Kaip patikrinti amortizatorius namu salygomis ?*

Pradėjo tadynis, Kovas 22, 2012, 09:59:09 AM

« ankstesnis - sekantis »

tadynis

Kaip patikrinti namu salygomis amortizatorius ? Labiau domina kaip tai padaryti galiniams, bet nepamaisys info ir priekiniams amortizatoriams. Visada galvojau, kad jei paspaudi kebula zemyn ir jis atkyla nesisupdamas - tai viskas ok, bet vakar kaikas pasake, kad turi buti atvirksciai. Kur tik ieskojau info - vieningo pasiulymo kaip ir nera, todel sukuriau cia nauja tema.

Pas mane dabar uzlipus ant kablio, kebulas nusispaudzia, nusokus nuo kablio, kebulas arba atkyla ir nesisupa, arba pasisupa 1 (kartais 2, bet tas 2-as kartas labai silpnas) ir sustoja. Cia gerai ar blogai ?
Nemoki - išmokinsime, nenori - priversime !
www.fb.com/itmeistras

egijus

Pas mane Passat kai buvo pasibaige amortikai, tai supdavos gal kokia 10 sekindziu, o pravaziavus per duobe, linguodavos dar ilgai, ilgai
egijus

xaudrius

#2
Amortizatoriam tikrinti yra specialus stendai,ten ju bukle matuojama procentais,kai savaja pirkau,pas atstovus tikrino ir amortizatorius,vieno priekinio bukle buvo ivardinta kaip bloga,buvo like 30 proc darbingumo,bet jis is paziuros veike tikrai gerai,masina nesisupo,jokio pasalinio garso,bet pardaveja vis tiek priverciau daryti didesne nuolaida ir nepasigailejau,po pusmecio jis numire,tas ypac pasijuto vaziuojant per gulincius policininkus-masina nenormaliai viena puse mesteli aukstyn,bet rankom supant masina nesisupo,jokio pasalinio garso nebuvo.
Kiekvienas spyris į subinę yra postūmis į priekį.

Rober

Jeigu supasi, vadinasi "negesina" amortizatoriai judesių.  Iki šiol maniau ir toliau manysiu, kad blogi yra kai ilgai supasi  :) O kai naujus įdedi, sūpuoklės baigiasi.
Dar galima pervažiuoti per nelygų kelio ruožą. Pavyzdžiui, kuriame kelio danga yra smarkiai susibangavusi.  Kai amortizatoriai blogi, tai labai gerai jaučiasi tas "negesinimas". Ratai taip šokinėja, kad net toks tr-tr-tr-tr  pasijaučia ir pasigirsta :)

Artūras Alytus

Sukėliau avensio vieną puse galą keisdamas padangas. Ir pastebėjau, kad labai jau lengvai suėmus už būgno galima kilnoti amortiką i viršų. Ar tai normalu ? Ar turi būti kažkoks laisvumas. Dabar jau prisigalvoju , kad ir garsus girdžiu pašalinius ten, lyg bilda. Amortikai keisti prieš metus Monroe Reflex. Negeriausi bet keisti. 

egariukas1

Tas laisvumas nuo spiruokles,ne amortiko.Garsu net nesistengiu gaudyt,vitiek dungses kazkiek.Paklibink pasikeles rata i sonus.Maniskio originalus klibejo,pakeisti kiniski apie 20000 atlaike,ir vel kliba.Girdisi ir garsas letai vaziuojant