Plaukiojantis smagratis

Pradėjo OSU_FC, Vasaris 11, 2009, 15:25:03 PM

« ankstesnis - sekantis »

Bemsas

CitataMindaugas_G parašė:
nzn kiek tiesos tame bet keiciant is plaukiajancios i neplaukiojancia kencia velenas

Ta irgi teko girdeti is baltarusiu. Buvo atveju kai po keitimo i neplaukiancia truko alkuninis. Gal cia sutapimas nezinau.

MND

kaskada golf keite kolega sankaba ir kaskaip ta informacija gavome apie "neplaukiojancia" sankaba, bet greitai buvome nuo jos atkalbeti del va sitokiu pasekmiu.

Arturas

Ar kas galite realiai pakomentuoti kaip skiriasi viskas po ir preis sankabos/smagracio keitima i vienmasi? Kalbejau su servisistu, tai sake kad keite keletai klientui smagrati, tai zmogus buvo jautrus ir jam nepatiko kad perjunginejant begius jauciasi vibracija ant sankabos pedalo, tai pirko kita ir dejo plaukiojanti smagrati.  Klausiu todel nes idomu butu suzinoti, ir mastau ant dienu bandyti varyti i servisa, tik nzn ka daryti ar keisti sankaba, guoli diskatoriu, ar keisti visa komplekta ir daryti i vienmasi. bandau issisukti optimaliausiu variantu. Nes kiek tokviloi tai smagratis sake geras, cia buvo pries 20 k km,  kesiti noriu, nes sankabos pedalas sunkokai spaudziasi, ir staigiai atleidus sankaba girdisi toks inercinis garsas, kuri sunku apibudinti.
 Gal kam teko
Foto bus veliau :)

NNZ

tas drebėjimas jaučiasi perjungiant bėgius kai dedies... hmm net nežinau pavadinimų tų gamintojų. Pas mane BÛ smagratis (vienmasis) diskas luck firmos, diskatorius sachs firmos, išminimo guolis NGK. Va bandė, tie pas kuriuos dreba, pas mane nieko nepajaučia. Už viską reikia mokėt. Kas jautrūs, gali nepatikt kad dreba, tada reiktų surininėt kaip aš surinkinėjau, arba imt nuo Avensis verso komplketą naują žinomų gamintojų ir nebus drebėjimo. Plius pas meistrus irgi gali būt kreivos rankos, bet čia retesnis atvejis. Fažniausiai būna blogai išbalansuotas smagratis.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

alonzzo

dazniausia beda keiciant smagrati reikia keisti ir varztus tuos 8 kur prisukamas prie veleno.

Arturas

Kiek suprantum jai desi normalios firmos detales tai ir neturetu jaustis.
Foto bus veliau :)

katana7

CitataArturas parašė:
Kiek suprantum jai desi normalios firmos detales tai ir neturetu jaustis.
Supratai teisingai, būtent neturėtų jaustis, siūlau atkreipti dėmesį į žodį neturėtų.

nmeras

CitataNNZ parašė:
tas drebėjimas jaučiasi perjungiant bėgius kai dedies... hmm net nežinau pavadinimų tų gamintojų. Pas mane BÛ smagratis (vienmasis) diskas luck firmos, diskatorius sachs firmos, išminimo guolis NGK. Va bandė, tie pas kuriuos dreba, pas mane nieko nepajaučia. Už viską reikia mokėt. Kas jautrūs, gali nepatikt kad dreba, tada reiktų surininėt kaip aš surinkinėjau, arba imt nuo Avensis verso komplketą naują žinomų gamintojų ir nebus drebėjimo. Plius pas meistrus irgi gali būt kreivos rankos, bet čia retesnis atvejis. Fažniausiai būna blogai išbalansuotas smagratis.

kad NGK isminamus gamintu tai pirma kart girdziu......B):p
as patarciau jei jau det tai tik komplekta is vienos dezes vienos firmos, o ne ivairiu.:)

NNZ

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Venza

 O nuo 1.8 benzo sankaba niekam netinka perdarymui i vienmase? :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

NNZ

Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Artūras Alytus

Šiandien kaip niekad pastebėjau, kad važiuojant kiek bespaustau gaziuko tik apsukos kyla , variklis rėkia, o greičio nedidėja. Seniau buvo irgi bet ne taip baisiai kaip šiandien. Aplenkt neįmanoma. Kiek suprantu diskas turbūt. Kaip juos remontuoja, ar keisti reikia nauju/naudotu ? O gal tai ne tik diskas ? Kiek maždaug galėtų kainuoti remontas, dalys ? Gal kokių patarimų galima šiuo klausimu . Dėkui. Auto Avensis 2001 D4D.

Avensius

#492
Greičiausiai bus sankabos diskas sudilęs, bet reikėtų patikrinti smagračio būklę,greičiausiai reikės imti naują sankabos komplektą (sankabos diskas, diskatorius, išminamasis guolis), o jeigu blogas ir smagratis, tai imti pakaitinį sankabos komplektą su vienos masės smagračiu arba pilan komplektą su dviejų masių smagračiu. AISIN dvigubos masės smagratis+sankabos komplektas ~2000 Lt., pakaitinis su vienos masės smagračiu apie 1400 Lt. Tik dveijų masių sankbsos komplektas priklausomai nuo gamintojo apytiksliai nuo 400 iki 800 Lt. Išsiardęs išsiaiškink ko tiksliai reikia ir galima kreiptis, užsakyčiau ir išsiųsčiau į Alytų ;)

Artūras Alytus

Ateinančią savaitę pabandysiu sužinoti kokia problema ir parašysiu, tada ir dėl dalių duosiu žinoti.

druidas

sveiki,verso puikiai dirba su vienmasiu,rimtai renkant variklius yra alk.velenas kartu su pilnu sankabos komplektu balansuojamas,taigi nors ir nauja sankaba gali siek tiek vibruoti ,tai va gavau uz 100lt,smagrati is verso 2,0 benzinas,teko nutekinti rods 2,55cm ir uzsidėti tapati dantyta zieda nuo plauk.smag.,nes pas dyzeli stambesni dantys,diskatorius benzo is lauzyno 100lt buklė kaip naujo,na diskas nauja dėjau,guoli ėmiau nauja benzino nors idealiai toks pat kaip ir plauk.sank.,taigi pagaliau galiu rauti ant prakasu is vietos ir visai nereikia sikti del sankabos,va dabar masina uzskaitau,skirtumas yra uzvedant salta siek tiek grubiau uzsiveda,pedalas minkstas net nejauku spausti,vibracija sunku pasakyti ar skiriasi,si sankaba yra lengvesnė 1,5kg,taigi masina smagiau ima is vietos,na jei truks alkuninis velenas tai parasysiu i visus klubus didziosiomis raidemis,tiesa kas mastot remontuoti plaukioj.,smagrati tai as patyriau visiska suda 2kartus ja tobulinau ir vistiek ragai gavosi,vaziuoti galėjo vibracijos 0,bet po ilgesnės kelionės cirksdavo tos spyruoklės kas suprantant apie ka as cia.