draudimo salygos

Pradėjo Andriusa321, Gegužė 17, 2012, 09:05:47 AM

« ankstesnis - sekantis »

Andriusa321

gal kas zino jei i kasko draudima yra itrauktas variklio remontas iki 8tukst. tai jei turbina pareina ar jie turetu tvarkyti.B)

Hausas

Manau, kad tik skaitant draudimo sąlygas turėtų paaiškėti. O koks pas tave draudimas, kad variklio remontą apmoka? Kokia kompanija? Kokia kaina, jei ne paslaptis?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Andriusa321

CitataHausas parašė:
Manau, kad tik skaitant draudimo sąlygas turėtų paaiškėti. O koks pas tave draudimas, kad variklio remontą apmoka? Kokia kompanija? Kokia kaina, jei ne paslaptis?
jau issiaiskinau, remontas kompensuojamas  iki 8 tukstanciu bet jei kazkas su motoru atsitinka pvz. hidro smugis, o dalykai kaip turbina tai yra priedelis, na ziuresiu pirmadieni tikiuosi ne turbina bus nes remontas tikrai pigiai neatseis, tikiuosi interkuleris as dar kazkas, nes apynauja masina ir jei jau byra kas cia per tayota:) draudimas seesam kaina virs dvieju, bet cia su gera nuolaida nes dar trys firmos masinos apdraustos, cia dar pakaitinis auto ieina ir techine pagalba visoje EU

Bemsas

Manau reikia dar reikalauti is draudimo ir pakabos remonto, tepalu keitimo, ir kitokiu remontu :D Idomu, kiek kainuotu tada Kasko draudimas, kuris apmoketu viska :D

O jei turbina parejo, tai matyt rida gerokai virs 300t km, tad normalu, kad ir Toyota byreti pradeda.

dapsys

Citatabemsas parašė:
O jei turbina parejo, tai matyt rida gerokai virs 300t km, tad normalu, kad ir Toyota byreti pradeda.

Nebūtinai, teko pačiam apturėti malonumą, kai turbina parėjo po ~45 kkm (per 3 metus eksplotacijos). Taigi buvo tik tik pasibaigęs garantinis periodas (gal pora mėnesių viršaus), kai bevažiuojant greitkeliu apsipyliau dūmais ir užgesau. Pasiskambinus į atstovybę, nupasakojus simptomus, patarė nevesti, o atvažiuoti pas juos, tiesa, kadangi garantinis pasibaigęs, transportavimas - mano rūpestis.
Taigi po dienos išgirdau verdiktą - nusprogusi turbina, kurios kaina atstovybėje ~7klt+PVM:@ Aišku prasidėjo kipišas, kad kaip taip gali būti, tik pasibaigė garantija ir auto sugedo, auto visą laiką buvo aptarnaujamas tik pas juos, tai kaip taip gali būti, žodžiu buvo išsiderėta, kad Klaipėdos atstovai kreipsis į gamintojo atstovus Suomijoje dėl "geros valios garantijos" (tvarko pogarantiniu laikotarpiu). O suomiai nebūtų suomiai, atsakymo laukti teko nei daug , nei mažai - apie tris mėnesius, tik atsakymas buvo šiek tiek kitoks nei tikėjausi - nauja turbina - 1keur+už montavimo darbus, nusispjoviau, turbiną išsiunčiau į turbo servisą, kur diagnozė tokia, kad buvo nepakankamas tepimas, sakau kaip taip gali būti, klausia kada, kur ir kokius tepalus keičiau, o visa tai buvo atliekama atstovybėje, tai pasiūlė prielaidą, kad į serviso knygą buvo tik surašomi atlikti darbai, paimami litai, o realiai arba nekeičiami tepalai, arba netinkamos specifikacijos:@

p.s. auto buvo, ne Toyota, o Fordas ;) Bet tai nekeičia esmės apie turbiną, o ir galimas atstovybininkų "machinacijas" ;)

Bemsas

Seip tai as nezinau nevieno atvejo, kur bent jau iki 200t km realios ridos butu parejusi turbina. Pagal mano statistika turbina laiko kazkur 350-400t, po to jau gali prireikti remonto.

Andriusa321

Citatadapsys parašė:
Citatabemsas parašė:
O jei turbina parejo, tai matyt rida gerokai virs 300t km, tad normalu, kad ir Toyota byreti pradeda.

Nebūtinai, teko pačiam apturėti malonumą, kai turbina parėjo po ~45 kkm (per 3 metus eksplotacijos). Taigi buvo tik tik pasibaigęs garantinis periodas (gal pora mėnesių viršaus), kai bevažiuojant greitkeliu apsipyliau dūmais ir užgesau. Pasiskambinus į atstovybę, nupasakojus simptomus, patarė nevesti, o atvažiuoti pas juos, tiesa, kadangi garantinis pasibaigęs, transportavimas - mano rūpestis.
Taigi po dienos išgirdau verdiktą - nusprogusi turbina, kurios kaina atstovybėje ~7klt+PVM:@ Aišku prasidėjo kipišas, kad kaip taip gali būti, tik pasibaigė garantija ir auto sugedo, auto visą laiką buvo aptarnaujamas tik pas juos, tai kaip taip gali būti, žodžiu buvo išsiderėta, kad Klaipėdos atstovai kreipsis į gamintojo atstovus Suomijoje dėl "geros valios garantijos" (tvarko pogarantiniu laikotarpiu). O suomiai nebūtų suomiai, atsakymo laukti teko nei daug , nei mažai - apie tris mėnesius, tik atsakymas buvo šiek tiek kitoks nei tikėjausi - nauja turbina - 1keur+už montavimo darbus, nusispjoviau, turbiną išsiunčiau į turbo servisą, kur diagnozė tokia, kad buvo nepakankamas tepimas, sakau kaip taip gali būti, klausia kada, kur ir kokius tepalus keičiau, o visa tai buvo atliekama atstovybėje, tai pasiūlė prielaidą, kad į serviso knygą buvo tik surašomi atlikti darbai, paimami litai, o realiai arba nekeičiami tepalai, arba netinkamos specifikacijos:@

p.s. auto buvo, ne Toyota, o Fordas ;) Bet tai nekeičia esmės apie turbiną, o ir galimas atstovybininkų "machinacijas" ;)
na istikruju tai man panasiai buvo su pezu kaip atstovybe viska tvarke ir tik veliau visai atsitiktinai issiaiskinau kad ne tik kai kurie darbai (kaip tepalai nebuvo keisti) kad ir  dalys buvo keiciamos devetos is srotu o uzrasomos kaip naujos, beje mano masinai ir tik pries pusmety garantinis pasibaiges.

Andriusa321

Citatabemsas parašė:
Manau reikia dar reikalauti is draudimo ir pakabos remonto, tepalu keitimo, ir kitokiu remontu :D Idomu, kiek kainuotu tada Kasko draudimas, kuris apmoketu viska :D

O jei turbina parejo, tai matyt rida gerokai virs 300t km, tad normalu, kad ir Toyota byreti pradeda.
na cia ne tas variantas bet iki 300t kazi ar vaziuosiu su ja;) manau atsibos, va pasatai 2007-8 metu turi problemu kurie 200t nebegege kazkaip sake lopeteles turbinos luzta dizeliam ir su visom mesom iseina lauk, na manau geriausios masinos tos kurios vis dar vaziuoja, bet del ekonomijos ir galios santykio tos naujausios masinos tokios trapios, vienas meistriukas taip ir sako anksciau masinas gamindavo kad 30 metu laikytu dabar kad 10m, tai kiek cia tiesos......