Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

CitataHausas parašė:
CitataRenis parašė:
Pas mane irgi negraziai 2 pavara jungias kai salta. Rida 200+ . Kai apsyla variklis tada lyg ir norm viskas
Gal kas išsprendė bėdą su negražiu pavarų perjungimu?
Mano Avensiui dėžių servise pakeitė sankabos komplektą ir paskerdė dėžę (viskas kaip nauja viduje), bet problema liko. Nemaloniai jungiasi 2 ir 3 pavaros. Lyg užsikabintų už ko nors. Baigia iš proto išvaryti tokia nesąmonė. Subyrėtų kažkas, tai būtų aišku ką taisyti, o dabar tik pinigų kišimas ir nervų gadinimas.
Gal kas bandėt keisti stabdžių skysti ar reguliuoti perjungimo trosus? Gal čia sankabos pedalo toks savotiškas nestabilumas turi įtakos?

Klausimas siaip - o ar jau baigesi pratesta garantija, kuria pirkai?
O toks atvejisnera garantinis?

Nes siaip , kuo toliau, tuo labiau pradedu galvot, kad sprendimas galetu but tik dezes keitimas.
Nes panasu i kazkokia konstrukcine problema, kuri pasireiskia ne kiekvienoje dezeje, bet tam tikrame procente deziu...

Nes ziuriu pats jau nuejei net toliau, nei as :)
Keisdamas smagrati del atsiradusio trinties garso irgi galvojau apie dezes skerdima prie to paties, taciau lyg tycia labai prireike auto, ir reikiamo laiko laukt negalejau.
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

melrunas

CitataHausas parašė:
CitataRenis parašė:
Pas mane irgi negraziai 2 pavara jungias kai salta. Rida 200+ . Kai apsyla variklis tada lyg ir norm viskas
Gal kas išsprendė bėdą su negražiu pavarų perjungimu?
Mano Avensiui dėžių servise pakeitė sankabos komplektą ir paskerdė dėžę (viskas kaip nauja viduje), bet problema liko. Nemaloniai jungiasi 2 ir 3 pavaros. Lyg užsikabintų už ko nors. Baigia iš proto išvaryti tokia nesąmonė. Subyrėtų kažkas, tai būtų aišku ką taisyti, o dabar tik pinigų kišimas ir nervų gadinimas.
Gal kas bandėt keisti stabdžių skysti ar reguliuoti perjungimo trosus? Gal čia sankabos pedalo toks savotiškas nestabilumas turi įtakos?

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Hausas

#557
Citatakalava parašė:
CitataHausas parašė:
CitataRenis parašė:
Pas mane irgi negraziai 2 pavara jungias kai salta. Rida 200+ . Kai apsyla variklis tada lyg ir norm viskas
Gal kas išsprendė bėdą su negražiu pavarų perjungimu?
Mano Avensiui dėžių servise pakeitė sankabos komplektą ir paskerdė dėžę (viskas kaip nauja viduje), bet problema liko. Nemaloniai jungiasi 2 ir 3 pavaros. Lyg užsikabintų už ko nors. Baigia iš proto išvaryti tokia nesąmonė. Subyrėtų kažkas, tai būtų aišku ką taisyti, o dabar tik pinigų kišimas ir nervų gadinimas.
Gal kas bandėt keisti stabdžių skysti ar reguliuoti perjungimo trosus? Gal čia sankabos pedalo toks savotiškas nestabilumas turi įtakos?

Klausimas siaip - o ar jau baigesi pratesta garantija, kuria pirkai?
O toks atvejisnera garantinis?

Nes siaip , kuo toliau, tuo labiau pradedu galvot, kad sprendimas galetu but tik dezes keitimas.
Nes panasu i kazkokia konstrukcine problema, kuri pasireiskia ne kiekvienoje dezeje, bet tam tikrame procente deziu...

Nes ziuriu pats jau nuejei net toliau, nei as :)
Keisdamas smagrati del atsiradusio trinties garso irgi galvojau apie dezes skerdima prie to paties, taciau lyg tycia labai prireike auto, ir reikiamo laiko laukt negalejau.
Ši nesąmonė išlindo jau pasibaigus garantijai. Nelabai to siečiau su dėžės konstrukciniu broku, nes ankščiau viskas buvo ok su pavarų perjungimais.
Gal įtakos turi sankabos pedalo įvorės, nes girgžda jis? Dar ką pastebėjau, kad stovint vietoje su užkurtu varikliu, kartais stringa pavaros perjungimas iš 4 į 3, lėtai jungiant.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

arytis

Pabandyk susitvarkyt pedalą, tikriausiai dėl išdilusių įvorių nesuspaudžiamas cilindriukas kiek priklauso ir per jėgą reikia grūst kai kuriuos bėgius. Nebent dar gali pabandyti pailginti cilindriuko štoką, jei dar yra kur ilginti.

Angelinio

#559
Pas mane irgi kai salta buna tai antras begis kliuna kazkur, bet greit issimankstina ir viskas normaliai, kazkaip nejauciu del to diskomporto kazkokio B)

Hausas

Citataarytis parašė:
Pabandyk susitvarkyt pedalą, tikriausiai dėl išdilusių įvorių nesuspaudžiamas cilindriukas kiek priklauso ir per jėgą reikia grūst kai kuriuos bėgius. Nebent dar gali pabandyti pailginti cilindriuko štoką, jei dar yra kur ilginti.

O kaip prailginti cilindriuko štoką? Gal kokią schemutę turi ar gali nupasakoti? Jei išsiaiškinčiau, kad pedale bėda, tai pulčiau įvorių keisti.
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Hausas

CitataHausas parašė:
Citataarytis parašė:
Pabandyk susitvarkyt pedalą, tikriausiai dėl išdilusių įvorių nesuspaudžiamas cilindriukas kiek priklauso ir per jėgą reikia grūst kai kuriuos bėgius. Nebent dar gali pabandyti pailginti cilindriuko štoką, jei dar yra kur ilginti.

O kaip prailginti cilindriuko štoką? Gal kokią schemutę turi ar gali nupasakoti? Jei išsiaiškinčiau, kad pedale bėda, tai pulčiau įvorių keisti.

Mano Avensyje ne pats pedalas traška, o minkant sankabos pedalą, girgžda po kapotu, toks gumos trynimosi garsas. Palindau prie pedalų, tai štokas nesiilgina daugiau. Neužkūrus auto ir junginėjant pavaras be sankabos, tai stringa 3 įjungimas, išmynus sankabą - ok. Užkūrus junginėjasi pavaros labai švelniai, o važiuojant grubiai jungiasi, lyg kabintųsi už kažko :@
O trosai reguliuojasi tokiam Avensiui?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

kalava

Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

Hausas

Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

melrunas

#564
CitataHausas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(


    Jei keista sankaba, smagratis, perskelta dėžė nieko teigiamo neduoda, lieka tik tepimas, gal būt tepalų keitimas pagerintų tą persijungimą, nors visi garsiai rėkia, kad mechaninėms jie nekeičiami, bet kas belieka...

Hausas

#565
Citatamelrunas parašė:
CitataHausas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(


    Jei keista sankaba, smagratis, perskelta dėžė nieko teigiamo neduoda, lieka tik tepimas, gal būt tepalų keitimas pagerintų tą persijungimą, nors visi garsiai rėkia, kad mechaninėms jie nekeičiami, bet kas belieka...
Tepalai pakeisti, supilti tokie, kokie priklauso.
Kažin kodėl labai lėtai ir švelniai jungiant pavaras viskas ok?
Gal greičių dėžei reikia kažkiek laiko, kad ji sustotų, kai išmini sankabą?
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

Altoyotas

CitataHausas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(
Čia pats ją važinėji nuo 0, kad toks garantuotas, kad jinai prabėgus tik tiek? Pas mane irgi 5 metų, rodo 200 tūkst.km, o yra manau gal ir du kart tiek.

Hausas

CitataAltoyotas parašė:
CitataHausas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(
Čia pats ją važinėji nuo 0, kad toks garantuotas, kad jinai prabėgus tik tiek? Pas mane irgi 5 metų, rodo 200 tūkst.km, o yra manau gal ir du kart tiek.

Pirkau Tokviloje su galiojančia gamykline garantija. Buvo prabėgus 24kkm. Pas juos ji buvo nauja pirkta ir prižiūrėta. Nemanau, kad Tokvila klastoja auto istoriją ir atsukinėja ridą :)
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia...

kalava

Citatamelrunas parašė:
CitataHausas parašė:
Citatakalava parašė:
Citatamelrunas parašė:

galvojau ir aš jau keisti sankabą, bet matau keitimai jos pavarų jungimosi neišsprendžia, tai nešvaistysiu pinigų, šiaip jei jungti su 1 s. pauze, išjungus 1 a pav., viskas normaliai ir šaltai, dar ką pastebėjau jei užvedus mašiną ne iš karto važiuoji, truputį bent 2 min. pastovėjus, žymiai sklandžiau jungiasi antra pavara.

Lygiai tasd pats pas mane  :-)

Apšylus varikliui ir tikrai pagerėja reikalai. bet man tikrai nėra normalu, kai 5 metų mašina, prabėgusi 60kkm išdarinėja tokias nesąmones :(


    Jei keista sankaba, smagratis, perskelta dėžė nieko teigiamo neduoda, lieka tik tepimas, gal būt tepalų keitimas pagerintų tą persijungimą, nors visi garsiai rėkia, kad mechaninėms jie nekeičiami, bet kas belieka...

Lieka eksperimentai.

Tepalo keitimas pvz i Atf situacija pagerintu, bet manau visiskai nepasalintu.

Lieka dezes keitimas.
Bet is kur daug gera nesudrozta deze?!

Beje, kazi kiek gali kainuot? Orientaciniai?
Dyzeliui 2l ir benzinui turbut skirtingos ejo.

O nuo pavaru svirties iki greiciu dezes kaip perdavimas vyksta? Troseliais? O jie nesireguliuoja?

Cias buvo vienas forumietis is Mototojos, gal jis gali pakomentuot, kaip oficialus servisas tokias problemas tvarko? Ar iki oficialiu servisu tokios problemos nedaeina? :-)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

bioparo

sveiki, kiek dabar mazdaug kainuoja sankabos komplektas D4D?itariu kad pas mane irgi baiginejasi, nes kartasi ilgiau vaziuojant, sustojus apsukos pradeda sokineji nuo 0.8 iki 0.9 kaip koks laikrodis, poto vel gerai, turbut cia pirmas pozymis jau :/