 km jau persijungia i duju rezima, rekomenduojama ir dazniau varikliui duoti dirbti bendzino rezimu, ne vien tik kiek sureguliuota pagal aparatura. As pats kartas nuo karto po 10-20 litru bendzo pravazineju neperjungdamas i duju rezima, prasiplauna/susitepa purkstukai, sistema.:)  O tiems kas mane gazdina, kad sugadinsi varikli su tomis dujomis as atsakau: pasidomekit kiek srotuose kainuoja Toyotos variklis ir kiek jie daznai genda.

Venza

Citatacorolla verso parašė:
su lenkiskais purkstukais tokia kaina. as nieko blogo neturiu pries duju iranga. pats atvairavau 7 metus su dujom ir nieko blogo, tik keli trukumai jai dedi vietoj zapaskes baliona nera kur deti atsarginio rato, jai i bagaznika tai smarkiai bagazine mazeja. ziema vel problemos, turi kurti ant benzo ir jai vaziuoji trumpais atstumais dujos net nespeja persijungti. o seip dujos yra gerai
Visada yra trukumu ir privalumu.Kai kurioms naujoms masinoms atsarginio rato isvis nebebuna,taigi galima bandyt vazinet be jo su klijais ir kompresorium ;) .Privalumas,kad turi du bakus kuro ir su abiem gali nuvaziuot toliau,o priedo ramiau kai kuro rezervas yra.Del vaziavimo trumpais atstumais,tai ziema ir dyzelio valgo nezmoniskai,o dujos jungiasi mazdaug uz 1 km per salcius.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Kaimietis


horn

#29
Citatacorolla verso parašė:
 ziema vel problemos, turi kurti ant benzo ir jai vaziuoji trumpais atstumais dujos net nespeja persijungti. o seip dujos yra gerai
ne žiemą problemos, o su vairuotojo supratimu problemos-automobilis su dujine įranga turi būti kuriamas benzunu visada, ne tik žiemą ;)
Bent pas mane dujos jungiasi pravažiavus apie 4-5km, kai šaltis virš -20