Del duju irangos

Pradėjo Mantas29, Birželis 10, 2012, 16:38:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

horn

Aš senai, prieš 5 metus dėjausi lenkišką įrangą su iteliškais purkštukais, įmonė ganėtinai gerai dirba. Buvau nuvažiavęs dabar keisti filtrų, pareguliuoti, jie pasakė, kad rekomenduotų BRC, nežinau ar jie turi tokią įrangą, nes bekalbant apie įrangų skirtumus taip pasakė.

Titan

CitataVenza parašė:
Per daug sureiksmini ta reikala.Reikia detis pas tuos meistrus,kurie turi geras rekomendacijas,nes kitaip gali pakliut pas tuos,kuriu liezuvis geras,o rankos is siknos isauge ;) . Ar deje tokiam modeliui ar nedeje irgi nieko nepasako,nes kiekvienas meistras turi savo individualuma ir ikomponuoja iranga savaip.Kartais iranga buna ideta labai negraziai,nelogiskai ir grubiai,o pas kita kaip meno kurinys :)

Butent remdamasis rekomendacijomis ir dejausi. Taciau nesutinku su tuo dalyku ar deje ar ne,kad nera skirtumo. Pavyzdziui norint mazdai 5 deti duju baliona salone, reikia isspresti keleta problemu su sedynemis. Tie kas nedeje, nepagalvos ir daug laiko sugais, tie kas dejo, puikiai zinos kaip isspresti problema

Venza

 Problema teisingai issprendzia tik protingas meistras ir visai nesvarbu ar jis dejes iranga i toki modeli ar ne.As turejau tokiu modeliu,kokiu Lietuvoj tik vienetai ir su meistru kartu radom tikrai unikalius ir teisingus sprendimus ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

adrenaLinas

Sveiki.
Pas mane avensis 2004m su 2.0 vvt varikliu. prisiklausiau milijona gandu ir legendu kad vvt varikliai ryskiai nedraugauja su dujom ir po metu ar keliu gali pareikalaut rimtesnio remonto. ar tai tiesa? gal kas i toki pati turit isideje dujas? ir jei tinka kokias rinktis? "patikrinta" brc ar stag ?:)
catch me

Venza

 Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
 Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Titan

Venza, ar tu 100% garantuotas?  Kiek as domejausi ir kiek zinau, i 2.0 benzina dujos nesideda,kadangi ten d4 varikliai jau. Ant ju atsiranda prierasas prie vvti,kad d4 ir cia duju jau neidesi. Dedasi tik 1.8.

Ar klystu as?
Atsiliepkit jei kas turi i 2.0 benzina isideje dujas, nes as neradau nei vieno,kadangi nesideda.

Siuo atveju manau,kad klaidini zmogu.

Rober

CitataVenza parašė:
 Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
 Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Nežinau ar vienodai visiems tamstos pasiūlymas tinka. Pavyzdžiui, gal ir neblogai būtų pigiau važinėti, bet mašinai 4 metai, VVT-i 1.8 varikliukas nubėgęs vos 34 000 km. Nenorėčiau jo sugadinti, išmesti į metalo laužą ir nusipirkti nežinia ką už 500 Lt. Be to kai reikės pirkti paaiškės, kad reikia ne 500, o 1500, o dar išėmimas įdėjimas ir turėsim rusišką biznį, netgi jei ir pasiseks neblogą (čia dar irgi didelis klausimas) varikliuką nusipirkti.
Gal vertėtų dėti dujas tik tvirtai žinant, kad jos variklio negadina. Deja, atrodo yra atvirkščiai. Todėl niekaip nesiryžtu prasidėti su dujomis. Tik, kai pamatau kiek išleidžiu benzinui, negera darosi :(

pinokis

tikrai tos dujos neganina varikliuko. o is kur zinai kad masina nuvazevus 34000km

Henris

Kadangi ieskau pats duju. Tai tenka dometis visokiais vriantais. Pagrindis dalykas del ko dujos gali kenkti varikliui, tai ju sausumas, bet dabar naujos duju irangos statomos su vadinamom laselinem. O jei dujos be to tepalo, tai neva sesta voztuvai, kuriuos reikia reguliuot kas 50k km. Tai kiek suprantu norint ilgai vaziuot su dujom reikia mestis ta laseline ir vsio.
Gali dar kazkiek trumpinti, katalizo tarnavimo laika, nes kiek suprantu katalyzas labiau kaista, bet kiek tiesos, tai cia tik pats prasukes ant duju kokius 200k km suzinosi manau. Beje kas vaziuoja daug tas perka dyzeli. Tai kas turi benza nemanau, kad tokius kilometrazus suka. As pats manau pravaziuosiu su sita maximum 100k km. Tikrai nedaugiau. Bet kai dujos atsiperka per 10k km, mano atzvilgiu, tai kodel gi ne :) Siaip paskaiciavus, tai dujas apsimoka deti i kuo galingesnius variklius. Idomu per kiek atsipirktu 1,6 ar 1,8 varikliui dujos, nes jie ir taip maziau valgo. 1,8 benzo mieste speju iki 10 ima, uzmiestyje apie 8. Tai nera dar taip baisiai. Mano 2,4, mieste 12-13, trasoj speju bus 10. Tai duju atsiperkamumas greitesnis...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Venza

CitataTitan parašė:
Venza, ar tu 100% garantuotas?  Kiek as domejausi ir kiek zinau, i 2.0 benzina dujos nesideda,kadangi ten d4 varikliai jau. Ant ju atsiranda prierasas prie vvti,kad d4 ir cia duju jau neidesi. Dedasi tik 1.8.

Ar klystu as?
Atsiliepkit jei kas turi i 2.0 benzina isideje dujas, nes as neradau nei vieno,kadangi nesideda.

Siuo atveju manau,kad klaidini zmogu.

 Vis pamirstu,kad Toyota Europoje buvo isleidusi ta 1AZ-FSE varikli.adrenaLinas uzklause ar dujos nekenkia ir negadina variklio,tai ir atsakiau.Kazkaip neatkreipiau demesio.Tai del idejimo irangos siuo atveju tikrai suklydau,atsiprasau.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Venza

CitataRober parašė:
CitataVenza parašė:
 Ir VVTi ir VVTL normaliai su dujom vaziuoja ir nereikia klausyt gandu ;) Pasidomek,kiek lauzyne toks variklis kainuoja ir jeigu apie 500lt,tai ko suki galva apie remontus?Priduosi i metalo lauza ir isidesi kita :D Cia ne koks Yario 1.4D ,kurio kaina apie 4000lt :( .
 Turejau ir BRC ir ROMANO,o dabar su lenkiskom vazineju ir nematau skirtumo.Renkuosi pigiausias ;)
Nežinau ar vienodai visiems tamstos pasiūlymas tinka. Pavyzdžiui, gal ir neblogai būtų pigiau važinėti, bet mašinai 4 metai, VVT-i 1.8 varikliukas nubėgęs vos 34 000 km. Nenorėčiau jo sugadinti, išmesti į metalo laužą ir nusipirkti nežinia ką už 500 Lt. Be to kai reikės pirkti paaiškės, kad reikia ne 500, o 1500, o dar išėmimas įdėjimas ir turėsim rusišką biznį, netgi jei ir pasiseks neblogą (čia dar irgi didelis klausimas) varikliuką nusipirkti.
Gal vertėtų dėti dujas tik tvirtai žinant, kad jos variklio negadina. Deja, atrodo yra atvirkščiai. Todėl niekaip nesiryžtu prasidėti su dujomis. Tik, kai pamatau kiek išleidžiu benzinui, negera darosi :(

 Mano masinai 1 metai ir rida 7000km ir net minties neturiu apie tai,kad gadina varikli ar negadina.Deduosi ir vazineju pigiai.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

venza atsiprasau uz klausima tai jai jau su masina vaziuoji metus ir ji tik 7000km begus tai kiek tu prasuki km.per metus?

Venza

CitataHenris parašė:
Kadangi ieskau pats duju. Tai tenka dometis visokiais vriantais. Pagrindis dalykas del ko dujos gali kenkti varikliui, tai ju sausumas, bet dabar naujos duju irangos statomos su vadinamom laselinem. O jei dujos be to tepalo, tai neva sesta voztuvai, kuriuos reikia reguliuot kas 50k km. Tai kiek suprantu norint ilgai vaziuot su dujom reikia mestis ta laseline ir vsio.
Gali dar kazkiek trumpinti, katalizo tarnavimo laika, nes kiek suprantu katalyzas labiau kaista, bet kiek tiesos, tai cia tik pats prasukes ant duju kokius 200k km suzinosi manau. Beje kas vaziuoja daug tas perka dyzeli. Tai kas turi benza nemanau, kad tokius kilometrazus suka. As pats manau pravaziuosiu su sita maximum 100k km. Tikrai nedaugiau. Bet kai dujos atsiperka per 10k km, mano atzvilgiu, tai kodel gi ne :) Siaip paskaiciavus, tai dujas apsimoka deti i kuo galingesnius variklius. Idomu per kiek atsipirktu 1,6 ar 1,8 varikliui dujos, nes jie ir taip maziau valgo. 1,8 benzo mieste speju iki 10 ima, uzmiestyje apie 8. Tai nera dar taip baisiai. Mano 2,4, mieste 12-13, trasoj speju bus 10. Tai duju atsiperkamumas greitesnis...
Nei uz ka nesideciau tavo atveju laselines,nes Honda voztuvai reguliuojasi su varzteliais(pats turejau Acura).Voztuvus pareguliuot zymiai pigiau negu pastoviai pilt brangu tepala i laseline ;) Musu visu auto ir seimoj ir imonej tik benzinas-dujos(isskyrus siuo atveju du Prius :) ) ir visai nesvarbu koks variklis ar 1.5 ar 3.5 ,visais atvejais dujos apsimoka.Parduodant masina iranga mes perdedam i kita auto ir tai kainuoja tik apie 500-600lt.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Venza

Citatapinokis parašė:
venza atsiprasau uz klausima tai jai jau su masina vaziuoji metus ir ji tik 7000km begus tai kiek tu prasuki km.per metus?
Masina turiu 1 menesi ir 3 dienas.Kai ja pirkau,buvo su  5000 myliu rida,o dabar virs 9000 myliu.Siaip as tiek nevaziuoju,bet buvau pora kart draugui paskolines :)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

pinokis

tai ne taip supratau, as ir galvoju kiek cia visi pravaziuoja mazai. as galvoju kad ciatik as taip suku, toyota turiu 5menesiai o jau 14500km prasukau.