motoro apsukos laisva eiga....

Pradėjo barzda, Balandis 30, 2012, 09:42:57 AM

« ankstesnis - sekantis »

barzda

Sveiki...
Kas "organizuoja ir vykdo" laisvas apsukas pas (2.0 benzinas) avensį?
pas mane jau kuris laikas rodo 600... truputi mazokos...motoras pradeda truputi purtytis...
Anksčiau kiek pamenu buvo 650/670 r/min... kur dažniausios problemos?

tamsa

Turėtų kompas reguliuoti apsukas pagal daviklius. Apsukos nesokineja? Nemanau, kad tai problema, jei nėra kitų simptomų, bet jei tikrai nori, tai gali:
ziureti oro filtra pradziai, tada bandyt nuresetint kompa.
Kazkaip galvoju, kad jei būtų kokios problemos (bent jau apsukos šokinėtų), tada ir vertėtų žiūrėti.

barzda

apsukos nešokineja... bet nelabai malonu kai motoras purtosi...

tamsa

Tai paziurek oro filtra, jei neatsimeni, kada keitei, ir jei juodas-pasikeisk. nuresetik kompa (reikes laiko ir km, kol vel susireguliuos). Patikrink, ar kur negaudo slangutes oro (su carcleaneriu purksteli apie jas vienoj, kitoj vietoj, jei variklio darbas pasikeicia-pasigazuoja pats:)-ten ieskai atidziau).
Carinoj buvo toks laisvu apsuku voztuvelis, ten prikepdavo visokio brudo ir jis striginėdavo, dėl to budavo problemos su apsukom- jei ir Avenesi toks yra (turėtų būti), tai tada bus visai gerai ideja jį išsivalyti ir susitepti.
Þvakes tada būtų proga pasitikrinti, gal net nuo gamyklos nekeistos.
Kol kas tiek sugalvoju savidiagnostiku:)

barzda

o kompa nuresetinti kaip siulai?Nes oro filtras neseniai keistas, zvakes taip pat geros...

Renis

Citatabarzda parašė:
o kompa nuresetinti kaip siulai?Nes oro filtras neseniai keistas, zvakes taip pat geros...

Nuimk klema nuo akumo 10 minuciu.
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

tamsa

Aha, nuimi klema (pliusa), pora kartu paspaudes palaikai stabdi (issikraus kondensatoriai), palaikai, uzdedi.
Tik po to neissigask, nes kompui is laikinos atminties issitrina duomenys ir tada naudoja gamyklos nustatytus default, todel pradzioje gali ir apsukos pasokineti, ir kuro kiek daugiau pavartoti. pagal manualus tai reikia po to uzkurti ir leisti varikliui dirbti iki pilno pasilimo nevaziuojant, bet klausimas, ar kas taip daro. is praktikos, po poros kelioniu viskas normalizuojasi.

barzda


kajima

buvo tokia pati beda , apsukos tai aipe 670-700 tai nukrenta ziemiau 600 o ijungus A/C purtesi negyvai. Issprendziau siandien kaip tik , nupirkau toki kaip Carbcleaneri balioneli , nuiemiau droselio sklende , buvo labai purvina - apipurskiau ja ir po keliu min truputeli sepeteliu pavaliau , po to vel viska (gofra nuo oro filtro , sklende, slangeles antifrizo) atgal surinkau - masina kaip atgijo. Uztrukau apie 1 val, antra karta galima ir per 30-40min padaryt.

tamsa

#9
Sklendes valymas irgi gali padeti, ypac, jei nesunkiai pasidaro, o jei sunkiai - siūlyčiau daryti po to, kai pravalomas tuscios eigos voztuvas(ICV angliskai -idle control valve), nes sklendės neprigludimas daro lygiai tą patį, kaip ir blogai užsidarantis ICV - praleidžia netinkamą oro kiekį. tarp kitko, jei viska isvalius niekas nepadeda, dar gali buti problema su EGR voztuveliu - jei variklis tepala valgo, EGR uzsiikisa ir uzstringa, reikia irgi praplauti-bet tas labai retai pasitaiko.
Tarp kitko, jei jau droseline sklende apsinesus, tai ir ICV bus pajuodes nuo purvo, nes jie vienas salia kito. Ziuriu, tuo poziuriu nepasistumejo toyota i prieki, jau ~20metu ta pati problema.

Ir būtų gerai iš autoriaus sužinoti, kokie rezultatai.

barzda

tai va... ir iš tikro kompo perkrovimas nepadėjo...:( Variau į servisa...diagnostika rado antro lambda klaidą(to kur už katalizatoriaus)... bet ją pašalinus niekas nepasikeitė. Oro sklendės valymas...vienintelis vaistas nuo šios bėdos... Dabar kolkas viskas liuks...Na žinoma 100 lt...
Manau ši patirtis kam nors pasitarnaus.
Ačiū komentavusiems...