Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

donatass30

#510
visi kalba apie plaukiojanti smakrakti.noreciau suzinot pas 2007 avensi 2.2   d4d ar jis stovi ar paprastas?

katana7

Citatadonatass30 parašė:
visi kalba apie plaukiojanti smakrakti.noreciau suzinot pas 2007 avensi 2.2   d4d ar jis stovi ar paprastas?
stovi plaukiojantis.

melrunas

Citatakalava parašė:
Citatafennix parašė:
2-4 tukstanciai litu turbut, priklausomai nuo gamintojo ir praduotuves.

Aisin gamintojo is Tekstaros kainuotu apie 2500 LT.
Cia butu smagratis+sankabos komplektas. klausiau pris koki menesi, tai kaina gavos ~ 2600LT, dar galima kokia nuolaidele gaut.

o tesiant savo greiciu dezes eksperimentu serija, pakeiciau is ATF Dexron III i Liqui Moly SAE 75W90 GL5 pilnai sintetini tepala.
Rezultatas - geriau nei su senu tepalu, bet blogiau nei su DexronIII, esant saltam varikliui ne taip sklandziai isimeta antra pavara.
"Dizrega" prigasdino, kad smagaratis jau i pabaiga, kazkatras kitas meistrelis ir pacia greiciu deze itaria (del tos 2 pavaros), bet as jau dabar manau vaziuosiu, daugiau siemet nebeinvestuosiu (jei vel kas neislys)...
Tiesiog su Dexron III jokiu pavaru problemu nebebuvo, taciau tipo kazkokiu priedu ATF neturi, kurie reikalingi greiciu dezei (cia kazkur auksciau buvau ikeles autotojos atsakyma siuo klausimu). Tai biesas zino, ar cia tikrai pavaru dezes problema...


Kalava, ar išsisprendė antros pavaros jungimosi problema, pakeitus sankabos komplektą?...

kalava

Citatamelrunas parašė:

Kalava, ar išsisprendė antros pavaros jungimosi problema, pakeitus sankabos komplektą?...

Dar tik antra diena, kai vaziuoju, bet atrodo, kad antros pavaros sankabos ir smagracio keitimas neitakojo - santam varikliui esant jungiasi sunkiau, susilus - normaliai.

Nors kartais pasitaiko, kad  ir siltam varikliui esant jungiant antra pavara kartais buna barkstelejimas, kaip kad sinchronizatorius nesuveiktu kaip reikia ( cia iki sankabos keitimo)

Greiciausia sinchronizatorius irgi jau pasidevejes, nes auto jau vis tik ~230-240 tukst nubegusi.

A kodel pats klausi, irgi antra pavara sunkiau jungiasi kai salta?

A kokia tavo avensio tikra rida?
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

kisa

sveiki reikia patarimo vaziuojant 5 begiu paspaudus gazo pradeda uzti begiu svirtis ranka laikai nutila bet jauciasi vibracija kas gali buti o gal kam teko regulioti begiu troselius  dekingas uz patarimus

melrunas

#515
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

Kalava, ar išsisprendė antros pavaros jungimosi problema, pakeitus sankabos komplektą?...

Dar tik antra diena, kai vaziuoju, bet atrodo, kad antros pavaros sankabos ir smagracio keitimas neitakojo - santam varikliui esant jungiasi sunkiau, susilus - normaliai.

Nors kartais pasitaiko, kad  ir siltam varikliui esant jungiant antra pavara kartais buna barkstelejimas, kaip kad sinchronizatorius nesuveiktu kaip reikia ( cia iki sankabos keitimo)

Greiciausia sinchronizatorius irgi jau pasidevejes, nes auto jau vis tik ~230-240 tukst nubegusi.

A kodel pats klausi, irgi antra pavara sunkiau jungiasi kai salta?

A kokia tavo avensio tikra rida?

taip, būten tie patys simptomai, bet kol kas neinvestuoju, pusantrų metų šitaip, bet šiek tiek erzina...:), manau ir aš ,kad sinchronizatoriai čia kalti... pasak autotojos rida apie 160 000 turėtų būti.
  Dar man viename servise taip pat minėjo, kad gali trukdyti perjungimui stringantis troselis, bet keista, kad pašilus jis nebestringa...

arytis

Citatakisa parašė:
sveiki reikia patarimo vaziuojant 5 begiu paspaudus gazo pradeda uzti begiu svirtis ranka laikai nutila bet jauciasi vibracija kas gali buti o gal kam teko regulioti begiu troselius  dekingas uz patarimus

Nors vieną skyrybos ženklą būtum įklijavęs į sakinį, tai gal kažką ir pavyktų suprasti.

Hausas

Citatamelrunas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

Kalava, ar išsisprendė antros pavaros jungimosi problema, pakeitus sankabos komplektą?...

Dar tik antra diena, kai vaziuoju, bet atrodo, kad antros pavaros sankabos ir smagracio keitimas neitakojo - santam varikliui esant jungiasi sunkiau, susilus - normaliai.

Nors kartais pasitaiko, kad  ir siltam varikliui esant jungiant antra pavara kartais buna barkstelejimas, kaip kad sinchronizatorius nesuveiktu kaip reikia ( cia iki sankabos keitimo)

Greiciausia sinchronizatorius irgi jau pasidevejes, nes auto jau vis tik ~230-240 tukst nubegusi.

A kodel pats klausi, irgi antra pavara sunkiau jungiasi kai salta?

A kokia tavo avensio tikra rida?

taip, būten tie patys simptomai, bet kol kas neinvestuoju, pusantrų metų šitaip, bet šiek tiek erzina...:), manau ir aš ,kad sinchronizatoriai čia kalti... pasak autotojos rida apie 160 000 turėtų būti.
  Dar man viename servise taip pat minėjo, kad gali trukdyti perjungimui stringantis troselis, bet keista, kad pašilus jis nebestringa...

Mano auto rida 54000km (auto pirktas naujas Tokviloje) ir dar benzas, bet antra ir trečia pavara, šaltam varikliui esant, jungiasi nelabai švariai, lyk sinchronizatoriai baiginėtųsi. Varikliui sušilus, viskas ok. Kol variklis sušyla, pavaras perjunginėju labai švelniai. Prieš perjungdamas pavara, palaikau ilgiau išmynęs sankabą, tada dar pakankamai švelniai persijungia. Nebandėt tepalų dėžėj pakeist? Gal čia problema?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

kalava

To Hausas -va mano greiciu dezes eksperimentai is anksciau. Dabar vel susipyles toyotinius tepalus, kurie priklauso. Situacija isliko ta pati. Nors, tiesa pasakius, jungiasi geriau nei tik nusipirkus auto, bet problema visiskai nedingo.

Citatamelrunas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatafennix parašė:
2-4 tukstanciai litu turbut, priklausomai nuo gamintojo ir praduotuves.

Aisin gamintojo is Tekstaros kainuotu apie 2500 LT.
Cia butu smagratis+sankabos komplektas. klausiau pris koki menesi, tai kaina gavos ~ 2600LT, dar galima kokia nuolaidele gaut.

o tesiant savo greiciu dezes eksperimentu serija, pakeiciau is ATF Dexron III i Liqui Moly SAE 75W90 GL5 pilnai sintetini tepala.
Rezultatas - geriau nei su senu tepalu, bet blogiau nei su DexronIII, esant saltam varikliui ne taip sklandziai isimeta antra pavara.
"Dizrega" prigasdino, kad smagaratis jau i pabaiga, kazkatras kitas meistrelis ir pacia greiciu deze itaria (del tos 2 pavaros), bet as jau dabar manau vaziuosiu, daugiau siemet nebeinvestuosiu (jei vel kas neislys)...
Tiesiog su Dexron III jokiu pavaru problemu nebebuvo, taciau tipo kazkokiu priedu ATF neturi, kurie reikalingi greiciu dezei (cia kazkur auksciau buvau ikeles autotojos atsakyma siuo klausimu). Tai biesas zino, ar cia tikrai pavaru dezes problema...


Kalava, ar išsisprendė antros pavaros jungimosi problema, pakeitus sankabos komplektą?...
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Renis

Pas mane irgi negraziai 2 pavara jungias kai salta. Rida 200+ . Kai apsyla variklis tada lyg ir norm viskas
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Hausas

Kaip ten reikalai su sunkia 2 pavara? Gal kas turit naujos info?
Aš tai pakeičiau dėžėj tepalus 75w90, bet rezultatas lygus 0. Nuvažiavau pas dėžių meistrus, pavažinėjo šiek tiek, atsakymas - viskas ok su dėže. Sinchronizatoriai geri, nes jei kalti būtų jie, tai sunkiai ir su garsais jungtųsi iš aukštesnės į žemesnę pavarą. Sankaba ledas. Daviau kolegai pavažiuot, tai tas tik išgyrė dėžės tikslumą. Pasiėmiau pavažinėti Škodą Oktaviją su 120kkm rida, tai ten dar sunkiau šaltai pavaros jungiasi. Nebesuprantu nieko, gal man vaidenasi. Gal jau pamiršau kaip žiemą kitos auto važiavo. Nors pagal aprašymą, tai situacija 1:1, kaip kalavos.  
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

dtinas

#521
Pas mano ex avensis d4d 110 kw, buvo sios bedos ypac su 2 pavara. Dabartinej corolla verso absoliuciai viskas labai gerai, ar salta ar silta 2 pavara jungiasi puikiai. Tokia nusipirkau ir jokiu tepalu nekeiciau..

kalava

CitataHausas parašė:
Kaip ten reikalai su sunkia 2 pavara? Gal kas turit naujos info?
Aš tai pakeičiau dėžėj tepalus 75w90, bet rezultatas lygus 0. Nuvažiavau pas dėžių meistrus, pavažinėjo šiek tiek, atsakymas - viskas ok su dėže. Sinchronizatoriai geri, nes jei kalti būtų jie, tai sunkiai ir su garsais jungtųsi iš aukštesnės į žemesnę pavarą. Sankaba ledas. Daviau kolegai pavažiuot, tai tas tik išgyrė dėžės tikslumą. Pasiėmiau pavažinėti Škodą Oktaviją su 120kkm rida, tai ten dar sunkiau šaltai pavaros jungiasi. Nebesuprantu nieko, gal man vaidenasi. Gal jau pamiršau kaip žiemą kitos auto važiavo. Nors pagal aprašymą, tai situacija 1:1, kaip kalavos.  

Hmmm, gal cia mes tikrai nebutus dalykus bandom priopiesrt savo avensiams?
Bet velgi - jeigu su sunkia 2 pavara susiduriam ne mes vieni, reiskias nesivaodena :)

Is aukstesnes i  antra pavara jungiasij idealiai ir saltai ir siltai masinai.
Man tik saltaiesant, ir tik is pirmos i antra buna sunku imest.
Jei perminu sankaba kaip gazelkai, arba jungiu isleto su pauze - irgi ok.

Bet is kitos puses - jokiuu panasiuu problemu neturejau nei su senesne carina II ir corola verso 66kw.
Uztat ir kliuna tokie avensio bajeriai, ko, kaip sakant, is apyjauniu auto nesitikejau
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Hausas

Pradėjau galvoti, kad čia kaltas Japoniškas tikslumas. Kol dantračiai dėžės nepasidėvėję  (dėl mažų mūsų automobilių ridų), tai ir stringa perjungimas, nes reikia labai gero tepimo. Dėl to ATF tepalo supylimas į dėžę ir davė rezultatus. Kol dėžė šalta, tepalas tirštesnis, nėra tokio gero tepimo, tai ir kabinasi dantračiai perjungimo metu. ;)
Nes ridos tikrai mažos, nes net Lt pirkti dyzeliai per metus važiuoja po 50-60kkm, o čia liaudis perka iš vakarų atvarytus 5-7 metų auto su 100-120kkm rida. :D Kai ieškojau sau auto, tai Tokviloje stovėjo trys Lt nauji pirkti Verso su 180-210kkm rida, nors dar su galiojančiom garantijom t.y. neturėjo 3 metų. B)
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Venza

 Pries kazkiek laiko siuliau cia,forume,pavaru dezes nuo Yario ir Corollos po 100lt.Tai Yario taip niekam ir nereikejo,o Corollos pardaviau pazystamam uz 700lt,o jis turi autolauzyna ir tokias dezes pardavineja po 1000 - 1200lt.Tai jau si ta reiskia ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...