kokiu varikliu pirkti toyota avensis

Pradėjo amber, Kovas 20, 2012, 23:36:10 PM

« ankstesnis - sekantis »

capris

As turiu 2.0 D4D su 85 kw. vieni keikia juos kiti giria, man asmeniskai patinka, remontuoti reikia kaip ir visas masinas, jei garaze laikai tai jos ir negriuna, nei tepalo valgo nieko, bet jei nori gera nusipirkti turi netingeti, uzsisakai Toyotos centre patikrinima automobilio kad israsytu garanti rasta, jie tada ziures nuodugniai ne seip atmestinai. ir tada zinosi ar gera perki ar ne. patikrina viska kaip paprasai atstovybes patikrinimo ataskaitos garantijos. Ir tada paraso kas yra negerai

NNZ

gal ir klystu, bet vvt-i ir D4 skirtingai veikia.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

dainilandija

D4 benzininiai turi tiesiogini ipurskima

Rober

Citatadainilandija parašė:
D4 benzininiai turi tiesiogini ipurskima
Gal galėtum paaiškinti plačiau? D4 įpurškia tiesiogiai į degimo kamerą, o VVT-I kažkur tai prieš ją? Ar teisingai supratau?

Virgelis

CitataRober parašė:
CitataNNZ parašė:
1,8 benzas nuo 2004 metų reikia imti, nes ten jau ne vvti variklis stovi. vvt-i mėgsta tepalą valgyt, netgi pas mus forume kažkur klaidžiojo tema apie šiuos variklius.
Ir iki 2003, ir nuo 2004 m. 1.8  benzininiai varikliai yra VVT-i. Skirtumas tik tas, kad nuo 2004 m. yra ištaisytas variklio, pavadinkim tai defektas ir  tepalų jau visiškai neberyja. Aš asmeniškai tiesiog esu nustebęs, nes nebuvau dar matęs tokio variklio kuris visiškai nevalgytų tepalo (gal kas negerai?). Tiesa, rida dar maža.

Atsakant į Kalavos klausimą:
CitataO kokias 1.8 l variklis turi problemas?
Manau, kad neturi jokių problemų.
Tepalo rijimo problema , manau smarkiai perdeta. Nereikia bijoti tu 1,8 VVTi varikliu. Jei dar nesudroztas, toks variklis pagal gamintojo nurodoma default'a gali imti apie 100ml per 1000km, tai gaunasi kazkur apie 1,0-1,5l tarp planiniu variklio tepalu keitimo, priklausomai, ar keiciama kas 10000 ar kas 15000 km. Ar problema ir ar brangu papildyti toki kieki tepalo? Savo parktikoje turejau reikalu tiek su 1,6L, tiek su 1,8L vvti varikliais (2001-2005 m), kaip vairuotojas- naudotojas, tai tikrai nebuvo tu gasdinaciu 1l tepalo sanaudu per 1000km.
Virgelis

dainilandija

CitataRober parašė:
Citatadainilandija parašė:
D4 benzininiai turi tiesiogini ipurskima
Gal galėtum paaiškinti plačiau? D4 įpurškia tiesiogiai į degimo kamerą, o VVT-I kažkur tai prieš ją? Ar teisingai supratau?
Buvo kurta tema http://toyotaclub.lt/forum/viewthread.php?forum_id=110&thread_id=1988

ketvirtasis

Na štai įsigijome antrą automobiliuką Yaris su D4D 1,4 motoriuku. TA praėjo kap bitutė, tikrino "matarą"  tai sakyčiau išpūstas reikalas.
 Įkišo daviklį į duslią dar vieną į tepalo lygio matuoklę ir spaudė akseleratorių iki apsukų raudonos žymos. Du kart paspaudinėjo ir "iš karto" prilipino lipdukus.B)

Rober

Spaudė iki raudonos žymos :o  Juk tai jei ne variklio gadinimas, tai bent jo amžiaus sutrumpinimas. Jeigu teisingai tai, turėtų atlyginti padarytus nuostolius.

horn

CitataNNZ parašė:
gal ir klystu, bet vvt-i ir D4 skirtingai veikia.
taip, jie skirtingi. vvt-i iki 2003 turi problemų su žiedais, valgo tepalus ir tikrai ne po 1l, o po 4L/10000km. O D4 turi problemų Rusijoj dėl prasto benzino, per 100.000km išdyla purkštukų sandarinimas, pradeda perpylinėti benziną į variklį, o išardžius variklį paaikšėja, kad viskas negyvai išdilę ir variklis tinka tik metalo laužui.

horn

CitataRober parašė:
Spaudė iki raudonos žymos :o  Juk tai jei ne variklio gadinimas, tai bent jo amžiaus sutrumpinimas. Jeigu teisingai tai, turėtų atlyginti padarytus nuostolius.
:D papasakok plačiau, kas ten juose genda? Visoj Europoj taip tikrinami dyzeliai, o lietuviai pamatė tragediją. Kai autobamuose myžina dyzelius iki raudonos ribos tai viskas normaliai, o kai parvažiuoja, tai būna "lediniai" :D

fennix

#25
CitataRober parašė:
Gal galėtum paaiškinti plačiau? D4 įpurškia tiesiogiai į degimo kamerą, o VVT-I kažkur tai prieš ją? Ar teisingai supratau?

Neteisingai.
Nera tokio dalyko kaip D4 varikliai arba vvt i varikliai. Tai tiesiog technologijos. Variklije gali buti naudojam viena is ju, abi arba nei vienos.

D4 reiskia kad benzino, dyzelino, duju ar bet kokio kuro purkstukas stovi tiesiai i degimo kamera o ne i kolektoriu. Aisku buna ir kombinuotu sistemu su keliais purkstukais, bet negrybausim

VVTi reiskia kad voztuvu atsidarymo laikas yra kintamas. Ty pagal salygas tokias kaip apsukos, reikalinga jega.... voztuvai gali atsidaryt skirtingu laiku.

Apibendrinant - D4 kalba apie benzino purkstukus, o vvt apie voztuvus. Negalima to lygint nes tai visiskai skirtingos sistemos atliekancios absoliuciai skirtingas funkcijas...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

dainilandija


Rober

Citatahorn parašė:
:D papasakok plačiau, kas ten juose genda? Visoj Europoj taip tikrinami dyzeliai, o lietuviai pamatė tragediją. Kai autobamuose myžina dyzelius iki raudonos ribos tai viskas normaliai, o kai parvažiuoja, tai būna "lediniai" :D
Tai nori pasakyt, kad didelės apsukos varikliui nekenkia? Þinok, dar niekada taip nebuvo, kad didelis krūvis kam nors anksčiau ar vėliau nepakenktų. Formulėje-1 ne tokie varikliai būna, bet kai užmyžina, tai jiems ir galas
O kai atvažiuoja varikliai iš autobanų į Lietuvą, tai tada ir atsiranda šiame forume daugybė naujų temu...

Rober

Citatafennix parašė:

Nera tokio dalyko kaip D4 varikliai arba vvt i varikliai. Tai tiesiog technologijos. Variklije gali buti naudojam viena is ju, abi arba nei vienos.

D4 reiskia kad benzino, dyzelino, duju ar bet kokio kuro purkstukas stovi tiesiai i degimo kamera o ne i kolektoriu. Aisku buna ir kombinuotu sistemu su keliais purkstukais, bet negrybausim

VVTi reiskia kad voztuvu atsidarymo laikas yra kintamas. Ty pagal salygas tokias kaip apsukos, reikalinga jega.... voztuvai gali atsidaryt skirtingu laiku.

Apibendrinant - D4 kalba apie benzino purkstukus, o vvt apie voztuvus. Negalima to lygint nes tai visiskai skirtingos sistemos atliekancios absoliuciai skirtingas funkcijas...
Nu feniksai,  dar labiau pripainiojai :) Mes žinome, kas yra VVT-i technologija, lygiai taip pat, kaip ir, kad mano variklis yra 1ZZ-FE, o Tojotos tinklapiuose jis yra vadinamas 1.8 VVT-i. Šito nenuneigsi, cituoju:
"Variklis   1.8 VVT-i
Tipas      1ZZ-FE
Cilindrų skaičius   4
Vožtuvų išdėstymas    16 V DOHC
ir t.t."
Tad neieškok sliekų, kalbam apie konkretų variklį su VVT-i technologija, kurį tojota oficialiai vadina 1.8 VVT-i ir jeigu žinai, atsakyk, koks yra įpurškimas, tačiau neaiškink, kad nėra tokių variklių.

fennix

matai net gamintojams paprasciau parasyt 1.8 vvti, o kas is tikro ten turetu but tai "1.8 su vvti" nes yra ir "1.8 vvtli"o siaip eidavo i avensius ir corolas 1.8 be vvti kuris vadintas tiesiog 1.8 o variklio kodas 7a-fe.
Bet lengviausia gi pazint pagal kubatura ir lengviausiai atsimenamus parametrus, o ne variklio modeli, ar visas kitas pievas....

Lyg ir nieko nepripainiojau parasiau viska aiskiai.
yra va variklis 3UR-FE kuris turi ir vvti ir D4. Klausimas buvo ar "vvti varikliai" kura ipurskia pries cilindra ir atsakymas yra ne nes 3UR-FE yra vvti ir kura ipurskia tiesiai i cilindra nes yra D4
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!