Del duju irangos

Pradėjo Mantas29, Birželis 10, 2012, 16:38:45 PM

« ankstesnis - sekantis »

kalava

CitataadrenaLinas parašė:
...iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mie...

o kas jau su ta autotoja taip blogai?

Mototoja tai jau ne karta buvo nuskambejusi kaip arogantisku diletantu imone, o kas su Autotoja negerai?

del informacijos suteikimo/konsultacijos el-pastu ir telefonu, pvz vienintele Autotoja tik ir atsakineja klientams. Tokvila ir mototoja neivargina tokiomis "smulkmenomis" :)
Ex-Avensis '07, 2L D4D, 93 kW, sidabrinis universalas

gytis13

Kiek teko važinėti su dujų įranga, aišku sena 1 kartos, tai maždaug tokia patirtis - variklyje atsiranda smulkus gedimėlis, su benzinu nieko nesijaučia, su dujomis oi kaip jaučiasi. Pvz, įskilęs žvakės korpusas. Tad jei mašinoj dujos, variklis (bent jau degimas) turi būti absoliučiai tvarkingas. Kitas triukas - jei gedimas yra dujų įrangoje, variklis benzinu dirbant kvailioja, o dujomis dirba tvarkingai. Taip atsiranda kai reduktorius būna nesandarus ar pagrindinis vožtuvas nelaiko dujų. Nors dabar su modernia įranga to neturėtų būti. o labiausiai erzina kad kai nuvarai mašiną pas dujininkus, tie liepia varyti pas variklistus, variklistai varo atgal pas dujininkus, o kompleksiškai niekas į problemą nežiūri. O įdedant irgi visokių fokusų pridaroma, bet čia jau meistro problema.

Gincius

1AZ-FSE D4 varikliai turi tiesioginį benzino įpurškimą į degimo kamerą(o ne į įsiurbimo kolektorių). Tai užtikrina benzino ekonomiją ir  didesnį sukimo momentą esant mažesniems sūkiams(bent taip yra teigiama). Benzinas aušina purkštukus ir neleidžia jiems užkepti. Bent kas 4 įpurškimas turi būti benzinu. Nemažai tiesioginio įpurškimo variklių jau yra sukurtos dujų įrangos. Kad jas sukurs 2.0L Toyotoms ir 2.5 Lexus kažkaip abejoju. Jų yra gan nedaug.
 
[mail][/mail]

AVENSIS D4D CHIP

Citatakalava parašė:
CitataadrenaLinas parašė:
...iskyrus karta autotojoj (padek dieve gerai kad tik karta). ir viskas su ja ciki. benzo, pagal borto kompa, suvalgo ~10L/100km mie...

o kas jau su ta autotoja taip blogai?

Mototoja tai jau ne karta buvo nuskambejusi kaip arogantisku diletantu imone, o kas su Autotoja negerai?

del informacijos suteikimo/konsultacijos el-pastu ir telefonu, pvz vienintele Autotoja tik ir atsakineja klientams. Tokvila ir mototoja neivargina tokiomis "smulkmenomis" :)
nu jo o kas su autotoja netaip?:o

ViliusJ

#49
Iš vokiečių nusipirkom avensį verso su 1AZFE varikliu ir įmontuotomis StarGas dujomis. Su apsagos dujomis pravažiavom apie kelis tūkstančius kilometrų Lietuvoje. Automobilis pagal odometrą pravažiavęs apie 170 tūkstančių. Atrodo viskas gerai, bet vakar pro duslintuvą pradėjo eiti vien balti dūmai ir automobilis tampėsi lyg su arkliu važiuojant. Dujomis vos įkilom į senąjį Šiaulių viaduką. Šiandien išvežėm automobilį į Šiaulių Vistą ir vakare bus aišku ar tikrai pramušė galvos tarpinę. Nebūtų dujų tai sukastum dantis ir nurašytum viską amžiui ir panašiai, bet dabar virpa viduje mintys gal tai dujos kaltos, gal dar kas

gytis13

Kažin ar čia dujos kaltos, man su dujom važinėjant irgi buvo tarpinę pramušę ir niekas dėl to dujų nekaltino. Greičiau čia gudrus padavėjas pasitaikė. Matyt jam ėmė dinginėt antifryzas, kur leidžia nerado, tad mašiną į pardavimą ir problemos baigtos. O nupirkus galutinai nusibaigė tarpinė, ir kaput. Man kažkada taip buvo - jei antifryzą valgo po truputį tai nematyt balto dūmo ir nenuvažiavus kokių 500km nesuprasi kas darosi. Tokią mašiną gali ramiai turgun statyt nieks nesuuos. O kai akivaizdžiai baltas dūmas eina turi valgyti kelis litrus antifryzo  100km.

Gincius

Bet čia žmogus pravažiavo kelis tūkstančius kilometrų. Ir gausiai pradėjo balti dūmai eiti tik vakar. Su kiaura galvos tarpine tiek pravažiuoti būtų sudėtinga.
[mail][/mail]

ViliusJ

Pažiūrėjau dujų čekius tai buvo pilti trys pilni bakai, o kas yra 900km. Prijungus prie kompiuterio parodė blogą žvakę ir pakeitus visas(profilaktiškai) Mačiau sugedus žvakė buvo visa juoda ir apanglėjus. Per dešimt kilometrų nieko blogo nepajutau. Taip pat meistrai kažką minėjo, kad gamintojas rekomenduoja skirtingas žvakes dujoms ir benzinui. Benzinui turėtų būti 1.0mm, o dujoms 0.8mm tarpelis.

Gincius

Važinėjant su dujomis turi būti ideali visa elektros įranga. Man prieš 7-8 metus E klasės MB su nauja BRC dujų įranga taip šovė, kad išvertė abu metalinius apsauginius vožtuvus, nuspjaudė šlangas. Laimei pas MB įsiurbimo kolektorius metalinis. Paaiškėjo, kad buvo įskilęs paskirstymo dangtelis. Jį pakeitus visos bėdos dingo. Þvakės buvo pakeistos statant įrangą. Sūnaus golfui su dujų įranga rekomendavo 1 kontakto žvakes. Veikia puikiai.
Turi apsižiūrėti aukštos įtampos laidų būklę, jei yra nuotėkiai, pakeisti ir juos.
[mail][/mail]

horn

Jokiu būdu nereguliuokit žvakių tarpų ir spjaukit tiems meistrams į veidą, kurie siūlo žvakes "dujoms". Viskas originalu turi būti ir puikiausiai veiks su dujomis, jei ne-ieškokit kitų meistrų. Su žvakių tarpais tegul žaidžia, kurie neturi už ką nusipirkti naujų.